-
Fototrend
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Markizmark #806 üzenetére
Igen a 2009-ben bevezetett Dexos2 lefedi a korábbi GM-es előírásokat is.
Nem rossz választás önmagában, kicsit feleslegesen sűrű egy szívóbenzinesbe. A C-s olajok (így az általad linkelt Xado is) alapvetően a katalizátoros és részecskeszűrős benzin / dízel autókhoz lett fejlesztve, nagy hangsúlyt fektetve ezen eszközök tartósságára és hatékonyságára.
A C-s olajok másik nagy előnye a magas HTHS érték ami csökkenti a turbós motoroknál fellépő alacsony fordulat mellett (még nem optimális olajnyomás) jelentkező magas nyomaték által keltett csapágyterhelést. Ezek az olajok általánosságban a magas HTHS érték miatt jobban védik a csapágyakat, ezáltal nagyobb motortartósságot biztosítanak. Cserébe mivel nehezebben is pumpálhatóak minimálisan növelik a fogyasztást (megnő a motor belső ellenállása), marginálisan csökkentik a teljesítményt (haladás helyett a sűrűbb olaj pumpálására megy az energia) és némiképpen romlik az olaj hűtési képessége is (a lecsökkent áramlási sebesség miatt).#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...