-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #55974 üzenetére
olyan szépen eltolnám vonóhoroggal mint a sz@r. Nekem kombim van, mégis mindig tudtam parkolni mindenhol. Citroen cx 6 méter hosszú volt azzal is lehetett parkolni.
Kollégám vett ilyen autót a feleségének, de még bevásárolni se tudják használni mert annyira nincsen benne hely. De csak röhögök mennyire elme roggyant emberek vannak mikor ilyen ipari hulladékot látok autópályán.(#55976) sziku69:
jársz pesten összefutunk és kipróbáljuk az enyémmel[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Tesom szinte csak varosban kozlekedik de par ev alatt siman belekuldott a verdaba 200+ ezer kmt.
Autovasarlas:
Ossze kell irni mi az igeny:
Benzines vagy dizel
Sedan vagy kombi, esetleg coupe stb.
Mekkora motor?
Turbo kell- e vagy nem fontos
Milyen fogyasztassal akarunk kalkulalni?
Alkatresz arak, utangyartott es eredeti mennyibe kerul egyaltalan mennyire van hozza alkatresz?
Felszereltseg milyen legyen, legzsakok, elektromos ablak, napfenyteto, riaszto, kodlampak, klima kell e azt ha igen digitalis vagy manualis, egyzonas vagy ketzonas, borules vagy szovet esetleg pluss stb?
Erre az egeszre mennyi penz all rendelkezesre?
Erre kijon egy lista utana lehet nezni a tipushibakat, melyik tetszik satobbi...
Szerintem nagyon gyorsan le lehet konkretizalni milyen autot akar az ember. -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #56209 üzenetére
C vectrahoz? Hogy a viharba ne, elektromos futomutol kezdve a futheto ablakmosofuvokan at, minden mi szem szajnak ingere. Kanyarkoveto bi-xenon, guminyomasellenorzes, minden letezi extra rendelheto volt. Nalam a full extra az ami mindent tartalmaz. Ezert is utalom mikor irjak pl full extra kiveve... nem, ilyen nincs, ha full extra akkor nincs kiveve, hanem minden benne van.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #56234 üzenetére
Pedig van, akarmennyire hihetetlen...
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #56239 üzenetére
Igen ebben van valami, sajnos a C Vectra nem hozta azt a minoseget, mint mondjuk anno az Omega. Hiaba pakoltak tele extraval valahogy megsem lett olyan hogy huuu vectra hanem, hmm egy vectra azt ennyi. Kivulrol meg csak csak (faceliftel az eleje egesz pofas lett) de hatulrol nekem sehogyse tetszik a kombi borzalmas lett. A belter pedig borzalmas, minden szogletes, es nem ergonomikus, nem esik kezre, olyan semmilyen. Persze ez izles kerdese, kinek mi tetszik de tudta hozni az elvart szinvonalat szerintem...
Nekem a B ezerszer jobban bejon, kulsore belsore egyarant. -
F_Gergely
őstag
Tud valaki normális akkumulátortöltőt ajánlani? kb 10-12 ezret szánnék rá max.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #56299 üzenetére
néztem ezt én is, csak nem írja mennyi a töltési áramerősséget, 5-7A közötti kéne, nem nagyobb.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #56306 üzenetére
24A ?
Akku tényleges kapacitásának max 10%-ával érdemes tölteni az akksit, ha ez 24A-el tölt akkor minimum 240ah-s akku kéne hozzá...
Nekem max 7A-s töltő jöhet szóba ha kevesebb az nem baj. -
F_Gergely
őstag
válasz becsitibi #56316 üzenetére
ennek fehér lesz a fénye, nekem nightbreaker mellett volt, és nem láttad a különbséget, nem volt sárgásabb, vagy kékesebb.
Abból a szempontból volt csalódás, hogy én kéket akartam ennek a neve meg ugye blue intense, de semmi köze a kékhez. Inkább hidegfehér, mint a nightbreaker.
Nightbreaker 3700k ez meg 4000k nagy különbség nincs.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #56332 üzenetére
Igen a multkorrol remlik hogy volt aztan remenykedtem hatha maradt valahol de ez pont nem volt... egyebkent ahany uzlet annyi arukeszlet mindegyikben volt 1-2 "maradek" ami a tobbiben nem volt.
Ha mazlim van penteken tudom vinni a generatoroshoz az autot... addig nem is viszem se klimashoz se mashova mert igy is 12,2 korul van az akksim. De ez is rohej 3szor vittem ugyan oda, es csak lehuztak, azt ugyan ugy szar. Most allitolag uj feszszabalyzot tettek be de szarabb mint volt...
-
F_Gergely
őstag
nem tudtok esetleg olyan magyar céget ahol ilyeneket lehet kapni normális áron?
Kicserélném az összes csövet, mondjuk azt nem tudom ahol szilikoncső van oda be lehet-e tenni fémet, pl olajhűtő, vízhűtő? -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #56345 üzenetére
valami lehet ezekben a műanyag vackokban ha 25-50 ezer között mennek
De persze értelek, én is nehezen bízom benne. -
F_Gergely
őstag
Pénteken fél 9-re viszem a verdát w333 kolléga által ajánlott szerelőhöz, remélem rendbe teszi. Vicc hogy már kifizettem lassan 50 ezret és még mindig rossz a generátorom, a szerelő meg asszondja tökéletes, nincsen semmi baja... Meglátjuk ez a bácsika mit mondd...
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56367 üzenetére
nézd alapvetően egy generátor nem egy bonyolult szerkezet, ki lehet cserélni újra de "felesleges" nameg az új ebay-ről is kb 45 ezer lenne, ennyit meg nem szeretnék rá áldozni, plusz az meg idő is.
Elviszem, megnézi aztán mond valamit. Szerintem akkor is a feszszabályzó a tré....
Jobbat nem tudok, muszáj megcsináltatnom mert tönkre megy a zsír új 30 ezres varta akksim, állandóan le van merülve...(#56368) sziku69:
A rádió bekötése nem relé hiba, inkább bekötés kérdése, igazából elég 2 vezetéket felcserélned és akkor gyujtásra lekapcsol.
Nálam úgy van, hogy gyujtásra kapcsol be (bekapcsol gyujtás nélkül is de akkor külön be kell kapcsolni) ha leállítom az autót még nem kapcsol ki, de ha kihúzom a kulcsot akkor visszaugrik a gyujtáskapcsoló, és ki is kapcsol a rádió.
ott az elvágott vezetékeket viszont meg kéne nézni...[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56371 üzenetére
hát igen de most ha megúszom kb 20-ból és jó, akkor nem fizetnék ki 45-öt...
Attól függ mit kell kicserélni. Minden mérhető, ezért is vagyok rohadt mérges, és dühős mert szar, szerelő meg mondja jó, nem-nem jó, mert mérhetően szar... Belefáradtam, inkább viszem máshoz, de elkeserítő mennyire leszarják az embert. Rég megcsináltam volna ha benzines a verda, de ennél nem férek hozzá a generátorhoz, marha macera kiszedni, ha hozzáférnék el se vittem volna szerelővel otthon megcsinálom egy 20-asból cakk pakk... -
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #56380 üzenetére
elég ha megnézed 80-as években milyen felszereltség volt egy francia autóban. Sok autógyártó a mai napig nem hozza azt a szintet amit anno a franciák tudtak 30 évvel ezelőtt.
Nekem is a vectra full extra, hűthető kesztyűtartó, fűthető ülések, ködlámpa elöl-hátul, ABS, 10 hangszóró, satöbbi.
Sok autóban még ez a szinvonal sincs meg...
Hol van ez attól amikor a franciáknál, minden ajtóban volt egy szivargyújtó például, elektromosan állítható könyöktámasz, kanyarkövető fényszóró,állítható futómű, thermo üvegezés (xm-nél hátsó klíma üveg), szóval jah... -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #56385 üzenetére
Nekem a csucs renault a mai napig a safrane, nagyon akartam olyat venni, meg azt is elneztem volna hogy nem.kombi, de nem volt jo dizel a piacon, amikor meg volt , akkor meg penzem nem volt es par nap alatt el is vittek.
De hogy opel is legyen, omegaban gyarilag volt elektromos memorias ules, hozza elektromos kozepso tukor, es ha benyomtad az ules memoriajat hozza allitotta a tukrot is tehat ha ulest allitottal mozgott vele a tukor is. Es ezt mar a B omega tudta 90es evek kozepen![ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #56389 üzenetére
Mar a 2.5 dizel is olyan hogy gyonyoru szep hangja van, menetzaj szinte nulla, nem zorog a belseje, jol osszeraktak. Es igen, full full extra... az egyik legjobban sikerult opel, igazi zaszlos auto. Volt egy stilusa, egy megjelenese, es ha meglattad nem azt mondtad opel, hanem azt hogy huuu bazzz egy omega! Insignia meg a tobbi csak tucat auto, stilus, jellem es karakter nelkul... hiaba tosszak tele extraval egy omega meg most is tobbet er a maga nemeben. Arrol nem is beszelve hogy hatul is annyi hely volt hogy fekudtel az ulesben, boseges hely van benne!
-
F_Gergely
őstag
nálam a rendes munka bejelentett, teljesen legális heti 5 nap napi 8 óra és nincsen túlóra, van cafeteria, és a munkaköröd olyan amit nem kell szégyellni és társaság előtt is vállalható, minden hónap elején csúszás nélkül fizet, pontosan.
(#56409) Lauda:
Jó dolog a sofőrködés, minden csak nem élet. Sokat keresel cserébe ott élsz a fülkében. Mint logisztikus, elég sok sofőrrel találkozom/beszélek.
Egyik fele hogy sokat keresel se család se semmi mivel nem vagy otthon.
Másik fele hogy elöbb utóbb sérve lesz az embernek plusz szétmegy jó pár ízülete.
Harmadik része a dolognak, hogy ha neadj isten kiesel a volán mögül nem tudsz mit csinálni. Én azt szoktam mondani két ok van amiért a sofőr sose fogja otthagyni a vezetést.
Egyik hogy rendes munkával nem fog ennyit keresni, és ezt az anyagi hátteret semmiért sem fogja feladni, még a családjáért sem.
Másik fele hogy ha otthagyja nem fog tudni mást dolgozni mivel nem ért máshoz.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #56414 üzenetére
így van...
tegyük fel 18 évesen érettségizik, 22-24 évesen végez az iskolában. Mondjuk 25 évesen elkezd kamionozni, legalább 5 évet le kell húzzon. Tehát tegyük fel 30 évesen nulla szakmai tapasztalattal mint pályakezdő akar elhelyezkedni, úgy hogy 5 év alatt amíg a fülkében rohadt, változott egy sor jogszabály/technológia satöbbi szakmától függően ugye.
A büdös életbe nem fog elhelyezkedni, mert nem fogják sehova felvenni, és ott van hogy 30 évesen van egy tök üres életrajza. Nem véletlen, hogy nincsen olyan sofőr aki kamionozás után civil munkát csinál. Mert nem fog, egyrészt mert nem talál, másrészt meg hiányozni fog neki hogy nincsen elég pénze. Ez egy ördögi kör, a pénz nem minden, én mondjuk inkább lennék családdal, gyerekkel mint egy üres fülkében ahol a hajamra kenhetem a pénzem. Meg igen, az egy kutya élet, elég ha csak a fürdés/wc oldalát nézed. Ha szarul vagy hasmenés/hányás satöbbi, és fuvarban vagy cseszheted, nincs betegszabi, meg meleg ágy és a tudat hogy otthon vagy, helyette parázhatsz mikor rámolják ki a pótkocsit amíg alszol. -
F_Gergely
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen