-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27763 üzenetére
Eredetileg en is passatot szerettem volna venni, csak hat ugye az igenyek... Es mindenkepp kezivaltoast akartam es az 1 milla folott volt olyan felszereltseggel amit en kerestem. Igy hat akkor mondom inkabb b veki, bar ezekkel a zorgesekkel az utasterben nem szamoltam. Na meg par elektromos anomaliaba is belefutottam pedig mondjak az a franciak autok atka.
-
F_Gergely
őstag
Na ma hivott a szerelom, kormanymu felujitas 40-60 ezer es kb ennyi a munkadijj is, de azt beszeltuk ha mar teljesen szet lesz szedve, akkor megnezi a valtot es a kuplungot is. Es inkabb most mint par honap mulva ujra szetszedni :/
Mondjuk a kuplungot en nem ereztem kopottnak de az a tuti ha megnezi. A valtonal a nyelestengely csapagyat tuti cserelni kell mert csorgott az auto mint az allat. -
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #27809 üzenetére
En ugy legtelenitettem a rendszert, hogy leszedtem a kiegyenlitotartaly kupakjat es igy jarattam a motort kb 10 percig, aztan visszaraktam a kupakot es ennyi.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #28086 üzenetére
Lancos
-
F_Gergely
őstag
válasz Findzs #28141 üzenetére
Az egyik szerelo (akit egy ismerosom ajanlott, O is hozza hordja az opeljet) mint kesobb kiderult:
Uzemanyagszurot cserelt csak b@szott kitakaritani a szurohazat es a dzsuvat otthagyta... A termosztatot cserelte de nem kaparta le a regi tomitest es rakott fel ujat, hanem visszarakta ugy ahogy volt, igy folyott a hutofolyadekom... A turbot fel akarta ujitani kozel 150 ezerert amikor momdta elvinnem egy baratomhoz aki szerelo es o mondta a turbonak semmi baja hanem szar a tomites azert engedi az olajat. Szoval vannak szerelok akik a penzt legomboljak csak a mumkat nem csinaljak meg amire megkered...
Mondtam csereljen szilentet mert zorog a kocsi asszondja semmi baja... Hiaba ismeros ajanlotta egy csapnivalo kontar ember... Azota is az ismerosom javitja a kocsit es nagyon alapos es ponzos munkat csinal, es amit eddig megcsinalt tokeletes! -
F_Gergely
őstag
Szerintetek egy jo es lelkiismeretes szervizben mennyit kernenek osszesen az alabbi javitasokert:
Teljes kormanymu felujitas
Teljes valto felujitas (uj kulissza, nyelestengelycsapagy, tomitesek, uj olaj)
Uj kuplung szerkezet+csapagy, plusz tarcsa (eredeti opel ezt megvettem 90-ert csak be kellett szerelni)
Meg nem kaptam osszeget jovohetre igertek hogy kesz a kocsi de kurva sok ideje all mar ott es kivancsi lennek mennyire realis az ar, mert mashol sztem 1-2 het alatt megcsinaltak volna csak nem tudom mennyiert.
Koszi -
F_Gergely
őstag
Én is beszállnék akkor a kommentelők közé.
Nyilván azt már a forum nagyrészre tudja én aztán teli tenyérrel beletenyereltem abba amibe bele lehet. Többet van a kocsi a szerelőnél mint nálam, és rengeteg meló van vele.
De... és itt jön a de!
Nem adnám el, mert nem tudnék helyette mit venni, ráadásul tudom hogy ami meglett csinálva az jó, és nem is lesz vele gond. Másodsorban pedig az új autók nekem nem jönnek be, számomra rossz a belső kialakítás, nem pakolható rendesen, és nincsen rendes motorja. (meg egy rendes fejegységet se tudsz belerakni a központi egység miatt)
Oké hogy vettem egy 14 éves szart, viszont nem rohad, a motorja rendben van, a turbója húz, full extra, tempomat, ülésfütés, 10 hangszóró, digitklima és hatalmas csomagtér.
Tesomnak Toyotája van, de akkor sem kéne ha ingyen adná valaki.
Szóval jó hogy az öreg autókkal több gond van, és ahogy a példám mutatja bele lehet nyúlni jó mélyen a szarba, de egyszer kész lesz, és akkor viszont mindenért kárpótol. Városban, autópályán egyaránt 6,5-6,7 litert eszik, fenn tudom tartani, és jó vele utazni.
Nyilván izlés és pénztárca kérdése minden, de a veki könnyen szerelhető, láncos a motorja.
Én ha el is adnám, más autót nemigen vennék ebben az árkategóriában, mert passat lenne a következő, de az ilyen felszereltséggel közelít a másfél millához. És lehet arra ugyan annyit rá kéne költsek mint most a vekire. -
F_Gergely
őstag
Rafkos dolog dizelnel a turbo (turbos benzinest meg nem vezettem). Egyfelol kapar mert dizel ezert van nyomateka, eros az auto alapjaraton is masreszt nem porog annyit mint egy benzines. A turbo rafinalt mert 1500-1800-ig semmi aztan elkapja a turbo es suppedsz az ulesbe. En ezt igazan akkor kezdtem ertekelni mikor tesom benzines toyotajabol atultem a dizel turbos vekibe. Toyojat szo szerint padloig nyomtam a pedalt, kozben az elektronika haromszor megkerdezte hogy biztos hogy gazt szeretnel adni? Majd az auto lomhan elkezdte feltornaszni a sebessegmero mutatojat. Dizel vekinel ez ugy megy hogy negyedig lenyomom a pedalt az auto meg szepen felgyorsul.
Es miert rafkos? Ment elottem egy kisbusz de pont 40-el nekem az meg nem jo mert 3hoz sok 4hez keves, na mondom kielozom. Nyomtam egy padlot es mikor visszatertem a sajat savomba akkor vettem eszre hogy 120-al megyek... -
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #28399 üzenetére
Multkor mentem palyan tesom kocsijaval, mondanom sem kell 130-nal mar 4 ezret porog elozest meg felejsd el na azt ugye allandoan huzodhattam ki szelso savba mert mindenki elozott.
Hat szentsegeltem erosen, volt egy 607-es peugeot-t azt villogot, meg mutogatott meg amit eltudsz kepzelni de ugye en meg nem tudtam egybol felre huzodni varnom kellett mig lett hely a kulsoben. Mondtam is bazzeg ha a vekimmel lennek most tolnam ezt a kocsogot mint a szart, es kozben kodlampa, refi meg amit tudok kapcsolgatok neki -
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
Lehet hulye kerdes de nektek is porosodik a kocsi belul?
Multkor takaritottam ki az autot, porszivo meg minden, ma neztem a muszerfalat es bazzeg poros...
Hetvegen ujra ki kell pucoljam. Nektek is ilyen vagy valahol nem zar rendesen valami tomites? A kocsi nem azik be. -
F_Gergely
őstag
Azt honnan tudom megállapítani hogy rossz a klímakompresszorom? Gáz nincsen a klímában, és mennék feltölteni, csak attól félek, hogy lyukasa rendszerem...
Télen vettem a kocsit, így a klímát kipróbálni nem tudtam, de másfél hónapja amikor próbáltam hogy hűt, valami hideg levegőt fújt, de ahhoz kevés volt hogy 30 fokban lehűtse a kocsit.
A szerelő a klímakuplungot magyarázta, hogy az nem húz ki vagy be, de mivel most nincsen gáz a kocsiban elvileg be sem kapcsol. Örülnék ha csak tölteni kéne, mert most lehúzott ablakokkal járok, de így is megdöglök a kocsiban olyan meleg van :/ -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #28832 üzenetére
Hat nekem az adagolo miatt volt hasonlo, bar mivel korai stadiumban volt csak a reggeli hideginditassal volt gondom de inkabb meg lett csinaltatva. 90-bol megusztam
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Hát srácok, eddig is sejtettem hogy nagykönyvbe illően barom autóvásárló voltam, és hogy átvertek rendesen, de hogy ennyire hülye legyek...
Rendezgetem a papírokat, mondom rendbe rakom a kocsi papírjait is. Vásárláskor mindenről csináltam másolatot így megvan fénymásolatban a kocsi előző tulajának a forgalmija is. Én a kocsit 320 ezer km-el vettem, ez van az adásvételi szerződésben is. Viszont az előző tulaj forgalmijában van egy bejegyzés a műszaki vizsga alatt, ahol felírták a kocsi km óra állását. E szerint 420 ezer van a kocsiban...
Csak egy laza százast tekertek vissza, viszont ez megmagyarázza én miért költöttem a kocsi árának dupláját javításra és állt hónapokat szervizben.
Hülye voltam, és figyelmetlen, de hát első autó, mindenki a saját hibájából tanul... -
F_Gergely
őstag
válasz adorjant #28939 üzenetére
Persze, csak igy utólag, ha figyelmesebb vagyok, hagytam volna a francba a kocsit..
De persze első autó, szép nagy köd a fejembe "nekem autó keeeeeeell" és be is paliztak rendesen...
Jót mosolygok a hirdetésen is ahol írják az extrákat, amiknek egyik fele nem működik a másik fele meg nincs is...
Hülye voltam de tényleg sokat tanultam belőle, ha egyszer lesz második autóm már tudom mikre kell figyelnem, és nem csak a papírokra, hanem a kocsin is már tudom mit kel nézzek.
De egyenlőre most 5 évig ezt kéne használjam mert másfél millám benne van... -
F_Gergely
őstag
válasz soo277 #28948 üzenetére
Köszönöm, nem vagyok a használt autó ellen, csak mivel első autó, és teljesen laikus vagyok hozzá, nekünk a családban sem volt autó senkinek. De sokat olvasom a fórumokat, leírásokat, meg ahogy időm engedi próbálok én is itthon hozzányúlni, de a teljes igényesség nélkül ezeket kellett cserélni, javítani eddig a kocsin:
Új kormánymű
Új kuplung (tárcsa+szerkezet meg csapágyak)
Összes szilent
Hátsó elektronika teljes újrakábelezése
Új antennakábel
Összes szűrő + olajok cserélve
Teljes váltófelújítás (5. fokozat tárcsájának cseréje+ váltóolaj+tömítések)
Nyelestengely csapágy csere
Összes ajtó beállítása - lógott mindegyik
Résolajcssövek cseréje
Adagoló felújítása
Kipufogó javítása
Hátsó tárcsafékek+ betétek
Új fézifék
Új ülések+ajtókárpitok
Műszerfal izzóinak cseréje
Izzítógyertyák cseréje 4db
Turbó tömítéseinek cseréje
Új olajnyomás kapcsoló+kábelköteg
Új indexkar
Új gyujtáskpcsoló+betét
Új üzemanyagtank zár motor
Bal első és jobb hátsó ajtó határoló
Hátsó lengőkarok cserélve
Stab pálcák cserélve
Motor bölcső gumibak cserélve
Féltengely szimeringek
Váltórudazat
Szervó olaj cserélve
Kormányösszekötő gömbfejekDecember végén vettem a kocsit, idáig ezek lettek cserélve, javítva...
Első szerlő csapnivaló kontár sz@r munkát végzett azóta egy volt opel márszkaszervizes ismerősöm javítja, igaz lassan és munka után de lelkiismeretes és nagyon szép munkát végez. És mindig megnézi a kocsit mikor viszem hozzá és ellenőrzi a korábbi javításokat is.
Na gyerekek ez az igazi szopóroller... -
F_Gergely
őstag
válasz Ruszki #28952 üzenetére
Igen az a lista rövidebb ami nem lett javítva. Először el akartam adni a kocsit de aztán a szerelőtől kezdve mindenki más meggyőzött hogy nem szabad eladni, mert lassan jó lesz az autó...
A turbó jó, első szerelő akihez vittem 250-ért akarta felújítani mert ömlött belőle az olaj.
Elvittem a mostani szerelőmhöz aki mondta a turbónak semmi baja, a tömítéseket kicserélte és azóta is jó.
Az adagolót Pesten egy helyen csinálják meg szakszerűen és garanciával (szerintem mindenki ide hordja a kocsiját én akárkit kérdeztem mindenki ugyan azt mondta) Soroksáron van egy kifejezetten adagolós műhely 90-ért csinálták meg, garanciával.
Vákumpumpát kell majd cserélnem, ABS elektronikát mert az teljesen halott, és télire kell majd egy új akksi mert a mostani gyenge.
Aztán majd a szépségre kell költsek, hátsó ajtó rohad, és flexel összeégettét a hátsó szélvédőt, bal hátsó kerékívet majd javítani kell.
A kocsi hátulját lakatolni és fényezni kell majd, első lökőst fényezni kell, és kell majd egy új tetőkárpit.
Meg majd szeretnék egy új műszerfalat, meg a belső elemeket majd cserélnem kell mert a patent fogó része egy csomó elemnek hiányzik, és zörög a kocsi belseje.
De ezeket majd bontóból összekukázom. -
F_Gergely
őstag
válasz Ruszki #28956 üzenetére
Én nagyon mérges voltam ráadásul ismerős ajánlotta...
Csak később derült ki, hogy pl: cseréltek üzemanyagszűrőt, de a házat nem takarították ki és a dzsuvát ott hagyták... Termosztátot cserélték, de a régi tömítést nem szedték le, így folyt a hűtővizem. A turbó okádta az olajat, 250-ért akarták megcsinálni, 1-2 ezer forintból kicseréltük a tömítéseket azóta is jó...
A szilentekre azt mondták semmi baja, közben szar volt az összes. (ezt már autóvásárlás előtt tudtam).
Csak a véletlen egyébként hogy találtam jó szerelőt, (én úgy tudtam hogy csak autóvillamosságis a srác, és azért vittem eredetileg a kocsit hozzá, mert nem világított a ködlámpám, meg gond volt a gyujtáskapcsolóval) és ő mondta ha szeretném, rendbe rakná a kocsit.
Azóta is csak ő nyúlhat hozzá, leszarom ki mit mond
Amit ő nem tud elviszi oda ahol minőségi munkát csinálnak, pl karosszériás, kormányművet is külön cég csinálta meg az adagolót is. -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #28961 üzenetére
Hát decemberben vettem és igazából folyamatosan volt javítva, három nagy etapra lehet bontani, elsőben volt elektromosan rendbe rakva, olajfolyások, turbó rendebrakása, szilentek fékek, másodikban volt az adagoló meg a résolajcsövek, a harmadikban pedig kormánymű, váltó, kuplung csapágyak.
Km-ben kevés én azt mondom kb. 2000 km de igazából január óta folyamatosan szerelőnél volt, 1 hete hoztam el, előtte elhoztam 1 hetet volt nálam, utána szart be a kormánymű. Tehát kb 1-2 hetet használtam én utána szerelő...
Ahogy valami meglett javítva jött elő más...(#28962) JanR:
Kombi dízel B Vectra 98 decemberi évjárat, de első autó aztán kellően be is paliztak. Törve volt előröl hátulról, szerelő szerint 3 autóból lett összerakva 1 eleje, 1 közepe, és 1 hátulja...
De sok választásom nincsen, használom és várom hogy egyszer rendbe legyen. 400 volt a kocsi eddig közel 1 millát költöttem rá... És többet volt szerelőnél mint nálam :/[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #28966 üzenetére
Nézd senkit nem okolhatok csak magamat, nagyon sokat tanultam, hogy mire kell odafigyelni. Előtte nem volt autóm, nem is igazán vezettem, csak tényleg az a dühítő hogy azért a kevés pénzért is az emberkib@szott sokat dolgozik, és spórol hogy tudjon venni egy autót...
És nekem kellett is, én napi 50 km-t utazok, kocsi nélkül ez napi 4 óra, kocsival meg összesen 1 óra, család miatt kombi kellett, sokat megyek pályán ezért dizel.
Csak remélem egyszer rendben lesz a kocsi, de a tanulópénzt megfizettem... És valószínűleg még fogom is egy darabig.
De sok segítséget kaptam már innen fórumról, amit apróbb csip csup munka azt próbálgatom magam itthon megcsinálni, de se garázsom se semmim, így ez tényleg csak kis dolgoknál kivitelezhető. -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #28968 üzenetére
Vicc az hogy van egy ismerősöm, szintén dizel B veki mióta megvan neki (mostmár sokadik éve) egyedül az adagolót kellett megcsináltatnia 1 év után, illetve a szilenteket cserélte és ennyi!
Én meg a gatyámat is ráköltöm :/
Azzal vigasztalom magam, ha vettem volna 1 vagy másfél milláért egy másik autót, lehet azzal ugyan igy befaragok és akkor pénzem sem lett volna megcsináltatni. -
-
F_Gergely
őstag
Ehhez mit szóltok? Komolyan az ilyen embereket... Nem is tudom mit kéne ezekkel csinálni.
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #28986 üzenetére
Hát igenis meg nem is, igy utólag én is okosabb vagyok, de vittem magammal szerelőt, és úgy vettük a kocsit, hogy 400, és akkor még ugyan ennyit kb rá kell költeni. Egyébként mikor megvettem nem is volt vele különösebb gond, a kormánymű pl 3-4 hónap után mondta fel a szolgálatot, elötte meg semmi baja nem volt.
Az adagolót én belekalkuláltam, hogy azt valszeg javítani kell, de az is csak kb 3 hónap után kezdett levegősödni, elötte pöccre indult a kocsi.
Tehát oké hogy belenyúltam a tutiba de amikor megvettem akkor tudtam vannak hibái de ennyi.
Aztán persze a lista bővült... Na meg legközelebb nem este megyek kocsinézőbe ráadásul fekete a kocsi -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #29079 üzenetére
Relative, B veki ara 600-700 kozott van, tobbet nem er akarmennyire megkimelt akarmennyire szep es jo. Es ok hogy ami olcso lehet hogy tre, viszont az is igaz hogy dragan is lehet venni szart
Vehettem volna 800-ert is vekit es lehet ugyan igy racseszek. Vasarlas elott atneztuk a kocsit, fel volt emelve csappos emelovel. Es a hibak amik kijottek nem egyszerre es nem az elejetol fogva voltak jelen hanem elo jottek szepen lassan. Ebbe bele kell nyulni, de szerintem kivedeni nem tudod. -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #29094 üzenetére
Sajnos a motorteret esetemben is kimostak vasarlas napjan, elektromos gondjaim nekem is voltak, es kellett jopar het mire szaraz lett a motorter. Bar a szerelom is azt mondta nem igazan javallott, kimosni mert lehetnek elektromos anomaliak :/
En szivem szerint inkabb veszek olyat amirol tudom a hibait mint olyat amire azt mondjak "erre semmit nem kell kolteni, beulsz es vezeted". Es mondom csontra atneztuk a kocsit, dehat rontgen szeme senkinek nincs.Egyebkent ma jottem egerbe, 160-at ugy ment a kocsi mint tesom benzines toyotaja a 60-at
Eszre sem vettem a sebesseget, tempomattal jottem es feluton vettem eszre hogy baszki kicsit tobbel megyek mint kene... Igy most varom a csekket, remelem nem kapok de ha kapok akkor jogos, viszont istentelenul kiraly ahogy megy az auto -
F_Gergely
őstag
Koszi sracok, tudom hogy belenyultam a vasarlasba, de orulok hogy senki nem hulyez le es cikiztek mert kifogtam amit. Egyebkent most ahogy egerbe lejottem vegig autopalyan minden serelmem elszallt, egyszeruen imadom, elvezet vezetni, es ha lepadlozom 130-nal ugyan ugy gyorsul.
Csak mosolyogtam a sok bmw meg volvo mogott amikor toltak a koromfeke fustot. Oke hogy az en kocsim nem egy 10 millas volvo, de nekem nem fustol, es ha le is padlozom akkor is szurke fustot es nem korom feketet tol. Lattam bmw-t es a kipufogo felett a lokose full fekete volt a koromtol a kocsi meg amugy ezustmetal...
Meg par dolgot kell rajta csinaljak, pl tetokarpit log de ezeket megtudom en is csinalni.
Elso lokost kene majd valahogy leszednem es felrakni rendesen mert eleg hulyen all de ehhez meg nem volt batorsagom. Meg ismeros azt mondta ovatosan mert az elso lokosben van a legzsak vezerloje. Errol valakinek valami tapasztalata? -
F_Gergely
őstag
válasz _seth_ #29125 üzenetére
Koszi, en is azt hittem a lokosnel van valami erzekelo mert ugy tunt logikusnak hiszem karambolnal a lokos serul eloszor aztan gobdoltam ott van valami erzekelo ami ha serul durran a legzsak
Az uleseknel levo erzekelokkel mar talalkoztam mikor csereltem az uleseket
Az ablaktorlo karom b omegabol valo, idointervallumos kapcsolo de persze az intervallum resze nem mukodik, szereztem sima gyari b vekibol bontott ablaktorlo kapcsolot majd kicserelem arra remelem ettol megoldodik azon hibam hogy az ablaktorlo esoben nem kapcsol ki csak ha lefekezem a kocsit allo helyzetre -
F_Gergely
őstag
Az mitől lehet vagy mi okozza, hogy hidegindításnál (első indítás 12 óra állás után), első 5 -7 másodpercben picit (tényleg minimálisan de érezhetően) de ingadozik az alapjárat, a motor járása nem egyenletes. 5-7 másodperc után szépen, egyenletesen jár nincsen vele gond, és a nap többi részében is pöccre indul. Adagoló, résolajcsövek felújítva/cserélve.
Nekem a vákumpumpát mondták, (ami a motor jobb oldalán van) mint cserélendő alkatrész, de nem igazán látom mi az összefüggés...
Szerintetek ez mitől lehet?
Dizel 2.0 DTi Vectra Caravan. -
F_Gergely
őstag
Ma vittem klimashoz a kocsit, nyomasproba... Persze hogy 15 perc alatt eleresztette a gaz joreszet.
Most johet majd a szarakodas hol ereszt a rendszer. Jo hir hogy a kompresszor bekapcsolt tehat legalabb az jo :/ -
F_Gergely
őstag
Én is téligumival járok még, de nem éreztem még hogy nyúlna a vezetés, autópályán is mentem 250 km-t, direkt megnéztem a futófelületét is. Ettől függetlenül én sem helyeslem, de most nincsen 100 ezrem egy nyári gumiszettre. Ami olcsóbb azt meg sztem veri a fennlévő dunlop téli gumim, amit most vettem januárban.
Városban simán elvagyok a téligumival, ahogy lesz rá keret majd felrakom a nyárit. -
F_Gergely
őstag
Ma neztem motorolaj szintet semmi nem volt. De frankon ures volt a nivopalca, tobbszor is megneztem eppen hogy a palca aljan egy kis potty olaj volt. Ratoltottem 1-1,5 litert most meg kurva sok olaj van benne, nivo palca maximumanal. Kerdes ez hogy lehetseges? A motor hideg volt nem volt jaratva (annyira volt jaratva amig bealltam vele a kertbe az utcarol).
Masik, kicsereltem az ablaktorlo kart de az ablaktorlo ugyan ugy torol tovabb magatol nem tudom kikapcsolni.
Szetszedtem az ablaktorlo motorig a kocsit de ott nem lattam sem vezetekszakadast sem semmi egyebet. Csereljem ki magat az ablaktorlo motort?
Az ablaktorlo motornal talaltam ket csatlakozot ami csak ugy ott van, azok minek lehetnek a csatlakozoi?A sok favelevelet, meg dzsuvat kitakaritottam onnan
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Na ma vegre eljutottam egy rendes klimashoz (ismeros haverja) masfel ora alatt megcsinalta a klimat, megszuntette a szivargast meg feltoltotte, 7 fokos levegot fuj leghidegebb fokozaton a klima.
Viszont mivel mukofik ezert hasznalnam is de digitklimas kocsim meg sose volt. A kerdesem az lenne ha pl beallitom hogy 23 (automata mod) fok akkor ez azt jelenti hogy o 23 fokon tartja a kocsit ha kell fut ha kell hut? Es szabalyozza a venti fordulatot meg hogy hol fuj? Ha 23 fok van akkor meg kikapcsol magatol es bekapcsol ha szukseges? Koszi
Eddig csak manualis klimam volt de pont azert utaltam mert allandoan tekergetni kellett hol faztam hol melegem volt -
F_Gergely
őstag
válasz INMOTEP #29789 üzenetére
Iszonyatosan szép autó, nekem két dolog miatt nem lenne aktuális, egyrészt benzines másrészt automata, de kívül belül nagyon patika, elviszik mint a cukrot
(#29772) KillHates:
Köszi a választ, a kihúzott kulcsnál AUTO gombot majd kipróbálom erről nem is tudtam[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Hat probaltam, hogy kulcs kicesz de nyomogathattam en a kliman az auto gombot nekem nem csinalt semmit... Se roviden se hosszan nyomva. Igaz ma mar a klima sem hutott, bar a kompresszor kapcsolt hetfon viszem vissza a klimashoz, aztan kurvara remelem megcsinalja mostmar rendesen :/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen