-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Calogero #35700 üzenetére
Jah erre is emlekszem, de igy kepek alapjan a xenonra nem sokat lehet mondani Az latszik, hogy erösebb.
En is cserelem a helyzetjelzöket is kekesebbre....de akkor stilusosan oda is philipset Apumnak meg rendelek helyzetjelzönek Ledet, teszt alanykent
Milyen az xc60 igy az astra utan?
(#35699) hdman : Azert 1,06 al sem sirunk nem? En meg egy hete 1,10 ert tankoltam
-
Declare
őstag
válasz Ivan15 #35703 üzenetére
Kerdes mi a normalis eset. Több opel benzines motor is a gyari utmutato szerint "normalis", hogy megeszik 0,5-0,6 l olajat 1000km alatt.....na ha ez ugye "normalis" az opel szerint akkor vagy szervizbe futkosol olajat töltögettetni, amikor vilagit a sarga lampa, vagy ezt megsporolod magadnak es neha ranezel az olajszintre es utana buritasz
Nem art ranezni neha azert mindenkepp....
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #35705 üzenetére
+1 En is ranezek, bar eddig felesleges volt.
(#35712) Ivan15 : Opel nem opel, tök mind1. Vannak motorok amik eszik az olajat. Opelben is van, masban is.
Ha meg kigyullad a kis lampa es ratöltesz valami mas olajat, mint ami benne van, az allitolag megint csak nem jo a motornak.
En is ugy vagyok vele, mintAMD Power . Ha hoszabb utra megyek megnezem az olajat, legnyomast, esetleg szelvedömosot. Nem tart az egesz 10 percig es meg mindig jobb, minthogy az autopalyan verjen le a viz a vilagito sarga lampaktol.
Mas:
Megvan az idöpontom nagynehezen a szerelöhöz, turbo tisztitasi hadmüveletre + xenon cserere. Remelem ez majd most megoldja ezt a random kigyullado szervizkulcsos lampacskat.....
-
Declare
őstag
válasz haddent #35726 üzenetére
Nem
Ez a kezdetek ota szivat...[link] elöször az egr szelepre terelödött a gyanu, de most van egy eleg sanszos tipp (Magus2 kollega is vastagon benne van ) hogy turboban van koszolodas es ha nem tud valamit allitani a turbo (mert valami automatika, folyamatosan figyel es allitgat valamit a turboban), akkor hibakent eszleli a dolgot es biztos ami biztos 2500 ban lekorlatozza a fordulatot es kikapcsol a 110 loeröböl ugy 60 at
Na szoval a szakszerü turbo müködesi elv leirasa utan a lenyeg, hogy remelhetöleg ha a turbot szetszedik, ott egy csomo koszt talalnak, semmi mast, majd kipucoljak, visszateszik, akkor a hiba eltünik
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #35802 üzenetére
Nekem is hidegben van valami nyikogas, azt mondta az autoszerelö, hogy valami szijfeszitöt majd megnezi, de mivel a vezerlestöl, ekszijakig, vizpumpaig minden cserelve lett igy sok mas nem lehet. Generator csapagy azt mondta, az szinte kizart. Bemelegszik elmulik. Most ez a legkisebb problemam vel
na de 2 het mulva megy a szervizbe es remelhetöleg minden tünet elmulik es most mar a legnagyobb problemamat ujra a felni es a gumivasarlas jelenti majd
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #35814 üzenetére
Igy van az nem kinzas, hanem fellelegzes neki ha müszakilag rendben van, meg olaj meg stb...
varosi hasznalat a leggyilkosabb. Azt mar biztos irtam, amikor kocsit neztem es a szerelöm mondta, hogy nemetorszagbol korahoz kepest sok km autot venni sokkal jobb eselyekkel kecsegtetet, mint barmi mas, mert az valoszinüleg autopalyazos, ingazos kocsi, ami a legjobb a motortol elkezdve a feknek, valtonak, inditomotornak...mindennek
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #35825 üzenetére
1000rpm en en meg a dizelt sem hasznalom
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #35752 üzenetére
ez el is kerülte a figyelmem, ezt nem is lattam....meg se hallottam.....
(#35827) vebbful Mas közlekedöt nem veszelyeztett, szoval hajra (bar mondjuk engem tud veszelyeztetni, pl egy agyverzes miatt, amikor elözhetetlen körülmenyek között probalja a benzinsporolasi rekordjat megdönteni 67km/h val föuton...... )
-
Declare
őstag
válasz haddent #35830 üzenetére
Szvsz a tutyimutyi az mind egy kalap. Aki 47 el kepes csak biztonsagosan vezetni, attol azonnal elvennem a jogsit es menjen tömegközlekedessel. Meg az is nagyon jo meg, aki nem ismeri azt a jatekszabalyt, hogy az utkeresztezödes feloldja a 60 as tablat......nah hat ezektöl is kivagyok.
Bmw röl meg le lehet pattani jo? reteg nem reteg...az egy dolog, hogy Mo-on egy 3 millios hasznalt, import bmw vel kiralynak erzi magat a paraszt, de erröl nem a bmw tehet....mint ahogy a 15 eves balna merciböl, lehuzott ablakon kilogatott bizsu aranykarkötös, adiaccos melegitö nadragos emberröl sem, meg a ha "ajfont veszel stilust veszel" emberekröl sem.....ez a Magyar reteg es nem mas....itt kint egy vadi uj 3 as bmw az egy kellemes kis csaladi auto....egy iphone meg egy telefon....ha van egy porsche d, vagy egy s mercid na ott kezdödik a menö de ahogy pl az autobahnon is latom, meg varosban is az se a "paraszt menö" altalaban, hanem csak ugy menö
Multkor rajöttem, hogy rossz savban vagyok es azert tudok a masik savban araszolo sor mellett 50 el haladni a varosban, majd amikor rajöttem, hogy hoppika ez elkanyarodik (tenyleg nem tapirkodtam ), akkor gyorsan index balra vissza es azonnal (tehat azonnal!) villantott valaki, hogy mehetek be ele....egy porsche panamera volt pont...en meg ugye a kis opel....nektek hanyszor villantott otthon dugoban araszolo panamera a masik savban a kanyarig "a dugot elözö" opelosnak, hogy gyere csak be persze, beengedlek?
Na ezek pont olyan dolgok, amik vastagon benn vannak abban, hogy nem vagyom vissza Mo-ra.....de nyilvan, mindig elmondom, hogy itt is van paraszt, taplo, bunko, agressziv...stb...csak az arányok....
-
Declare
őstag
válasz #81556480 #35833 üzenetére
Igen...mindenre na azert a hamburgi bulinegyedbe "olykor olykor" megerkezik az en korosztalyom (söööt)...egy egy olyan autoval hogy igy aha hello mi...
A porsches nyugger az még elmegy...az igazan veszelyes amikor egy GL merciben hatul a kalaptartot rendeltetesszerüen tenyleg egy kalap tarolasara hasznaljak....na az azt jelenti, hogy 70-80 eves Herr Müller es kedves felesege Frau Müller elindulnak valamerre, az amugy tank nagysagu mercivel, mert ha neadj eg, nem vesz eszre egy kisebb autot az uton, akkor azon atdöccen es nem lesz semmi problema
(#35834) AMD Power: persze semmi nem fekete-feher es persze van alapja ...de akkor is nekem a bmw.... en mar 8 evesen is gyüjtöttem a bmw s prospektusokat es mindig azon nyüglödtem szüleimnek, hogy menjünk be a szalonba megnezni es begyüjteni az uj prosit, ha kijött az aktualis uj 3 as bmw de azert most amikor autot kellett valasztanom, a racionalitas ravett a kis opelre a 318i bmw helyett...es erre büszke vagyok es nem is bantam meg egyelöre
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #35837 üzenetére
Na elöször le sem akartam irni, mert mondom megsertödsz, de alan nem...
Most ez is olyan am otthon, hogy ez a villogas az egyik oldalon a na majd en megmutatom, a masik oldalon meg a rohdt paraszt mit villog....ha megyek a belsö savban es jön egy gyorsabb auto (suzuki nem suzuki tök mind1, az is mehet normalisan, vannak abban is jol motorizaltak, jo soförök stb...), akkor ha sebesseghatar szerint közlekedem es latom, hogy gyorsabban jön, vagy elbambulok es villant, fogom magam lemegyek a külsöbe es elengedem, hogy had menjen. Ha meg lasabban megyek, mint a megengedett, meg se varom, hogy villantson es lehuzodom.
Szoval miert szakad le a pofad es miert kezded nyomni? Miert kell presztis harcot csinalni abbol ha valaki a belsö savban van vagy siet es gyorsabban menne?
Persze tök mas, amikor pl minden sav telitve es 120 a belsöben 100 a külsöben es a paraszt megy a seggedben es villog....
-
Declare
őstag
válasz haddent #35841 üzenetére
Marmint, hogy a külsö savban mögötted villog az emberünk? Na hat ilyennel meg nem talalkoztam jooo, akkor igy mar vilagos, ezt nem irtad hozza, es amit a storybol összeraktam, az az volt, hogy a gyors savban elnezegettel es megsertödtel, hogy egy suzukis hogy mer gyorsabban menni es villantani...na ha igy nezzük erthetö, miert rancoltam össze a homlokom....a story kulcselemet kihagytad
Raadasul en talalkoztam mar ilyennel nem is egyszer. Ha tempomattal megy az ember erdekes, hogy feltünik, hogy a nem tempomattal halado autok, sok esetben, mennyire össze vissza mennek. Egyszerüen az ember nyomja a gazt es jön egy emelkedö/lejtö tenyleg sokszor nem veszed eszre, hogy lassulsz/gyorsul valamennyivel. Tempomattal hülyet szoktam kapni, ha megyek valaki mögött mar egy ideje, kb hasonloan haladunk, majd egyszer csak elkezdek lassan közeledni hozza....index, ki a belsöbe, ha nem jön amugyse senki es szep lassan haladok melle/el mellette, majd egyszer csak latom, hogy elkezdi nyomni...ok vissza möge, eltavolodik....majd megint közeledik, index, gyorsit....na eleg legyen, elkezdem nyomni...ö is....anyad....es akkor ilyenkor vissza möge, vagy nag lendülettel elöre aztan visszaallni a tempomra....ilyen es ehhez hasonlo storym nagyon sok van. Total erthetetlen....es ugye a vicc, hogy en tempomattal megyek, szoval nyugodtan mondhatom, hogy a hülye nem en vagyok.....
Vagy a forditottja, hogy tempomattal megyek....es lassan közeledik, kimegy mellem, jön 2km/h sebessegkülömbseggel, akkor eszbekap, elkezdi nyomni neki, majd elöttem 2 cm el bejön elem.... eszmeletlen mikkel lehet talalkozni...felelmetes...nem is ertem, hogy-hogy csak ennyi baleset törtenik az utakon....
-
Declare
őstag
válasz 7Sony7 #35864 üzenetére
milyen isuzu td be töltöd azt az olajat? nekem az 1.7 cdti isuzuba 5w30 kell.
Ha mar olajokat linkelünk, en ezt az olajat talaltam, most nemet tesztekben, amit az egekig magasztaltak, ez is van benne:
(#35863) trassher: Aral itt a benzinkutak teren a legjobbnak tartott, gondolom az olaj is jo
-
Declare
őstag
válasz 7Sony7 #35911 üzenetére
Igen, nalam is hasonloan van Astra H
(#35901) AMD Power: konkretumok nelkül, hasznaltauto vasarlasban tippet adni azert nehez szeintem. Akarmelyik lehet lefingott peldany....pl ha az egyik egy ceges "mindenki Astraja" volt a masik meg egy dedelgetett A3, akkor maris minden papirforma borul.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz haddent #35980 üzenetére
Mert engem ne cseszegessen a rendör, mert neki kint kell allni az ut szelen es unatkozik. Ne felj a lehuzott ablakos c..gany mercinek ahol üvölt a "hejjj gyere rozsam adj egy csokot" azt nem meri megallitani, annak nem megy utana...
Itt No-ban sincs ilyen, hogy közuti ellenörzes....akkor allitanak meg ha szabalytalan vagy, vagy müszaki hiba van a kocsidon. Mert itt mindent lehet csak van amit nem, otthon meg semmit nem lehet csak par dolgot....ez a különbseg es azonnal ott tartunk, hogy ha meglatok egy rendört egy jolesö biztonsagerzes fog el, mig otthon meglatok egyet, akkor azonnal a huu bazz bent van a potegö, meg az elsösegely doboz, vagy mernek, vagy miert vannak ezek ott???
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #35985 üzenetére
Nem...en nem azert adozom, hogy rendör cseszegessen. A rendörnek az a dolga, hogy vegye ki a szabalytalankodokat, müszaki hibasakat es kapcsolja le a bünözöket. A normalis hetköznapi embernek teremtsen biztonsagos es nyugodt felteteleket.
Ez hogy otthon ez az elsödleges dolguk, hogy trafipaxolassal es büntetessel beszedjek honaprol honapra a fizetesüket, meg a rnedörkocsiba a benzin arat ez total nonszensz. De ugyan ez igaz a NAV ra is....
Meg ahogy bodojani is irta, rendszam alapjan mindent le tud kerdezni egy autorol, ami csak erdekelheti...
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #35991 üzenetére
Senki nem mondta, hogy a rendörjarör a paraszt (mondjuk azert van hogy de ), vagy hogy bunkonak kell lenni....
(#35978) mephi666 : Igazoltatas story
(#35979) bodojani: "Normális országban csak akkor állítanak meg ha valami "gond" van a kocsival..."
(#35980) haddent: "Mert most ezzel mi a baj?"
Innen indultunk es leirtuk, asszem hogy mi ezzel a baj
-
Declare
őstag
válasz haddent #36000 üzenetére
Na a Navot inkabb hagyjuk....
"...mert kötelező nélkül (vagy olyan szolgáltatónál aki fizetésképtelen), lejárt forgalmival, szabálytalan sportkipuffal, rendkívül igényes nájlon sötétítőfóliával tépik az utakat."
Ezeket szedjek ki! De ehhez engem ne allitson meg! Pon ezt ragoztuk!
(#36001) tboy93: na joo egy boyracer honda civiceest....meg jo!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #36004 üzenetére
Na hat az elsö esetben latod a tipikus, hogy rohadjon meg....joo az korrekt, hogy büntit nem osztott, de ez a tipikus cseszegetes.....
Buszsavot nem ertem....buszsavban, jobbraindexelve kanyarodhatsz....jo nem 2 km el elöbb indexelve az erzsebethidtol a blaha utan de 100 m ahol a jelek is fel vannak festve....söt mashogy nem is kanyarodhatsz, mert ugye az balesetveszelyes lenne....
telefont adom a rendörnek sory
Nekem a csehek jatszottak mar el 2x, hogy beallt a civil skoda fabia a seggembe es tolt a palyan...persze 1200km es utnal a versenyzesi ingerküszöböm a fele tavnal kb 0....arra ott az autobahn a nemeteknel ....szoval tempomattal mentem, közben neztem, hogy ki ez a barom, aztan egyszer csak kihuzodott a gyorssavba es padlogazzal ellepett es nem sokkal kesöbb a leallosavban villogott egy x6 mögött ....az mas kerdes, hogy nehany perc mulva az x6 elrongyolt mellettem 200 al ...be kellett hoznia az elvesztegetett idöt....mondjuk utana, hogy elrongyolt lattam ahogy bemegy tankolni, majd kicsit kesöbb megint majd fellökött a huzat ahogy elhagyott de a tudat nyugtatott, hogy nekem olcsobb az utam
mondjuk a csehek kifejezetten szeretik szopatni a nemeteket...ugye nemetrendszamos autonal nem tetel az euro alapon van ismerösöm aki direkt ezert nem is megy cseheken/szlovakokon keresztül....
(#36005) haddent : na ez mondjuk mar dupla off....de semmi mas mint penzbehajto szerv...es nem az a doguk...kis es közepes vallalkozok agyon zrikalasa, mig a haverpajtik lenyuljak a milliardokat...hat ez sokminden, csak nem a dolguk...na de erröl ennyit....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #36018 üzenetére
Ilyen zoknis trükköt en s hallottam mar, csak ott a neten vett a csoka ilyen 10kg vödrös szilika kristalyt es azt töltötte zokniba. Ez a macskaalom dolog is müködhet, de nem büdös?
Amugy azt a Sonax ablakra fujhato paragatlot tegnap rafujtam az üvegre, de mondjuk pont zaraz reggel volt ma, szoval meg tesztelni nem sikerült....viszont nyomot ugy neztem nem hagy es ha raleheltem nem lett paras majd kiderül
mod: jah es egy ujabb erdekesseg, amit eszrevettem. Valahogy a BC nem tudja normalisan kezelni az üresjaratot....marmint az üzemanyag fogyasztas kalkulalast. Most direkt figyeltem, tegnap, amikor megalltam 8,6 körül irta a kommulalt atlagot....reggel ment egy 10 percet sem a kocsi es amikor indultam mar 10,7 volt az atlag es ugye a par perc üres pöfögesen kivül mas nem volt.....multkor tankolasnal 6,6 körül lett, miközben a BC valami 7,6ot mutatott....szoval szerintem a BC nem jol szamol az allo helyzetben pöfögessel
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #36037 üzenetére
Olaj allagabol mit, hogy mondasz meg? Nivopalcan ami van, szerintem abbol semmit kb, vagy olajcserekor, de azt meg hogy kötöd ki a vasarlas feltetelenek? Ha nem tetszik az olaj szine, akkor vissza az egesz?
(#36034) Skizz: Sok allas tenyleg nem jo a kocsinak amugy....motormosot en tennek bele olajcsere elött, ha ilyen gyanu fenn all.
-
Declare
őstag
Beleneztek azon akis lyukon es ott barmit latni? Hat ezt kiprobalom
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #36047 üzenetére
Viz az amugy is kerül az olajba nem? Marmint, ha sok kis utakra hasznaljak a kocsit, akkor ilyen kondenz jellegü viz kerül az olajba es azert is kell ilyen varosban jövös menös, hideg motorral hasznalt autokban sürübben olajatcserelni......bar lehet annyi viztöl meg nem latsz habot....
mindig tanul az ember
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #36055 üzenetére
Na azt meg megertem, hogy viz kerül bele....de keveredni nem igen fog nem? Masreszt, mitöl lesz benne hoszabb ut utan kevesebb olaj? Ha a belekerült viztöl nö is a szint, max addig csökkenhet le, ameddig fel volt töltve, miutan a hozzakerült viz elparolog
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nekem ez a sonax nagyon bevalt. Ahol magam elött a szelvedöt befujtam vele, semmi nyoma, de nincs semmi para sem. Pedig tegnap este szakado esöbe szalltam be a konditerem utan....hat gondolhatjatok, beültem es whuuppp minden beparasodott kiveve elöttem a szelvedö
ez a pingi paramentesitö parna meg nem jött meg, az nem volt benne a dobozba multkor megsem, remelem ma igen es akkor azt is bevetem
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #36090 üzenetére
Egyszerübben jobb a szellözes, jobb a levegökeringetes, szigeteles. Meg ugye jobb kocsikban vannak erzekelök, amik figyelik, ha parasodik a szelvedö akkor lefujjak, jobban van megtervezve a leveö bevezetes stb.
Szerintem ennyi a titokNano kezelesek allitolag baromi jok, csak ugye horror dragak. Neztem en is az üvegre, ilyen 30k huf egy kis ici pic üvegcse es azert idövel az is lekopik
-
Declare
őstag
Tudjatok, itt mennyi volt az atiras? Van egy TEIL1 es egy TEIL2 papir. A teil2 asszem az a kis zöld, ami olyan, mint otthon a forgalmi, ugyan az is kb. A TEIL1 meg a "kulcs az autohoz" , egy ilyen nagy zöl a4 es papir . Akinel van a TEIL1 papir, aze az auto...mondtak, hogy ezt altalaban valami safeben tartjak a nemetek....szoval ha a kezemben van a teil1, akkor azzal beballagok az irodaba, ahol kb fel ora leforgasa alatt nyomtatnak nekem egy forgalmit a nevemmel, cimememmel, adnak egy rendszamot es viszont latasra.....nem kell adasveteli, eredetiseg ellenörzes, semmi....autot meg se nezik, hogy megvan e......szoval eleg ellopni a teil1 papirt es hivatalosan tied az auto
-
Declare
őstag
válasz Ivan15 #36127 üzenetére
Ezt most ugy irod, mintha otthon nem kellene gepjarmüadot es biztositast fizetni
Persz kell a szemelyi de most itt a lenyeg azon volt, hogy otthon egy atirasa egy rakat penz+kb 3 het, itt meg kb 40 euro es max par ora
(#36128) gzbotii : Ha lejart a tüv akkor trailer. Amugy is több helyen olvastam mar, hogy trailer jobban megeri....marmint nem egyedül, de ha jön több auto egyszerre es oda bepasszintod a tiedet is akkor trailerel olcsobb a dolog.
Ha meg nem jart le a tüv akkor labon is haza lehet vinni, ahogy Ivan15 is irta, kell egy ideiglenes biztositas + sarga rendszam (ha szeretsz veszelyesen elni ), vagy piros rendszam, az se sokkkal dragabb es azt elfogadjak mindenhol itt a környeken. Romaniat nem tudom pontosan mi van, de cseh, szlovak nem igen piszkal a sarga rendszammal se, a magyar is csak ha egy kötekedöst fogsz ki, aki tudja mi az nekem nem volt gond a sarga tablaval sem.
-
Declare
őstag
válasz Ivan15 #36165 üzenetére
Es talalsz olyan embert aki azt mondja, hogy itt a kocsim a rendszamommal, hajra? Ha törtenik egy baleset, egy gyorshajtas akarmi, akkor meg kezdöthet a veget nem erö jogi harc....
Szvsz trailer....romaniaba rengeteg autot visznek innen No bol is, ha felteszed egy több kocsit szallito trailerre szvsz az a legolcsobb....bmw topicban van is valaki aki allitolag benne van a trailer temaban, ha gondolod (gzbotii), megkereshetem
mod: jaaa hat arra irtam, hogy ez meg elmeleti feltevesnek is remenytelen
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Bati0501 #36298 üzenetére
tsi motoros hasznalt auto vetelnel rakalkulalod azokat a dolgokat, mint egy dizelnel es maris nincs vilagvege a titok, hogy ha turbos (ergo összetettebb motort) vesz az ember, akkor olyan araknak is utananez, hogy turbo felujitas, kettöstömegü meg nem tudom, van meg talan par dolog. De ezek a tetelek sem olyan oriasiak...ahhoz meg hogy bedögöljön nalad minden pechesnek is kell lenned.
A 3-4 eves autokban azert van annyi, mert az sanszosan meg 1 tulajtol van, kicsi az eselye a tekergetesnek , utana meg elkezd visszafele pörögni az ora
de amugy nem is ertem ezt mire mondod, en most gyorsan raneztem, mert nekem ilyen nem tünt fel. Ha 2012-2015 közötti evjaratot szürsz, minden autobol van 10 663 talalat.....ha beallitod, hogy legyen legalabb 130 000km a kocsiba 317 db talalat van....azert ez kevesebb mint 3%
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #36302 üzenetére
Es mi van a macska alommal? Nekem egyelöre ez a párapárna jol müködik, legalabbis egyaltalan nem volt pára a kocsiban reggel, pedig havas/esös a videk....estere odadobom a cockpitre, reggel meg a kezifek ala, pont elfer, ugy hogy azt nem zavarja...egyelöre jo, de majd beszamolok a reszletekröl
-
Declare
őstag
válasz lazlogogola #36306 üzenetére
Azert ott lehet magadban is kell hibat keresni szepen le lehet mosni nagyon....mondjuk az mas kerdes, hogy ez a k2 meg talan k3 kärchert nem szabad megvenni..csaladban 3 db dobta be a törülközöt 1-2 evesen....nem tudom a k2 vagy k3 volt e, de mindegyik hengerfejes lett....a kärcher serviceben meg halal nyugodtan mondtak mar a telefonba, h ja az ilyen, javitas az kb annyi mintha ujat vennel.....most boscht vettünk majd meglatjuk mit tud
-
Declare
őstag
válasz Bati0501 #36310 üzenetére
Azert mondjuk az szvsz alap, ha van x ft megtakaritasom, akkor nem veszek x ft ert autot....mint irtam, nyilvan nem vonatkozik ez arra, ha kenyszer helyzet van es kell az auto es nincs több zseton....viszont akkor persze nem kell turbos autot venni, hanem egyszerü szivo benzin...viszont egy turbo baromi sokat ad dinamizmusban az autonak szoval egy 1.4 szivo, meg egy 1.4 tsi az eg es föld.
turbo, kettöstömegü nem 100k km bir azert az hogy az en kocsimban pont szeria hiba ezzel a valtoval, h a kettöstömegü 140k km körül szetesik, az mas kerdes, az a kössz opel kategoria....de pl itt nalunk a ceges a4 es audi mar 280k km el van, 8 ev körül es nem volt eddig semmi baja....a turbon hallatszik, hogy annak kell lassan egy felujitas....de ceges kocsi es 280k km , de persze ezekben a riziko benne van, ezt tudni kell.
A km hez meg azert irtam, mert ha valaki mondjuk 4-5 evente lecsereli az autojat az nem fog tekergetni, de mi is egy esettöl eletekintve ugy adtuk el a kocsiainkat, hogy uj auto volt, majd mehirdetük. Azaz a km nem manipulalt. A msodik 3. tulajdonos mar joval nagyobb esellyel tekeri, meg 8-9 evesen mar szervizkönyvet sem var el senki...3-4 eves kocsinal meg igen...meg könnyen kinyomozhato a szervizhatter stb....ergo 3-4-5 eves kocsi, elsö tulajtol meg joesellyel valos. 6-7-8+ eves kocsi 2-3-4. tulajtol joesellyel valotlan.
Jo igaz, a 2015 meg azert nem egy lefutott ev ezt beneztem.
De a magyarorszagi atlag futas teljesitmenyt ne a 3-5 eves golfokbol vond le az a tipikus cegauto kategoria...de mondjuk ahhoz kepest nekem is meglepö azert az arány.
-
Declare
őstag
válasz haddent #36326 üzenetére
Tenyleg nem ertelek
Hogy jön ez ide? na akkor tisztazaskent:
1. Vilagos, hogy dizel az hosszutav futo auto....egy szoval nem irtam, hogy i love dizel, mert az mennyire kiraly . En dizelt vettem mert nem megyek nagyon sokat, de annak javaresze autopalya...ott csak egy 2 lityi/100 km különbseg + az 50 ft/l -el olcsobb dizel miatt nekem ha nem lesz olyan pechem, hogy evente turbot es kettöstömegüt kell cserelnem, akkor ezzel egeszen sokat nyerek.
2. En azt irtam, hogy aki kenyszerböl az autovetelkor a penze nagyreszet elköti, az nyilvan ne vegyen turbos autot (se dizelt, se benzines). Szivo benyaval a varatlan kiadas eselye a legkisebb, illetve nyilvan a vezetes elvezeti erteke is (nem a pörgös sportos japanorkrol beszelek, most a kis köbcentiröl, mondjuk 2.0 ig). Ezert irtam, hogy egy azonos köbcentis, pl turbo benzin 1.4 vs szivo benzin 1.4 az köszönö viszonyba sincs egymassal, a turbonak köszönhetö nyomatek miatt. Ez plussz elvezet+penz+riziko
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz 7Sony7 #36336 üzenetére
Teljesen igy van. En pl elözesnel 2500-3000 közöttig valtok vissza.
Az hogy hol van a nyomatek es az mekkora az egy dolog, hogy mennyi a loerö az egy masik dolog es a max teljesitmeny meg egy harmadik. Ezek együtt a fontosak
Ez pl az 1.7 cdti nyomatekgörbeje
Ez meg a szivo 1.4 benzin.
Egyebkent turbo nem turbo, benzin nem benzin, meghatarozo, hogy ki hogy törödik a kocsival....en pl tudom, hogy hosszu autopalya menet pucolja, jo neki, de cserebe olyan olajat kap, amire azt gondolom, hogy a legjobb, turbot autopalyas meghajtas utan hütöm, hidegben picit melegitem....aprosagok, de ezeknek nekem is utana kellett neznem....de a turbo sem egy ördögtöl valo, nem kell azt normal esetben hütögetni, meg idegeskedni töle, meg ahogy mondtam, ha 200k km utan bedobja a kulcsot is 90k körül felujitjak, vagy legroszabb esetben 200k ujonan (nekem pl).....atlag Magyar futas mellett ezek nem eves költsegek
Aki csak üti vagja a kocsit (nagyon sokan egyebkent), sporol mindenen, azok gyilkoljak a turbokat, elsö sorban es azert van ennyi huhogas....Jozsibacsi lecsereli a trabantot egy 1.2, 1.4 tsi re, aztan fogalma sincs semmiröl, ugyan ugy hasznalja, utana meg megy a köpködes, hogy rakat szar.... de persze nem csak ö a hibas, hanem el is kellene magyarazni neki, hogy Jozsibacsi, ez mar nem trabi, komfortos, kenyelmes, jol huz, de cserebe törödni kell velle es nem jo ha 5 evente öntök bele friss sültkrumpli sütesben elhasznalt olajat pl.....
100% ig biztos vagyok benne, ha itt is pl akik forumozunk, közöttünk kiosztanank kisköbcentis turbos autokat, tesztelini az elettartamot, stb., akkor a meghibasodasi arány töredeke lenne, mint az atlag statisztika.....
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #36338 üzenetére
Ennyi.
(#36339) mephi666: fordulatszammerö nelkül nehez azt Neked kell erezni, hogy hol huz hogy huz, milyen a hangja....de ha rendben van müszakilag, en azt mondom pöröghet nyugodtan ha kell....azert linkeltem a görbeket, a szivo benzinek a fordulat szam tartomanyuk vegen hozzak a legnagyobb teljesitmenyt.
(#36340) haddent: Semmit nem bizonygatok tovabbra sem Mindegyik hasznalatfüggö...en kb 350k hufot sporolok evente a dizellel....ennyi Aki sokat megy vagy sokat autopalyazik dizelt vesz ha valaki keveset, kis tavokat, olcson, megbizhatoan akar autozni szivo benzit. En csak annyit irtam, hogy ha a kis 1.2, 1.4 turbosak masszivabbak lennenek hosszu tavon en nem bannam ha a 2.0 alatti szivok eltünnek, mert egy 1.4 tsi az kb egy 2.0 sziv dinamizmusat hozza.....2.0 alatti szivobenzinek, kasztni függöen halal unalmasak....nagybatyamnak meg regen volt 1.4 pont ilyen h astraja (nem gtc) hat annak a dinamizmusa 10 es skalan 0....utana volt 1.8 volvo s40....legyen mondjuk ugyan ez 1 pont....turboval megfejelik azonnal lesz nyomatek es dinamizmus.......persze minel bonyibb valami annal rizikosabb, de akkor klimat se kell venni, az is hibafaktor de mielött leirnad, semmit nem bizonygatok, teljes mertekben szvsz a dolog, mindenki az igenyeinek es penztarcajanak megfelelöen valaszt autot...jo esetben...rossz esetben beall az A8 al a panel ele
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #36348 üzenetére
Igen ez ilyen
Nekem is az egyik idösebb kollegamnak egy a6 avantja van 2.5 ös tdi, 4-5 eves lehet. Ha együtt megyünk valamerre es hidegen beinditja majd olyan erzeketlenül tapossa a gazt azonnal....nem pörgeti üveghangra, hanem tudjatok, olyan erzeketlenül vezet, kb padlogaz vagy semmi, persze 5. be 50 el, varostablanal meg padlo 1200 as fordulattol a hideg dizelnek...nincs is annal jobb....jah tök veletlenül egyebkent 2 havonta biztos, hogy szerelönel van par napot......de hat ugye szarfosauditurbodizel -
Declare
őstag
Ezen multkor is fennakadtam, de ha jol emlekszem nem oldodott meg a kerdes Miert szed fel dzsuvat a tankbol ha keves a benzin? Abenzint a kocsi a tank aljabol szivja, függetlenül, h mennyi benne a benzin....max, ha ilyen olcso kutas vizes benzint tankol az ember akkor esetleg a tetejen lebegö vizet szivja be? de akkor mar nagyon nagyon keves benya kell legyen benne
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen