Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz adorjant #71555 üzenetére

    Köszönöm szépen!

    Elég hullámvasút volt, az igazat bevallva, volt, amikor az egésztöl el is ment a kedvem, olyan gyatra volt a kínálat, vagy mondjuk mire visszaértem kiküldetésböl pont elvitték mindkettöt, amit elötte kinéztem, akkor nem volt minden szupi-szuper...el is kezdtem alternatívákat nézni, de aztán egyiknél Sem Volt az az Instant get érzés, így maradt a várakozás. :)

    Igen, a kerék kérdés is idövel terítékre kerül, a gyári is tetszik, viszont megvan még az OPC-röl a szintén 17-es OZ F1 Plus szettem, ami dizájnra szinte egy az egyben olyan, viszont mivel ezt újjonan az Irmscher-csomag részeként ezekkel az Irmscher Star-okkal adták át, ezért ezt is sajnálom lecserélni. Nehéz kérdés, mert mellette pedig valami szép sokküllös 18-asokkal is el tudnám képzelni, szóval egyelöre teljes a tanácstalanság, de van még idöm megálmodni, mert ahogy írtam is, elsö a müszaki apróságok rendbetétele, aztán jön csak a styling. :)

    kmarci25:
    Kívülröl tényleg jót tett az alapos mosás, még egy polírt elbírna, azzal is sokat fiatalodna, de a belsövel fogok keresni egy mühelyt, mert az ülölapokon ( talán a képen is, föleg ha ránagyít az ember ) látszik azért, hogy van olyan kosz rajta, amihez a kárpittisztító+szivacs kombó lepkefing Volt. Plusz továbbra is gondolkozom, hogy szeretnék-e teljes börbelsöt, mert ennek a félbörnek is megvannak az elönyei. Most kezdödött csak a közös kaland, majd szépen apránként alakul.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Digital #71571 üzenetére

    Szia.

    Ez eléggé kedvelt " ökölszabály ", hogy 20.000 alatt nem feltétlen éri meg dízelt venni, szerintem azonban sokkalta fontosabb szempont ( tekintve, hogy inkább ez fogja meghatározni a Motor, illetve annak komponenseinek igénybevételét, elhasználódását ), hogy mire, milyen gyakran és milyen távokra fogod használni.

    Ha jellemzöen városon belüli, gyakori leállításos, indításos, rövid távokra használod, akkor a benzines jobb választás, az talán kevésbé hisztizik ilyen miatt, míg egy dízel 6-8-10km alatt be sem feltétlen melegszik rendesen, nem tud tisztulni a részecskeszürö Sem, stb. Ilyen városon belüli szaladgálásra véleményem szerint jobb lehet a benzines, persze dízlivel is lehet, de akkor mindenképp érdemes beiktatni, hetente egy-egy hosszabb túrát, ahol rendesen át van melegítve a rendszer, hogy le tudjon futni pl a részecskeszürö tisztítási ciklus, stb.

    Az pedig, hogy miért olcsóbb a dízel, szerintem arányban lehet a futott km-rel is. Nem néztem a kínálatot, de rendszerint a dízelekben több szokott lenni ( mivel ugye jellemzöen akkor vesznek dízelt, ha sokat fogják használni ), mondjuk persze ma már oda tekerik azok óráit is, ahova szeretnéd. :)
    Plusz valóban, 200e-nél - ugyan nem törvényszerü, de közeledhet - az, amit Te is írtál- a kuplung-kettöstömegü csere, plusz még a befecskendezö rendszer is lehet, bár a dízelekkel közelebbi ismeretségem nincs, azt majd megírják azok, akik dízlit hajtanak. :)

    Szerk: látom közben már jött pár megfejtés, szóval már csak ismétlésnek hagyom itt. :D

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Chesterfield #71709 üzenetére

    Továbbra is világít ez a hibajelzés a müszerfalon, vagy miután újraindítottad, és beindult, utána már nem?

    Már csak amiatt kérdezem, mert ha azóta nem világít, akkor sajnos a szervíz is csak tapogatózni fog, én is jártam így a G-mel, csak ott a " motorhütés/klímavezérlés - négyzetben kis ventillátor ikon - villant fel, és torpant meg az autó, majd mikor elvittem szevízbe persze nem produkálta a hibát, pedig mentek is vele pár kört, így eléggé meg voltak löve Ök is.

    Ahogy írták is, a hibaikon a " motorvezérlö/indításgátló " bibire utal, esetleg - ha van - próbáld meg a második kulccsal is az autót, hogy azzal is csinálja-e, esetleg cserélj elemet, ahogy javasolták is, lehet immo gond van.

    Ilyen random leállást barátnöm G-je is csinált, igaz, ott elöjel nélkül lett karácsonyfa a müszerfal, mint kiderült neki a fötengely holtpont jeladója vacakolt, kicseréltem, és azóta jó.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Digital #71713 üzenetére

    Szia.

    Ha ennyire kiemelik a vezetett szervízkönyvet, akkor azon idözz el alaposan, hogy tényleg rendesen vezetett, vagy most színezték ki. Mivel Magyar autó jó lenne a rendszerben is megnézni a szervízeket ( Opel Wallis-os az autó, és az Opel Gyulai hírdeti ), bár ennél nem tudom pontosan most mi az utolsó állapot, kiadják-e, vagy csak tulajjal, stb. :)

    Nem túl acélos képek, de ami nekem szemet szúrt, az a 9-es képen a BC hibaüzenet. Ha jól látom, akkor alacsony hütövíz-szintet jelez. A késöbbi belsö teres képen már a sima BC megy, idöközben átnyomák/feltöltötték, ki tudja. :)
    Tartályba belelesnék ezek után, plusz a próbakör után alá, nem szívárog-e valahol. :)

    Meg a vezetöülés lapján az a színes folt nem tudom, hogy csak a tisztítás utáni állapot, vagy esetleg koszos. Plusz a képeken nem látszik, hogy a csomagtartóban megvan-e a roló ( a képeken nincs legalábbis )

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Digital #71716 üzenetére

    Esetleg, mivel magyar autó, ha van Ügyfélkapu hozzáférésed, egy Km állást meg lehet ejteni, csak, hogy minden passzol-e. :)

    Simán lehet csak, hogy nem dízel párti a tulaj, nem akart turbóval, egyebekkel vacakolni, csak egy szög egyszerü szívómotort szeretett volna, vagy jellemzöen városi szaladgálásra használta az autót ( azért úgy is összejön a km hamar ), ezek azok a pontok, amik sosem derülnek ki, vagy legalábbis ritkán kap az ember erre öszintén kielégitö választ. :)

    Mondjuk bennem az szokott ilyenkor megfogalmazódni, hogy mivel egy márkakereskedés árulja, ezért nagyon durva, horrorisztikus hibája nem szabadna legyen, elvégre melyik kereskedö szeretné a hírnevét egy hibás, ócskább autó miatti esetleges per miatt kockáztatni, tehát azt gondolnám, hogy tényleg átnézett állapotban hírdetik, hogy magukat is biztosítsák. De persze lehet, hogy rosszul gondolkozom. :)

  • Szada85

    aktív tag

    Ezt meg csak úgy itthagyom, gondolván azokra, akiknek a hétfö délelötti munkavégzés már az egész hétre betette a kaput ( nekem is, hogy Volt idöm ezt így lepötyögni :DDD ), így korai ebéd utánra egy kis élménybeszámoló.
    Egy hét együttlét, és pár felcsigázó kép után gondoltam írok néhány sort is a benzinfalóról, hátha másnak is megjön - vagy épp elmegy - a kedve az ilyen megfontolatlan, irracionális autóktól. :)

    2002 év végén látta meg a napvilágot, miután az 1934-es születésü Frank aláírta, és leadta az extrákkal körbeikszelt megrendelölapot. Frank nem aprózta el, egy végigdolgozott élet lezárásaként járt neki egy kis izgalom, így nem vacakolt, amikor a motorvariánsok közül behúzta az X-et a 3.2V6 mellé.

    Elvégre mégis 211 Le, és cirka 300 Nm-rel ga(rá)zdálkodhat, ha oda kell érni az unokákhoz, akkor oda kell érni, nahh...
    A váltónál sem volt remegett a keze, hiszen tudta, hogy az 5 sebességes automata minden, csak nem ehhez a motorhoz való jó döntés, a kézivel pedig szemrebbenés nélkül el lehet gurítani 5 fölé is a pénteki közös Wurstozás után a nyugdíjas klub elött.

    Mivel Frank adott a kényelemre, ezért nem volt kérdés a klímacsomag ( kétzónás digitklíma, hátsó- és hátsó oldalsó naproló ), a tempomat, az ülésfütés, hiszen ebben a korban már nem árt a deréknak, ha finom meleg fotelben lehet brümmögtetni a hat hengert, a xenon, az esöérzékelö, és a parkradar sem elöl és hátul, elvégre elég nagy ez a hajó, sosem árt a vigyázó radar. Ahogy az autóra vigyázó gyári riasztó sem, hiszen egy felextrázva mégiscsak harmincezer €-n túli autóról beszélünk, jobb a békesség. A rádiónál az arany középutat járva az NCDC2013 mellett döntött, majd hozzácsapott még 1-2 apróságot, mint a fényre sötétedö belsö tükör, és az elektromosan behajtható külsök.
    Aztán picit elgondolkozott, szüksége van-e a teljes börbelsöre, mígnem a Silversotne kiadás kékesszürke betétei, és az ehhez passzoló kékes huzatú ülések megbabonázták, így végül ezt választotta. Valami azonban hiányzott neki, ami egy kicsit fiatalosabbá teszi az egyébként elegáns autót, így akadt meg a szeme az Irmscher I-line katalóguson, 3 perccel késöbb, pedig már a csomag része volt az Irmscher hütörács, és a 17-es Irmscher Star felnigarnitúra is. Így történt, hogy az autó nem is egy mezei Opel szalon átadójában várta a nagy napot, hanem egy Irmscher kereskedés kapuján gurult ki...
    Ahol aztán az elsö 9 évben minden szervízt az elöírásoknak megfelelöen el is végeztetett Frank, amit a szervíz lelkesen dokumentált is a szervízkönyvben. Aztán 10 évvel késöbb az autót megörökölte a menye, aki további 3 évig vitte tovább családon belül a Vectrát, egészen cirka 100.000km-ig, amikor is megvette a harmadik tulaj, akiben cirka másfél év után tudatosult, hogy ez bizony nem hordozza a német prémiumtrió presztízsét sem az Autobahnon, sem a haverok elött (mondjuk ez az Ö nyomoruk ), így beszámíttatta egy E60-ba, így került kereskedönkhöz, ahonnan aztán meglátva, és körbenézve teljesen megbabonázott, és eljött velem.

    Az autóban jelenleg 120e Km-van, végig vezetett szervízkönyv, kezelési könyv, összes gyári kulcs, CarPass kártya, az összes Irmscher kiegészítö jóváhagyó papírja, plusz a korábbi tulajok "törzskönyvei", amiböl tökéletesen látható a történet kezdete.
    Persze ma már a Km relatív, mint ahogy szervízkönyvet is bármelyik óvodás rajzol, de ha csalt a dolog, akkor borzasztó ügyesek. :D

    Külsöleg egy öszinte autó, tökéletesen követhetö rajta a 15 év alatt bekövetkezett morális hanyatlás az emberiség viselkedésében ajtórányítások, pici karcok formájában, valamint a jobb elöl lévö horzsolásban, amit egy szintén figyelmes közlekedötárs kreált egy "jól sikerült" parkolással.
    A szépség relatív, sokak szemében a C Vectra elsö generációja nem a formatervezési iskolapélda, maga a GTS forma sportos, így ezüstben nekem nagyon bejön, a fekete hátteres fényszórók, plusz az Irmscher rács pont annyit sportosít, ami jó. Egyedül a hasmagassággal tudnék valamit kezdeni, ha elfáradnak a mostani gátlók, akkor valószínü kap majd valami szolid csökkentést. Amivel mondjuk valószínü a mostani komfort is csökkenni fog, de valamit valamiért.

    A belsöben kiütközik a világosabb kék kárpit idövel szemben vesztett csatájának eredménye, ami mondjuk egy szakértö kárpittisztítással orvosolva lesz. Ezt leszámítva minden kapcsoló gyárin klattyan, az ajtók elegánsan, tompán puffannak csukáskor, érezni, hogy van benne anyag, mondjuk ezt a gyári 1500+ kg-os súly is igazolja. :) Az ülések kényelmesek, a hely tágas széltében is, és fejben is rendben van, nekem ez volt az egyik döntö kritérium, ami miatt a G-röl váltottam, ebben nagyon jól elférek. A kezelöszervek jól kézre esnek, az ülésfütés télen finom lesz, a parkradar pedig sokszor hasznos, különösen hátul, nagyon jól rá lehet tenni bármire az autót ez alapján. Eltéröen sípol elöl-hátul, szóval ügyes.

    De, hogy ne legyen már ennyire szirupos az egész, egy pici kritika is. A kormányt tengelyirányban el tudnám viselni hosszabb állítható úttal, valamint az ülölap pont annyival rövidebb, amit egy combtámasz csodává tenne, de ugye nincs. :D
    Illetve a csipogások, azok, amiket szokni kell, ha berakom a kulcsot, de nem vagyok bekötve pittyeg, emellé ha rükvercben van az autó a parkradar rögtön csipog, néha csak kapkodom a fejem, de mondjuk egy egy sztenderdizált beülési-indítási rituáléval meg lehet oldani, ez inkább az én nyomorom.
    A hátsó sor is tágas, mögém sem ( 190cm ) csak gyerekek tudnak ülni, egy normális méretü ember mögé pedig saját maga is kényelmesen elfér. A csomagtartó ahogy írtam jól pakolható, 4 15-ös alufelni, egy kisebb börönd, meg pár szatyor simán befér, próbáltam.

    És akkor az autó szíve-lelke, a motor. Ugye 3175 köbcentivel gazdálkodunk, az abból kinyert 211Le 6200-nál érkezik, míg a 300Nm-es maximum már 4000-nél seggbe rúg. A karakterét már most imádom, gyakorlatilag 1000-res fordulatról is elgurul, városban könnyen lehet vele gurigázni is, nyilván innen elrúgni butaság, de 2000-töl már érezhetöen tol, viszont itt még hangja sincs.
    A hang, és a boogie 3000-töl köszön be, meglepö módon kicsit olyan, mint egy VTec, nem tudom, hogy gyári a program rajta, vagy Frank kérésére az Irmscher csomag bekúszott az ECU-ba is, mindenesetre, 3-tól olyan vidáman indul el, hogy ott már csak vigyorogni lehet, meg figyelni, mert gyorsulnak az események, és azért ahogy ez a széf elkezd gurgulázva törtetni, van abban valami paraszt.. :)
    Plusz erre rátesz a V6 trombitálás is, ami csak fokozza a hangulatot. Áhh, borzasztó, nahh... :DD

    Nagyon eszeveszetten nem bactattam még vele, egyrészt a vezérléscsere is érik, 66e-nél volt cserélve, ergó erösen aktuális ( ezt meg is kapja április végén a hazaútkor ), addig pedig nem szívesen bántom, másrészt a rajta levö M+S Goodyear gumik sem nagyon tudják felvenni a kesztyüt, így mikor a lámpától túl nagy gázzal próbáltam eltolni neki egyszer, akkor csak a müszerfal diszkózott, csóri elektronika meg küzdött, hogy valahogy levigye a tapadást az útra...

    És a végére hagytam a -nyilván sokaknak- legérdekesebb részt, hogy marad-e másnak is benzin a városban, vagy megissza-e mindet??

    Nem pont így terveztem az elsö hetet, de sikerült belepörgetni egy cirka 2500km-t egy váratlan 1 napos hazalátogatás miatt, szóval volt város és autópálya is. Az autót 10,7-es átlagot mutató BC-vel vettem, a hazaút során ( Németo.: 140-150, Ausztria/Magyaro.: 130-140 között óra szerint, erös forgalomban, sok lassítással-gyorsítással ) lemászott 9,4-re, tehát ha egy nyugisabb napon pályázik az ember, és nem prémiumokkal kergetözik, akkor szerintem 9 környékére, esetleg 9 alá is be lehetne süllyeszteni, persze akkor nincs V6 zene-bona. :) A visszaút alatt picit dinamikusabban vezetve 9,7-en áll a BC, nyilván egy hét alatt nem mondom, hogy szürjünk le messzemenö következtetéseket, de az iránnyal én elégedett vagyok. A Caravannak 9,5 volt az átlagja egy év után, ha a Vectra megáll 10-10,5 körül a nehezebb kasztni, a szívómotor miatti több pörgetés, és a motorhang miatti nyomkodások miatt, az nekem tökéletes. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz amargo #71721 üzenetére

    A gratuláció viszont jár, és még a fényszóróval is szerencséd Volt, szóval duplán jól jártál! :)

    Én erre írtam korábban is, hogy mindenkinek más a gyors/erös, de azt gondolom, hogy az átlagos utazáshoz, közlekedési szituációkhoz ez a sáv ( 180-200 ) böségesen elegendö, rengeteg tartalékkal. :)

    Ahogy néztem, és írtad is, 6 év, vagy 150 Ezer km-t írnak mindenhol a vezérmüszíjra, én erre azt gondolom, hogy mindenki a saját lehetöségei, büdzséje alapján kell mérlegeljen, hogy kiszámolva megvárja ezt az intervallumot, vagy gyakrabban megejti a cserét, mert azért egy ilyen szerelés nem egy 10 Ezer Ft-os mutatvány, viszont ártani biztos nem árt, ha gyakrabban cserélik. :)

    Esetleg ( nem tudom mennyire lehet hozzáférni, meglesni ) a vezérlés burkolatot le lehet pattintani, picit széthúzni, és belenézni, hogy a szíj mennyire viseltes, ha a fogak látszanak, akkor azok milyenek, közelröl még nem láttam A16LET-et, szóval csak tipp, de a Gsi-nél meg tudtam csinálni.

    Én mondjuk - talán túlzottan is - maximalista vagyok, ezért eddig minden autóvásárlásom után lecseréltettem a vezérlést is az elsök között, én nyugodtabban (alszok) vezetek azzal a tudattal, hogy az is vadonat új.
    Persze megint más, ha számlával/szervízkönnyvel/emberáldozattal igazolható módon mondjuk 10 Ezer Km-rel korábban cserélték ki, akkor lehet, hogy nem rohannék cseréltetni, de pl most nézem a 3.2-re is 8 év, vagy 120 Ezer Km az intervallum, nekem 66-nál cserélték, ettöl függetlenül én ki fogom cseréltetni, egyszerüen mert megnyugtat a dolog ( plusz azért ahogy számolom, a 8 év is lassan lecseng ). :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #71725 üzenetére

    Én Sem tudtam biztosan, de ez az oldal elég patentül összegyüjtötte:

    [link]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #71733 üzenetére

    Emiatt is írtam, hogy itt igaz az általános érvényü szabály, a gyakrabban jobb, máskülönben minden embernek magának kell ezt eldöntenie, hogy betartja a gyári elöírást, vagy gyakrabban megengedheti, vagy - talán a legritkább, de persze mindenképpen legszerencsésebb eset -, ahogy Te is jártál, pont elötte cserélt vezérléssel veszi az autót. :)

    Mondjuk az mostanában tünt fel - nem tudom, hogy ez más márkáknál is megy-e - Insignia OPC-k nézegetésekor, hogy egyre többet hírdetnek szintén így, hogy " friss vezérléscserével ", vagy esetleg " új fékekkel ".
    El tudom képzelni, hogy a telített piac miatt próbál akciózni a tulaj, hogy az elég széles kínálatban egy kicsit vonzóbbá tegye az autóját. :) Mindenesetre érdekes.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz amargo #71736 üzenetére

    De ezt ne úgy írd, mint egy negatív dolgot, igenis a jót nem szabad lejjebb adni.
    És mondjuk a fényszóró az pont az a terület, ami nagyon is fontos dolog, így ott érdemes is a lehetö legmaximalistábbnak lenni.

    Én is ezért ragaszkodtam a Xenon-hoz a Vectrában is, a hazautak eleje vagy vége mindig sötétben történik, és hatalmas a különbség a sima halogén és a Xenon között, ami autópályán nagyon (is) nagyon hasznos. El tudom képzelni, hogy az újabb kanyaros, LED-es, lézeres csodák pedig még brutálabbak, talán egyszer majd azt is megtapasztalom. :)

    Persze nem napra van kiszámolva a szíj élettartam ( bár a tervezett avulás korában már semmin Sem lepödik meg az ember ), ergo ha többet mész vele Sem fog pont 150 ezernél elpattani, de azért ha hosszabb, külföldi utakat terveznék, én is szinte biztosan kicseréltetném, csak, hogy fel se merülhessen gondolati szinten Sem az úton, hogy bármi baja lehet. :)
    Kicsit talán ez is fújja a maximalizmusom szélkerekét, hogy nekünk is egy hazaút cirka 1000km csak oda, emiatt is szeretem müszakilag top állapotban tudni az autómat én is. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #71748 üzenetére

    Ez jogos, készpénznek én sem veszek semmilyen ilyen kijelentést, hacsak nincs mögötte számla, fénykép, online regiszter, ami szintén igazolja az eladó állításait.
    Idekint sajnos ennyire nem ismerem a rendszert, hogy miként lehetne utánajárni, illetve nem tudom, hogy egyáltalán milyen rendszerben lehetne utánakeresni, amikor az OPC-hez csináltattam a gyári új kulcsot, akkor ott a magyar szalonban ismerős belenézett az Opel rendszerébe, és két Márkaszervíz bejegyzés volt, az átadáskori 2003-ból, valamint amikor én vettem, és márkaszervízben cseréltettem vezérlést 2016-ban... :DDD

    A Km-rel speciel osztom a lerágott kutyacsontot, nem azt mondom, hogy nem szoktam megnézni a számot, de alapvetően nem érdekel a mennyi az annyi, a Vectránál is szkeptikus vagyok a szám valódiságával kapcsolatban, bár minden bizonyíték arra utal, hogy valós. :D

    Mondjuk a féket, ilyen apróságokat relatíve könnyen lehet ellenőrizni, hogy mennyire újak, a vezérlés persze más tészta, én részben emiatt is vagyok azon az állásponton, hogy vétel után szeretek vezérlést is cserélni, mert akkor tudom, hogy az ki van cserélve, illetve azt is tudom, hogy egy tuti jó minőségű szett kerül be, él bennem is némi félsz az ilyen " eladás előtt csak a legolcsóbbat rakatom be, mert jól hangzik majd, hogy új " módszerrel kapcsolatban. Ami persze még ugyanúgy elmegy X Km-t, de én szeretem a minőséget az alkatrészekben is, főleg, ha tudom, hogy le lesz pókhálózva a fordulatszámmérő végig. :)

    Most is, ha már az otthoni tizenéve Opel szerelőmnél voltam, meg is kapta gyorsan az olajcserét, és az olaj/pollen/benyaszűrő cserét is, a következő hazautazáskor pedig ahogy írtam jön a vezérlés, gyertyák, ami még útba esik cseréje. Aztán júniusban TÜV vizsga, hohoohohoo :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    To Public:
    Egyik korábbi hazautazásomkor felmerült egy csoportos arc-autó párosításos meeting gondolata, ami akkor sajnos rajtunk múló okok miatt nem következett be.

    Kérdésem lenne, hogy a következő hazautazásomkor van-e időtök / kedvetek összefutni egy rövid levegő-rontásra, leégetjük Petyyyyy vatta új kuplungját, megforraljuk a friss olajas V6-omat, vaagy csak szofisztikáltan elmerengünk az (Opeles) élet nagy kérdésein.

    21-én pénteken hajtunk haza, ergó aznap este csak egy 10 órás úttal meggyötört arccal tudok szolgálni, esetleg szombat-vasárnap-hétfő késő délutáni/kora esti időpont kinek mennyire lenne ideális, gyermekek még az előző heti szénhidrát-túladagolástól lesznek lelassulva, a barátnők/élettársak/feleségek még mindig igyekeznek megszabadulni a 3 liter vegyigyümis kölnitől a kádban, szóval egy délután a hétvégén lehet Apáé. :D

    Vélemény, ellenvélemény, találkozzak inkább a pszichológusommal? :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    válasz HoaryFox #71767 üzenetére

    A korábbi tendencia amennyire emlékszem Budapest Volt, aztán ki vagyok én, hogy ezen változtassak. :DDD

    A viccet félretéve a múltkori szervezödéskor jellemzöen Pestiek ötleteltünk, így akkor ez elég egyértelmü Volt. Tudom, ezt mindig nehéz eldönteni, mert nincs olyan pont, ami mindenkinek egyformán megfelelne.

    Elsö körben én feldobnék egy Budapest javaslatot, aztán vitassuk meg.
    A hétvége másik elönye talán, hogy nincsenek akkora dugók, mintha hétköznap találkoznánk, így relatíve könnyen megközelíthetö szinte bármi.

    Szóval kinek mely helyszín lenne alkalmas?

    F_Zolee:
    Nem kizáró ok a lurkó sem, legalább idejekorán elkapja az apjától a benzinbuzériát. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Zolee #71782 üzenetére

    Nahh, hát valamit valamiért... Akkor betárcsázol Skypeon, küldünk fényképet, vagy elbrümmögünk a munkahelyed ablaka elött ( ha most erre azt írod, hogy egy ablaktalan pincében dolgozol idözárral, arra már nem lesz válaszom.. :P ), hogy legalább a "majdnem" érzés meglegyen. :DDD :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    válasz amargo #71801 üzenetére

    Ohh, ne aggódj, én is el szoktam kalandozni a konfigurátorokban, de amire én azt mondom, hogy " na, ezt csípné a popóm", az alapból is olyan drága, amennyihez még idekint is valami vezetöi pozíció kellene ( kb-ban lerakni, a hitelböl elég Volt a diák verzió :D ), illetve valahogy a mai közlekedési és viselkedési morálba nem tudnék nyugodt szívvel használni, otthagyni Sem.

    Jók nekem az ilyen idösebb darabok, amiknél a drasztikus értékvesztést már lenyelte valaki más. :)

    Nyilván mindenkinek megvan a bejáratott szervíze, ahova hordja az autót, de nem biztos, hogy ugyanúgy elégedett lennél vele Te is, mert mindenkinek más a preferencia.
    A hozott alkatrészeket egyébként sem szeretik sok helyen, hallottam olyanról is, ahol pl garit sem vállaltak így az elvégzett munkára.

    Idekint pl, ahol voltam nem márkaszervízben, ott magasabb is az óradíj, ha magad viszed az alkatrészt, mintha Ök veszik meg, kompenzálja az alkatrészes kedvezmény hiányán bukott költséget így. :)
    De pl olajcserénél - tudom, rossz tulajként - ott téblábolok én is mindig, vagy legalább üvegen keresztül nézem a mutatványt, mivel én is bizalmatlan vagyok. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Luck Dragon #71939 üzenetére

    Az ATE a gyári cucc is, szóval rossz nem lehet, nekem is ATE van a Gsi-n, barátnö G Cabrioján, hibátlanul, hangtalanul teszi a dolgát mindegyik autónkban. :K

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Luck Dragon #71942 üzenetére

    Így van, Unixauto.hu webshopjában, vagy Bárdi Auto webshopjában keresgéltem otthon, ott megadod a márka/típus/gyártási év/motorvariáns adatokat, és máris listázza a dolgokat.

    Elöfordulhat, hogy több méretet is fog kiadni ( láttam már erre példát ), ilyenkor mindenképp segít, ha tudod mekkora tárcsa kell, milyen betét ( ebböl mostanában egyre többen esküsznek a " kerámiás - " Ceramic " betétekre, állítólag kevésbé lesz fékporos töle a felni, még nem próbáltam, nem tudok róla nyilatkozni ) való a tiédbe, legrosszabb esetben le kell kapni a kereket, és rámérni tárcsára, betét alakjára, és máris egyszerübb a kérdés. :)

  • Szada85

    aktív tag

    Értem én, hogy nyárias az idö, meg hötágulásról is hallottam, na de...
    Bár lehet annyira túlfújtam a kereket, hogy a felnibe is ment... :DDD


    [link]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Kickass #71985 üzenetére

    Majd az emócionálisakat linkeld be, a racionálisak úgysem annyira érdekesek a legtöbbször, ezért racionálisak. :DDD :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    Kicsit gondoltam megtöröm a visszatérö olaj topic-ot, plusz színesítsük a kommenteket ( bár erre nem a legjobb egy szürke ezüst autó, tudom ), de szombat óta hoki van, meg szercsilávcsi. :D
    apróbetüs részként, mivel nem szembetünö a változás, a nyári melegre "kinyíltak" a kerekek, és a 17"-ról 18"-ra változtak :)

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz WP14 #72086 üzenetére

    Nem tudom, de ha akarod hétvégén jól megmérem majd. :)

    @Luck Dragon
    Még használhatóak a gumik rajta, igaz nem mai darabok ( 2010-es Conti Sportcontact3-ak ), ezért inkább én is rendeltem rá újakat, gondoltam majd jó alapos szakmai szemmel megszakértem a fórumokat, de gyakorlatilag nagyon nehéz okosnak lenni, mert minden teszt más-más gumit hoz ki, plusz mondjuk amelyik gumi a 195/65R15-ös teszben lebassza a szintet, az 215/40R17-ben mondjuk már a középmezönyben van, nem is igazán értettem.
    Most adok egy esélyt a Hankook Ventus V12-nek, a Review-k alapján jó kis gumma, ha mégsem válik be, akkor kipróbálunk valami mást majd.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz geleati #72172 üzenetére

    Szia.

    Azt nézd azért meg, mielött nagy lendülettel lecseréled a gyári rádiót, hogy - amennyire tudom - onnan tudod vezérelni a Board Computert is, ergo ha kiveszed a gyári rádiót, és van BC-d, akkor van rá esély, hogy nem fog müködni ez a funkció a jövöben.

    Ami a CD30-nál már nagy segítség - igaz, hogy nem a legolcsóbb megoldás -, hogy a Dension nevü cég Gateway nevü szerkentyüje kompatibilis a CD30MP3-mal, rá lehet kötni, és ezen a Dension kütyün már van USB, Ipod/phone csatlakozó is, valamint van belöle Bluetooth-os verzió is, amivel pedig aztán teljes a kánaán, Telefont, pendrive-ot, mindent rá tudsz kötni, és mégis minden gyári funkció is megmarad.

    [Dension Gateway cuccok]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz _seth_ #72218 üzenetére

    Nekem a C20NE felújítása után ( gyürüzés, csapágyak cseréje, HF felújítás, összes tömítés, stb. ) kb. 1000 km bejáratás Volt, ezalatt a mindig 2-2500-nál elváltogatva, tovább sosem pörgetve, utána olaj+szüröcsere, azután én már " rendesen " használtam - nyilván nem üvegeltem el rögtön az elsö utcáig :) -, de el-elforgott 3-4000-ig, egyszer-egyszer 5000 fölé is.

    Nekem azóta belement kb. 30.000km a felújított motorba, és egy nyekkenés nélkül türi, hogy hétvégente bántva is van, igaz, én 8 de max. 10 Ezer Km-nél cserélem az olajat-szüröt minden esetben.

    Olajból mindenki másra fog esküdni, én nekem bevált az NE-be a Liqui Moly arany dobozos 10W40-je, de nyilván a gyár által elöírt viszkozítást kell beletenni.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz BigBlackDog #72402 üzenetére

    Szia.

    Arra készülj fel, hogy család, barátnö/feleség, barátok többet nem látnak, mert éjjel-nappal brümmögtetni fogod... :DDD

    No, de, hogy komolyra fordítsam a szót, illetve ahogy feljebb már leleplezödtem, cirka egy hónapja vettem egy V6 Vectrát. Próbálok nem ömlengeni róla, mert engem teljesen elvarázsolt, gyakorlatilag instant rajongást váltott ki nálam, amire még a G OPC Sem Volt képes. :)

    Az egy hónap miatt igazi "hosszútávú tapasztalatok" még nincsenek, csak amiket a fórumokon olvastam, ellenben az 1 hónap végére beletolok 5 Ezer Km-t, amiböl 3 Ezer autópálya, a többi autóút, és város, így azért vannak észrevételek...

    A Motor:
    Elég Atombunker, jó öreg, szívó iskola, alaposan meg kell nézni vétel elött, akkor nagy aknákba nem nagyon lehet belefutni. Szenzorokból nyilván Dupla annyi van a két hengersor miatt, de ezek minden idös autónál elromolhatnak, ez itt is elörodulhat, de szériahibáról nem tudni ezeknél.

    Fórumokon Sem sok rosszat olvasni róla, az egyetlen, amire szerintem érdemes odafigyelni, az, hogy a hütörendszer mindig tip-top legyen, mert valami brutális mennyiségü höt termel a Motor, egy városi mászkálás után kiszállsz járó Motor mellett, és rendesen pofon vág a kiömlö hö.

    Emiatt (is) én a motorolajat böven a gyári intervallumnál gyakrabban cserélem, 8 de max 10 ezernél, ártani biztos nem árt neki, ha mindig hibátlan a kenés.

    A 211 Le megfelelöen dinamikusan mozgatja a kasztnit ( bár nyilván ez relatív mindenkinek ), a Magyar, és a környezö országok limiteit csípöböl hozza erölködés nélkül, a 300 Nyúlmókus végett pedig alulról is gyönyörüen tol a motor, de pl városban simán 1000-1500-as fordulaton is elvan, szépen csendben lehet vonulni.

    A váltó:
    A kéziváltó szerintem tökéletes kiosztású, óra szerint 130-140 környékén 3000 körül forog a Motor, itt még tökéletesen csendes is, de pont ez az a határ, ahonnan ha nagy gázt adsz, a legdurvábban elindul a Motor, megjön a V6 hang is, és eröböl lehet elözni, kerülni bármit.
    Automatát én nem akartam, azokkal több nyüg is szokott lenni, dobálja a fokozatokat, csúszik, de persze, ha kényelem a fontos, akkor ki lehet próbálni egyet vele, csak picit rizikósabb.

    Fogyasztás:
    Átlagfogyasztása nálam most 9,5L/100 km, ez vegyes fogyi, melóba autóúton stabil 80-nal gurulok, pályázunk is vele, és olyan 20-30%-ban városozunk csak.
    Csak városban könnyen felmegy 12 Liter köré is, nyilván ha klímázol, esetleg még egy picivel feljebb. Autópályázáskor, nyugodt 130-as guruláskor nem lehetetlen 8 körülre vinni a fogyit, bár - legalábbis én - elég sokat "zenélek" a V6-tal, meg valószínü mindenki fog, olyan szép a hangja, szóval én még 8-assal kezdödö átlagot nem láttam. :D

    Hogy valami rossz is legyen:
    Ami egy ismert gyengesége - úgy zusammen a C Vectráknak -, az a futómüben a rugó, ezek szeretnek eltörni, Fb-os csoportban is rendszeresek az ilyen bejegyzések, érdemes lecserélni valami minimális ültetö szettre, azokkal utána nincs gond. Maga a futómü inkább komfortos, mint sportos, stabil az autó, nem billeg, a kisebb úthíbákat szépen átlépi, a nagyobbakat megérzed benne azért, nem egy versenyautó, ezt már csak a saját tömege ( V6: 1500+ kg ) miatt is kijön.

    Én azt gondolom, hogy tökéletes utazóautó, kirándulni, pályázni szuper vele, ugyanakkor városban Sem jön zavarba, bár ott néha érzed rajta, hogy kicsit ilyen elefánt a porcelánboltban feelinged van. :D

    Az utastér tágas, a csomagtartó is böséges, a GTS ( 5 ajtós )-nál a hátsó szélvédö együtt nyílik a csomiajtóval, ezért hatalmas a nyílás. Én már csak emiatt is GTS-t néztem, sportosabb a formája, a lökösök is sportosabbak, az elsö ülések is kagylósabbak, mint a sedan/Caravan, de persze olyan variánst nézel, amilyent Te keresel. A Signum ugyanez, ott a hátsó pad inkább két személyes, föleg, ha középre berakod a hütöboxos-tálcás cuccot. :)

    Azt tudom felajánlani, hogy vasárnap elvileg összefutunk Petyyyyy fórumtárssal valahol Budapesten, ha ráérsz, és van kedved eljönni, szívesen megmutatom élöben is az autót, gurítunk egyet vele, az úgyis hasznosabb, mint 1000 szó. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Luck Dragon #72419 üzenetére

    Ohh, igazán köszönöm a dícsérö szavakat, ha nem lenne ilyen imádnivaló az autó, valószínüleg én Sem tudnék ilyen dicshimnuszt zengeni róla. :) :R
    Bár megkaptam már párszor, hogy miért nem blogolok/ Vlogolok, de valahogy nincs meg bennem ez a fajta szereplési vágy, na meg csúnya is vagyok, mint a bün, minek riogassam szegény embereket. :DDD :DDD

    @Declare:
    Valóban, utoljára a Gsi-mnél Volt ilyen, hogy gyakorlatilag az elsö naptól komoly érzéseket váltson ki az autó, az OPC is egy nagyon finom kis gép Volt, különleges, a maga feelingjével, de valahogy mégsem passzolt hozzám, szemben a Vectrával, ami minden téren az, amit kerestem. :) Valóban megérte türelmesnek lenni ( vagy legalábbis annak látszani ), Volt idöszak, amikor nagyon nyalogattam a monitort B6 S4 hírdetésket nézegetve, de aztán sikerült úrrá lenni a tüneteken, és meg lett a gyümölcse. :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Zolee #72433 üzenetére

    Ez még képlékeny, az idöjárás anti-Hawaii helyzete miatt alapvetöen fedett, mélygarázsos helyet javasolnék, Aréna pláza, esetleg Campona, vagy Eurocenter mélygarázsa, mert ha információim helyesek, akkor ingyenesek, fedettek, és a csürhe úgyis kigizdulja magát a " péntek esti F&F " alatt, így talán nyugi is lesz. ( na jó, meg biztos sokat dob az akusztikus élményen is, ahogy visszaverödne a V6 hang a falakról, csak hogy kicsit önzö is legyek ;] )

    Idöpontra pedig vasárnap késö délután/kora esti 18 - 18:30-as kezdést, akkor már leülepedett a családi ebéd, de még haza lehet érni a " Vasárnapi szupermozi"-ra is ,ha valaki szeretne. :)

    Szóval feldobom a labdát, Vasárnap 18:30, Aréna pláza mélygarázs, felsöbbik szint ( -1 talán ), hátul a T-U-V sorok közül valamelyik, ott már úgyis kiszúrjuk a Zopeleket. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Zolee #72465 üzenetére

    Annyi sor van, majd max odébb állsz meg, és messziröl nézed az Opeleseket. :DDD :DDD :DDD ;] ( viccvót )
    Pettyyyyy úrnak is szimpatikus az Aréna, szóval egyelöre marad az a felállás, Vasárnap, 18:30, Aréna Pláza.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz HoaryFox #72467 üzenetére

    Csak egy rögtönzött ötlet, mivel a hazautazásokat nem feltétlen tudom összehangolni az Offisöl Topictalálkozókkal, ezért felmerült, hogy aki ráér, és van kedve, azokkal szívesen összefuthatunk. :)

    Aztán persze legrosszabb esetben, ha egyedül Leszek, majd jól elbeszélgetek magammal, legalább teljes lesz az egyetértés.. :D

    Szóval Vasárnap, azaz holnap, 18:30, Aréna Pláza -1-es szint, T,U,V sorok valamelyike, ahol lesz hely.. :)

    @Petyyyyy:
    Tesosenemvagyjól! :DDD :DDD :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    válasz senzaj #72486 üzenetére

    18:30 az már egész este, szóval semmi cicó. :DDD
    Ahogy láttam, Petyyyyy úr is fél 9-ig emeli a rendezvény fényét, én, mivel vadul élek, lehet 9-ig is kihúzom, szóval ha úgy érzed, odaérsz, akkor bátran. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz trassher #72522 üzenetére

    Csak két gyöngyszem:
    " Az alufelni nem tartalmazza az árat..." szkjúzmi??!
    Illetve " Olajcserék időben van benne cserélve mindig." :D
    Nem Kazinczy-ék hírdetik? :DD
    Sose értettem, ha valaki eladni akar, miért nem figyel ezekre? :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #72538 üzenetére

    Jelentem hatalmas a buli, a TUV sorok legjobb helyeit már a leghuligánabbak elfoglalták, a lézerágyúk melegednek, a hotdogos standos elszaladt pár dogért, egyelore teljes egyetértésben elbeszélgetek magammal.. :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Szada85 #72541 üzenetére

    Az persze lemaradt, hogy V sor, 12-es hely irányába, azaz menetirány szerinti bal oldalon árválkodik az Ezüst C Vectra. P1-es szint. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz HoaryFox #72545 üzenetére

    Ne keverjük meg, olyan szépen leírtam, hátha valaki még idejön meglepire, mi meg lent babazsúrozunk. :DD

  • Szada85

    aktív tag

    válasz HoaryFox #72558 üzenetére

    +Petyyyy:
    Én köszönöm, hogy személyetekkel emeltétek az est fényét.
    Különösen nagy respekt, hogy Dunaújvárosból is képest voltál feljönni. :)
    Ma egy vezérléscserének induló, majd gyertyacserévé szelídülő szeánsz zajlik, bár ehhez is leugrik a szívósor. :D #V6liferulz

  • Szada85

    aktív tag

    válasz mephi666 #72572 üzenetére

    Igazából a C20NE(8szelepes)-vel szerelt GSi futott Astra GSi néven, az 1.8 16V(c18xe) és 2.0 16V(c20xe) motorosok hivatalos neve Astra GSi16V volt. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Zolee #72595 üzenetére

    Ugyan, a vasárnap este a legtöbb embernek a hétvége utolsó kis cseppjei, örülnek, hogy kicsit kiszabadulnak a mókuskerékböl, és a családdal, pihenéssel tölthetik az idöt, nem holmi Opeles bolondokkal egy zajos, büzös mélygarázsban, én ezt teljesen megértem, söt, igyekszem inkább én alkalmazkodni a hagyományos topictalikhoz, ez most csak ilyen extra ötletként jött, hogy aki mégis kilátogat, azzal személyesen is találkozni kicsit. :)

    A technikai bájcsever súlyosságának jellemzésére íme két téma:
    1. " Mit ír ki a Board Comp egy padlógázra 2-esben egy indokolatlanul nagy 3.2-es V6-nál? ", melynél a kontroll csoport IIlywong és Petyyyyy révén kislányosan vihogva olvasta a számokat, míg én lelkesen púposítottam a padlólemezt kifelé... #hogyazanyáádbamegyezígy

    2. "IIlywong Vectrájának ABS müködését miként befolyásolhatja a rendszerbe ugyan nem illesztett, de a csomagtartóba már lelkesen elhelyezett csere-ABS-kocka jelenlegi létezésében"... #csakagyávákfékeznek :DDD :DDD

    Ezek után gondolom sejthetö, hogy mennyi közünk lehetett a "szakmai" részhez. :DD

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz _seth_ #72598 üzenetére

    A kontroll csoportot kérdezd, én nem mertem lenézni, gyorsan mentek a fák, a többiek meg hirtelen lassan. :DDD :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    válasz _seth_ #72602 üzenetére

    Nemúgyvoltazbíróúrkérem...egyébként meglepöen kultúráltan lehet vele részt venni a forgalomban igény esetén, erre két tanúm is van, aki alibit igazol, hogy álló helyzetben is szemtelenül csendes, illetve, ha a fordulatot 3000 alatt tartod, akkor lehet lopakodni vele... csak aztán beesik a jobb szélsö flepni, és máris kipörög a 3 benzinkút jel a BC-n. :C

  • Szada85

    aktív tag

    válasz szentkuti11 #72686 üzenetére

    És csak megnyugtatásként, hogy mennyire jó az az ár, nekem is hasonló a tünet a Vecin, részeken meghámozható a külsö borítás, gondoltam, megnézem, mi péz egy csere.

    Nem voltak hiú ábrándjaim persze, mégiscsak az akkori top Vectra, de azért azon valagra ültem, hogy Júnixban és Bárdiban csak a bal oldalit lehet kapni ( a jobb oldalit majd nyilván origamizom, vagy felrakok két balost, végülis :D ), az 65 Mátyás, ez még élhetö.

    Ezek után lelkesen felcsaptam a Csergö oldalát, mégiscsak Offisöl Opel császárok, na náluk lehet rendelni jobbost és balost is, cuzámmen 195 ( leírom betükkel is, hátha úgy szebb, százkilencvenöt ) ezer jó magyar Forint két darab végdob, already 25% kedvezménnyel... :DDD :DDD

    Ami annak fényében számomra komolytalan, hogy randomba googlizva a legtöbb tuningcég ( Bastuck, Fox, Friedrich Motorsport ) ad rozsdamentes hátsó dob szettet 100-120 ezerért, 200 Ezer körül pedig már katalizátortól komplett kipu van..
    #lifewithV6

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #72718 üzenetére

    Nem tudom, igazából a Vectránál pont nem vágyok arra, hogy hangosan brummogjon, belül így is nagyon szépen szól a V6, a hosszú utazások alatt meg befonnám a szemöldököm, ha végig üvöltene.
    Mindenképp a gyári vonalon maradok, van már egy hangos autóm, nem kell kettö, ha lesz szép állapotú bontott gyári, akkor legfeljebb lecsapok azokra. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz HoaryFox #72753 üzenetére

    Ezt hogy csinálod, hogy a múltkor még a jobb-os szélsö helyzetjelzö tréfáskodott az Arénában? :DDD
    Esetleg az ököllel horizontális eröhatásos stimulálást próbáld meg, a másik oldalon akkor bejött. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz senzaj #72813 üzenetére

    Az is lehet, hogy - amennyiben rudazatos a váltód -, csak a rudazatban vannak kikopva müanyag / gumi dolgok, így a Motor/váltó kismértékü billenését a kikopott cumók miatt adja vissza ilyen hintázással.
    Kézzel mozgasd meg a váltókart, hogy van-e holtjátéka álló helyzetben, üresben is, illetve, ha berakod sebességbe a kart, akkor is mozog-e oldalra, vagy elöre-hátra. Ha igen, akkor valószínübb a kulissza van kikopva. Ha olyankor áll, mint a cövek, és jó passzentos, akkor valószínübb, hogy valamelyik bak van ki.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #72801 üzenetére

    " egyrészt van a hamutartóban egy marék sima szofita.. ".
    Én is gondoltam rá, hogy a Gsi-be rakok be a kesztyütartóba egy gyári vezérmütengelyt, és szívósort, plusz mindenböl egy gyárit, ami át van alakítva, de aztán osztottam-szoroztam, és egy gyári Gsi-t kellene vontatni magam után kb... :DDD :DDD :DDD De az elvet értem mögötte. :D

  • Szada85

    aktív tag

    Hogy LEDjen valami más téma, tegnap kihasználva a jó idöt kapott a paripa egy alapos fürdetést. :)
    Mindenhol gyári izzókkal - amik így fényben úgysem látszanak-, csak, hogy ne mondjátok, hogy nem kapcsolódok a korábbi beszélgetéshez is :D

    Ma pedig, ha minden jól alakul, szerzek két gyári hátsó dobot bagóért, és hibátlan elsö sárvédöket a sérült jobbos helyett.

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Zolee #72832 üzenetére

    Csináltam, becsszó, csak amíg koszoskák az ülések, addig arról nem szívesen prezentálok képet, föleg, hogy kívülröl meg így csillog. :D

    De, hogy az élet ne csak játék és mese legyen, sikerült találni rajta csinálnivalót - nem, mintha meglepö lenne egy ennyi idös autónál -, a szelepfedéltömítés ledolgozta a müszakját, és finoman leheli ki az olajat, szóval a vezérléscserével egyetemben akkor ez is orvosolva lesz.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz adalbert1 #72886 üzenetére

    Pedig azért a turbótól ennyire nem kell félni, picit azt gondolom, manapság csúcsra van járatva ez a turbó-para.
    Való igaz, hogy egy komponenssel több van, ami elromolhat, ezzel nem lehet vitába szállni. :)

    Ugyanakkor megannyi egyéb alkatrész van, ami tönkremehet, vagy gond, ami elöjöhet ( kettöstömegü, akár a direkt befecskendezés miatti kokszosodás ), ami legalább ennyire ( ha nem jobban ) költséges lehet.

    Ha pedig mégis letérdel alattad a turbó, akkor egyszer kicserélteted, és utána - persze, ha jó tulajként vigyázol rá -, akkor valószínü az egész idöszakot kiszolgálja, amíg nálad van az autó.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Zolee #72881 üzenetére

    Jolvan-jolvan, engedek a nyomásnak, csak, hogy elhigyjétek, hogy van belseje is az autónak. :D

    Ez itt a kert kapitányi híd:

    A nyomkorásznivaló, alul meg az idöjárás-állító, a két szélsö tekerövel az adott oldalon ülök arcszínét lehet a két véglet között megfesteni ( kék-piros ). A Tantum Verde cukorka nem gyári extra.. :)
    Söt, ilyenkor - ahogy a pillanatnyi fogyiból is látszik - a leggazdaságosabb az autó.. :DDD

    A bal oldali nagy karika a´lá zenebona-mérö, a jobbos nagy pedig az "útszéli-fasuhanás meter", jobbra a legszélén, pedig a tank/pénztárca vákuum-mérö található.
    Az órázást kicentizték, bár én még nem poroltam le a 220 feletti részt, valamit késöbbre is kell hagyni. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Zolee #72902 üzenetére

    Nincs ok panaszra, az NCDC viszi az írott CD-t, szóval dübörög Falco és Blümchen best of menet közben. :D

    Még valamikor az AUX-In-t kell belevarázsolni a CD-tár kárára, ahhoz egyelöre gyüjtöm a Stat-pontokat, és az elixíreket, mindenesetre már megnéztem, hogyé´ adnak egy használt ilyet, ha mégis a pirosat vágnám el a kék helyett... :D

    Ilyen típus bajai vannak csak a klímavezérlönek, hogy a középsö tekerentyü mikrokapcsolója kikopik, így térddel kell benyomni ( úgy a hátsó hengersorig ), hogy érzékelje a nyomást, tervben van a csere, nem is egy horror összeg, plusz nem is nagy meglepetés egy tizenéves autónál.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz WP14 #72909 üzenetére

    Jogos, én személy szerint odavarrnám a füleimet a kipuffancsok fölé, csak ez sokat rontana az egyébként is sekélyes szépségemen, plusz a hosszabb hazautakon amikor tényleg lopakodunk 3000 alatt csak kaziról lehetne hallgatni a vroom-vroom-ot, ilyenkor hasznos ha rá lehet cuppantani valami médiaforrást, ha már a gyáriak nem gondoltak erre. :)

    Köszönöm, bár a szépség relatív, nekem pl. minden alkalommal tikkel a szemem, ha benézek, és nekem már világítanak az ülölapokon a kis foltok, amit elsöre nem feltétlen veszel észre. :D De tegnap megkaptam egy helyi, Vectrákat bontogató sráctól, hogy milyen ritka az ilyen "Silverstone" belsö, le ne merjem cserélni. :)

    @beg:

    Jogos, legközelebb azt hiszem írok is egy jó Rammstein CD-t. :D :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák