-
Fototrend
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Markizmark #806 üzenetére
Igen a 2009-ben bevezetett Dexos2 lefedi a korábbi GM-es előírásokat is.
Nem rossz választás önmagában, kicsit feleslegesen sűrű egy szívóbenzinesbe. A C-s olajok (így az általad linkelt Xado is) alapvetően a katalizátoros és részecskeszűrős benzin / dízel autókhoz lett fejlesztve, nagy hangsúlyt fektetve ezen eszközök tartósságára és hatékonyságára.
A C-s olajok másik nagy előnye a magas HTHS érték ami csökkenti a turbós motoroknál fellépő alacsony fordulat mellett (még nem optimális olajnyomás) jelentkező magas nyomaték által keltett csapágyterhelést. Ezek az olajok általánosságban a magas HTHS érték miatt jobban védik a csapágyakat, ezáltal nagyobb motortartósságot biztosítanak. Cserébe mivel nehezebben is pumpálhatóak minimálisan növelik a fogyasztást (megnő a motor belső ellenállása), marginálisan csökkentik a teljesítményt (haladás helyett a sűrűbb olaj pumpálására megy az energia) és némiképpen romlik az olaj hűtési képessége is (a lecsökkent áramlási sebesség miatt).#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000