Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz focvis #9054 üzenetére

    Őszintén ? Megszeppenés. Fogalmam sincs. Ott gubbasztottam benne, simán eléghetett addigra, ahogy a rossz kenés miatt felhevült ott az alkatrész, nem tudom, de eszembe nem jutott kiszállni és pálcázni egyet.

    Az ezt megelőző ~3000km-en jó volt, felkészítve vittem a honosítási vizsgára.

    Egy szerelő ismerősöm mondott egy csúnya trükköt, amit kelletlenül, de néha bevállalnak pénzért egyesek (nem ők - elvileg tényleg) :D, miszerint ahol már érezhető, hogy érik a motornál egy ilyen hiba, vagy urambocsá, ránéznek, "júj ez nagyon szar, komplett szét kell lökni, X ezer EURO, anyagi totálkár", ott vadiúj hajtókar csapágy szett betételével még szar, már itt-ott kopásnak indult tengely mellett is van 2-4000 km viszonylag tünetmentese az autónak, és utána meredek bekopás, majd összefossa magát. Tekintettel arra, milyen brigádtól vettem (az amúgy céges, pályázott autót, egy vezető használta), meg a pasztás tömítés, stb.. kinézek belőlük bármilyen mocskolást, csak párezret bírjon ki az új tulajnál a kocsi, aztán azt kezd vele, amit akar. Szóval, bármi lehetett.

    A nagyfelújítás óta nézegetem az olajat hetente, mintha félnék valamitől, de semmi, ott van benne mind. Volt egy kis szimering valamim, kihajtás környékén, Petrányi orvosolta + amúgyis olajcsere jött, elvégezték.

    Az olajpumpájuk elvileg strapabíró és erős (bár 220 felett ki tudja, mi milyen állapotú), hát ennyi egyelőre. Használom, nézegetem, jó.

    POKE 16017,44 ..... SYS 2077

Új hozzászólás Aktív témák