-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #38150 üzenetére
Én mikor vettem a vecit, a kocsi árának már kb a háromszorosát ráköltöttem, és még a lakatolás meg a fényezés hátra van, illetve a generátor meg a főtengelytárcsa csere XD
Szóval hozzám képest még kezdő cipőben jársz, igaz én minden apró szart is egyből javítok, cserélek, meg került bele teljes bőrbelő, stb.
Ja meg a klímakopmresszorom is várat még magára XD -
F_Gergely
őstag
válasz trassher #38157 üzenetére
Hát én egyedül a csomiajtót láttam hogy megvan nyomva és rohad (opel betegség egy kombi ajtót nem láttam idáig ami ne rohadt volna), arról tudtam, nem igazán volt rohadás a kocsin. Aztán lassan elkezdett a két hátsó kerékív rohadni, ezeket szeretném majd megcsináltatni, meg a csomi ajtót. Ja meg a C oszlop is kicsit rügyezik. De már másfél éve nálam a kocsi azóta rakom rendbe
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #38160 üzenetére
Hát igen, ebben a tré az volt nem egyszerre jöttek elő a hibák, mikor megvettem az izzítógyertyák voltak rosszak, azt kicseréltem és minden faja volt szokásos köröket lefutva, szilentek, stabpálca, olaj és szűrőcsere. Aztán jött a szopóroller, de ezt akkor nem tudtam volna megállapítani, és szerelővel mentem, még csápossal is felemeltük a kocsit. Váltó, kuplung is jó volt. Nyílván azért tapasztalatot bőven szereztem, meg mire érdemes figyelni, de ez inkább típus specifikus. De lassan már rendbe lesz a kocsi nyáron majd szeretném teljesen leszigetelni, hogy csend és nyugalom legyen az utastérben, kap faja belső led világítást a lábtérhez, hátsó ülések is fűthetőek lesznek, könyöklőt kicserélem a B omegájáéra, illetve a könyöklőben megkapja a gyári opel ülésfűtés kapcsolókat a hátul ülőknek meg USB aljzatot. Fényre sötétedő belső tükör, elektromosan behajtható külső tükrök, és combtámaszos elektromos Omega bőrülések előre
Van még vele melóm, de formára nekem a mai napig szerelem ez a kocsi, és ha egyszer elkészül nem lesz párja(#38159) trassher
Jah, inkább az idő, én kocsival járok dolgozni, BKV-zni nekem nagyon macera és napi 5 óra szóval tudom. Ezért is készült lassan mert nem tudom lerakni csak úgy az autót hogy akkor szereljük. Nyáron bringázom így akkor ez jobban megoldható. Egyébként hihetetlen milyen gyorsan tud rohadni, onnantól amikor csak egy kis pötty rozsda megjelenik -
F_Gergely
őstag
válasz trassher #38162 üzenetére
Én guglimapsot szoktam használni , és megnézed milyen bkv megálló van ott a környéken
Mondjuk én törzsgyökeres pesti vagyok, nem gond a bkv csak akkor van cumi ha oda nincs járat. Pl a cég egyik telephelye M5 autópálya mellett van, oda semmi nincsen, ha nincs kocsid cseszheted. -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #38221 üzenetére
Aztarohadt... Nekem minden évben az az első hogy egy összegben befizetem a biztosítást, így előre egy évre le van tudva. Nem is értem hogy van pofája így kimenni a forgalomba, másik meg hogy vak volt vagy miért nem látta hogy áll a sor?
Mondjuk nekem is vannak ilyen sztorijaim pl kamionsofőr befordult az árokba, kérdeztem hogy ezt hogy hozta össze, azt mondja hogy tempomattal ment a pályán, dvd filmet nézett és véget ért a film, hátrament a fülkébe hogy keressen egy másik lemezt... Kamion meg ment tempomattal picit finomat húzott oldalra azt egyszer csak felborult mint a keljfeljancsi... 24 tonnás nyerges, áruval együtt... -
F_Gergely
őstag
válasz #81556480 #39068 üzenetére
Hát nálam is volt egy időszak amikor valamiért nem működött, mondjuk nálam egy ablaknál sem, aztán egyik napról a másikra jó lett Azóta is jó.
Azt tudom, hogy csak akkor huzza fel autómatán, ha az ablakod maga is tudja az auto módot vagyis feltanítod. Ezt akkor kell ha lehúzod az akksit vagy lecsökken a feszültség nagyon alacsonyra.
Onnan tudod hogy az auto funkció fel van tanítva, hogyha rövid ideig nyomod az ablak gombját, akkor felengedve is tovább megy az ablak ütközésig. Akár fel akár le.
Tanítani úgy tudod, hogy gyújtást adsz, leengeded teljesen az ablakot. Felhúzod (gomb végig nyomva tart) majd hallasz egy halk kattanást (ez a végállás kapcsoló hangja) utána engeded el a gombot, és innentől már tudja az auto funkciót. -
F_Gergely
őstag
válasz #81556480 #39070 üzenetére
Ja hogy nálad útolagos, ez kimaradt. Egyébként magát ezt a felhúzos dolgot, nálam a vezető oldalnál a lábtérnél bal oldalt (tehát a bal keréknél) műanyag burkolatot leszedték, két vezetéket áthidaltak egy harmadik vezetékkel és ennyi volt a bekötés. Kb 5 percig ha tartott ebből 3 a szerelés volt. Sajnos az utólagos cuccokat nem ismerem, de én a helyedben kib@sznám a francba és tennék be gyárit mer' a gyári mindig jobb
Elméletben egyébként az utólagosra is ráköthető hiszen nem történik más, mint amikor lezárod a kocsit, akkor impulzust ad az ablakemelőnek, és ahol le van engedve ott felhúzza, a végálláskapcsoló pedig "nyugtázza".
De ha valaki jobban otthon van a témában nyugodtan javítson ki
Annyit tudok még hogy van valami komfort modul, ami az ablakokat vezérli de erről sok infóm nincs. viszont ha egy ablakod felmegy akkor ez benne kell legyen a kocsiban -
F_Gergely
őstag
Srácok ha a verda eszi az olajat, akkor az nagyságrendileg miben fájhat? Gondolom egy százas alsóhangon.... Hűtővizet nem eszi, de az olajat állandóan utána kell töltsem Liqui Molly van benne de ahhoz drága hogy állandóan feltöltögessem. Y20DTH motor tehát láncos, ilyenkor vezérlést is kell cserélni?
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #39850 üzenetére
háááát szerintem 3-4 ezrenként 1-1,5 litert. Nemrég volt olajcsere, és a nívó közepére állítottuk a szintet, most meg megint a minimum felett van picivel. :/
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #39854 üzenetére
Igen, két olajcsere között (10e km) kb 2x kell rátöltsek.Szóval akkor egyenlőre ne nyúljak hozzá azt mondod. Úgyis van más meló is vele, lakatolás, fényezés, generátor, klíma...
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #39856 üzenetére
Nem igazán füstöl, szoktam nézni a visszapillantóban, illetve ha füstöl, akkor szürke, vagy ha lepadlózom akkor fekete de egyébként nem füstöl. Reggel ha beindítom böfög egy szürke pamacsot de ennyi. Van egy kis olajcsöpögésem, mert ha áll az autó lehet látni utána, de ennyit csöpögne hogy ilyen sok elfolyik?
-
F_Gergely
őstag
Nekem gyárilag 10 hangszórós a vectra. Ki akarom majd cserélni a hangszórókat, viszont azt nem tudom, hogy gyárilag van a kocsiban valahol hangváltó, vagy csak szét van osztva a vezeték, rádugva a hangszórókra azt jónapot? Aki rakott be utólag hangváltót az hova rakta?
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz adorjant #39871 üzenetére
Motortér az tiszta, alul csöpög valami egy olajhűtő csövet cseréltünk a múltkor de valami még mindig csöpög. De felülről tiszta minden. Amikor megvettem folyt mindenhol minden belőle na az tényleg szép látvány volt
(#39872) tboy93
Persze ez alap, átvezetékelem az egészet, mert kap majd grafikus EQ-t, meg 2 db erősítőt. Lesz egy hét mire megcsinálom az tuti
És ha már a hifi miatt szét kell bontsam majd a kocsit, leszigetelem az egész kasztnit, ajtókat, padlólemezt mindent, egyrészt hogy ne legyen rezonancia, másrészt meg hogy hő és hangszigetelve is legyen az autó.
www.zajcsillapitas.net - tőlük lesz a cuccos rendelve. -
F_Gergely
őstag
válasz #81556480 #39913 üzenetére
Fejen hátul van RCA de jelenleg a gyári ISO csatira van rákötve. Fogalmam sincsen hogy van gyárilag megoldva, azt biztos, hogy egy ajtó 1 kábelra van rákötve.(Normál esetben ugye 1 ajtó 1 hangszóró, itt a 3 hangszórót kötötték egy csatornára) Hogy a hangváltó hogy van megoldva azt nem tudom. Ha cserélem majd a hangcuccot akkor majd rakok be hangváltókat, illetve az ajtóban lévő hangszórók kapnak külön egy erősítőt, csak olyat kell majd keressek ami befér a kesztyűtartó mögötti részbe a tűzfalnál
A 10 hangszóró egyébként gyári, tehát nem valaki belepakolt ennyi hangszórót és összedrótozta hanem az opel ezt így oldotta meg Egyébként nem szól rosszul mondjuk. Nálam csak kombi jöhet szóba mint autó, abban meg van hely a ládának -
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #39916 üzenetére
Igen ez mondjuk számomra furcsa, hogy a hifis topikban azt az elvet vallják hogy első ajtóba 1 szett és ennyi. Engem pl kifejezetten zavarna hogy hátul ülök és nincsen hangszóró, és elölről jön a hang.
Plusz ugye a házimozinál sem sztereóban hallod hanem 5.1-ben. Ahány ember annyi ízlés, de kicsit furcsállom hogy a 10-20 millás és luxuskocsiknál sem csak az első ajtókban van hangszóró aztán hallgasd paraszt
Na meg hifi showkon is ritka az olyan kocsi ahol csak elöl van hangszóró.
Én úgy vele személy szerint hogy nekem jobban fekszik a 10 hangszóró, de ez kicsit olyan mint van aki az első ajtóban lévő szettre esküszik, mert szerinte az jó. Nekem a bringám többe kerül mint a saját kocsim, mert szerintem ez a jó
Mások vagyunk, más ízléssel -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #39919 üzenetére
Hát első körben érdemes leszigetelni a kocsit hogy ne legyen rezonancia, meg a hangzás is szebb ha nem csak a natúr fémlemez van. Fejegység közül van ami szépen szól, de én azt mondom inkább itt az legyen a döntő hogy neked melyik szimpatikusabb. Hangszóróból 10-12 körül már lehet jókat kapni, ha szereted hangosan hallgatni a zenét, érdemes az ajtókban lévő hangszórókat is erősítőre kötni.és külön erőlködőre a ládát. Gyári kábelezést is érdemes lecserélni, de alapvetően ha a gyári hangszórókat lecseréled már az is hallható különbség
De ha pesti vagy szívesen segítek, kábelezni, bekötni meg ilyesmiPersze ezeket lehet fokozni de (magánvélemény) szerintem totál felesleges 100+ ezer forintot hangcuccra költeni, mikor a mezei felhasználónak bőven jó egy középkategóriás hangcucc is. (Nekem sincsen Harmann Kardon házimozim másfél milláért csak egy Pioneer rendszerem de nekem bőven jó ez is)
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #39922 üzenetére
Igen, majd biztos hogy rakok fel képeket, elég nagy meló lesz, meg kell a jó idő hogy a kocsit ki tudjam váltani bringára, mert akkor 1-2 hétre pihenni fog az autó, de dolgozni meg be kell járnom
Egyébként nem csak a hifi miatt akarom leszigetelni a kocsit, zavar a menetzaj, az hogyha jobban feltekerem a hifit zörög az autó, a harmadik meg a hőszigetelés, fekete a kocsi és nyáron egyszerűen látod ahogy lángol az autó. Lehet kapni jó drágán minden szigetelő cuccot autósboltkan, akit nekem ajánlottak cég, az kifejezetten ezzel foglalkozik. és mivel közvetlenül tőlük veszed meglátszik az áraikon is. Szóval nagy reményeket fűzök a dologhoz.Szerk:
Nekem is van mindig más amire költhetek, pl nyári gumit kéne venni de lehet idénre is marad a téli tavaly is azzal jártam egész évben. Kell generátort felújítani, klímakompresszort, meg a főtengelytárcsát kicserélni. És akkor jöhet még a lakatolás, meg a fényezés, az is legalább egy százas lesz... Szóval mindig van mire költeni, és a hifi kb 100 körül fog kijönni, és ebben nincsen benne az új mély, meg hozzá az erősítő.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Borzoló #39968 üzenetére
Igen itt már lehet opciós a dízel főleg ha pályán mész. Én napi 50-100 km-t megyek nálam ezért lett kilőve a benzines, plusz pályán a dízel jobban elvan nem pörög annyit a motor. Cserébe meg kell várni míg bemelegszik a motor.
Sajnos az astrak terén nem vagyok járatos csak vectra, omega vonalon, de majd mondják a többiek mit érdemes venni vagy mit nem. -
F_Gergely
őstag
Hát mondjuk igen, a dízel az javításban drága. Én mondjuk úgy vettem a kocsit, hogy belekalkuláltam a turbót, meg az adagolót, hogy ha javítani kell akkor legyen rá forrás. Adagoló kb 4 hónap után murdált meg, turbó utána. Ha vesz az ember autót jó ha tudja mi az ami tönkremehet, mennyibe kerül a javítás stb. Vehettem volna BMW-t vagy Audit, vagy Passátot mégis a B vectra az ami mellett letettem a voksom. Hitelre mondjuk nem mernék kocsit venni, ha gáz van vele javíttatod azt ha visszaveszik a kocsit bukod a javítás árát is.
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #39984 üzenetére
+1
Én egyszerűen nem értem hova tart a mai autós világ. Elkeserítő számomra milyen autókat csinálnak, rohadt magas övvonal, marha kicsi ablakok, és olyan kicsi hátsó szélvédő hogy semmit nem látsz ki... C vectra, Insignia, Astra, egy tucat mind, jellegtelen, fantáziátlan, stilstalan, tucatautó. Régen még volt különbség Astra, Vectra, Omega, most megnézel egy Astrat, Insigniát, és csontra majdnem ugyan az. Formára számomra okádék. Kivül belül... Oké én elismerem elfogult vagyok, én teljes mértékben szerelmes vagyok a B vectra kasznival egybeolvadó tükreibe, de valahogy az egész autónak van egy karaktere. És nem csak az opel, többi gyártó sem igazán tündököl tervezésben. Kevés autó van amire azt mondom szép.
Valahogy én megmaradtam a 90-es évek formavilágánál
Persze ez magánvélemény, ha bárkinek beletiportam a lelkébe elnézést Ahány ember annyi féle izlés -
F_Gergely
őstag
válasz mephi666 #39988 üzenetére
Dízel pöcc röff ha rendben van tartva (nálam -18 fokban csak azért indult a verda mert valóban pöcc röff különben cseszhettem volna a szar akksiban mindig annyi volt ilyen hidegben hogy egyet fordult az indító és többet nem is tudott volna XD) de ez hogy padlógáz el kell felejteni. Nem csak az hogy sokat eszik, hanem szétgyilkolja a motort is meg a turbót is. Meg kell várni amig bemelegszik a kocsi, ezért is mondják hogy dizel rövid távra nem jó, mert nem melegszik be.
(#39987) sanyiksaborz
Én dizellel városban 5,5 literrel elvagyok nyáron, autópályán 4,5-re letudom vinni de akkor klíma nélkül megyek 110-el, tempomattal. Télen 6,5 eszik városban, de 6 alá nem tudom vinni.
Orosz angol nyelvvel nem féltelek, kincs aki a két nyelvet beszéli, és keményen meg is fizetik, mindig keresnek ilyen embert, (logisztikában legalábbis)
Viszont dízel mindig lutri, mert hiába viszel szerelőt, meg értesz hozzá, röntgen szeme senkinek nincsen. Pl adagalónak nem igazán van előjele, az egyszer csak bedöglik és nem indul az autó.
Saját véleményem, hogy bár marha nagy szopó tud lenni ha kifogsz valami szart, viszont ha ki tudod használni, többet nyujt mint egy azonos benzines. Én gyakorlatilag totál felujítottam a kocsit, de igy sem vennék benzinest, csak dizelt, és csak turbósat. A következő kocsim 2,5 lesz az tuti -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #39992 üzenetére
Hát ha csak használatra vettem volna nem költök rá ennyit, pl nem veszek bele plüssbelsőt, majd teljes bőrbelsőt, új gumik is volt 80 ezer, kárpitok, meg egy rakás szar ami nem lett volna szükségszerű de sok a pénzem és nincsen barátnőm azt beletolom a kocsiba
De persze értem mire gondolsz, azért így is van ára a kocsi használatának.(#39991) sanyiksaborz
Egyik ok amiért én dizelt vettem a fogyasztás, mer bár zsebbenyúlos ha javítani kell, de összetudom spórolni. Én szeretek odalépni ha kell benzinesben simán csinálok 10-12 literes fogyasztást, azért ez havi 2000-3000 km esetén már igen nagy különbség. Másik amit a dizelben szeretek a nyomaték, a harmadik meg az alacsony fordulat. Pl pályán jó hogy hallom a saját hangom, lehet beszélgetni. Semmi bajom nincsen amugy a benzines autókkal, ha lenne pénzem szívesen vennék, de egyszerűen nem tudnám tankolni, plusz állandóan ott lenne a szemem előtt hogy úristen most nyomtam egy padlót és isssza a benyát mint alkesz a sört. Dizelnek tolhatom én, meg pörgethetem, huzathatom akkor sem eszik többet 6,7-nél. -
F_Gergely
őstag
Szerintetek B vectra-ra felmegy ez a felni? 7J R17 gumi méret 215/45/17
Jelenleg 195/65/15 felni gyári 6J R15 -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #40045 üzenetére
"DE bármit is csinálsz, ha nem jár a motor nem fogod tudni bekapcsolni!"
Ez nem egészen igy van, be lehet kötni hogy kulcs nélkül is be tudd kapcsolni, de nálam például úgy van, hogy gyújtásra bekapcsol, leveszed a gyújtást rádió még megy, viszont ha kihúzod a kulcsod akkor lezár, és kikapcsol magától a rádió. Én azért kértem így hogy magától még véletlenül se kapcsoljon be, viszont nem kell járjon a motor, még gyújtás sem kell (csak a bekapcsoláshoz).
Adapterek egyébként fejegységtől függően 8-12-20 ezer között mozognak. -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #40057 üzenetére
"Szerintem iszonyú kényelmetlen, hogy kulcs/gyújtás nélkül nem lehet bekapcsolni? "
Gyújtáskapcsolótól (vagy beállítástól - ezt nemtudom) függ, mikor nekem cserélték kérdezték hogy szeretném. Én úgy kértem, hogy ha kihúzod a kulcsot minden elektromos fogyasztó szűnjön meg létezni, a rádiót ne tudd bekapcsolni - ezzel elkerülvén olyan anomáliát hogy magától bekapcsol a rádió utána reggel meg nem indul a verda - amíg a kulcs benne van megy. Ha kihúzod a kulcsot kattan egyet a zárbetét és kikapcsol a rádió.
Mondom lehet úgy hogy a rádió kulcs nélkül bekapcsol csak én abban nem bízom(#40058) Ablakos
Nekem egy Blaupunkt 420BT fejem van, én is kékfogat használok. Tökéletesen lehet vele telefonálni, van amikor csodálkoznak hogy kocsiban ülök mert nem is veszik észre, tegnap pl mind a 4 ablak le volt engedve 50-el mentem és simán telefonáltam.BT egyből kapcsolódik, egyszerre több telefont is tud kezelni. Névjegyzéket fel lehet másolni a fejegységre, annyi negativumot tudok mondani, hogy az ékezetes neveket nem szereti (ahol ékezet van oda csillagot tesz) illetve hivásnál valamiért a nyomorult számot ir ki nem nevet
Én egy HTC One M7-el használom de eddig mindenki tudott rá csatlakozni, pl tök kényelmes mikor "úúúú mutatok egy számot" mondom ok kapcsold be a kékfogat, csatlakozik a fejhez, és a kocsi hangszóróin szól a zene nem a telefonon Meg én a navit is szeretem úgy használni hogy szól a zene, és mikor mondja hogy "következő lehetőségnél forduljon..." akkor lehalkitja a zenét, mondja a navi majd zenét visszahangosítja. HA meg telefonálsz akkor halkan mondja merre menjél. Számomra a legkirályabb dolog.
Ja azt hozzáteszem hogy nem vezettem ki neki külső mikrofont, én az előlapon lévő gyárit használom, feleslegesnek találtam plusz bekábelezni - egyébként kivezetés van a fejen.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Srácok van egy ilyen kormányom és ezt szeretném bőröztetni. (az ezüst rész sérült, fényezőm azt mondta nem vállalja mert le fog pattogzani a festést - nem igazán értettem) kérdésem hogy tudtok-e valakit esten aki csinálni ilyet? Vagy fényezőt aki lefesti? 2 hét múlva megy a kocsi szerelőhöz addigra szeretném megcsináltatni, hogy fel is tudjuk rakni
(#40062) sziku69
Nem tudom, nem kötöttem rá a kormányra, de németeknél van olyan blaupunkt adapter amit ha rákötsz ugyan úgy kezeli a kijelzőt mint a gyári fejegység. De nagyon ritka múltkor találtam 2 db-ot 8-10 ezer körül voltak felrakva.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #40073 üzenetére
Ja értem, azt hittem ez szabvány, hogy mindegyiken van elöl mikrofon. És milyen mikrofont huztál be és hova raktad, A oszlop? Note2-t milyen tartóban használod? Note4-et akarok venni de a gyári tartók igen gagyik számomra
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #40077 üzenetére
Nekem ilyen tartóm van, sajnos más készülékhez nem találtam ilyet. És szeretem mert csak egy mozdulat betenni, nem kell semmit rögzíteni, kioldani, csak berakod meg kiveszed, benne van a töltőfej is igy azt sem kell csatlakoztatni. Rém egyszerű az egész. nem kell madzagolni. -
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #40081 üzenetére
Igen, , de integrált a tartóban a töltő,így csak becsúsztatod, meg kihúzod amikor kiveszed. A telefont maga a töltő aljzat tartja, így kb olyan mintha egy pendrive-ot tennél be vagy vennél ki.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #40083 üzenetére
hátulról kell behúzni, és akkor ami "elöl" van szivargyújtó az üres. Nálam is a műszerfal mögött fut a kábel, rejtve
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #40154 üzenetére
Hmm akkor én még jó vagyok, nálam elég hosszú a szerviz lista és mivel ismerős szereli szerintem ez rendes szervizben még több lett volna. Már csak a generátor és a klíma van, ezt 2 hét múlva megcsinálják és elvileg teljesen hibamentes lesz.
Utána már szeretnék a karosszériával foglalkozni, 17-es felniket feldobni, sport lökhárítókat felrakni, és ha a fényezés, lakatolás megvan, akkor leszigetelni a kocsit. Ettől borulok ki, hogy zörög a belseje, sok rohadt műanyag szar... -
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #40157 üzenetére
Kombi B vectra, valami rohadt ritka speckó gyári fényezéssel ami akkor valami csilliárdokba került, marha szar kikevertetni Sima lakkfekete ezerszer jobb lett volna, bár ez az első fekete kocsim, az tuti hogy többet soha Bazzeg lemosom és másnap ugyan olyan koszos dzsuvás.
(#40156) Declare
Köszi, bízom benne Eléggé maximalista vagyok, így sok javítás nem azért lett megcsinálva mert szükségszerű hanem mert utálom ha valami nem jó. Meg ugye a teljes bőrbelső se volt kötelező, meg az Irmscher kormány, meg ilyesmi
Valahogy még a 2DIN-es helyet kell majd még megoldjam a középkonzolon, lesz fényre sötétedő tükör, esőszenzor satöbbi Csak szeretnék már ezekhez is eljutni mert műszakilag hiába rakom rendbe a kocsit az nem látszik, maximum hallatszik. Én szeretem, számomra jól is megy, jó vezetni, csak ez a sok hülye műanyag zörgés zavar[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Ismerős nézeget Opel Merivákat, dízelt. Van valakinek valami tapasztalata, vagy infója a kocsival kapcsolatban? 1.7D-t nézegetünk, kérdés hogy melyik motor lenne jobb a CDTI vagy a sima DTI ?
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #40227 üzenetére
TIB kijelzőben (sárga csatis) a szalagkábel miatt lesz pixelhibás, de bakker az a szalag annyira ótvar minőségű hogy nem is értem hogy csinálhatták ilyennel. Egy idő után egyszerűen szétmálik,szétreped, nem forrasztható. Komolyan mikor megláttam nem akartam elhinni, hogy volt pofájuk ilyen szart belerakni... Állítólag a szürkecsatis kijelzőkben már rendes minőségű fólia van - ezt nem tudom olyat még nem szedtem szét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Fotók, videók mobillal
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest