-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49564 üzenetére
Hat en az 1.7 dizelen is abszolut eszreveszem...de az egesz motor jarasa tök mas lesz klimaval, hangosabb, hatarozottan jobban erölködik, fogyi minimum +1 liter, ha varosban jön megy az ember, szerintem több is...
Az 1.4 benzin hat ott meg aztan vilagvege klimat benyomod es vege . Viszont pl az 1.4 tsi nel kb ugyan az a helyzet, mint az en dizelemnel. Eszrevenni abszolut, de nincs olyan drasztikus teljesitmeny csökkenes....pedig ugye ccm egyezik, de megis a nyomatek vagy a loerök miatt jobb a helyzet.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49574 üzenetére
Digitklima az csak annyit ad, hogy szabalyozza a levegö sebesseget/höfokat. Hogy a klimakompresszort is engeded neki hasznalni vagy sem, az rajtad mulik. Nekem is digitklima van, de ha nem akarom nem hüt. Marpedig en ha tehetem, akkor nem akarom, mert nem szeretem a klimat....csak ha muszaly
-
Declare
őstag
válasz tibee77 #49579 üzenetére
4 ev azert az meg nem a vilagvege, az meg hatereset, de biztosan gyengebb a tapadasa. Milyen markaju volt? Tapasztalatkent megoszthatnad velünk.
Jo hogy leirtad egyebkent, mert sokan nem fogjak fel, hogy mennyire szamit is a gumi....Osztrak arakat nem tudok, de en a kocsihoz mindent Nemetorszagban szerzek be, mert olcsobb, mint otthon. A szereles nyilvan nem, mert az kb egy 5x aron mozog
Remelem tipp topp rendben lesz az autod hamar
(#49577) molnarpeter biztos ki lehet szerelni a kocsibol, de az nem cel csak ahogy irod is, pl holancnal ki kellene kapcsolni...meg amugy is hülyeseg, hogy nem kikapcsolhato. Ahogy neztem anno, csak azoknal lehet kikapcsolni, amelyiknel van ESP es akkor van egy SPORT gomb a közepkonzolon. Nekem annak a gombnak a helyen a tolatoradar kikapcsolo gombja van mi van vajon, ha van PDC es ESP is de amugy 100% ig nem vagyok biztos benne, hogy csak ASR van a kocsiban es nincs esp....ha lesz majd havas idö, kiprobalom
(#49584) sasa58 elvileg ha jol gondolom ugye kapcsolgat a klimakompresszor. Szoval ha 35 fok meleg van, akkor kb folyamaosan megy, ha nincs nagy meleg csak mondjuk erösen tüz a nap, akkor eleg neki neha bekapcsolni.....bar a levegöt szaritja mindenkepp, szoval erti a fene
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #49605 üzenetére
en tölük rendeltem, esetleg nezdd meg, ha tudod a pontos tipust [link]
nekem kiegett a jobb xenon....mondom faja, mind1, 6 eve, ennyit birt, ez benne van a pakliba. Megvettem, 30k volt a 2db xenon izzo. H astraban kb csak ugy lehet kicserelni, ha lebonod az elejet....szerviz, leszedtek, kicsereltek, vilagit, happy. 1-2 het, puff megint nem vilagit a jobb.... hat ize, akkor ez xenon trafo.....30k xenon trafo, szerviz, xenontrafo kicserel, vilagit, happy....
a biztonsagnak ara van en xenon nelkül nem vakoskodom, sokat jarok este, ez nalam alap tartozeka a kocsinak.....na jo a led kivaltana, de az egyelöre kisse magas arfekvesben van
-
Declare
őstag
válasz haddent #49612 üzenetére
Hat ez a suly is kb olyan, mint a karosanyag kibocsatas, meg a gyari fogyasztas.....milyen extrakkal van merve, mennyi üzemanyaggal, milyen, mekkora kerekkel....millio dologgal lehet trükközni itt is szvsz.
Viszont ugye a H nal minden szempontbol nagyobb, innen indul alapbol a dolog, egesz biztosan több extrat tartalmaz alapbol is. Az uj motorok is sokkal könnyebbek, annak ellenere, hogy turbos, tehat több minden van belezsufolva.
Igazabol szvsz a J astra volt egy egesz nagy hiba....nem foglalkoztak a sullyal es azert ragadt rajtuk. Azert a "könnyü es erös" kategoria eleg sokba kerül a J nel ezt elsporoltak, de eleg nagy arat fizettek a viszhang miatt.
(#49607) tboy93 + szereles de azota joooo koppkopp es remelhetöleg nekem mar nem kell se trafot se izzot cserelni
-
Declare
őstag
Ezt mar kitargyaltuk egyszer itt. A suly az ilyen mertekekben tökmind1. Nyilvan mondjuk egy 5 tonna vs 1t ott azert a lendület is szamit, meg a tehetetlenseg, de a hetköznapi autok nagyresze par 100 kg on belül mozog. Ott meg az szamit, hogy milyenek a gyürödesi zonak es milyen anyagokbol epitik meg a kocsit.
Hiaba nyom 2 tonnat egy regi orosz auto mondjuk, ma egy 1000 kg os autoval a gyürödesi zonaknak meg a kompozit anyagoknak köszönhetöen, 1000x több esellyel uszol meg egy balesetet, meg legzsak nelkül is.
(#49619) Borokafa miert a f1 es auto hany kg? aztan milyen borulasok meg ütközesek utan szallnak ki manapsag belölük.....csak ott a szenszalas cockpit valszeg többe kerül, mint egy fullextra insignia
(#49620) Petyyyyy nem hiszem, hogy a suzuki dragabb anyagokat epit be, mint pl az opel
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49795 üzenetére
Most raneztem, a 2000-2001 es evjarat körül az omega legcombosabb valtozata a 3.2 V6 - 218 lo
BMW 2000 evjarat:
530i - 231lo , 535i - 245lo, 540i - 286lo, M5 - 400lo
csak ha mar a horol, meg a hotolorol beszelgettünk
sorry az offert, de az altalanositast nem szeretem nekem is Astram van meg decidenek is....valahogy a kettö megsem ugyan az
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49806 üzenetére
"Sokat is eszik de megy mint allat. BMW, Audi maga evjarataban ezeket ugy tolja le mint hokotro a havat." erre irtunk . A legcombosabb omega a felsorolt kategoriatarsak motorpalettajanak elsö felet megfogja, mondjuk igy.
Az M bmw, ugyan ugy szeria, utcai auto, de az amugy is csak hab volt a tortan, a felsorolasbanettöl meg lehet jo, szerethetö es biztosan jol is megy....csak azert kezeljük helyen a dolgokat....ha valami peugeottal vagy vw vel peldaloztal volna, szerintem nem szolok semmit, de egy bmw-s beszolas mellett nem tudok szo nelkül elmenni
-
Declare
őstag
válasz HoaryFox #49807 üzenetére
Mit jelent a sok?
a, hideg van...mennyire hideg? kökemeny minuszok nincsenek, de ha minden ugy müködik ahogy kell, egy 1.4 motor -10 ben sem tekerhet szvsz sokat.
b, akku/önindito siman lehet
c, egy öreg auto, ha patent rajta minden, ugyan ugy kell, hogy induljon, mint egy nem öreg
d, ha most fordult elö leöször, valoban ne kövess el harakirit , de azert jol teszed, hogy foglalkoztat a dolog es utanna jarsz
Meg estleg lehet rossz minösegü üzemanyag.
Ettöl függetlenül egy jo minösegü, automata akkutölöt erdemes beszerezni, amit ratol neha az ember. Az szulfatlanitja es kaban tartja az akkut. A kocsi az mindig maxal tölti szegenyt, ami nem tesz jot.
Nekem ez a CTEK nagyon bejött. Kicsi, könnyü, a komfort csatikkal pedig gyerekjatek radugni a kocsit töltöre. Szerintem egy ilyen alap tartozek egy autosnak es akkor az akku nem fog beszivatni
-
Declare
őstag
válasz HoaryFox #49826 üzenetére
"benyomott kuplung, semmi gáz,"
Hat lakotelepen ez valoban egy szivas kerdes en par havonta randomban radugom egy delutanra, par ora alatt rendberakja. Ez biztos, hogy segit az elettartamanak.....nyilvan lakotelepen en sem szerelgetnem ki be bar lehet celszerü lenne legalabb a teli idöszak elejen, meg vegen
Szerintem az akkura merj ra, az lehet ludas.
-
Declare
őstag
válasz lafaty80 #49848 üzenetére
Ekkora futasmennyiseggel en inkabb a dizelre voksolnek, mint benzinre. 20-25k km nel mar erdemes (ha jot sikerül venni).
Dizelnel viszont fontos, hogy az ember elörelatoan tartalekoljon (jo ha van talonban az autora egy 300k huf legalabb), ha valamire hirtelen költeni kell es legyen egy hozzartö szaki, aki vasarlas elött atnezi a kocsit. Ha ezek megvannak, akkor nem kell rettegni a dizeltöl sem
Nekem H astra van 1.7 cdtivel, ami egy meglehetösen jo konstrukcio (motor szempontjabol), de az 1.9 cdti is jo. Van par dolog amire figyelni kell, ha konkret elhatarozas lesz, hogy ilyet akarsz venni, leirom Viszont az 1,2-1,4M az igen hatareset ezeknel.
Skodak is jok, nagyok, de ott kifejezetten van egy ket kerülendö motor a dizelnel, ezt a vw forumban biztos leirjak.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #49887 üzenetére
+1
Az 1.7 cdti egy jo öreg isuzu konstrukcio, brutal traktorhanggal es összesen csak 110-120 pacival....cserebe igen idötallo es strapabiro. Amugy az 1.9cdti k is jok tudtommal a H astrakban.
Ezek a hasonlitgatasok, viszont nekem erthetetlenek. Nyilvan az ujabb motorok kenyesebbek, dragabbak, problemasabbak....de nem azert csinaljak, mert hülyek az emberek, hanem mert annyian hasznalunk autot, hogy kb mindenhol durvabb szmog lenne, mint mostanaban pekingben.....persze, jarjunk elsö generacios szivo dizellel, turbo, egr, reszecskeszürö es minden nelkül 5000ccm el, ugyan ez benzinböl is.....kiraly lenne...olcso, soha nem romlik el....csak a tüdörak miatt lecsökkenne 30 evre az atlageletkor...
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #49899 üzenetére
Ez egy nagy kerdes a neten is en ugy tudom az enyemben Isuzu van....a J astraban mar nem vagyok biztos
(#49908) realmadrid ezt mondjuk, hogy "igy van" es hogy " el kellene felejtenei szemelyautokba a dizel motort, ezt hogy passzintid össze az en hsz-emmel? En lyet nem mondtam
Amig a dizel olcsobb es kevesebbet fogyaszt belöle az auto, addig sajna ez eleg valoszinütlen. Amugy egy nagyobb limuzin vagy terepjaroba sem hiszem, hogy környezetkimelöbb lenne egy nagy benzinmotor, ami 10-12 litereket nyel be, mig a dizel 7-8 al mozgatja. Ugyanigy el kellene akkor felejteni a nagyteljesitmenyü, mondjuk 200 lo feletti motorokat es mindenkinek 1.4 tsi hybriddel kellene jarnia azert ez elegge utopia szagu, lassuk be (en mondjuk mar irtam, hogy egy 1.4 tsi hybridbe (pl golf gte) azonnal atülnek....csak ott indul, hogy hasznaltan 10 millio
-
Declare
őstag
Szvsz egy autonak mindig lesz valami baja. Van az elsö mondjuk 70-80k km amig nagyon nagy esellyel gondtalan, de utanna szepen jönnek a kisebb/nagyobb dolgok. Ha valaki hasznalt autot vesz, az nem akarja/tudja kifizetni a kenyelem arat, hogy beül a 0 km es autoba es gondtalanul autozik.
Azert veheti meg az ember joval olcsobban a hasznalt autot, mert ott idöt es energiat kell fektetni ezekbe a dolgokba, hogy utannanez, az adott tipus/motor hibainak, gyengeinek. Altalaban milyen alakatreszek meddig huzzak, mik a szeriahibak stb. Ezutan hozzaertö emberkevel atnezeti es belekalkulalja, amit kell (uj gumi, fek, turbo...akarmi).Innentöl viszont megint arrol beszelünk, hogy allapotot veszünk nem km-t. Az evjarat es a futott km jo alap arra, hogy belödd, kb mi az amit költeni kell a kocsira, de minden fazisban lesz valami, tök mind1, hogy 120k van benne vagy 160 vagy 220 vagy 300,400...kb tudni kell az auto kb hol tart es ezt szemelött tartva atnezetni/rakölteni amit kell.
szvsz
-
Declare
őstag
En akkor meg mindig nem ertelek.
Szoval en ugy ertem, hogy azt irtad, hogy az a jo, ha keves km, mert akkor tovabb gondtalan....de szvsz ez nem igaz, mert a keves km önmagaban semmit nem jelent. Szoval ezert van az hogy allapotot veszünk, nem km t.
Amit en irni akartam, hogy tökmind1 mennyi km van az autoban, ha több mint 50-60k km, akkor onnantol kezdve nagyon nagy esellyel kell folyamatosan költeni ra. Szoval ahhoz, hogy "jo legyen" (amit irtal), ahhoz kell költeni ra 120k km nel is, meg 300k km nel is. Nem feltetlen többet vagy kevesebbet, ehhez kell tudni a pontos tipust, motort stb.
Szoval en pl semmivel nem vennek meg jobb szivvel egy 5 eves autot 50k km el, mint mondjuk egy 2 eveset 180k km el.
(#50007) beg nem tudom mire gondolsz, de az esetek döntö többsegeben nincs szivas...persze barmit veszel, abban lehet gubanc, nekünk is van egy ismerösünk, akinek az 1.6 bora -ja anno motorcseres lett 1 ev utan, de azert ez eleg ritka arrol nem beszelve, hogy garis a dolog, szoval sok szivas, levelezes meg minden volt, de vegülis megkapta a motorcseret "ingyen". Egy hasznaltautonal, ha csak nem 1-2 eves, akarmilyen baja lesz, ott nem csak szivni fogsz vele, de fizetni is.
A masik meg, hogy ha valaki hosszu tavra vesz egy uj autot, akkor kifizetödö is lehet a dolog. Szepen karban tartod, vigyazol ra, akkor jo esellyel nem igen lesz varatlan szivas, raadasul hasznaltan majd, mint elsö tulajdonos, minden papir stb...adhatod el a hasznaltauto piac legmagasabb arszegmenseben....de ehhez mondjuk 7-10 evet biztos hasznalni kell, hogy ez müködjön szvsz[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #50135 üzenetére
Itt ez teljesen lenyegtelen aki ezt veszi, annak egy olcso, olcson fenntarthato auto kell, amivel atmegy arkon bokron, kihuzza a szarvast a szedresböl stb, majd a vegen egy slaggal kivereti a belsejet is. Nem igazan van alternativa. Mai napig lada nivak vagy suzuki szamurajok a kedvencei a vadaszoknak, erdeszeknek.
Egy mitsu l200 vagy nissan navara 7-8 millioba kerül es fele olyan terepjarasi kepessegei nincsenek mint egy lada nivanak
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #50150 üzenetére
Egy lovaskocsinak meg csak egy kis olaj kell a csapagyakra
(#50149) AMD Power
Tartalmas ev volt nekem is
-Nyarigumi
-teli gumi
-alufelni
-2db xenon izzo
-1db xenon trafo
-2 olajcsere
-auto hifi "tuning" (igazabol ez az egyetlen "hobbi" tetel)
-es ugye nem reg ez a kellemes kis valto javitos kaland 200k ert-most decemberben lesz egy futomüallitas, mert a kormany nem all csont egyenesen, egy egesz picit jobbra van fordulva, akkor fut egyenesen ez valahogy szerintem most jött, eddig ez nem volt. Amugy nem raz vagy huz, meg semmi, minden jo, de ezt be kell allitatni. Ez kb mit kostal tudjatok? Elsö futomü allitas, ennyi amit kernem kell ugye? Erdemes/kell ilyenkor valamit megnezetni?
A masik az alvazvedelem, amin gondolkozom...de ugye az is egy 40k minimum es raadasul le is kell adni az autot 1-2 napra nem tudom erdemes e ilyennel foglalkoznom
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #50161 üzenetére
köszi! ennek azert örülök ....de azert ez vicc nem? En a biciklimnek, ha nem egyenes a kormanya, fogom es beallitom egyenesre... ne legyen mar ez egy nagy ördöngösseg egy autonal egy olyan szerviznek, ahol ezzel foglalkoznak.... nem tudom egyebkent ez mitöl vagy miota van....csodalkoznek, ha mindig is lett volna, csak nem tünik fel. A teli kerekeket most tettek fel...ez ezzel összefügghet? nem hinnem...de megis a csere utan 1 honappal tünt ez fel
Alvazvedelem: Ez dilemmam, mar regota......cefet rozsda a kocsi alja....szerelö azt mondta ez van, a nemet/osztrak utakon hasznalt tömenytelen so/környezetbarat "so" ezt csinalja....az összes osztrak/nemet kocsi amihez közük van az ilyen....csak pl most, hogy szereltek a valtot, ugy alulro kell leszedni a dolgokat es mondtak, hogy volt olyan csavar, amit lazitozni kelllett hosszu ideig, hogy ki tudjak csavarni....igazabol en ezzel most nem tudok mit csinalni, viszont arra gondoltam, hogy ha esetleg el akarom adni par ev mulva, akkor az pozitivum, hogy alvazvedözve lett....es nem riad el senki, ha megnezi, hogy az aljan a csavaok full rozsdasak.
Ugyanakkor nem tudom mennyi valos ertelme van. Ok, nem fog latszodni, nyilvan lesz olyan csavar, elem, aminek jot tesz, de attol meg a rozsda eltünni nem fog es 100% osan nem is fog vedeni semmi....azaz lesznek olyan reszek ahol a rozsda megmarad...csak nem latszik. Vagy rosszul gondolom
Pont amit irtal, azert neztem is mar regebben azt a helyet, ahol csinaltattad...de messze van es több nap, ez igy nekem mostansag nem fer bele
-
Declare
őstag
Januar 4-en picit mar kesön, de nem megkesve kivanok mindenkinek boldog uj evet, baleset es hibamentes 2016 -ot
Kiprobaltam milyen is az, ha az ember nem sietösen megengedett sebesseggel haladva, dinamikusan de nem padlozgatva közlekedik a kis 1.7 cdti vel
tudom hogy van ennel jobb es korszerübb dizel ma mar meg jobb fogyikkal, de en azt mondom, hogy le a kalappal ez elött is föut, bakony, autopaly, bp egy kis hegyaljas araszolassal.
Tegnap meg tempomat oraszerint 140 el, nemet oldalon inkabb 160, neha 180, 120km föut szabalyosan, 2 emberrel fullra pakolva 5,8 l/100 lett az 1200+ km veig -6 -8 fokban
-
Declare
őstag
Ülölaprol beszelt, ha figyelmesen elolvassatok es ez ügyben lehet altalanositani. En is azt tapasztaltam, hogy a japan autok döntö többsegeben az ülölap a combom feleig sem er es ez nekem is zavaro, hoszabb uton plane.
A masik a design kerdese, legfökepp a belter van egy par ujabb japo, aminel mar egeszen jo es alakul, de többseg, plane a regebbieket en sem szeretnem megszokni....egyszerüen nem tetszik...azoktol a tekergetös bajuszkapcsoloktol, meg egyenesen fraszt kapok
persze ha valaki ezt szereti, vegye, vigye nekem a nemet design, elrendezes, kapcsolok kellenek
az meg, hogy a japan autokkal kevesebb gond van...hat nem tudom. Minden marka/tipus eseten lehet talalni jot rosszat, plane hasznaltan, ahol az elözö tulaj is vastagon benne van a kepletbe. Azert meg kell nezni hany japan es hany nemet auto futkos europa utjain, van egy tippem, hogy nagysagrenddel több a nemet kocsi, igy nyilvan több remtörtenet es több rossz hirt is lehet nemet kocsirol olvasni. Utanna kell jarni, ki kell szürni a problemas tipust es alaposan at kell nezni a kocsit. Ha ez megvan, hasznaltan nem hiszem, hogy nagyobb riziko lenne egy nemet, mint egy japo....az alkatresz arakrol nem is beszelve.
Persze, ha valaki nem nez utanna, csak ramutat egy "piros" autora, akkor az vegyen egy 1.0 yarist, minden extra nelkül, en is azt mondanam
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Az autovasarlasi almannach alapszabalyat elfelejtetted: allapotot veszünk, nem km-t
Ha meg soha nem csereltek benne olajat es 6x romma törtek, akkor nem sokat. Ellenben ha szepen karbantartott, pikk pakk a kocsi akkor en siman meghirdetnem 999.999 ft ert, aztan majd kiderül.
Nekem szemelyszerint az ilyen relative idös auto es keves km komboval szemben is van böven fenntartasom. Mennyit allt az auto egy huzamban? Mennyire vettek ezt figyelembe az olajcsereknel, melyik alkatreszeknek mennyire nem tett jot a feltetelezhetöen sok rövid tav, ha ennyire keveset hasznaltak nem lehetett-e egy kis penzü emberke autoja, aki mindenen sporolt, amin lehetett...stb.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #50910 üzenetére
Kinek mi A Magyar piac preferalja a kis szivobenzineket, mert olcso, keves hibalehetöseg es altalaban kicsi az emberek eves futasteljesitmenye a kocsival. Eppen ezert tartja jol az arat a kis szivobenzin.
5-10k km eves futas mellett, aminek java resze 5km es utakbol all, nem fog venni az emberek döntö többsege egy öreg dizelt. Ne magadbol indulj ki, Neked hobbi is a kocsi. Amikor vetted a kocsidat, akkor keztem olvasgatni a forumot.....hat azert amit azzal vegigcsinaltal....na egy kis szivobenzinnel nincs semmi kb. Beülsz mesz. Pont. Ok nem fog ugy huzni, de ez ebben az ar kategoriaban az emberek döntö többsegenek nem is szempont.
Ha otthon hasznalnam a kocsit en sem vennek dizelt....mas kerdes, hogy 1,3 millioert sem vennek 1.4 G astrat manualis klimaval....jo kerdes mit vennek amugy mondjuk 1,5 millioert evi mondjuk 10-15k km futassal valszeg egy e46 320i-t
(#50921) w333 jo neked en azert eleg boldog lennek ha egy ilyen marina blau M3 ban kellene adelt hallgatnom
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #50926 üzenetére
Hat attol függ megintcsak, ki mire veszi a kocsit. Egy 2.0 literes mazda 6 ot nem vennek varosba es egy 1.4 g astrat se vennek palyara
Egy nagyvarosban egy smart meg kincs keresztbe beall ket parhuzamosan auto köze, amig en meg a H astraval is volt, hogy kb 40 percig kerestem helyet .
(#50927) w333 valooban, 2 ajtaja van ez egö....keresnem kell, egy moderatort, hogy törölje a hsz-m
-
Declare
őstag
A H astrabol a vizhöfok meröt is kihagytak...minek is az ugye bar
(#50960) bitpork
Vw/audi müszerfal es cockpit nekem mindig is a legszebbek között volt/van. mondjuk az uj full digitalis panelek valahogy nagyon szokatlanok elöben meg nem volt hozza szerencsem, de kepekröl nem szimpi...de hat ez van erre haladunk, elöbb utobb az is erintös lesz -
Declare
őstag
válasz AMD Power #50965 üzenetére
Az tuti kötelezö ...viszont a fordulatszammerön lehetett vollna meg 1 eurot sporolni
Tudja amugy valaki, hogy müködik a kiegeszitö fütes? Azt tudom, hogy van a kocsiban es valoban, a dizel mivolta ellenere is -7 fokban is igazabol 2-3 perc elteltevel mar meleget fuj, viszont nem tudom hogy müködik. Valami elektromos rendszer füti az egesz hütö viz kört vagy külön valahogy csak az utasterbe bearamlo levegöt?
Igazabol az erdekel, hogy ez esetben is segit e a moornak elöbb felmelegedni, ha nem fütök, vagy nem nagyon fütök az indulas elejen vagy ez esetben mind1 lenne?
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #50968 üzenetére
nagyon egyszerü: profitmaximalizalas legyen ez a kis müszer csak 1 euro. Azt szorozd be az eladott darabszammal a menedzsment par emberenek premiuma mar meg is van.
(#50969) F_Gergely erre tettem volna a tippem. Azert ha gyakran lenne ilyen kutya hideg biztosan beszeeznek egy konnektoros motor melegitöt reggelre. Azert reggelente -8 ban indulni, igen rossz.....nekem is meg a kis opelnek is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz M_o_g_y_i #50971 üzenetére
Egy idöben nezegettem öket, de annyira gyakran azert nincsenek ilyen hidegek es eleg macera is, mindig konnektorozni. Nagyon jo rendszeek vannak, szepen mindent be tudsz allitani. Ha jol remlik 30 perc körüli idö kell neki es valami 40-60 fokra füti fel a vizet. Annyira nem is horror a beepites.
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #51040 üzenetére
Ez nem 4 evszakos Egesz uj generacios gumi ez a Michelintöl, minden tesztben kivaloan szerepel es a tapasztalatok is ugyan ezek. Az elsö olyan gumi ami megkapta a hopihet is es a nyari jelzest is.
a 4 eves teli gumidat 100%, de a 4 eves nyaridat is szinte biztosan kenterbe veri
Ha nekem nem lenne sok autopalya en is ilyet vennek magamnak. Anyumnak tuti ilyen lesz a kövi gumi a kocsijara.
-
Declare
őstag
válasz trassher #51042 üzenetére
Nagyon hasonlo, de nekem azt hiszem pont ez nem volt jo. Nekem valami kb 110 eurot kostalt es meg igy is kellett rajta farigcsalni, mert mint kiderült valamiert nem passzol a sima astra H ba valo (en azt gondoltam).
Nem atomstabil es ha valaki eszetlenül hasznlja, biztos le lehet törni, de nekem semmi bajom nincs vele. Vegre lett rakodo helyem benne + mondom komfortban nagyon sokat dob
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51293 üzenetére
Hat en ilyet meg nem hallottam söt....a jobb az mindig jobb oldalon, a bal a bal oldalon kell, hogy legyen, parban a kopas miatt az elsöt/hatsot fel lehet cserelni.
(#51292) bandi0000 nekem is huzott a kocsi, elvittem futomüveshez, beallitotta, most baba. 5 ezret fizettem, ennyit meger, hogy ne nyalja le a gumit...igy is mondta, hogy ez alatt a 2-3 ezer km alatt, amit a telivel most mentem mar az egyik gumi oldalan latszik kicsit, merre huzott.
-
Declare
őstag
Olyan mitöl lehet, hogy reggel nem fogott a fekem??? Az elsö 1-2 km en alig fogott es huzott is a kocsi fekez közben....mar epp beertem a munkahelyemhez, ami mellett pont itt van egy szerviz is, hangosan szitkozodva, epp kanyarodni akartam a szerelöhöz es akkor a fek mar jo volt. Aztan bekanyarodtam egy kis utcaba, lehuzott ablaknal fekezgettem se fura hang, se semmi furcsasag nem volt.... talan kicsit jobban kellett nyomni a feket, de fogott rendesen....aztan lehet csak placebo hogy jobban kellett nyomni...
elkepzelhetö olyan, hogy esetleg bejegesedett a tarcsa? 1 fok volt reggel, meg ilyen ködös, szemerkelö esös idö, de a kocsi nem volt lefagyva es az ut sem....tegnap ellenben total jeg boritotta az autot es az utat is, de semmi problema nem volt a fekkel....barkinek barmi ötlet?
-
Declare
őstag
válasz haddent #51313 üzenetére
hat hacsak este nem zsirozta be valaki, akkor nem nagyon kerülhetett szennyezödes ra es leegni sem eghetett nagyon semmi, mert nem is mertem nagyon rataposni, csak kissebbeket fekezgettem, hogy tudjam, kb mivel kell kalkulalnom, de nem akartam, hogy valamiert szetmenjen az egesz es ott maradjak az ut szelen....gondoltam igy azert becsorgok a szervizeshez....szoval nem tudom
(#51314) Petyyyyy ha valami brutal hideg lett volna, akkor azt mondom, hogy ok, valami beragadhatott vagy fene tudja....de voltam mar vele brutal hidegben (ugye mult het, vegig ilyen -7-8 fokok) es soha semmi nem volt...
-
Declare
őstag
válasz trassher #51317 üzenetére
ugyan ezt irtak masok is furcsa, hogy eddig nem talalkoztam ezzel a jelenseggel, de eleg ijesztö volt olyan, mint amikor elmelegiti az ember a tarcsafeket....csak azt a szituaiot mar ismerem es nem lep meg ....keramia fek kell es akkor nincs egyik problema sem igaz az valszeg többe kerülne, mint az autom jelenlegi erteke
-
Declare
őstag
válasz trassher #51320 üzenetére
Most Mágus irta, hogy fekfolyadekot kellene megnezetni es hajlok ra, hogy ez nem holmi rozsdas cucc miatt volt. Az, hogy mosas utan az elsö fekezeskor jobban kell nyomni a feket, mert vizes/rozsdas az ok, de az csak kb egy/ket kisebb fekezesig tart. Nekem nem ez volt a helyzet. A fekerö jelentösen lecsökkent es az hogy huzott is oldalra a kocsi ez igy plane gyanus....es ugye mint irtam, legalabb 3-4km en keresztül, fekezgetesek közepette folyamatosan fenn allt ez a jelenseg.
Szoval attol tartok ez nem egy kis rozsda volt....ennek most majd utannanezek, hogy mikor volt cserelve a fekfolyadek, meg hol lehet a szintjet ellenörizni
-
Declare
őstag
válasz trassher #51328 üzenetére
Sok mindent okozhat pedig, most gyorsan ragugliztam es siman lehet keves a szint, felvizesedhet stb....2 evente cserelni kell allitolag....en azt se tudom, hol keressem a trtalyat de meg fogom ....megint okosabb lettem
(#51327) KrenAtesz ajjajj...igen ha ott törtenik ez, az egy picit kellemetlenebb, mint az en esetemben ...de nem szol az a sz@r, ha keves a szlötyi
(#51326) gban ezzel meg nem vagyok beljebb, de köszi eletemben nem ellenöriztem meg fekfolyadek szintet ma mindenkepp megteszem
-
Declare
őstag
Kösz mindenkinek....sikeresen elbizonytalanodtam azert nem tudok ebben a paras levegö/hideg/esö kombinaciokban nagyon hinni, mert ilyennel en meg soha nem talalkoztam....pedig volt mar hideg, volt mar esö, ho, jeg minden....semmi rendkivüli vagy ujdonsag nem volt
mindenkepp megnezem a fektartalyt....astra H gtc 1.7 cdti egyebkent a gepezet....a kiskönyve biztos irja hol keressem
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
Nem ertem, miert kell aggodni a karon? Maga a bosszusag es az egesz procedura az szivas nyilvan, de nem mind1 mennyibe kerül? El kell vinni egy normalis szerelöhöz, hogy csinalja meg ugy, hogy tip top legyen. Ha csak az ajto egy reszet kell fenyezni akkor ugy, ha ki kell az egesz ajtot cserelni, akkor ugy. A masik biztositoja fizeti. Rosszul latok valamit?
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51449 üzenetére
Ez vilagos....de en pl nem is vinnem haverhoz, hogy csinald meg minel olcsobban, okosan. Az is vilagos, hogy ezt igy a biztosito nem fogadja el....nem veletlen....
Viszont csak nem a vilag masik vegen van a kijelölt szerelö nem? Ha az adott varosba megmondjak hova lehet vinni, akkor oda viszem. A bosszusaggal, idövel, amit ez okoz, azzal nem lehet mit kezdeni, az buko, de ezen kivül engem annyi erdekelne, hogy legyen megcsinalva a lehetö legjobban.
(#51448) Gergőke88 Lehet azert vagyok ilyen empatikus, mert en is csinaltam ilyen beletolatatos mokat ....amikor az ember azt gondolja, hogy mi az neki, hogy faradt....kell egy kis kave, aztan minden rendben....hat nem mindenesetre jo kis jel volt es örökre megtanultam a lecket....szerencsere csak a hatso lököst kellett fenyezni, se horpadas, se semmi...de az erzes borzaszto volt....az az igazi luzer erzes
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #51452 üzenetére
uh....gondolom.....bennem ez is volt az egyik ilyen sz@r erzes, hogy oke relative aprosag törtent, de ez csak a szerencsen mulott.....mi van ha egy ember all ott....bah....következö automon, tolatokamera es hatso reflektor is lesz, meg hangjelzes....mint egy kamionon
vagy ez:
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen