-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz korobi #49405 üzenetére
A hutoradiator aljan jobb vagy baloldalt van egy leereszto csavar. Ezt nem szoktuk hasznalni mert konnyen torik (muanyag) a colloler csovet szoktak altalaban meglazitani a huton es ott kifolyatni. De mondom van a huton is leereszto csak fennall a veszelye hogy eltorik de amugy a gyari 900 huf szoval nem tetel csak bosszanto ha eltorik es nincs keznel masik.
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #49556 üzenetére
Kivülről nyilnak az ajtók csak belülről nem? Ha így van akkor relative egyszerű utána járni csak szét kell bontani az ajtót.
Az ablak hogy magától lemegy, ez is egyszerű hiba de ehhez szintén kell az ajtó teljes bontása. Azt próbáld ki hogy ha levan engedve az ablak és úgy állítod a gyerekzárat akkor fel is megy magától? Vagy csak le.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #49562 üzenetére
én a klímát egyedül 900-1500 között érzem picit lassabban gyorsul, kis túlzással erőtlen. De 1500 felett teljesen mindegy megy a klíma vagy sem, ugyan úgy megy, nem lehet észre venni. Próbáltam pályán mi van ha kikapcsolom de igazából semmi. Városban indulásnál érzem de csak 1500-as fordulatig onnantól már nem észre vehető. Az alapjárat meg nem változik, mert az elektronika egyből hozzá korrigálja.
Tesom benzines 1.4-nél sikerült már lefulladnom, úgy hogy álltam a pirosnál ment a klíma indultam volna aztán blaffff és le is fulladt -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #49567 üzenetére
Több hiba is lehet ezeket sorra kell venni, ha egyik ajtó sem nyílik hátul csak kívülről ez egy probléma. Az hogy az ablak lemegy magától másik hiba. Kettőt érdemes külön kezelni.
Az ablak két okból megy le magától, vagy a kapcsolód rossz amit a vezetőoldalon kapcsolsz, vagy pedig (és általában ez szokott lenni a hiba) az ajtó és a kasztni között van egy gumiharang amiben futnak a kábelek, na azon belül szokott elnyíródni a kábel(ek). Jellemző hiba ez a csomagtérajtónál is.
A két hátsó ajtót és megnézném, első körben hogy a gyerekzár nincs-e bekapcsolva ezt az ajtón találod. Biztos hogy mechanikus, a hiba, ugyanis ha belülről nem, de kívülről nyitható az nem központi zár hiba, hanem a zárnak van egy mechanikus "tiltása" és emiatt csak kívülről nyitható az ajtó belülről nem. -
F_Gergely
őstag
Meromuszerek bekotese sajnos tolodik, jobban utana kell olvassak. Sajnos az en motortipusomnal az olajszuro gyarilag egy muanyag hazban van es csak a filtert csereled, haz nelkul. Meg kell neznem hogy a haz csatlakozoja mennyire bonthato, egyaltalan lehet e. Nagyon kitolt velem az opel mert ahol a szuro a klasszikus fem "doboz" egyszerubb barmilyet meroegyseget bekotni. Ezzel a muanyag verzioval meg fogalmam sincs mit kezdjek.
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #49742 üzenetére
nyerskulcsot meg a házat ebay-ről vettem, a maratást pedig egy 18. kerületi kulcsosnál csináltattam, hozzá hordok kulcsot ha másolni kell, és az immo chipet is tudja másolni.
De vettem már eredeti kulcsot elektronikával, immoval mindennel együtt 8-ért, még az opel szervizben is csodálkoztak hogy "mennyiért???" mert nálunk csak az elektronika 20 ezer, ez meg komplett kulcs. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #49746 üzenetére
Miva?
Ugyan az a kulcs mint a vectra/omega kulcsa.
csak igy hirtelen.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
ezt a képet most találtam, basszus eszembe nem jutott volna hogy igy is lehet plusz lámpát felrakni de ez igy nagyon bejövős kinézet
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #49794 üzenetére
Sajnos ezekhez se alkatresz se semmi, es van mar bennuk kettostomegu is amit szinten lehetetlen beszerezni hozza. Sokat is eszik de megy mint allat. BMW, Audi maga evjarataban ezeket ugy tolja le mint hokotro a havat. Kenyelmes es jo auto, de sajnos kulon bankszamla kell hozza
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #49796 üzenetére
Havernak van, 230at megy utazoban es toltam mar le vele audit, mercit bmw-t. Megy az mint az allat, de egy 3.0MV6 meg aztan plane. Hiaba nagy a kasztni nagyon mennek ezek a balnak. Iszonyat jo hangszigetelesuk van amit a vectranal elkovettek hibakat az utolso evjaratoknal mind javitottak.
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #49800 üzenetére
Akkor megnyugtatlak mert az asszony jol latja. Benzintemeto, vagy epp gazolaj. Mondom, iszonyat draga hozza minden (B2rol beszelunk 2001-2003 kozotti evjaratok) vagy egyaltalan nemnis kapsz hozza alkatreszt. Viszont ha jo es megy, mindent el tud veled felejtetni. Egyebkent nem nehezebb a kasztni mas autoknal nekem a vectra is 1500 kg az onsulya. Omegak nagyon mennek, foleg ha chippelva van... ha lepadlozod meg 50nel is keresztbe tud neked fordulni. En azt szerettem benne (tul azon hogy megy es nagy, kenyelmes es full extra) hogy iszonyatosan jol megcsinaltak a szigeteleset. Szerelni horror, de szinte semmi menetzaja nincs. Belulrol amugy ocsmanynak tartom mint ahogy a tobbi vele megegyezo evjaratu opelt (c vectra, signum) a B1 belseje viszont szep. Hatul szintezo allithato felfuggesztes meg hab a tortan, bar az volt b vectrara is
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #49804 üzenetére
Azért az M-es bömös kicsit más tészta
Nekem volt omegám, jól megy a súlyt nem igazán értem mert 1500 kg sose éreztem alulmotorizáltnak, ellentétben az olyan autókkal amikben van 1,4-1,6-1,8-as motor.
Én szerettem az omegát bár kombi fétisem van, abból csak sedan, kombi sose tetszett. Nagy, tágas, és jól megy. Jól megy egy alfa is vagy egy saab de nekem azok beltérre nagyon szűkek. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #49808 üzenetére
wv tud menni főleg ha valami sleeper verda azt van benne 4000+ köbcenti
De pályán peugeot-os már szívatott meg 608-as franc gondolta hogy tud menni 160-nál úgy otthagyott mint a szar pedig 180-ig toltam neki de utána hagytam hagy menjen... Álmomban nem gondoltam volna. -
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #49821 üzenetére
nekem csak a kuplungot mondták hogy benyomva indítsak mert akkor a váltót könnyebben forgatja meg.
-
F_Gergely
őstag
válasz lafaty80 #49848 üzenetére
Szia, en csak C vectraban tudok hozzaszolni. A cdti motorok khmm kisse problemasak es ezekben van mar kettostomegu. A tavolsag miatt en a dizelre szavaznek es az Y20DTH motorra (nekem ugyan ilyen van) ha jo allapotban levot veszel vilagbol kivisz. Lancos es nem annyira problemas. Regi konstrukcio de szerintem jobb mint a cdti. Alapvetoen nem rossz a C vectra nekem mondjuk semmilyen dizajnban nem jon be (se kivul se belul nem tetszik) viszont sok dologban javult az elodhoz kepest. Alkatreszek sem veszesek hozza. 1.7 motorokrol en lebeszelnelek (szvsz 2000 kobcenti alatt nem vennek semmilyen autot) a ketezresben kenyelmesen tudsz utazni. Nem fogyaszt tobbet, cserebe jobban megy. Felszereltseg tekinteteben jol extrazhato utolag is de ki lehet fogni jolfelszerelt gyarit is.
-
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #49882 üzenetére
igy van a CDTi-k egy kalap kuka, lehet a facelit-esek már jó de a sima első szériások hulladékok. Mondjuk egy havernak CDTi-je van benzines abban láncos a vezerlés, de én is ha vennék akkor még a jó öreg DTi-t. Sokkal kevesebb szívás van velük.
Tempomat dizel autóban meg alap szerintem. -
F_Gergely
őstag
válasz gzbotii #49977 üzenetére
nálam +10 fok alatt hideg van
(#49987) gban:
km azért nem releváns mert ha át akar vágni átfog. KM óra átírható az ECU meg cserélhető, még a motor is cserélhető. Ezért nem értem ezt a nézzük km-t semmit nem számít. Állapot a lényeg.Reggel csúsztak az utak, én sose attól félek én balesetet okozok hanem valami gyökér belémszáll. Jövök reggel, 70-es tábla én mentem 50-el, gyökér meg tol hátulról. Csak motorfékkel lehet ilyenkor fékezni mert nekem is egyből dolgozott az ABS. És a sok barom tolja b'zdmeg, néztem tükörben, kacsázik az egész autó mert látom hogy szerencsétlenkedik mert csúszik az út de azért tolja meg pörgeti a kereket és várja a megváltást. Idióták komolyan, én meg foshatok mikor száll belém egy hülye...
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #50016 üzenetére
rá kell mérni az akksira meg a generátorra is. Lehet testkábel is ez igaz, ezért kell kétféle képpen mérni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- BestBuy topik
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Battlefield 2042
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs