Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz AMD Power #30518 üzenetére

    á, ha hosszabb távon használják az autót pl áruszállításra, akkor nem úgy használja agyon az olajat, mint egy városi használatban! a teherautóban 60 ezrenként van olaj cserélve és még átlátszó, tiszta és nem is hiányzik belőle, pedig már 400ezer van benne! a furgonokba is 50ezres a csereperiódus, az is kibírja. személyautóban is a megfelelő minőségű olajjal kibírhatja a 30ezret, főleg ha valaki Debrecen-Budapest útvonalat lövi hetente 2x, gyűlik a kilóméter, de nem úgy kopik a motor, mint a városi használatkor(sok indítás, hidegen hajtás, gyorsítás-lassítás).

    úgyhogy én inkább nem feltétlenül neked adnék igazat, gariidőn túl és nem megfelelő olaj használatakor(értem ez alatt, hogy 2000el olcsóbb ez és jó lesz ez olajak) inkább hamarabbi olajcserét, ha az egy év hamarabb lekettyen mint a 10ekm akkor éventi cserét!

    nálam is évente van cserélve az olaj, mert évente eddig max 8-9ezret mentem és cserekor az olajszűrő mellett a dízelben gázolajszűrő és levegő szűrő is cserélve volt, nem görcsöltem rajta!

    Petya25: tescoban meg ilyen helyeken lehet javító színt venni, 600huf, több színben, választasz egyet és lekezeled! kevésbé feltűnő, mint a szürke alapozó, vagy a rozsdás lemez, meg így a rozsdásodás is elkerülhetőbb!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák