-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz horvathkrisz #41291 üzenetére
+1 én is csak kombit vennék semmi mást. Ráadásul igy van hely a mélyládának
-
F_Gergely
őstag
Ebben a szinben mondjuk elég ocsmány de kombiiii és opel
-
F_Gergely
őstag
hát ha visszakerül hozzám a verda ezt kipróbálom, de azért remélem valami normális eredményt kapok és nem valami 15 másodpercet mert felgyújtom.... nagyon úgyse fogom használni mert nem marad pénz tankolni a szerviz után
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #41395 üzenetére
Hát már elég sok van a rovásán, igazából ha most nem egyszerre kellene kifizetnem lehet jobban vettem volna az akadályt. Plusz ugye még ott a karosszéria.... Viszont az tény hogy a formájába szerelmes vagyok, mindig nézegetek kocsikat hogy ezt felgyújtom és veszek egy másikat, de bakker ami tetszik mind 2-3 milla
Addig meg marad a szívás és a remény hogy egyszer elkészül... -
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
én csatlakozni sem tudtam. Látni látta az eszközt a telefon, de mikor próbáltam csatlakozni semmi nem történt, kiírta hogy csatlakozási hiba. Laptopos csatlakozást azért nem szeretnék mert telefon mindig van nálam laptop meg nem, így ha "helyzet" van rögtön megtudom nézni amit szeretnék.
-
F_Gergely
őstag
tegnap hoztam haza a verdát a szerelőtől, sajnos csak egy rész volt ahol szabályosan ki tudtam huzatni 100-ig, szóval 4-esben 60-ról 100ig 9 másodperc.
Kipróbáltam úgyis hogy tempomattal mentem 60-al és úgy nyomtam rá a gázt így kb 10 másodperc de ha lábbal tartom a 60-at és úgy nyomom a gázt akkor 9 másodperc.
Szerintem ez még nem olyan gáz idő nem? Végül is 15 éves szegényke, de elég szépen gyorsult szóval maga az élmény megvolt. -
F_Gergely
őstag
kézi wax-ból tudtok valami jót? Tesco-ban láttam Trutle-es waxot zöld dobozban azt próbálta valaki? Muszáj valami réteget felvigyek mert lemosom, és ugyan olyan foltos marad ahogy rászárad a viz :/
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #41895 üzenetére
Köszi ezt kipróbálom, szerencsére találtam egy üzletet a 10. kerületben ahol tudok rendelni is ilyet 1900 HUF és van más sonax termékük is. Egyébként a Sonaxról én is jókat hallottam eddig. Teszek egy próbát azt kiderül
(#41878) Declare
Az rémlett hogy volt erről szó, de telefonról voltam és lusta voltam visszaolvasni -
F_Gergely
őstag
válasz honda 1993 #41948 üzenetére
nálam mikor ilyen volt (szintén füves rész van a ház előtt) egy vastagabb kartonlapot toltam a kocsi alá. Azon már látszott hogy valami folyik, utána meg beálltam az árok főlé és befeküdtem a kocsi alá hogy mi hol folyik.
-
F_Gergely
őstag
válasz johnny82 #41955 üzenetére
Olvastam én is hogy voltak gondok a GM olajjal. Teljes mértékben a gyári megoldások pártján állok, de olajból én is Liqui Molly-t használok. Egyébként használtam Total Quartz olajat azzal se volt gondom szóval szerintem jó olaj.
Nyilván jó a gyári is, de ha van minőségibb olyan aki erre szakosodott az jobb választás lehet. -
F_Gergely
őstag
Srácok, klímánál nálatok mi a leghidegebb amit tud fújni a kocsi? Ki lett cserélve a kompresszor (én úgy adtam oda a klímásnak a kocsit hogy a klíma ereszt oldja meg takarítsa ki, rakja rendbe tehát full szerviz) meg fel lett töltve a rendszer de tegnap néztem hőmérővel 17-18 fokot fúj leghidegebb fokozaton álló helyzetben.
Tavaly mikor szarakodtunk a klímával és fel lett töltve akkor 7 fokot fújt és tényleg olyan volt hogy odaraktam a kezem és el kellett rántsam mert annyira hideg volt. Ma viszem vissza a kocsit reklamálni, de szerintetek is rossz ez a 17-18 fok?
Szerelő asszondja hogy kint van 30 fok nem is fog hidegebbet fújni, szerintem meg ez hülyeség... Vélemény?Generátor nagyon faja lett, első pár napban valamiért elég szarul töltött, 13,9 volt üresen de klímával, már 13,5 világítás, zene már 13,3,. Tegnap viszont szépen beállt 14,4-re, terhelésnél 14,1. De nem tudom mi változott
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42061 üzenetére
Igen pont ez a gondom, tegnap pályán jöttem haza, rövidnadrágban és pólóban, és melegem volt a kocsiban 21 fokra beállított klímánál....
Csak én sem akarok arcoskodni ha nem nekem van igazam, de szerintem ez így nincsen rendjén. És 2 hetet volt ott a kocsi, én azt kértem tegye rendbe a klímát. Kifizettem, szerintem tök jogos a reklamációm... -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42076 üzenetére
egyik haver vett annó egy kocka ladát, első autó. oda volt érte meg vissza mondta úú neki nem is kell másik autó, szervó baromság minek az, elektromos ablak tök felesleges minek az, bőr ülés undorító minek az. Klíma minek, lehúzom az ablakot elég az.
Aztán lett egy 92-es F astrája a lada mellé, oké hogy az opel is fapad volt, de volt benne rádió, kényelmesebb volt, stb. Érdekes mód akkor már az opellal járt, a lada mindig "szerelem de jövőhéten kész lesz". Ez ment kb két évig.
Az opel mellé szervált egy marha régi 89-es 750-es volvót, igazi bontószökevény, szakadt bőr ülés, semmi nem működött rajta, csörgött zörgött, szóval bezúzni való. Na itt már jött a nagyzolás "nekem luxus autóm van" itt már érdekes mód "hallod elöl hátul elektromos ablak, ez igen!" meg "ez már automata klímás figyeled", "szervókormányos bazzeg" valamint " minden full elektromos, érted, még a tükör is".
És itt már hirtelen minden szar volt ami nem szervós, amiben nincs elektromos ablak, stb,
És több ilyen ismerősöm van, mindig az a jó és tuti ami van neki. Ha nincsen csak egy talicska szarjam megmagyarázza mennyire jó tologatni egy talicska szart.
De ha kap egy 5-ös bömbit amit elötte leköpött meg elhordott minden szarnak, amint az övé hirtelen az lesz a legjobb autó a világon, és nem is érti emberek hogy vehetnek mást, mikor ez a legjobb. -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #42080 üzenetére
Nem feltétlenül csak a megtérülés miatt vesz valaki dízelt.
Pl: én nem szeretem a benzinest, dízelt nem kell pörgetni, 1200-as fordulaton eljárkálok,2 ezer fölé ritkán pörgetem, és ott a nyomaték. Nyilván egy mostani benzinesnek valszeg nagyobb nyomatéka van mint a 15 éves vectrának, de bármennyire is szivás egy dízel nem valószínű hogy a következő kocsim benzines.
Plusz ha nagyon pörgetem akkor 6,7-6,8 az átlag fogyim, ezt benzinessel szerintem nem úsznám meg 10 liter alatt de lehet meglenne a 12-15 liter is. Dizelnél meg tudom hogy nyomhatom neki nem lesz számottevő különbség a fogyasztásban.
Viszont aki dízelt vesz legyen tisztában annak, használatával, szervizköltségével, alkatrészáraival, stb. -
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #42084 üzenetére
2,0 alatt nem vennék kocsit inkább felfele, és benzinest meg pörgetni kell. Nem tudom nálad milyen a kocsi, én amit vezettem benzinesek 3-4 ezernél kezdtem el érezni azt amit a dízel 1700-2000 körül már lead.
Szerk.
Meg kérdés, nálad hogy eszik ennyit? Nálam pályán és városban is ennyi, 1.4 160-al is ennyit fogyaszt?[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #42097 üzenetére
Bakker akkor nagyon jó verda, tesóm toyotája 1.4 városban elvan 6-7 literrel de pályán 4500-at pörög 120-nál és 10 litert simán benyel, cserébe nem megy, és úgy kell imádkozni ha gyorsulni szeretnél. Szóval elismerésem te vagy az első aki ilyen motor/fogyasztás kombót tud mondani. A toyota amugy jól fogyasztana városban, de pályán elvérzik, nameg amugy sem megy, de ha a klímát rátolom még annyira se megy.
-
F_Gergely
őstag
Nem értem én ezt a klímát, tegnap elmentem a szerelőhöz, megnézte a gáz nem engedett az van. Bedugja a hőmérőjét 8 fok... Hát bazzeg... Nem igazán értem mitől lehetett. Na mindegy legalább tudom jó.
Klímát ti mivel tisztítjátok? "bombát" kerestem de nem igazán találtam sehol csak ilyen befújós habos cuccost, azt meg nem szeretnék a szivacstömítések miatt. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42148 üzenetére
Tegnap néztem nálunk a tesco-ban de nem találtam ilyet, hazafele útba esik egy másik tesco megnézem majd ott hátha van.
Nálam akkor van fura szag mikor kikapcsolom a klímát de ugye a venti ugyan úgy megy. Nem az a dohos, büdös szag csak furcsa. (Tesóm kocsija sztem büdösebb).
Aztán majd jövőre elviszem egy teljes klímatisztításra. Pollenszűrőt meg év elején cseréltem aktívszenes ment bele, tényleg jobb mint az 1000 forintos gagyi. -
F_Gergely
őstag
válasz Faterkam #42153 üzenetére
Én másfél éve vettem a kocsit, télen aztán persze nyáron kiderült rossz a klíma de csak most jutottam oda hogy megtudtam csináltatni, szóval eddig nem használtam. Digitklímás a kocsi igy elég sokat fog menni, annyira én sem rajongok a klímáért de van amikor a lehúzott ablak nem opció, vagy pl: ha fáradt vagyok nem akarom hallgatni a külső zajokat.
De az nagyon tetszik, hogy beállítom a hőmérsékletet és utána a kocsi azt szinten tartja. Manuálisnál állandóan hol melegem volt hol fáztam, mindig tekergetni kellett a kapcsolót.
Ha nagyon megy a klíma nekem az ízületeim fájnak tőle másnap, de szerencsére valahogy úgy csinálja a rendszer hogy nem érzed honnan fúj, csak kellemesen hűs van. Manuálisnál én mindig tudtam honnan fújja a levegőt. -
F_Gergely
őstag
válasz PhaetonV10 #42157 üzenetére
Igen az egy fényszenzor, igazából annyi a funkciója hogy ha erős napfényt érzékel rádob a hűtésre, mielőtt még az üvegfelület miatt elkezdene felmelegedni az autó.
(#42156) Faterkam
Hát ki kell tapasztalni, az tény hogy igazából automata módban a legegyszerűbb használni, mert én hiába állítottam manuálisra, sehogy se volt jó állandóan kapcsolgattam. Aztán télen kipróbáltam az automódot, azóta meg nem igazán érdekel mikor milyen levegőt hova fúj, de egységesen tartja a hőmérsékletet az autó.
A belső keringtetést érdemes bekapcsolni, főleg az elején. Illetve ha nagy a differencia a hőrmérséklet és a beállított között, akkor sajnos elég nagy fordulattal tolja a levegő ezt én lejjebb szoktam venni manuálisan és ha érzem picit már hült akkor visszarakom automatára.
De nekem is ez az első digitklímás kocsim -
F_Gergely
őstag
válasz Faterkam #42165 üzenetére
Lehúzott ablakokkal elindulsz pár km után amikor a huzat már lecserélte a kocsiban a levegőt bekapcsolod a klímát, belső levegőkeringtetésre állítod, ablakokat felhúzod (én a venti fordulatát lejjebb szoktam venni hogy ne legyen szélvihar a kocsiban) és beállítod a hőmérsékletet. Én a legalacsonyabbra szoktam majd ha már érzem hogy elérte a rendes hideget 7-8 fok akkor berakom auto módba, így már nem fogja a legnagyobb venti fordulaton tolni a hideget. én csak a hőmérsékletet szoktam állítani a fordulatot meg ilyesmit nem, azt állítja ő magától.
Mielőtt a célodhoz érsz előtte 3-4 km-el kapcsold le a klímát (csak a kompresszort) a venti ugyan úgy menjen, igy kiszárítod, kevésbé fog elgombásodni a rendszered és a szagok kialakulása is később fog jelentkezni.
Klímát sose a kocsival együtt indítsd, hanem amikor már úton vagy.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz honda 1993 #42175 üzenetére
ha újat raknak be akkor reális az ár, használtat meg nem szoktak berakni.
-
F_Gergely
őstag
Hétvégén szétbombáztam a kocsit, tetőkárit, (de ugye kombinál ehhez a csomagtartó műanyagokat is le kell szedni), és elkezdem a szigetelés első fázisát. Kap a tetőlemez hő és hangszigetelést.
Dynamat ami nagyon népszerű de nem fogok 100+ ezret költeni erre, találtam egy magyar céget ráadásul csak pár km-re vannak tőlem.
Van valakinek amugy tapasztalata ilyen szigetelésekkel kapcsolatban? -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #42262 üzenetére
Az egész autó le lesz szigetelve, padlólemez, ajtók, motortér minden. Csak a tetővel kezdem.
Le akarom szigetelni mert hangcucctól zörög az autó az meg rohadt idegesít, plusz nem akarok menetzajt, és mivel dizel van vibráció.(#42263) AMD Power:
Nem bántok senkit, de az "csak" egy H astra, ez meg egy vectra Sehogyse tetszik az a kocsi.
Nálam a kocsi nem igazán arról szól megéri-e én a kerékpáromra is 600k-t ráköltöttem, a zúzós gép amit építeni akarok az kb másfél milla és másnak az "csak" egy kerékpár.
Sokban van a kocsi és még lesz is, viszont nem egy két évre vettem, és nem is igazán vennék mást (csak kombi és B vectra az ami tetszik, nyilván mai fejemmel már egy gyári irmscher bodykit-est vennék).
Még a passatok tetszenek, de sajnos vagy automata váltósok vagy gyár a felszereltség.
Szóval leginkább kényelmi okai vannak a szigetelésnek, és én havi 2-3e km-t megyek a kocsival nekem meg fontos hogy milyen környezetben seggelek ennyi időtÖsszegezve, szerintem vagyunk egy páran olyanok akik a kocsira nem úgy költenek hogy megéri vagy sem De hát ilyen ez a szerelem
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #42265 üzenetére
Na igen, se családom, se gyerek, én meg örülök hogy elvagyok a kocsival, tudok vele legózni - oké néha kicsit drága...
Igazából mivel én vezetem, nem nagyon érdekel más mit gondol, viszont eléggé maximalista típus vagyok, és szeretem a saját ízlésemre, stílusomra alakítani azt amit használok. (kerékpárt is vázig szétszedtem és úgy válogattam hozzá új alkatrészeket)(#42267) haddent
Omega egy zseniális autó, imádom, de nem vennék. Gyönyörűen néz ki, nagyon jól felextrázott, de valahogy a kombi nekem nem az igazi. Az már túl hullaszállítós, sedan meg nekem kicsi, szeretem ha tudok pakolni az autóba (kerékpárokat is utastérben viszem, vectrába tök jól beférnek az üléseket lehajtva). Van egy ismerős ő nagy mercis, most valami 4000+ köbcentis verdája van de 20+ litert eszik bár nála nem számít mert leszarja
Talán azt egy kicsit bánom hogy nem 2.2 a motorja annak már közel 300 a nyomatéka. De formára számomra az egyik legszebb autó, kivül-belül egyaránt, persze vannak jellegzetes opel megoldások amiktől fogom a fejem, de hát így szép az élet -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42274 üzenetére
Igen ebben is van valami, viszont a pénz meg "értéktelenedik" tehát pl félre rakok hasamra ütök ebben az évben 200 ezret, az pár év múlva nem annyit fog érni mint ma. Az hogy 2-3 milláért én kocsit vegyek valahogy elérhetetlennek tűnik, nem is csak a megvétel miatt hanem a fenntartás, kötelező szervizek stb.
Amiket meg most ráköltök pluszba ilyen a hifi meg a szigetelés, ezt sem egyben fizetem ki hanem apránként, meg kíváncsi vagyok milyen lesz ha egyszer kész lesz.Igazából ami belső alkatrész azok nagy része ingyen lett, (itt van ingyen csak vidd el mert foglalja a helyet) belső szőnyegek, műszerfal stb.
Értem amit ti is mondtok, és nagy igazság van benne. De amíg nincs gyerek meg család.
Meg azért azt hozzáteszem, akármilyen rossz állapotban volt néha, olyan nem volt hogy lerohadtam vele, mindig elvitt a célállomásra, vagy a szerelőhöz, sose kellett vontatni vagy trélerezni -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42281 üzenetére
Nemeteket nem kell bemutatni barátomék ott élnek, hát bakker vannak áraik, és nem alacsonyak... Bár hozzáteszem, hogy ha én is kint élnék valszeg nem B vectrát veszek, de ami ott elérhető és megfizethető, az hozzánk nem kerül, vagy ha hazahozod helyből nem annyira mert regadó, papírok stb...
Sőt ha németeknél lennék bármennyire dizel párti vagyok, benzinest vennék, igaz 2.0 de inkább 2.5 a fogyasztás pont nem érdekelne. Sajnos itthon ezek a tényezők is szempontok.
Nyilván amit beletolok pénzt "elbukom", na de élvezem amíg nálam a kocsi, plusz 5 évig biztos nem szeretném eladni, hogy utána meg mit hoz a jövő azt még nem tudom. Lehet addigra én is a németeknél kötök ki ha megtanulok németül -
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42293 üzenetére
Na mondjuk ott legalább olcsóbb a gázolaj, nálunk meg drágább mint a benzin... De mondjuk egy mostani autónál sztem tökmindegy benzines vagy dizel tök csend van mindkettőben fordulat meg 130-nál 1200-1500.
Barátomék Münchenben vannak, benzinest vettek A zafira-t. Előszőr onnan akartam kocsit behozni, de regadóval már nem igazán érte meg :/[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #42305 üzenetére
nagyon ott van
-
F_Gergely
őstag
Ezzel nem jobban nézne ki?
Csak ilyet meg nem mindig találni -
F_Gergely
őstag
Uraim, köszönöm a segítséget és véleményeket
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen