-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
-
félisten
válasz Zeratul #1651 üzenetére
De az nV úgy gondolja, hogy majd az emberek azért vesznek nV karit, hogy fusson rajta az nV-féle víruskereső.
Mondjuk, az OEM-ek lehet, hogy fognak benne fantáziát látni, de ahhoz elég ütősnek kell lennie a programnak, és minimum marha olcsónak, vagy ingyenesnek.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Zeratul #1655 üzenetére
De ez nem értelem kérdése.
Nem az benne a lényeg, hogy GPU gyorsított. Ez csak marketing rizsa.
A fő ok, hogy a CUDA csak nV kari jelenlétében műxik.
Most igyekeznek mindenféle progiból "GPU gyorsított" változatot kiadni, hogy eladásokat produkáljon a felhasználók azon véleménye, hogy valamelyik program, vagy művelet lassú.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
VinoRosso
addikt
válasz Zeratul #1663 üzenetére
A legtöbb védelem azért nem erőforrásigényes, mert a képességit az átlag masinákhoz igazítják, nem azért mert nem kellene/lehetne jobbat/többet megtenni. Pl kapcsold be a csomagszűrést a Nod32vel torrentezés közben, aztán csodálkozz, hogy nem éri el az 1k-t a letöltés mikor több száz szálat kell átnéznie szerencsétlen keresőnek, miközben meg egy év alatt töltődik le egy oldal, mert bedugul a hálózat. Még ha van 4 magod is, akkor is csak 4-et tudna futtatni párhuzamosan. Az nvidia kártyái ellenbeni több ezer szálra képesek ütemezni, és százas nagyságrendű az amit valódi párhuzamossággal végre tudnak hajtani. Egy szignatúra alapú keresés emiatt fényévekkel gyorsabb lehet, mivel ugynazt a kódot( bitminták összehasonlítását) kell végrehajtani több száz szálon. A fermi expliciten 512.őt tud kezelni, de egy szálon több kernel is végrehajtódhat, emiatt 7-800 szálat simán át tud fésülni anélkül, hogy ez bármilyen negatív hatással lenne a letöltési sebességre. Ehhez még az sem szükséges, hogy a háttértárkat használja, mert bőven lesz helye az adatoknak a 6 gigányi ddr5-ös vramban, így még azelőtt ellenőrizni lehet minden fájl, mielőtt rákerülne a gépre. A legnagyobb probléma a mostani védelmi rendszerekkel az, hogy csak azt tudják normális sebességgel átfésülni, ami már letöltődött a gépe, és egy okosan megít kód ilyenkor már elkezd futni. A tárrezidens védelmek persze próbálják folymatosan figyelni a rendszert, de ez legtöbbször annyit ér mint halottnak a csók. Egy komolyabb malware készítő leteszteli a kódját a népszerű védelmi rendszerekkel, és csak akkor ereszti szabadon, amikor már immunis velük szemben. Ráadásul a feketepiacon kaphatóak olyan up to date kitek, amikkel egy checkbox bepipálásával immunissá tehető egy kód a legtöbb írtó ellen. Ez teljesen kivédhető egy olyan vírusírtóval, ami csak ellenőrzött biteket ereszt be a rendszerbe, és ha ez nem lassú, akkor igen sok kellemetlenség megspórolható, én simán el tudnám viselni, hogy miközben netezek a GPU-m nem csak a seggét vakarja 2D-ben, hanem hasznosan teszi a dolgát. Az irodákba pedig elég egyetlen proxy-t kijelölni több gépre, mert általában az alkalmazottak nem szoktak torrentnek megfelelő hálózati forgalmat generálni, így több tíz vagy száz gép csomagszűrésére elegendő egyetlen Fermi chip.
-
janos666
nagyúr
válasz Zeratul #1683 üzenetére
OpenGL-es programmal ugyan úgy (ha nem nagyobb) gond lehet XP-ről Vistára váltáskor (vagy nem tudom mire céloztál ezzel ennek kapcsán).
Amúgy az Autodesk újabban kedveli a DirectX-eket, amit én használok, abból láttam, hogy az AutoCAD kb a 2007-es vagy 2008-as verzió óta átállt.Persze, hogy lassabb virtualizálva, de ha csak ritkán használod azt, amit kénytelen vagy virtualizálni...
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
félisten
válasz Zeratul #1683 üzenetére
Őőőő, 3dsMAX-ban, Lightwave-ben választható...
De ez hogy is jön ide?
(#1685) janos666: A Lightwave, és a Bryce virtuálisan dög lassú lenne, és annyira nem ritkán használom, hogy ez megérje. Ja, és a virtuális XP asszem nem is tud 3D gyorsítást... vagy valami ilyesmiről olvastam.
Tulajdonképp az XP-ből csak a dx10/dx11 hiányzik, és ezért nem akarok kiadni plusz pénzt. Van elég jó dx9-es játék, úgyis jobban szeretek kiforrott driverekkel játszani, régebbi kártyán (g92), régebbi játékokkal. Utóbbi a javítások miatt, és mert már olcsóbbak. Sosem voltam híve a legújabb dolgoknak; drágán bugosak.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
-
smkb
őstag
válasz Zeratul #1721 üzenetére
Igen, ez így igaz, én sem állítottam, hogy arra ideális, hanem számításigényes többmagot izzasztó feladatokra (amennyiben könnyen optimalizálható és bontható le risc utasításoka)
Oprendszerhez meg annyira nagy erő nem kell... intelligens routerek is szépen futtatnak kis linuxokat
[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
válasz Zeratul #1730 üzenetére
Ha lesz Nvidia DX11-es megoldás akkor atinál többet tud a PhysX végett.És mivel többet ad hülye lennék nem azt venni.
Az meg lol amit írsz mivel ingyen mogyoró nincs nem hiába horribilis az utazás ára benne van a sok "ingyen szarság" SZAL NV powa! Csak jöjjön má.
Next PC Upgrade: 2022
-
-
válasz Zeratul #1823 üzenetére
Azért mert most nem tudjuk elképzelni, lehet, hogy van rá megoldás.
Az utóbbi időben kiderült, hogy nem a Nap kering a Föld körül, és az mégcsak nem is lapos. Aztán mégsem lehetetlen a repülés levegőnél nehezebb szerkezetekkel, sőt állítólag azt is felejtsük el, hogy a hangsebességet átlépjük, mert az is lehetetlen, csakúgy mint az, hogy egy másik égitestre lépjünk.
-
félisten
válasz Zeratul #1833 üzenetére
De azok közül valószínűleg a Tegra2 lesz a legerősebb a gf9-es grafikus mag miatt.
Sztem, ha az nV belehúz, megeszi a többieket vacsira technológiai és marketing szempontból is.
Ráadásul nem akárkit állítottak rá a témára az nV-nél. Ha a TWIMTBP működött/működik, akkor ez is fog. Főleg, hogy most még könnyebb is lesz a dolog, mert a hardver is kiemelkedő lesz.Szerintem, az nV-nél tudják, hogy mit csinálnak. Amíg nem intel méretű cégekkel néznek szembe, addig sima útjuk van.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Zeratul #1837 üzenetére
Értem, de ha ki akarod használni a Tegra teljes erejét, akkor kell hozzá a CUDA.
Innentől kezdve aki nagy kráftot akar, annak a CUDA az egyetlen megoldás.
Nyilván úgy taktiáznak, hogy a fejlesztőknek megérje CUDA-ra váltani.Persze, én sem tartom ezt szép dolognak, mert ugyanazt az erőszakos harcmodort folytatják, mint PC-n, de az nv már csak ilyen - ettől sikeres.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
VinoRosso
addikt
válasz Zeratul #1847 üzenetére
Na és milyen ellenfelet, a Web Toolkitet, vagy a Google Maps API-t ? A Google egészen más káposzta, ők elosztott(illetve inkább hálózati) rendszerkkel foglalkoznak, az nvidia meg masszívan párhuzamosakkal, köszönő viszonyban sincs a kettő. Pont éppen az AMD cloudnak kavarhatnak be, mivel ők is számítási felhőben gondolkodnak. Hardver támogatásról meg teljesen felesleges szót ejteni, mikora Fermi C/C++ kódot lesz képes futtani. Az alkalmazások zömét ebben írják, vagy egyszerűen átfordítható a kód rájuk, a játkoknak, grafiakai programoknak, mérnköki, real time rendszereknek pedig a 99% C++ban kódolt, kit érdekel ezek után, hogy van e x86 támogatás vagy nincs, van fordító CUDA-ra és kész. A jövő rendszerei már egyel magasabb absztakciós szinten vonatkoztatnak el a HWtől mint a most szokásosak, pl a singularity-t is sing#-ban írták, ami a C# erre a projektre kifejlesztett változata, és maga az OS már VM-en fut, így kód változtatása nélkül portolható bármilyen architektúrára, amin van elérhető runtime.
-
VinoRosso
addikt
válasz Zeratul #1849 üzenetére
Hivatalosan még nincs persze, de kell, hogy legyen, mivel C++ támogatást ígértek a Fermihez, ami máshogy nem igazán oldható meg. A másik meg az, hogy semmi értelme annak amit mondasz. Eleve az nv architektúrákjánál nincs is semmilyen függőségkezelés fordítási időben, azért van böszme hardveres ütemező, hogy ne kelljen szívni azzal, ha egy kicsit zsírosabb feladattal kell megbírkóznia a GPU-nak. Viszont az atinál van statikus függőségkezelés van, de nem csak az atinál, hanem bármilyen VLIW architektúránál igaz ez, hiszen a VLIW csak úgy működik, ha eleve függőség mentes utasításokat kapnak a végrehatjó egységek,ehhez meg kell a fordítási idejű utasításoptimalizálás, másküldönben nem tudja összefűzni a a dispatcher az utasításokat. Ez persze nem olyan hatékony, mint ha dinamikusan kezelnék a függőségeket, de ez nem azt jelenti, hogy egyetalán nem lehet párhuzamosítani, dehát valamit valamiért. Talán egy hónapja kb ide linkelt Abu egy tesztet, amiben MD5 hasheléssel benchelték a GPU-kat, ami egy triviálisan könnyű feladat párhuzamosítás szempontjából, és már ebben 15-20% volt az előnye volt a GT200-nak. Az már csak hab a tortán, hogy jó dolog, ha ki tudjuk használni az összes erőforrást, de ettől még nem lesz mpp achitektúra egyik sem, mert ahhoz MIMD kell ugye...
-
rocket
nagyúr
válasz Zeratul #1937 üzenetére
Fuad nyomja az NV FUD-ot, erdekes olvasni amikor minden hirbe belekolt valamit amivel fenyezni probalja az NV-t, ennel Charlie sokkal szorakoztatobb, mert o megis magyarazza mit miert gondol, es erezni hogy valamennyire ert hozza, mig Fuad-rol ez nem mondhato el
Ar/ertek aranyban nem lesz eselye az NV-nek, teljesitmeny/meret aranyban se, az, hogy ~60%-kal nagyobb GPU-val gyorsabbak lesznek ~20%-kal DX9/DX10 alatt nem lesz a vilagvege az AMD-nek, foleg mivel lesz minumum 2010 februar amikor megvehetok lesznek a GF100-ra epulo kartyak.
Akarhonnan nezzuk a torteneseket nem az NV-nek all a zaszlo jelenleg, az AMD nyero pozicioban van, ott lesz a Hemlock igy a presztizs miatt fontos "kinek er messzebb a fugytuloje" kategoriat is vinni fogjak mivel nem tul nagy az esely arra, hogy a kovetkezo 6-7 honapban latunk dual GF100-ra epulo VGA-t.
Kivancsi leszek a tesztekre, aminel az osszevalogatott jatekokkal, beallitasokkal probaljak majd manipulalni az embereket, meg arra is lesz-e olyan tesztoldal aki miutan megkapta a kartyat ellenszegul az NV ajanlasainak, normalisan teszteli, es masnap nem irogat bele a tesztrol keszult cikkbe amivel megvaltoztatja a konkluziot
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
válasz Zeratul #1952 üzenetére
szerintem ha tényleg oda jutunk, hogy a DX9/DX10 mód számottevően rondább lesz, mint a DX11, akkor a PC-s játékipartól szép csendben el is búcsúzhatunk. legyünk realisták, észrevehető minőségjavulást hozó tesszelációhoz jelenleg csak az 5800-as kártyák elég erősek - ha annyi eszük lesz a játékgyártóknak, hogy egy ekkora szegmensre lőnek, akkor hatékonyabb már most leépíteni a PC-s részlegüket.
abban viszont osztom Abu aggodalmát, hogy ha az nVidia biztos lenne a dolgában, akkor a fél Internet tele lenne a "top 10 reasons why the HD5800 series suck" típusú kampányaikal...
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
rocket
nagyúr
válasz Zeratul #1952 üzenetére
Realitas igen messze van attol, hogy konnyen levaltja a DX9 engineket a DX11.
Szerintem nagyon sok ido lesz mire levaltjak a DX9 engineket, Unreal3 engine dominal mostanaban sok nagyobb nevu jatek epul ra, es sok keszuloben levo jatek meg mindig arra fog megjelenni.
Azok a studiok akik konzolra irjak meg a jatekot se fognak kapkodni nehany 10000 darabos eladassal kecsegteto PC jatekoknal a DX11-ert.Ami marciusig varhato DX11-ben az a Battleforge (mar megjelent a patch), DIRT2 (december eleje), STALKER: COP Retail (nem az orosz verzio ami mar megjelent) 2010Q1, Alien vs Predator 2010Q1, LOTR Online, es a Dungeon of Dragons Online fog hamarosan patchet kapni.
Ezen kivul az AMD prezentacioban 2010-re szerepel a Genghis Khan Online jatek, es 2 DX11 engine a Vision, es a Frostbite 2. (itt megjegyeznem halkan, hogy a Battlefield Bad Company 2 elvileg Q1-ben jon, megse irja sehol az AMD, Crysis 2 is Q1-ben jon az sincs sehol feltuntetve.)
Az se sok jot jelent a kozeljovore nezve, hogy keszulo jatek nevek helyett az engine nevek szerepelnek, az azokra epulo jatekok meg ebbol kiindulva nagyon messze vannak, addigra meg mar az elso generacios DX11 kartyak kifutnak."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Zeratul #1967 üzenetére
Ha konnyen bovitheto lenne mar a DX10.1 verzioja regen megkellett volna jelenjen, es mar 1 tucat jatek kene epulon ra, amivel vegre lehetne normalis AA.
Unreal3 DX10 verzioja jo pelda arra milyen amikor egy DX9 enginet konnyen probalnak boviteni"A licenszelt fejlesztő környzethez meg automatikusan érkezik a bővítmény."
Ez se ilyen egyszeru azert, voltak jatekfejlesztok akik nem kaptak meg az uj build verziokat az ID-tol.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Zeratul #1972 üzenetére
Ne viccelj mar, hatalmas kulobseg lett volna, DX10.1-gyel lenne normalisan mukodo AA, 2009-ben azert nem hiszem ez nagy elvaras lenne, evekkel ezelott se szamitott mar extranak az AA, ilyen szepontbol az Unreal3 engine a kokorszakba repitette vissza a PC jatekokat.
Igaz, osszekevertem
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
-
nagyúr
válasz Zeratul #1988 üzenetére
#1988: unigine-ben nem mutatták meg, ugyanis a unigine-nek van DX9-es és DX10-es renderere is...
#1990: google "breast implant"#1996: mert minden előzetes híreszteléssel szemben nyugaton sem fog mindenki 5870-et venni...
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
Bluegene
addikt
válasz Zeratul #2014 üzenetére
ha ez kiderül...
ciki, sztem már letettek a játékos videókártyákról, elég csak végignézni a legújabb kártyáikon(GT 220, GT240 és társaik, 64 bit ddr2...), még a 3éves 8800GTX is sokkal erősebb amiket most kidobnak drágán
igaz a bevételeik 1/3-a származik a játékos PC piacról, ugye amik nagy része low-end(nagy tétel teljesítmény nem lényeg, képet adjon), a professionális kártyáikkal kaszálnak, ez így van de a kettő sztem összefügghet, ha csökken a nagyteljesítményű játékos gpu-k eladása nem bírnak a radeonokkal itt, akkor talán teret hódíthatnak a profi radeonok a 3D-s tervezésben is
ez olyan mint a processor piacon a server cpu-k és asztali cpu-k, ráírják hogy server cpu és 2000 dollárt ér, ugyanaz asztaliba 200 dollár, nyílván az intel is a nehalemet inkább server cpunak szánta és másodlagosan asztalinak
[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen