Új hozzászólás Aktív témák

  • warcat

    veterán

    válasz RockHaRD #21737 üzenetére

    Evgáról beszélgetünk ugye még mindig? Gyorsan le lehet velük bonyolítani miután elérted őket az advanced RMA-t használva (Paypalról 'letétbe' kell helyezni a kártya ellenértékét és 2 munkanapon belül elküldik a cserét és várják majd a te csomagodat a rosszal szeretettel).

    Az elérés a gond.

    Telefonálást ajánlok ha nem probléma az angol vagy német, ennek hiányában hosszadalmas a jóváhagyatás.
    Online webformos ticketre karácsony előtti időszakban bő 1 hét után válaszoltak, ez január közepén-végén már majdnem két hét volt.Ráadásul kötelezően lesz ekkor egy extra kör amikor megpróbálják megoldani a problémádat távolról/kizárni, hogy a kártyán kívül mással van a baj.
    Igazából akkor is találtak valami kipróbálandót, amikor bekészültem előre, szóval a jóváhagyatási procedúra 2-3 hét is lehet.Nálam a Paypal visszatérítéssel is beragadtak, kivártam az egy hónapot a panasszal, majd az egy hetet a válaszra várva míg visszakaptam a lóvét.Sajnos ez jellemző az EU részlegre, nem egy US színvonalat kapsz.

    Probléma amúgy, hogy az ilyen probléma tipikusan a kártya valami fizikai sérülésére vezethető vissza ha nem csak a te rendszeredben jön elő, amire nem él a garancia - elképzelhető, hogy némi jóindulatra lesz szükség.
    A matrica sérülése ezért náluk is gond lehet, ha találnak rajta valamit.Nem a sérült matrica magában, hanem ha mellé hiányzik egy kondenzátor a kártyáról pl.

    [ Szerkesztve ]

    EA: It's in the crate!

Új hozzászólás Aktív témák