-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Declare #30046 üzenetére
Marmint ezt ugy ertem, hogy 70+Ah. Tehat ne 50-60Ah akkut. Nekem azt hiszem ez a 74Ah a max amit bele lehet tenni.
Nincs nagy különbseg arban, de telen amugy is kisebb teljesitmenyt kepesek leadni, hidegen az akkuk es a dizelnek vagy 2x akkora indito aramra van szüksege, mint egy benzinesnek. -
Declare
őstag
-
Declare
őstag
Nagyon jo, ilyet en is beszerzek majd! Szivesen csereltem volnra LED re öket es akkor valahogy nappali menetfenykent beköttetni, de total remenytelen....nem tart ott a mai utolag beszerelt led tecnika
(#30101) Gergőke88: nekem az 1.7 cdti H astrat is eleg eszrevehetöen lefogja a klima. Ezen meglepödtem en is. Na nem arrol van szo, hogy nem lehet elindulni vele a pirosnal , de autopalyan is azonnal +1l hozzairodik a fogyihoz es hatarozottan eszrevenni a gazadaskor
Sajna nekem is kezdenek emelkedni az igenyeim ha következö autocsere lesz akkor 2.0 dizel lesz az elsödleges cel Azt nezegettem youtubon (vannak ilyen fogyasztas tesztes videok), hogy egy 2.0 dizel varoson kivül mindenhol kedvezöbben is fogyaszt
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #30114 üzenetére
Nem tudom, mi lehet a hatar, csak ugye irtad, h turbo benzines meg turbo disel....es erre irtam, h ez az 1.7 es nem is a legkisebb disel. Amugy ennek kapcsan mondjuk felmerül a kerdes, hogy amik most terjednek, ezek az 1.0 dizel meg 1.0 benzines turbos kis hörcsögök, mit csinalnak, ha bekapcsol a klima? vagy ha a fogyasztas mondjuk megnö + 3 literrel, autopalyan 130 nal meg egy nagyobb köbcentishez kepest megint csak +2-3 liter akkor azert nem tudom a karosanyag kibocsatas meg az üzemanyag sporolas mennyire hatekony
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #30116 üzenetére
Pont ezt írtam, hogy manapság semmit nem mond az hogy valami turbós...akár benzines, akár dízel, lehet 1.0, 1.2 is...annak a nyomatéka kb egy lehet egy 1.6-1.8 as szívóssal és akkor ugyan úgy megfogja klíma, emelkedő minden
(#30117) AMD Power: Pont ezekre igen Meddig lehet a térfogatot tényleg úgy csökkenteni, hogy takarékos legyen a motor és ne kelljen több üzemanyag a haladáshoz....pár év és jönnek a 200 köbcenti és 4 turbós motorok?
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #30148 üzenetére
Ezzel a letolt hütömaszkkal csak nekem van fiat punto erzesem?
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #30155 üzenetére
Nagyon ra vagy csuszva erre a fogjunk egy nagy kocka alaku dobozt, rakjunk bele egy nagy turbo motort, hatha felborul a kanyarban tipusu autokra
Nekem egy buszhoz tovabbra is a kis füstölgös kerepelö dizel passzol, hatulja tele pakolva gyerekkel
Ha opc meg turbo, akkor Astra gtc
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #30171 üzenetére
Pedig az a kez az egyik nagy durranas a kocsiban ezek szerint ez is megkapja a droid es apple szoftvereket. Multkor olvastam rola pont, hogy beülsz a kocsiba es a telefonod ki sem kell venned a zsebedböl, a teljes menü, telefonkezeles minden atkerül a kocsi kijelzöjere. Szerintem ez baro
Mondjuk azt nem ertem, ha az audi csak 2015 töl teszi be pl az apple szoftvereket a kocsikba, akkor ebben a kategoriaba, hogy kerül mar most? Vagy ez valami butitott verzio lehet
Mondjuk nekem tovabbra is nagyon fiat puntos meg a belsönek bizonyos reszei is, de müszerfal az menö
-
Declare
őstag
Ezek a felnik szerintetek milyenek? Nem hiszem, hogy valami markas cuccok, de azert nem is bovli arkategoriaban van es tökre opel gyari felni utanzatok Ezeket meg lehet venni nyugodt szivvel nem?
-
Declare
őstag
válasz Findzs #30440 üzenetére
"én ahogy egyre idősebb vagyok annál inkább veszek a felhasználásomnak leginkább megfelelő doolgokat, pl. pc, kocsi, ház fiatalabb...." na itt én azt hittem az jön, fiatalabb feleség . De aztan rajöttem, hogy az majd a következö lepcsö....ha meg sokkal idösebb leszel, akkor jön a kapuzaras, a kabrioval es a fiatalabb feleseggelAutoztam egy 2500 km t a kis astraval, majd összeszedem a tankolasokat, es jövök a kiertekelessel
Viszont az a rohadmanyos szervizkulcsos narancsos lampacska megint szivatott , plusz a szerelöm kiolvasott egy P0301 hibakodot, ami valami szikra problema. Picit volt idöm neten keresgelni es azt talaltam hirtelen, hogy lehet tovabbra is gyanusitott az EGR szelep (nem volt idöm most pucoltatni+azt hittem a problema megszünt), de lehet a gyetya is, rossz esetbe valami trafo hid vagy mi a szösz, ami költseges cseres...majd utananezek alaposabban. Ami erdekes, hogy ha sietösen haladok (pl 160-180), akkor semmi gond es utana Magyar autopalya/közut tempon sem jelentkezik semmi egy jo par 100 km ig biztosan. Viszont ha ilyen nyugisan megyek, akkor egyszer csak rajön es akar fel/negyed orankent jön a kis lampacska....motor ujraindit es hiba megszünik. Ha utana megint meghajtom egy picit utana megint jo par 100 km ig semmi hiba semmilyen temponal.....ha valakinek van barmilyen ötlete, akkor ne tartsa magaban legyszi
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #30501 üzenetére
Marmint a narancssarga kulcsos autos lampacska vagy a citrom sarga engine check lapacska?
Az a baj, hogy tenyleg az van amit a szerelöm is mondott, hogy ez kb 1000 dolog lehet. Neten is olvastam, h vlt aki opel szervizbe hordta es kb fel millioert mar kicsereltek mindent (a gazpedal jeladotol a nem tudom eny milyen chip es vezerlöig) es mindig csinalja. Novemberben olajcsereltetem (mert mint tegnap megtudtam ez a 30k km olajcsere egyaltalan nem jo a kocsinak) es akkor kicsereltetem a benzin szüröt (jött egy ilyen tipp a youtube videomra, hogy a huhogo hang elvileg ezzel megszüntetheteö), meg kipucoltatom az egr szelepet, illetve a gyertyakra (vagy hogy hivjak itt a dizelnel ) ranezetek, hogy milyen allapotban vannak.
-
Declare
őstag
-
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #30514 üzenetére
Egyik sem , de ez az elsö autom eddig mit foglalkoztam en ilyenekkel. Megvettem, megneztem 30k km, szervizkönyv vezetve, 30k km enkent cserelve....miert is gondolkodtam volna azon, hogy 15k km enekent csereljek? Nincs semmi autoszerelöi venam, egyszerü user vagyok . Egr szelepröl is most hallottam eletemben elöször
(#30515) Calogero: Hülye egy taktika. Ha nekem nem hozza a kocsi azt amit elvarok töle az eletbe nem veszek többet olyan markat.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #30523 üzenetére
En is ezt olvastam egyebkent, hogy ugye abszolut hasznalat függö es jo lehet a 30k km, de olyan optimalis modon, ahogy az jo lenne 30k km ig nem hasznalja senki (szemelyauto)....mivel ez a kocsi az autobahnon töltötte elete jo reszet, meg en is jobbara ott hasznalom, azert ketsegbe nem estem, de en is 15k km enkent cserelni fogok, most hogy ezeket tudom.
De csak vigyazz Te is kinek okoskodsz, mert egy igazi ferfi emberrel szallsz vitaba, aki az anyatejjel együtt a vilag bölcsesseget is magaba szivta...
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #30525 üzenetére
Es szerinted en miert irogatok ide, meg olvasgatok? Mert erdekel a tema (felhasznalo szinten)...mivel nem volt meg eddig sajat kocsim, nem vittem olajcserere sem es fogalmam sem volt rola mi a különbseg az ekszij meg a vezermüszij között stb....Pont ugyan annyira fogalmam sincs, hogy egy Boeing 747 nek mi az olajcsere periodusa...mert max utazom vele ennyi.
Olvasgatok, kerdezek stb, hogy azokat a dolgokat amikkel kis odafigyelessel az ember ovhatja az autojat azokkal tisztaban legyek....Szoval ezeket az okoskodo megjegyzeseidet, hogy egy egy ferfi ember tudja az olajcsere periodust meg mittudom en inkabb tartogasd magadnak....vagy mind1 felölem le is irhatod, ha jol esik....
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #30533 üzenetére
Köszi! En is olvasgattam, de ezen kivül ez a hibakod meg a net szerint jelenthet 100 mas dolgot is de legnagyobb valoszinüseggel ez lesz a baj!
Viszont kerdes: November elejen vinnem a kocsit olajcsere+akkor ilyen egr es szivosor pucolasra. Szerintetek addig ha nem csinaltatom meg az rosszat tehet akarminek is? Ha egy mod van ra otthon szeretnem megcsinaltatni. Addig szerintem egy 3-4 ezer kmnel nem megyek vele többet. Enegem annyira nem zavar, igy hogy tudom, nagy valszinüseggel koszos a szelep....ha kigyullad a kulcsos lampacska motor restart es problema megszünt csak nem szeretnem ha ez artana is valamit
-
Declare
őstag
válasz sitotomi #30539 üzenetére
1,7 cdti H astra
Csak azert kerdeztem, mert Nemetorszagban elek es ha egy mod van ra az otthoni szerelö ismeröshöz vinnem a kocsit. Ritkan fordul elö, eddig egyszer törtent, hogy dugoban csinalta, azon kivül több ora (5-6) autopalyazaskor. Mindegy meglatom, ha parszor elöfordul meg akkor kipucoltatom...
-
Declare
őstag
válasz sitotomi #30541 üzenetére
En ilyen benzin vissza penzröl nem tudok , de meg nem vagyok jaratos adozas fronton (sem). Munkahoz nekem nem kell kocsi, arra van ceges ha kell. Hobbi kocsi a kis astra De privatban szivesen fogadom, hogy lehet benzinpenzt visszakerni
Meglatom...ha nem csinalja megrpobalom kihuzni vele, ha elöjön többször addig akkor puccen
Fogyasztasom teljesen jo, 6 liter körül van autopalyan 130-140 es tempoval, ennel gyorsabban 6,5 körül. Közuton eco üzemmodban 5-5,5 liter. Varosi fogyi 6,5-7 körül. Szerintem ez korrekt.
De mondom nekem ez neha jön elö, de ha utana megjaratom 3000 fölötti fordulaton (pl 160 tempomat), akkor utanna jo darabig semmi baja.
-
Declare
őstag
Tovabb kisert ez az akku mizeria azt hiszem mar nagyon kezdem unni....ez mos mar tul mutat a hobby szintü erdeklödesemen....
Azt ugye irtam multkor, h kicsereltettem kb 3 hete az akkut (Bosch silver 72vagy 74 mah). Azt gondoltam szuper problema megoldva....
Vettem egy Ctek mxs 3.8 akkutöltöt, ilyen comfort ledes indikator kiegeszitövel. Felszereltem, feltöltöttem, mentem közben vele kb 3000 km-t, majd most par napja kb csak ilyen 1-2 km ekre hasznaltam, boltba stb...szepidö akkor bicikli
Tegnap az olajcseres tema utan este felnyitottam a motorhaztetöt, mert ott log rajta a cetli, mikor volt pontosan cserelve az olaj, azt akartam megnezni....erre mi fogad?? Hogy az a ledes indikator zöld helyett sargan villog, azaz az akku merülöben.........hat komolyan mondom a guta majdnem megütött....
Multkor ugye megneztem ampermerövel, hogy bezart allapotban a kocsi nem fogyaszt...telefonnal felvettem az ampermerö kijelzöjet vagy 45 percen keresztül, vegigpörgettem a lejatszoval es folyamatosan 0 amperon allt a müszer. Azaz bezarva semmi...indito aramot, amikor csereltek az akkut teszteltek, az jo volt...generator is.
Egyetlen dologra tudok gondolni...amikor kinyitom az ajtot, neki all zümmögni valami a kocsiban (gondolom benzin pumpa), plussz felkapcsol 100 lampa...(rendszamtabla vilagitas, belsö vilagitas, müszerfal, hifi...) Vagy az van, hogy valami zarlatos es szivja az akkut baromira minden ajtonyitaskor, vagy ez a benzinpumpa zümmög nyitott allapotban random sokszor....
Nem tud valaki abban segiteni, hol tudom megnezni, hany amperes fogyasztast kell produkalni egy ilyen H astranak ha kinyitom az ajtot?
Kezd mar elegge elegem lenni....olyan kb, mintha elektromos autom lenne...mindig leshetem, hol van konnektor....
-
Declare
őstag
válasz Petya25 #30562 üzenetére
Igazad lehet....es ez a zümmöges csak ajtonyitaskor jön elö?
Azt nem tudod megnezni nekem egy Volt merövel, hogy ha kinyitod az ajtot mennyit esik az akku feszültsege? (multimeterrel nyugalmi helyzetben mersz mondjuk 12,8V es ha kinyitod az ajtot, akkor ennek valamennyire le kell esnie). Este azt akarom megnezni, h nekem mi a helyzet. Csak azt tudom elkepzelni, hogy valami nagyon fogyaszt ajto nyitaskor, pl valami zarlat miatt vagy nem tudom .
Generator az ok. Azt tesztelte anno a bacsi aki cserelte az akkumat....meg a rejtett menübe is neztem...plussz akkor nem tudnek vele egyhuzamban megtenni 12-14 orat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Tegnap mericskeltem egy kicsit. Az akkum alap allapotban 12,7 V, szoval az jonak tünik. Ha kinyiom a kocsit/ajtot akkor a fesz leesik 12,5-12,4 V ra majd lassan viszaall 12,6 körülre.
Ha az ampert mertem akkor, ajto nyitas/zaraskor 3A alatt volt, majd 1 perc alatt szepen lement 0,05A ra, majd kb 8-10 perc utan 0A ra.
Van olyan aki ehhez tud hozzaszolni? En mar nem tudom mi a jo, vagy nem jo, de amiota egyszer ugy jartam, h reggel nem indult a kocsi, azota paranoias lettem... felvettem teloval a multimeter kijelöjet, meg keritettem egy ismerös autovillamossagisat es elküldöm neki, hogy ezek az ertekek normalisak vagy magasak...mindenesetre nekem nem tünik soknak.....Mondjuk azt nem tudom, h ajtonyitaskor elvileg egy fullos alappotban levö akku feszültsege miert esik le 12,5 V köre/ala
Viszont akarhogy is de tuti ki fogom cserelni ledre az összes ilyen belteri meg rendszamtabla izzot...bar nem ertem ha egy 72A akkut ennyire megvisel egy ajtonyitas, akkor egy 1.4es H astraban ha van 52A akku akkor az 3 ajtonyitas utan lemerül....
-
Declare
őstag
válasz Findzs #30586 üzenetére
Jah...nekem is egy alom....egy remalom
Nekem mar az elsöre is azt mondtak a Lesti akkus bolt ahol vettem, hogy csodalkoznak, mert ezekre a Bosch silverekre nem szokott panasz lenni, nagyon jo akkunak tartjak öket....szinte mesebe illo lenne ket zarlatos ilyen akku....
Hat ezen a generator tultöltes meg nem merült fel, de nem lehetetlen...köszi a tippet. Elvileg a BC szerint 14,3-14,4 el tölti, ami a szokasos ertek ha megnezem a neten, illetve amikor csereltek az akkut es mertek azzal a battey chcek kütyüvel az inditoaramot es generatort is nezte es mindegyik OK volt.
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #30589 üzenetére
Jah...valami valahol nem kerek nalam sem szerintem....meg ezt a meregetest megcsinaltam, mert mar erdekelt is es nem egy nagy dolog, de a hbbi autoszerelö mivoltom itt veget ert....en nem talaltam semmit, se nyitott, de zart allapotban nem fogyaszt a kocsi....generator tölt, akku, szinte tuti, hogy jo
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #30635 üzenetére
Ez erdekel engem is! En multkor összegyüjtöttem milyen foglaltok/izzok vannak a kocsimban (H astra), de az akku kinok miatt ki is esett a kepböl ez a "tuning" majd ha lesz ujra idöm, ujra ratörök a temara.
Szerintem jobban is nez ki, meg kevesebb aramot eszik. En mondjuk a müszerfal/közepkonzol izzo cseren nem gondolkoztam, de jo ötlet. Youtubon biztos van video
Ha jutsz vele valamire mindenkepp oszd meg a tapasztalatokat
-
-
Declare
őstag
válasz KillHates #30676 üzenetére
multkor összeirtam magamnak, de mar nem emlekszem fejböl. Ajto/csomagter nyiaskor automatikusan 3db elöl közepen, 2db a rendszamtablan hatul, csomagterben 1 + müszerfal vilagitas, közepkonzollal (ezert kerdeztem, hogy ez szerinted biztos LEDes? mert szerintem nem), illetve az a klimaallitgato zümmögö franc sem levegövel megy. Emellett van ugye hatul közepen 2db (bar azokat le lehet 0 ra kapcsolni, azt meg is tettem), 1db a kesztyütartoban. Ha ezeket a wattokat az ember összadja es belegondol, hogy beül a kocsiba elmegy a boltba, kiszall, bevasarol, csomagokat bepakol, beszall, indit, arrebgurul, bevasarol 2, hazamegy kipakol.....szivodik az akku rendesen...mert van amikor en sem 1000km es utra indulok
De elfogadom, hogy tulparazom ezt a dolgot a multkori kalandom utan.... viszont nyugodtabb lesz a lelkem, ha LED ek lesznek benne. Par ezer ft bol megvan es meg jobban is nez ki
-
Declare
őstag
H astra LED belsövel hmmm
-
Declare
őstag
válasz davee_92 #30685 üzenetére
En arra jutottam, hogy ez a sarga szin nagyon tetszik
(#30688) Petya25: Baromira megjött a kedvem, szerintem most gyorsan neki is allok Amugy a videon amit latni, fent a belsö ter megvilagito lampaknal, annak a kis müanyag elemnek mi a neve, amiben a kihangosito mikrofonjai vannak?
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #30692 üzenetére
"...az autó vezetője nem próbált meg jelezni, inkább elment."
Az idiota kretennek remelem jo idöre elveszik a kedvet az auto vezetestöl.....hogy lehet valaki ekkora kreten?? Nem tud lemenni a sinekröl, ok, ilyen megtörtenhet...na de hogy kiszall es hazaballag, a sineken meg otthagyja a kocsit....
-
Declare
őstag
Beszolt ma a kis astram, hogy ISNP 1000 ennek nem örülök, meg kb 3000et el kellen ballagnia, mielött megkapja a teljes wellness kezelest otthon. Most van benne olyan 16k km a csere ota ami majd 1 eve volt kb...sajna eddig en a 30k olajcsere periodusban gondolkodtam, az volt a szervizfüzetben is es az elözö tulaj is szepen minden 30k nal vitte pecsetelteni/cserelni....azota mar tudom mi a helyzet es kell az a 15k csere....csak most bosszant, mert ha ezt 1-2 hettel hamarabb tudom, otthon meg is csinaltathattam volna
Amugy csak a kedelyek borzolasara, rakarestem milyen olaj kell bele, es talaltam egy opelforum.hu nevü oldalt, ahol egy allitolagos olaj szaki a következöt irja :
Opel Astra H 1.7 CDTi
Motor: Z17DTH
Feltöltési mennyiség: 5 liter.
Csereperiódus: 50 ekm / 2 év.
Olajkövetelmény: GM Dexos 2.Azert ilyen 50k csereperiodusrol meg en sem hallottam
Amugy olaj az 1.7cdti 110lovas dizelbe mit ajanlanatok? Meg a legfontosabb, szerintetek most ha majd csak novemberben viszem valamivel több mint egy ev es 20k km olajjal nem teszek neki azert nagyon rosszat nem? Mint irtam mar innentöl nem kerdes, h 15k km enekent csere....de itt kint No. ha nem muszaly nem vinnem szerelöhöz csak ez az INSP1000 lampacska is bosszant...az elözö tulajnak nem jelzett 30k elött, hogy INSP ? vagy csak nem erdekelte?
-
Declare
őstag
válasz Dr. Gonzο #30697 üzenetére
Ez lesz a megfejtes köszi!
(#30698) diablo1984: Tavaly juliusban volt az olajcsere, szal a 2 ev meg messze van es mivel mondom 16k körül van benne azota, igy a 30k km is messze van.
A fö kerdes nem az, hogy lehet kitörölni, ha jogosan van baja, nem mondom en neki, hogy KUSSOLJ
A kerdes az, ha meg megyek vele egy bö 3000km t akkor az nem olyan nagy gaz nem? Illetve a milyen olaj a kerdes meg (amiket többen is irtak itt ph n, castrol, mobil1, de ezekböl is van 100 fele....azt tudom, h 5w30 kell) . Meg azt neztem, hogy ilyen olajcsere elötti motor pucolo lötyit szerintem adok hozza [link]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #30706 üzenetére
En is ugy voltam vele, hogy szerviz füzet azt irja 30k km vagy 1 ev akkor az tuti....de rengetegen irtak a forumban+utana is olastam es jopar cikk van rola a neten, hogy ha valaki picit is törödik a kocsijaval az 15k km vagy 1 evente lecsereli az olajat
-
Declare
őstag
Megrendeltem a kis LED eket...hamarosan nem fogyasztani fog a kocsi az akkubol ha kinyitom az ajtot, hanem termelni
Rendszam, belsöter, csomagtarto led projekt...kivancsi leszek milyen lesz/meddig birja
(#30769) Jofi81: Ahhh ez blama volt van meg mit csiszolnom a nemetemen az auto temakörben remelem nem kell gyakorolnom
-
Declare
őstag
nem rossz, de azert ehhez kell egy kis villamosszerelöi erzek is meg a kis ledeket kicserelni meg nehezebb lehet, mint azt a közepsö nagyot. Mindenesetre aki van olyan ügyes es türelmes, hogy ezt megcsinalja, az megerdemli, h sporol egy kis penzt
Most en eeket rendeltem
Belsö terkepolvasoba elöre, 2db
Közepsö terkepolvaso+csomagtarto, 2db
Rendszam hatra, 2dbKivancsi vagyok milyen lesz, meg mennyire tartos. 24 euro kb, meglatjuk
Amugy, most hogy keresgeltem ezeket, lattam egy csomo H7 es LED et, meg ilyen w5w LED et, amit a helyzetjelzöbe tesznek es nagyon sokan velemenyeztek öket....lehet Nemetorszagban nem cseszeget a rendör ilyenert
-
Declare
őstag
válasz sitotomi #30803 üzenetére
Na neee...en ezeket nem hiszem el Mi az, hogy aszt hitte hogy automata? Berettyintette kuplungnelkül 1esbe es leszabalyzassal ment vegig? szerintem amugy a motornak akkor sem kellene ilyet csinalni
Mondjuk a thaiföldi nö aki lehajt a parkolo haz tetejeröl az sem kutya....nem tudom tul lehet e elni egy ilyet
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs