-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Mikuland #31796 üzenetére
M2 autópályán hazafele leteszteltem mennyire hangos a gép. Lyukas dobbal 100-nál szinte "alig" volt hangja. Kíváncsi leszek ,hogy az új dobbal mennyivel lesz halkabb. Szerintem sokkal. Jó azt tudni kell ,hogy nem volt soha törött az autó és mint tudjátok most léptem át vele a 134e km.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
C corsamon szeretnem kicserelni az indexkapcsolot, ehhez ugye nem kell levenni a kormanyt? Elvileg kulon lecsavarozhato, aki cserelt mar ilyet irhatna tanacsot.
Koszonom!
-
Pitu
aktív tag
Itt a gép. Bal oldalát fényezték, mert egy corsa a kapu előtt parkoló autóba rongyolt. Szerencsére komolyabb szerkezeti sérülés nem volt.
7végén beletettem ~350km-t. A motor ereje nagyon tetszett, ehhez a kasztnihoz/felszereltséghez tökéletes. Az alacsony fogyasztásán igen meglepődtem, bár főúton mentünk nagyrészt. Ott ahol az 1.2-es G-vel vissza kellett váltani, ez könnyedén suhant, pedig 2 láda alma, burgonya, meg 3 személy volt az autóban. Jövő héten elvisszük a szerelőmhöz, hogy ő is nézze át. -
Bubee82
őstag
Sziasztok,
Az Opel 1.7-es dizel motorjanak van valami gyerekbetegsege? 2003-as evjarat es Combo furgonban van ez a motor.
-
gban
Közösségépítő
válasz Bubee82 #31806 üzenetére
Annak már erősen öregkori betegségei lehetnek inkább
Cégnél is vannak ilyenek, sz@rrá vannak hajtva, pedig elvileg normális emberek mennek vele, nem is hosszú távon, mégis ha mész vele, elsírod magad, annyira gáz az állapotuk a futott km-hez (valós!) képest - 150 sincs bennük még!Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Nem is a konstrukcióval van baj, hanem a használattal, ami meg az autó rendeltetéséből adódóan botrányos 1000-ből 999 esetben.
Vagyis arra akartam utalni, hogy igen nehéz normálisat kifogni belőle, pláne 11 évest, sokkal nehezebb feladat, mint a hagyományos célra gyártott modellek között.Postázást nem vállalok.
-
félisten
Ebben teljesen igazad van, en csak a kerdesre valaszoltam, nem tudni milyen autorol van szo. Mondjuk az a 150 ezer en nem tudom mit csinalnak azzal az autoval, ezek a motorok taxikban is elmennek gond nelkul 3-400 ezreket, a ceges kocsimban is 250 volt mikor eljottem onnan es a motorhoz nem kellett nyulni a szervizeken kivul pedig kapta az ivet rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
Tulajdonképp én is csak a végeredményt látom.
Amit tudok, az olajat nem eszi, hanem zabálja, és az egész autó (nem csak a motor, hanem az utastér, a kaszni, meg minden) közelebb áll a "hulladék" fogalmához mint az autóhoz.
Egyik ok lehet a sok rövidtávú fuvar is, gyakorlatilag pár óra alatt mennek 3-4 km-t, pl, kajaszállítás, stb.
Vagyis egy nap van 10 indítás akár, 2x ennyi ajtócsapkodás, ki-beszállás, és minderre jut 10 km.Postázást nem vállalok.
-
félisten
En anyagbeszerzo voltam a kocsin es ott is helyi futkozasok voltak, talan heti 1 hosszabb ut, de nem ette az olajat, semmi gond nem volt vele soha, pedig nem volt kimelve egyaltalan. De mint tudjuk autoja es hasznalata valogatja. Az teljesen biztos amit irtal, hogy normalis peldanyt kifogni ezekbol nagyon nehez. En is anno honapokig kerestem, nezegettem ezekbol astrat es corsat, mire megtalaltam a nekem megfelelot. Az osszes motorjavitott, km tekert kocsi volt. De persze azert ismerni kell a tipust (nekem a ceges miatt ez konnyebb volt) es erteni kell hozza valamennyire, hogy ezt az ember eszrevegye, kulonben hamar melle lehet nyulni. Szoval tenyleg ovatosan!
-
gban
Közösségépítő
Kicsit hasonló a dolog, min a telefonok esetében.
8 évig dolgoztam mobilszervizben, kérdezi mindig mindenki hogy milyen telefont vegyen.
El is árulom nekik a tutit, GAROSAT. (meg még van pár általános jótanács, de az most mellékes)
Használtautóknál is sajnos ott tartunk, hogy majdhogynem tökmindegy hogy milyen az adott modell ELVILEG, gyakorlatilag az semmit nem számít, mert az adott példány lehet bármilyen.
Nem lehet egyikre se rámondani, hogy ha csak 100e van benne akkor az még jó, mert sajnos ugyanúgy lehet hulladék is, meg a 100 is lehet 300.
Itt is, mint a telóknál, a jövőt kell nézni, vagyis hogy tartós legyen a befektetés - és itt is maximum azt tudom megmondani hogy milyet NE vegyen, ha éppen egy gáz modellre / gyártóra kérdeznek rá, azt sajnos nem hogy milyen korosodó használtat vegyen akárki is teljes lelki nyugalommal.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #31803 üzenetére
Októberben meglesz a csere. Meg egyre jobban zavar az alapjárati motor egyenletlensége. Szerintem azt is ki fogom cseréltetni a dobbal együtt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
Ez ilyen igen....mint amikor en kerdeztem az autoszerelö ismeröst, hogy akkor milyen autot? benzint/dizelt? Japant/nemetet? Valasz: hahaha, olyat ami nem rossz....minden mind1....marka/motortips/szarmazasi orszag....a leggagyibb dizel 200ezer kmel is lehet megkimelt jo vetel es a legjobb, tuti vetel, "mertezekneksohanincssemmibaja" kocsi is lehet egy hulladek 3 ev utan....pont a masik topicba irtam multkor, hogy az irodam ablaka alatt all egy gyönyörü vadi uj, megafullos (LED lampa, 20zoll felni, panorama ablak.....) 3 literes A6 allroad....valami gyönyörü ....hasznalt ara, olyan 70-80 ezer euro emberünk beül, padlogazzal indit a parkolo vegeig (mivel kb 30m nem szaguldozik, csak hallani ahogy felüvölt a motor), aztan hasonlo mentalitassal az utkeresztezödesig, utana amig el nem eri az 50 et kb megint padlo....a hangja nagyon szep de azert majd 3 ev mulva ha majd kb csereli gondolom, akkor azert könnyen lehet szoporoller a kocsi.....100k km, 30-35ezer euroert kb.... szegeny delikvens meg mit gondol? Huu allroad, 3 eves, audi, csak 100k km meg nem is olcso ez milyen jo lesz....aztan ki tudja mit fog birni akkor a hidegen üvöltetett 3.0 dizel
Bubee82: Nekem is 1.7 dizel van H astra 2008 as 170+k km es en szeretem, mondjuk kb 15k km ota van nalam, szoval messzemenö velemenyeket meg nem mondok, de ha valami rejtett hiba lett volna, az szerintem mar elöjött volna. A kettöstömegü 150k km körül megadja magat (legalabbis H astraban, föleg a 6 gangos), de mas hibat nem igen talaltam rola. Nekem egy g füstöt nem erszt es egy ml olajat nem eszik...kopp-kopp
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz Declare #31816 üzenetére
az én főnököm most nullázta le a 2 éves SuperB-jét (2.0 dízel). Az ugyan ezt csinálta állandóan. Indít, padló , széné húzat, majd érkezéskor azonnal leállít. Nincs 100-ezer az autóban, motor OFF, kapott rá egy 5000- eurós ajánlatot, javításra. otthagyta, kihozott egy Octaviát. Mondjuk ő megteheti, de, ha ezt az autót te veszed meg épp a vég előtt, akkor igen nagy szívás.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31819 üzenetére
Azert ez is ket reszre bonthato szerintem. Van az egyik, akinek van penze ra es nem erdekli...megveszi, A bol B be minnel gyorsabban, kenyelmesebben eljusson, ha tönkremegy vesz ujat....van sok ilyen. Mindenkinek szive joga arra költeni a penzet, amire akarja.
En a masik oldal miatt vagyok bosszus. Az a helyzet amiben en is voltam. Amikor dizel autot vettem most egy csomo mindennek utananeztem, utanaolvastam, itt kerdeztem stb....es most mar tudom, hogy igen 15k km enekent olajat cserelünk, dizellel hidegben meg kimeletesebben banunk hideg inditasnal, ha nagyon meg lett haktva autopalyan mondjuk, akkor a pihenöbe satufekkel beallva nem ugrunk be a toitoi ba azonnal leallitva a motort, vagy a klimat erdemes telen is neha bekacsolni, vagy hosszu nyari ut utan mielött lekapcsolja a kocsit az ember, kinyomni a klimat par perccel hamarabb, h kiszaradjon............stb. Apro dolgok ezek, amikre meg csak azt sem lehet mondani, hogy kompromisszu....egy egeszen keves odafigyeles jelentösen lehet javitani annak az eselyet, hogy csak annyit kelljen a kocsira költeni, amennyit muszaj....es ne kelljen turbot felujjitatni, es allandoan uj auto utan nezni, mert a reginek mar megint minden baja van...de azert en pl eleg sok cikket atolvastam es eleg sok velemenyt meghallgattam, mire ezeket az apro tanacsokat összeszedtem.....ha pl nem szeretem bujni a netet azok utan a dolgok utan, amiket hasznalok, hanem megveszem a kocsit mert muszaj, mert kell....senki nem mondja el sehol, hogy egyebkent ezekre erdemes odafigyelni....kb 30k km enekent hozzd be olajcserere aztan hajra....
-
félisten
válasz Declare #31820 üzenetére
15k km enekent olajat cserelünk,
amit a gyar eloir, a japan dizelemnel 30k az intervallum
dizellel hidegben meg kimeletesebben banunk hideg inditasnal,
ahogy a benzinessel is, ez az olajfilm miatt van nem a dizel-benzin miatt
ha nagyon meg lett haktva autopalyan mondjuk, akkor a pihenöbe satufekkel beallva nem ugrunk be a toitoi ba azonnal leallitva a motort,
ez a turbo kenese miatt van, no es kell kicsit varni , hogy a motor visszahuljon kicsit, szinten nem dizel fuggo
vagy a klimat erdemes telen is neha bekacsolni, vagy hosszu nyari ut utan mielött lekapcsolja a kocsit az ember, kinyomni a klimat par perccel hamarabb, h kiszaradjon...
ez minden klimas autora igaz
-
Declare
őstag
En összesegeben irtam le ezeket a dolgokat, amik aprosagok...nekem is 30k km irnak elö....söt az Audi is annyit ir elö...aztan megtudtam, ha jot szeretnek az automnak 15k kmenkent olajat cserelek es amit Te is irsz, nekem is 30k van a szervizfüzetben
dizel meg ha jol tudom meg erzekenyebb a kenesre a nagy nyomas miatt + ugye a turbo. Egy sima kis szivo benzinnek sokkal kevesbe artasz ha hidegen pörgeted...nyilvan nem egeszseges.
-
Findzs
addikt
nekem is ma fogják csinálni
meglátszik, hogy egyforma kocsink van egyforma hibákkalazt mondják, hogy akkor lesz tartós ha évente 2x 3x mikor egyébként is pasztázzuk a kocsit a lámpát is átkenjük pasztával
(#31800) hdman:
a lakkal lehetnek gondok ha nem jól csinálják meg, vagy ha nem jó minőségű a lakk
a hőtől felpattogzhat, idővel besárgulhat stb.
az lenne a tuti ha tényleg lakkoznák is valami jobb cuccal egy hozzáértő emberke, akkor le lenne tudva a gondja évekre[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
nagyúr
Mekkora ordas nagyot szoptam!
H Astra 1.7CDti-m van.
Már mióta megvettem a kocsit néha akadt a váltó 3-4-be húzva (főleg mikor gyorsan kellett váltani) és néha nehezen vette a rükit is. De néha meg semmi baja sem volt. Egyszer mikor éppen ködgyertya-üzemmódban előzve kitaposva a kocsi lelkét próbáltam felkapcsolni akkor nagyon megtréfált.
Úgyhogy elvittem a szopel szervizbe; ott jól megmókolták, fújtak WD40-et bőviben mindenhová, csak úgy illatozott a kocsi! Levettek 10 ezerre és közölték, hogy minden rendben, néha be kell fújogatni a bovden házakat. Oké, öröm és bódottá' !! Persze 2 hét múlva ki kellett a tolnom a kocsit a parkolóból, mert csak előre volt hajlandó menni. Eltipliztem melegében egy váltó szerelőhöz akit többen ajánlottak. Ő leakasztotta a váltóról a bovdeneket megmozgatta a váltót és a bovdeneken keresztül a váltókart is. Megállapította, hogy minden tökéletes letörölte a WD40 tocsogást a váltóházról is. Elkért egy 5-öst, mert vagy egy órát szórakozott a kocsival, felemelte, buzerálta stb... Elég korrekt volt.
Aztán elég sokáig tünet mentes volt a fostalicska, majd pár napja azt mondta, hogy gőzmozdony vagyok; csak előre megyek! Toligászás, aztán már toligászás után nem volt probléma. Az egész olyan volt, mintha valami fogaskerék rossz pozícióban állna meg.
Tegnap, mint az idei utolsó meleg napon úgy döntöttem, hogy kiganajozom a kocsit, ami disznóóllá alakításában nagy szerepe van az 5 éves lányomnak. Mivel a nap sütött a kedvem is jó volt, meg lendület is megvolt bennem, gondoltam, hogy jó alapos takarítást csinálok és pár apróságot is rendbe hozok. Az egyik ilyen volt, a ferdére csukódó hamutartó fedél. Ki is szereltem a komplett hamvedret, hogy a fedél arretálóját megjavítsam. Akkor majdnem agyf@szt kaptam mikor benéztem kosz-ügyileg a kivett hamutartóház alá!!! Kb egy államadósságnyi apró volt a váltókar bovdenházában!!! Basszus! Miután egy mekis ebédnyi összeget kikotortam akkor jutott eszembe, hogy lefotózzam a maradékot. Itt is látszik, mennyire sunyin áll az egyik 5 Forintos! Ha benne hagytam volna így addig amíg el nem dől tuti nincsen hátramenet. Na, ez az igazi VÁLTÓPÉNZ!!!Szóval megvan rendesen a használt autó varázsa a gépnek! Mindig tartogat valami huncutságot!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
mephi666
nagyúr
válasz KillHates #31825 üzenetére
...látod-látod, ha kormányváltós lenne az autó nem lenne ilyen gond
ui: most hétvégén nálunk slusszkulcsmosás volt pénteken benne maradt a pulcsim zsebében, asszony meg tegnap bedobta mosásba... természetesen akkor, amikor nővére jött kölcsönkérni a kocsit, így kereshettük a pótkulcsot, mert nem akarta végigvárni az 1órás programot (szerencsére hagyományos kulcsunk van, semmi baja nem lett... legalább most illatozik az öblítőtől)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Tomoty
aktív tag
válasz Declare #31820 üzenetére
Szívóbenzin nem ennyire "macerás", elég neki indulás megelőzően 10-20 sec járatás, hogy felkapja az olajat.
+ a turbós autóknál a turbó visszahűtésére való a megállás utáni pár perces járatás. Nálam nincs ilyen. Cserébe az én 1.8-as benzinesem soha nem fog 7 liter alatt fogyasztani.
az olajcserét meg nem tudom ki találta ki 30ekm-es intervallumra. Annak biztos elmentek otthonról, szóval tényleg érdemes 15ekm-enként cserélni.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
INMOTEP
őstag
válasz KillHates #31825 üzenetére
A Szerelő vagy a szervizes egy eléggé idióta lehetett ,tudni illik ha zárba vagy más egyéb helyre fújsz ebből az anyagból (( wd40 )) az kimossa belőle még a maradék gyári zsírt is mert oldóhatása van !! Majd amikor szépen kiszárad elkezd kopni a szerkezet ahogy elvan írva .Enyit a szakszervizről Ha úgyérzed hogy kivan száradva a szerkezet akkor piros vagy rendes hőálló zsírt juttass be oda ne WD40 et !! Isten ments a szakszerviztől
-
Declare
őstag
válasz KillHates #31825 üzenetére
szeep! Remelem vissza vitted az elözö tulajnak, hisz ez a penz az öve
Tomoty : Jaja ez a benzin vs dizel ez egy ilyen dolog. Csak pont ezt mondom pl en aki nem foglalkozom az autokkal, honnan kellene tudnom, hogy egyebkent mivel is tudok jot tenni vagy sem.....autoatvetelkor viragycsokor meg pezsgö, aztan jo utat kivannak....az 500 oldalas usermanualban meg benne, van, hogy ha megnyomod a biztonsagi öv csatalakozojan a nagy piros gombot kikapcsol az öv....de miert nem lehet olyan +infokat leirni az autot csak hasznalo usernek, hogy 15k km enkent javasoljuk az olajcseret, kemenyebb autopalya menet utan fel percet varjunk mar a motor lelövese elött....talan a ne eröltessük hidegen a motort benne van....mondjuk mivel a H astraban vizhömerö sincs, igy igazabol nem is vagyok benne biztos....
-
Declare
őstag
Azert egy kamion (vagy nem tudom mi az a tgx pontosan), nem hiszem, hogy barmiben is össze lehetne hasonlitani egy szemely autoval. En meg olyan cikket/velemenyt nem olvastam a neten, ahol azt irnak, hogy a 30k olajcsere jot tesz a kocsinak.....max annyit, hogy nem kell annyira raparazni, de tök egyöntetüen irja mindenki, mindenhol, hogy 15k olajcsere at egy aldasos dolog a motornak. Ilyenkor azert elgondolkozik az ember, hogy biztos a szervizfüzet 30k olajcsereje a tuti?
Ja es amugy, akkor Te miert is cserelsz korabban olajat, mint 30k? Ha a mernökök megirtak, hogy 30k kent csereld....
(#31834) Findzs: felhangzott egyidöben ket különbözö helyen egy eger kattintas ez biztos
-
félisten
válasz Declare #31835 üzenetére
Miert ne lehetne osszehasonlitani? Ott meg nagyobb az igenybevetel. Ja altalaban okossabb mindenki, mint az autogyarak, amik kifejlesztik a motort es hozza ajanljak az olajat. Csak tudnam miert? Miert gondolja barki, hogy jobban ert hozza, mint az autogyar?
Mert megyek evi 10 ezret kb (most meg annyit se, havi 500 km max) es igy 2 evente ledobom az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz KillHates #31825 üzenetére
Hát ez kurv* jó volt.
Tomoty Sőt én azt mondom neked ,hogy ha főleg városban használod az autót a 10e olajcserét nagyon meghálálja majd a kocsi hosszú távon.
Declare Persze ez igy is van. De tudjuk jól ,hogy a második verzió általában mi leszünk. Akik megpróbálnák valami ésszerű gépet /döntést hozni és a nagy nehezen összekuporgatott pénzünkből nem egy roncsot venni. De hiába ha az előző tulaj vagy az az előtti láma volt .
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Findzs
addikt
ez az olajcsere periódus gyakori és visszatérő téma az autósok körében (itt is volt már)
olyan hibáról még nem hallottam, hogy azért ment volna tönkre egy motorban valami mert hamarabb volt cseréle az olaj, de olyat már jó párat, hogy később
rengeteg ilyen cikk van a neten pl. [link]
akármilyen kocsim volt/lesz mindig betartottam/betartom az évente vagy a 10(15) ezrenkénti periódust
nem tudom elhinni egyébként, hogy ugyanaz a csereperiódus vonatkozzon egy városban és egy nagyobb távolságra használt autó olajcsere periódusánál mivel nem ugyanolyan a 2 kocsi igénybevétele
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Markizmark
addikt
Azért vakon bízni sem szabad egyik gyártóban sem.
"Peeersze jó az a 120e-kénti olajcsere, jövőre meg majd jössz fűzött blokkért. "
Összeesküvésről mindenki hallott már, gondolom. Ma már nem az a cél hogy minél tovább működjenek a termékek, hanem működjenek egy ideig (de ne menjen tönkre túl hamar mert az gyanús), aztán vegyél újat.Telefonom mellé is 2A-es töltőt adtak. Csak attól fél év alatt kinyúlik az akku. Szóval inkább töltöm 0.7el és köszöni jól van. Ez egy példa arra, hogy nem szent írás amit gyárak írnak. Megtanultam már, hogy apámon, anyámon kívül senki nem akar nekem jót. Kivéve pár barátot.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #31840 üzenetére
"Megtanultam már, hogy apámon, anyámon kívül senki nem akar nekem jót. Kivéve pár barátot. "
na látod erről van szó, nagyon jól mondod
és ez sajnos igaz az élet minden területén
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
sziku69
senior tag
Sziasztok!
Pár hónapja vettem egy viszonylag jó állapotú caravan 97-es F astrát. A kasznija itt ott már korrodált, de ezeket többé-kevésbé sikerült kijavítani.
Egy problémám van. Az a nyavalyás típushiba a benzin beöntő nyílás környékén. Az bosszant, de nagyon.
Oké hogy veszek hozzá javító lemezt. Oké, hogy bele lesz téve, le lesz glettelve, és lefestve. Abban kellene valami segítség, ötlet, hogy a bánatba lehetne ezt a hibát semlegesíteni. Létezik valamilyen betét, vagy valamilyen műanyag takaró amit fel lehet erősíteni a kerék és a benzintömlő közé? Ugyanis az összes trutyi oda fröccsen a kerékről. Így nem is csodálom hogy az az első ami el kezd rohadni.Valami ötlet?
-
-
sziku69
senior tag
válasz Markizmark #31843 üzenetére
WD40 erről még nem hallottam. Most akarom majd valamikor megcsináltatni a tanksapka környékét. A belső lemez ( amit a csomagtéri műanyag ablak levételével lehet kitapintani) már ki van rohadva. Ezt pár hete vettem észre. Gondolom ezt is lehet valahogy javítani, amikor kivágják a lemezt.
Ami még a hibája. Amikor rázósabb úton megyek, akkor a kormány eléggé "kopog". Szerencsére ritkán megyek ilyen helyeken. Egyébként nagyon meg vagyok elégedve vele. Elég jól húz az 1.4-es 16v motor. Most voltunk lenn vele Olaszországban. Oda vissza 2500Km-en evett meg kb 0.5 liter olajat.
-
hdman
őstag
Ma voltam bent a rendőrségen a baleset miatt, azt mondta a kolléga, hogy hiába mentem be személyesen, nem tud segíteni. Írjak egy emailt, amiben részletezem az esetet, és akkor elküldik postán a szükséges dokumentumokat.
Sopron city :)
-
nagyúr
válasz INMOTEP #31830 üzenetére
Huh! Köszi a tanácsot!!
Máris megtöltöm az inszemináló fecskendőt LZS80-assal és kivajazom a bovdeneket!
Örök hálám, mert gyanítom, hogy télre biztos befagyott volna, ha a zsír nem szorítja ki a kondenzációt és akkor tuti agyvérzést kaptam volna
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Markizmark
addikt
Kérdés.
Nagyjából mennyibe fáj összesen, ha a hamarosan eljövő műszakin felszereltetek egy vonóhorgot is F astrára?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
félisten
válasz Findzs #31838 üzenetére
Es olyanrol hallottal, hogy a gyari eloiras szerinti periodus miatt ment tonkre valami? Hat nem hinnem.
vebbful mivel ceges kocsik, akkor szervoizelik, mikor dobja a gep. A 6-800 ezres peldanyoknak is tokeletes a motorja. Ezert mondom, hogy ne akarjunk jobban erteni hozza, mint akiknek az a dolga.
-
Markizmark
addikt
mivel ceges kocsik, akkor szervoizelik, mikor dobja a gep. A 6-800 ezres peldanyoknak is tokeletes a motorja.
Most a man tgx-ekről van szó? 120e-ként lett eddig cserélve az olaj? Te jó Isten, mekkora szűrő kellhet abba. Csodának lehetünk tanúi.
Még az exkamionsofőr apám is elképzelhetetlennek tartja az ekkora csereperiódust.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mr Dini: Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen TV-t vegyek?
- Parfüm topik
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- nVidia GeForce GTX 1050 / 1050 Ti (GP107)
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest