Új hozzászólás Aktív témák

  • Chal

    addikt

    Update plugin-hibrid töltésének monitorozása kapcsán, hátha más is tanul belőle: ugye ott járt a történet múltkor, hogy írt a Shelly support, hogy 3500W-ig rendben van a Shelly Plug, ha csak 13A körül vesz fel az autó, akkor oké lesz a feladatra, és biztonságos, dugjam rá nyugodtan.

    Hát sajnos nem jött be a lusta megoldás, az autó töltője ugyanis hazudik, vagy inkább az lehet, hogy a veszteséget nem méri bele a kijelzett értékbe. Ugyanis van rajta egy oled kijelző, ami a töltés maximumán 13.3A-t mutat, ami ugye bőven belül van a 3500W-on, én meg erre építettem. Megjött a Shelly, felkonfiguráltam, készítettem hozzá gyorsban egy monitoring/grafikon megoldást, majd rádugtam az autót. Az első 15 percben ahogy az lenni szokott 5-7A-val töltött, majd szépen emelte. A Shelly mqtt-n egy idő után 34xxW körüli értékeket reportolt, majd tette a dolgát, és overpower hibaüzenettel kikapcsolt :)

    Erről ennyit, valószínűleg a töltő elmegy 16A-ig is (de mindenesetre 3500W fölé), így a Shelly jó lesz máshova. Viszont legalább megerősített abban, hogy erre nem ilyen dugaszos játékszerekkel kell lőni, hanem fel kell szerelni egy DIN sínes mini dobozt, abba aljzatot, FI relét, 24A-s mágneskapcsolót, almérőt impulzuskimenettel, meg az egészhez egy ESP-t, ami számol + vezérli a mágneskapcsolót egy kisebb relével, aztán jónapot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák