-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
En csak az ilyen vagdalkozo dolgokat nem szeretem....lassu...fuldoklik....nem erre valo...
Fuldoklas: Edesanyam alatt minden auto "fuldoklik"....ha pl en azt tapasztalom, h 2esben 500 fordulatnal felvagom a kuplungot es lefullad, hat akkor legközelebb lassabban engedem fel, több gazt adok, vagy kisebb sebessegi fokozatot hasznalok....de ez vezetes technikai kerdes. Jooo, hogy nem olyan mint egy 20 evvel ezelotti szivo 3000 es dizel....nem olyan.
Lassu: 110 loerös astra. pont. A celja a kocsinak, hogy olcson meg le hessen venni, olcson fenntartani es hasznalni es ehhez adnak 110 loeröt is (epp AMDPower irta multkor, hogy a regi kocsija 1.9 dizel valami 60 loerös volt...akkor most az 1.7tdi a 110 loerövel szar?). Pont erre valo. Ja hogy az autobahnon a belsö savban lesz nala gyorsabb is? lesz. De akarmikor el mernek indulni az enyemmel, ugy ahogy Te is tetted, mert relative biztonsagosan, szepen el lehet vele palyazgatni 130 as tempo pedig mindenfele erölködes nelkül tarthato. Es ha ez igy van akkor ne irjuk mar, h nem erre valo....egy 1.0 smartra lehet irni, h nem arra valo....(ha nem is rendszeresen ) de egy 1.4 es benzin astraval is el mernek indulni autopalyan, fullrapakolva....ha ismeri az ember az autojat, tudja a korlatait akkor nincs baj. Vagy akkor egy 1.4 es vagy 1.2 es autoval ne is elözzön senki az utakon, mert nem arra valo? Egy 1.4 es autoval is lehet pl a korlataihoz merten dinamikusan autozni, csak pl elözni nem ugy allok neki, hogy 5.ben lepadlozom, aztan fujjogatok, h szar mert nem megy, hanem visszakapcsolok es lendületböl elözök es maris szepen minden megoldhato...de ugye megint a vezetestechnikarol beszelgetünk nem masrol.
Ja hogy lehet kenyelmesebben is utazni, akar egy 530d kombi vagy 550d kombival akar 380 loval es az gyorsabb lesz, meg premium, meg kenyelmesebb? igen. De azert ez sejthetö vasalaskor is...
-
Declare
őstag
Egy kis izzo tanacsadasra lenne szüksegem
Ezen a kepen jol latszik a lampa.
A kerdesem, hogy a xenon mellett van a kis karikaban 2db izzo. Az egyik, a kicsi (ami a linkelt kepen is vilagit) az a helyzetjelzö izzo W5W foglalattal? A szomszedos nagyobb izzo, ami a reflektorral együtt kapcsol be (azt hiszem csak reflektornal eg ) az tavolsagi vagy tompitott fenyszoro H1 vagy H7 foglalattal?Rendszam tabla vilagitas W5W (mint a helyzetjelzö)? (ez akkor nem is jo hozza, annak ellenere, hogy azt irjak jo astra H hoz? Mahogy nez ki az izzo....
Belö terben (olvaso lampak, kesztyütarto, csomagtarto) milyen foglalatu izzok vannak?
Ki szeretnem cserelni LED re öket, jobban is neznek ki es kevesebbet is fogyasztanak.
ez mire valo?
Es meg egy by the way kerdes....sehol nem talaltam neten, hogy a xenon lampaba mennyibe kerül egy xenon izzo? Csak szervizben lehet csereln? (ez nem szeretnem ha aktualis lenne, csak kivancsisag....mindenhol csak olyat talalok, hogy komplett elsö lampa buraval, motorral, 100k, de külön egy kiegett xenonnal mi van?)
-
Declare
őstag
válasz Dluinet #29264 üzenetére
Köszi!! Ez tuti oldal
Ez a lampa amugy bi-xenon vagy full beam spotlight with bixenon?
Ezeket szeretnem kicserelni gen. Viszont ezt a DLR izzot nem ertem. Amit linkeltem, azt hova lehet tenni? Alapbol ebben ugye nincs DLR... az menne oda a nagyobb egö helyere, ami reflektornal kapcsol csak be?
Azon esetleg elgondolkoznek, hogy meg lehet e azt oldani, hogy ha "Auto" allasba kapcsolom a fenyszorokat, akkor az ugy müködjön, hogy elöl felkapcsolja mondjuk a helyzetjelzöt (csak elöl), amit kicserelnek valami erösebb ledesre....mondjuk ez most csak egy felmerült ötlet, lövesem sincs ilyet lehet e
Ja a masik....neztem itt van xenon izzo is....ezek szerint a xenon is egy ugyan olyan kinezetü izzo, mint ami a nem xenon kocsiban van, csak xenon gazzal van töltve es egy ilyen automatikus allitasu üveg "golyoba" epitik be?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #29281 üzenetére
Nyarra teli gumi? Hat en ezt nem tartom jo ötletnek, jön egy 40 fokos augusztus es az egy dolog, hogy lenyalodik teljesen a gumi, de olyan puha lesz, hogy a kanyarban sodrodik mint az allat. Mire jön a tel addigra meg elkopik. Szerintem ennel a 4 evszakos gumi is jobb megoldas. Szvsz
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #29289 üzenetére
A többiek velemenyet osztom maximalisan. Ne abbol indulj ki, h mit mond a traktoros bacsi "joo lesz az fiam, a mi idonkben meg gumi sem volt nem ez a nagy divatkodas itt teli meg nyari gumival" Nezz par orosz driveing videot youtubon, ott latsz 3 kerekü autot autopalyan 150 el, motoron 3 lovat szallito anyukat stb stb...
Lehet nyilvan közlekedni vele, ha szerencsed van nem lesz baj, de 1 ev alatt tönkre megy a teli gumid ami aztan mar telre sem lesz jo es akkor meg azert csuszol arokba vele vagy nem tudsz megallni....arrol nem is beszelve, h egy evbe 2 Kecskemet-Bp uton is lehet durrdefekt, vagy csuszol arokba mert annyira puha a gumi, hogy nem tapad rendesen.
Amit irtam, meg mas is irta, erre talaltak ki a 4 evszakos gumit, az legalabb viszonylag jo nyaron is es telen is biztosit valami kis minimalis tapadast....bar ugye nekem ezzel mindig az a bajom, hogy jo Te sporolsz ezen en meg majd megallok egy piroslampanal vagy zebranal es romma torsz hatulrol a sporolos 4evszakos gumiddal.
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #29298 üzenetére
4 evszakos szar persze, de jobb mint a nyaron lekoptatott teli...nyaron is telen is.
Csak hogy aközlekedes nem igy müködik Ha ennyi lenne az egesznek a nyitja, nem lennenek balesetek. Mutltko pl mentem egy kocsi utan föuton, lampa egyenesen ket savnak zöld, balra kanyarodo külön savnak zöld es egyszer csak a jobbra kanyarodo sav lampja pirosra valtott (egyenes zöld tovabbra is) es valahogy az elöttem levö ezt nagyon benezte (este 11 or volt) es belesatult a fekbe....en egy pillanatra fel sem fogtam, hogy mi van es telibenyomott fekkel (közben önkentelenül dudaval ) veszfekkel megalltam mögötte 1 cm re es igy is azert mert kapcsolt a dudalasra es elindult....na egy ilyen szituba a nonstop hasznalt teligumiddal lebontottad volna a kocsid elejet meg az ö kocsijanak hatuljat.... szvsz 4evszakos ami konstans szar mindig, de jobb, mint a teli, vagy ahogy irtak hasznaltan teli-nyari gumi.
(#29300) AMD Power: Ennyi!
-
Declare
őstag
válasz bambano #29342 üzenetére
Nem vagyunk egyformák
Én elítélem, aki nyáron téli gumival, télen nyári gumival megy. Pont. Hiába pucolgatom, vaxolom, veszem meg a faxa gumit, fujogatom a külső gumikat szilikonnal, ha megérkezik mögöttem a tipikus "óóóó ugyan már, csak keveset használjuk/csak ritkán megyünk, akkor is lassan" típus és rommá töri a kocsimat hátulról. Aki vezet az tudja, hogy ez a dolog nem úgy működik, hogy lassan vezetek meg figyelek és akkor nincs baj....egy picit legyen fáradtabb, egy picit bambuljon el és egy picit legyen hülye a másik fél és máris lehet, hogy azon a +5 méteren múlik a crash amit a nem megfelelő gumi okoz.
Az meg ha valaki olcsó kocsit vesz, de legalább ahhoz képest karban tartja (érsd fékek, stb..), normális gumit tesz rá azzal nekem nincs bajom.
Jaaaa és bakker, pont a kis asszonykádnak adsz nyáron téligumit??? Még Te lehet megállsz vele....de egy nőőő???? No offense pls, poénfaktor volt
Porsche Panamérára ismerősöm tavaly év végén vett téli gumit....ki mit tippel az árra? (netet nem ér nézni, tippeljetek) (Panamera S)
-
Declare
őstag
válasz neduddki #29366 üzenetére
Köszi, ha jok a tapasztalatok ezzel, meglesem, bar amit en hasznalok spray az is kifejezetten gumikhoz van es csak egyszerüseg kedveert irtam a szilikont de meglesem ezt legközelebb...ha addig nem tör össze 4evszakos gumival vagy 3 nyarat vegigfutott telivel
Valaki amugy a ebesseg es furdulatszammerö menet közben bekövetkezö ingadozasa cimü legujabb problemazasomra? Esetleg a xenonos kerdesemre? Csak hogy visszakanyarodja az opel topic temakörbe
-
Declare
őstag
Ezt en is otthon tudom cserelni? En eddeg azt hittem ez a xenon valami sokkal specibb dolog, hogy az az egesz üveg "golyo" fel van töltve gazzal es az izzik vagy ilyesmi.....ha 14 ezer egy par ilyen izzo akkor mi ebben olyan nagy durranas, hogy 3-400ezer be kerül, ha egy uj kocsinal ilyet szeretnel? Es miert van az, ha jönszembbe az uton egy olyan amibe maszek xenon van akkor ilyen undorito rikito kek szinü fos vilagit benne ami kiveri a szemed? Az az üveg golyo a nyitja amibe van? (de akkor utolag miert nem ilyenbe teszik a maszek tuning matyik?
Mennyi remek kerdes ugye
(#29369) AMD Power: eleg komoly összeget kellene letenni elem, hogy ebbe beleüljek es eljöjjek vele dolgozni .... az a LED "DLR" az mondjuk mindent visz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
diablo1984 Hogyne lehetne használni a DLR-t nappal arra való. Sőt nem is lehet az autógyáraknak olyan autót tervezni amiben nincs DLR (2014 vagy 2015 től van ez).
Én most írtam, hogy azon gondolkozom, hogy lecserélek minden belső égőt, rendszámtábal világítást LED re. Tetszik is és kevésbé meríti az akkut. Találtam viszont a neten tucatjával ilyeneket is [link]. Ez elvleg CAN-bus os (ami ha jól értem azt jelenti, h kompatibilis a kocsi elektronikájával). Szerintetek ha ilyet veszek azt be tudom tenni a helyzetjelző helyére? Ez nem probléma közúton nem? Egyrészt azt a gagyi hatású sárga kis gyertyafényt kiiktatnám a xenon mellől, ráadásul nappal használva nyugodtan elég lenne a tompítottat felkapcsolnom és akkor xenon fölöslegesen nem ég, elöl is normális fényt adna. Véleményetek?
A másik gondolatom, hogy utánajárok majd, hogy egy autóvillamosságis nem tudja e megcsinálni, hogy ha AUTO állásba kapcsolom a fényszórót (ami most ugye úgy működik, hogy ha világos van nem ég semmi, ha sötétet érzékel bekapcsol a full világítás), akkor amíg világosat érzékel csak elöl égne a helyzetjelző (ami ugye akkor egy ilyen LED es normális fényű égő lenne), hátul nem kapcsolna fel semmit. Ha sötét lesz akkor meg kapcsolja be a full világítást. Szerintem ez tök jól működne és így ugyan barkács módra de mégis egy tök jól használható DLR es kocsim lenne, minden féle gagyi előre ragasztott karácsonyfa izzók helyett (a víz kiver az ilyen utólagos megoldásoktól). Ez szerintem simán megoldható nem?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #29427 üzenetére
Hmmm....valószínüleg ebben igazad van...nézegettem a neten, találtam olyat, hogy a H7 izzó helyére teszik be a ledet és az világít. Ez így viszont jó megoldásnak tűnik...[link]
[link]DLR re visszatérve. Amit linkeltél, azok nem is annyira, de van nagyon sok gagyi...de nekem nem tetszik az utólagos ilyen led sor...ez ízlés kérdése. Majd utána nézek mi a követelménye a DLR nek szerintem kell egy fényerő előírásnak lenni más nem hiszem, hogy van. Amiket fent linkeltem képeket azok tökéletesen visszaadják amit egy DLR nek tudnia kell, így ránézésre
(#29426) RicHarD: Milyen opelod van? H astra? Érdekes amit írsz, én nehezen tudom elképzelni, ha itt úgy hirdetnek egy ledet, hogy astra H kompatibilis, akkor az hibát jelezne.....nem tudom mikor kísérleteztél ezzel, de ha régebben, lehet azóta már fejlesztettek a technikán
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #29451 üzenetére
Teljesen igazad van amiket írtál...fölösleges támadási felületet adni magánakak az embernek hülyeség...sajnos otthon ugye tényleg ez megy.....cseszeget mindenféle szerv, meg hatóság mindenért, nyakig érő bürokrácia és még kb azt is beszabályozzák, hogy hányat pukkanthatsz napközben, mert különben jön a NAV mert kell a zsé a költségvetésbe......iszonyat....ja és mellette ugye majd mi megmutatjuk a világnak, h ki a kemény....
De azért nagyon izgatja ez a led dolog a fantáziámat. Minidig is mániám voltak ezek a fény dolgok , ezért is voltam úgy, hogy autót xenon nélkül nem veszek Családban is xenonosak vannak egy ideje és ha átülök egy nem xenonosba este, basszus az olyan, mintha gyertyák pislognának elöl....LED es kocsi egyelőre még használtan sem elérhető nekem, pedig huuu az nagyon állat lehet
Találtam amúgy egy leírást a DLR ekről, ha valakit érdekel ([link])
Szóval elvileg itt le van írva, ,hogy milyen határok között kell lennie a fényerőnek, hol kell elhelyezkednie és hogy ki kell kapcsolnia ha felkapcsol a tompított világítás. Ez egybe vág azzal amit mondtam, ha AUTO állásra rá lenne kötve a H7 es foglalatban egy LED.....azzal a jelölés kérdéssel nem tudom mit lehet kezdeni, amit Te is írtál....lehet majd egyszer utána kérdezek, ha nagyon unatkozom, mert egy ilyen megoldás nagyon tetszene.... de addig marad a belső tér és rendszám
(#29454) RicHarD: Gondoltam én, hogy nem egy H opel astra fog nekem okoskodni, hogy milyen pilácsot csavarok a rendszám fölé
-
Declare
őstag
válasz Kokkantas #29512 üzenetére
Hat ha 1.4 es motorok 140-160 lovasak, akkor egy 1,6 ostol a 200 teljesen jo ma mar. Mas kerdes, hogy egy ilyen családi busz minek kap egy ilyen motort? Kicsit identitas zavaros a kep...ilyen kocsikat sörpocakos, gyereksirastol elgyötört kepü szemüveges apukak vezetnek oda kell egy 2.0 dizel amivel az egesz csalad elpöfög a balcsira
-
Declare
őstag
válasz Kokkantas #29523 üzenetére
Ha ezzel a mentalitassal elnenk az eletunket meg mindig gyalog jarna az emberiseg , mert onnantol kezdve, hogy felülsz a bicajra jön egy csomo dolog ami elromolhat...kerek, valto, lanc, csapagy............
Regen mi volt? 3 ezres szivo dizel, adsz egy gazfröccsöt eleg 2 liter disel, kijön hatul egy marek korom, meg 1kg co2, aztan hatalmas 60 loerövel elindult a masina. Ehhez kepest most 1.4 benzines 150 loerövel, 200Nm fölötti nyomatekkal 5-6 liter benzinnel, keves co2 vel, dinamikusan elhalad mindenfele. Ja persze, mindennek ki kell forrnia magat, problemak lehetnek es nyilvan nem lesz olyan egyszerü soha egy mai modern kocsi mint volt a zsiguli....(klima,abs,hifi........vegtelen )
De en pl nem szeretnek egy zsigulival jarni, hiaba baromi jo, h egy csavarhuzovl mindent meg lehet rajta javitani
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Picit gugliznom kellett, mert a múltat nem ismerem, de azt találtam amire számítottam:
BMW 524d (1980 as évek): 1300kg / 115 ló / 12,9 gyorsulás / fogyasztás (város/orsz./vegy.) 9 / 5,2 /7
BMW 530d (1999- ): 1435kg / 136 ló / 10,6 gyorsulás / fogyasztás (város/orsz./vegy.) 7,8/ 4,6/ 5,9
BMW 530d (2010- ): 1620kg / 184 ló / 8,2 gyorsulás / fogyasztás (város/orsz./vegy.) 5,6/ 3,9/ 4,5Szóval, növekvő tömeg (több biztonság+kényelmi extrák), növekvő teljesítmény és csökkenő fogyasztás....és akkor majd a hibridek, meg az "i" széria
De amúgy az 1.4T vel is 6 liter kényelmesen el lehet járni nem tojásokon lépkedve
-
Declare
őstag
"A teljesítményhez üzemanyag kell, és az nem kérdezi meg, "izéé, hány köbcentis is a motor,"
Ezt irtad es en erre irtam ezeket, hogy de bizony pont erre megy a vilag, kisebb köbcenti, nagyobb tömeg, több teljesitmeny, alacsonyabb fogyasztas. Benzinessel ugyan ez van. Most egy 1.2 turbo benzin több teljesitmenyt tud mint egy 5-10 evvel ezelotti 1.4 szivo alacsonyabb fogyival...joo 150e km es valszeg komoly repair de majd kiforrja magat
Tartossag....hat igen, azzal nem vitatkozom...auto 5 evre aztan add el, következö tulaj +5ev +csomo szerviz aztan kuka
(#29538) hdman : Igy van pont ez lett volna a mondandom csattanoja es meg a kedvenc markamat is megbantottam
(#29533) vebbful:ketlem. Orszagut+palyanal lattam, h hozza ezt, varosban jooo ha egy pentek delutani Bp-t nezek biztos kell raszamolni, de 7-8 literbol tuti megall szerintem
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #29541 üzenetére
Csak meg egy utolso ebben a temaban, mert nagyon sok az off reszemröl
Csaladban van 1.4tsi, sokat hasznaltam, szeretem. Atlag fogyi 6,5, kisvaros+közut. 90-100 tempoval 5-6l között elballag, autopalya 130 körül 6-7 liter. Nem mondom, h extra keves, de szerintem teljesen jo. Es a motor tök jo dinamikus. En szeretem ezt a turbo korszakot, ha kiforrjak magukat a hibak, szerintem tuti lesz minden
-
Declare
őstag
válasz erikke17 #29563 üzenetére
Az igen király....szerintem szedd le amennyire le akar jönni és vegyél ilyen spéci autó festék javítót....ugyan ilyen színt nem igen hiszem, hogy találsz, de inkább egy kis pötty szín eltérés, mint rohadás....
Szerintem ha ilyen spéci autós festék javítóval jól "betutyakolod" akkor az megoldás lehet.
(#29564) DeFranco: Igen ezt én is írni akartam....elég alap lenne, hogy azt mondanám, hogy bocs szomszéd, oldjuk meg....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Csak, hogy kicsit borzoljam a"antiturbo-antikisköbcenti" szekcio idegrendszeret
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #29615 üzenetére
Halottas kocsi
No offense, én nem szeretem a kombikat Nyilván nem egyformák az igényeink
De a kocsi tényleg tipp-topp! Szép! (ennek a színnek sem barátja az eső...gondolom
BTW, mi az a zöld kerek matrica a szélvédőn?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #29625 üzenetére
Az umweltplakette-re gondoltam én is, de akkor azt hiába hagytad fent, mert ugye a kocsi német rendszáma van beleírva és az nem egyezik a mostani Magyarral. Nem tudom, de még akár rosszul is járhatsz vele, olyan mintha valamit hamisítani akartál....szerintem
A vw témához, meg annyit, hogy azért szerintem a minőségben van különbség. Nekem pl nagyon sok minden nagyon fura ezen az opelen. Az index is sokkal jobb a vwkban/audikban, a váltó is, a menü azt szerintem az opelben soha nem fogom megszokni annyira nem áll kézre, hogy eszméletlen, a klímát az menüben kattogtatva tudod kapcsolni, ez is egy vicc: Ezen kívül az esőérzékelő, az automata ablaktörlő, xenon világítás....mind mind jobb a vw ben és mégjobb az audiban. Pl esőben mentem múltkor és AUTO állásban az első szélvédő párásodott (klíma nélkül)....ilyen az audiban soha nincs, vagy az esőérzékelő néha turbo üzemmódra vált amikor kb a legkisebb fokozat is jó lenne....audiban pl az érzékenységét is tudod állítani.....üléskomfortról végképp nem beszélek
Szóval egy szó mint száz, nem fikázás ez, jó kis kocsi ez a H astra, szeretem, de ha vezeted a különböző autókat simán megérted, hogy miért kerül az opel x be, a vw 1,5x be az audi meg 2-3x be. Ha csak beleülsz, ránézel akkor lehet mondani, hogy ááá, hát ez semmi különbség...ha használod rájössz, hogy miért fizeted a pluszt
Kettős tömegű lendkerék: Nekem azt mondták, hogy 1,7 cdti ben ez egy tipikus hiba, 150 ezer körül érkezik. Tudjátok mennyibe került a szervíz Németországban? 3000 euro (nem nem írtam el, három ezer euro)
-
Declare
őstag
válasz KillHates #29702 üzenetére
Neked amúgy nem csinálja ezt a huhogást az 1.7 cdti?
Régebben kérdeztem itt, senki nem tudott mondani semmit (vagy aki tudott volna az utál és nem tette )...azota is van, semmivel nem tudom összefüggésbe hozni......már már olyan minta bermuda háromszög relytéje
-
Declare
őstag
válasz KillHates #29704 üzenetére
èn amúgy szeretem a kis kávédarálót Ha bemelegszik belül nem feltünö és ahogy Te is irtad szépen takarékosan el lehet vele járkálni. Nekem egyelöre tökéletes!
Köszi a tippeket!! Nem nagyon tudom mit csinaljak. Jövö augusztusban lesz müszakis es meg van egy bö 20k km a vezerles csereig. Ugye az lenne a tuti, h akkor ha azt cserelik (meg ha jol tudom valami pumpát is cserélnek ezzel együtt ), akkor a motor ugyis szet van bontva, tehat akkor lenne ertelmes ezt a huhogást kinyomozni....20k km hamarabb meg nem akarom kicsereltetni a vezerlest...minek....Huhogas kereses miatt meg ugyan csak le kell bontani sok mindent es lehet meg sem talaljak, vagy lehet nem is olyan problema ez...siman gond nelkül elmegy meg 20k km-t.....de idegesit, h nem tudom mi ez....
Mas: nezegettem gumit meg felnit....hat padlot fogtam....ugye most 16 os nyari van ezen az ál alufelni kinezetü lemef felnin . Gondoltam, mivel a nyari gumi jövöre ugyis cseres, akkor a teli gumikat rarakatom ezekre es veszek gumit+alufelnit nyarra....de akkor legyen mar 17 es, mert az szebb, van gyari OPC felni hasznaltan kb 80-90k huf, akkor az ugy faja....megneztem ezutan a gumikat....michelin energysaver van rajta, jo is, ilyen lesz a kövi is. 16 coll 4db kb 90k, 17 coll 190k szoval most asszem ott tartok, hogy azert ennyit nem fog nekem most megerni a "valamivel jobban nez ki kategoria"....
-
Declare
őstag
válasz realmadrid #29728 üzenetére
Azert ott valmi komoly motorikus gond lehet ha 2500km alatt megeszi a fel tank olajat....szerintem gyorsan szerelöö vele
-
Declare
őstag
válasz realmadrid #29738 üzenetére
ez nagyon kemeny....hat nem tudom, en vw polo 1.4 est ismerem, azzal ugyan tartosan nem közlekedtem 160 al, de Mo.-autopalyan 120-130 al sokatmentem de nem fogyott az olaj eszrevehetöen...
Mennyi volt amugy az atlag fogyid?
Dugo volt mögötted, de nem maszott ra senki a nyakadra 130 nal es dudalt villogtatott amig kamionsort elöztel fogadjunk ha villogos 316i t latsz magad mögött 130nal palyan, akkor hazaertel van egy kis vezetesi kulturabeli ülönbseg
-
Declare
őstag
válasz realmadrid #29742 üzenetére
Hmm...az nagyon jo!
Nem ertem ezeket a fogyasztasokat....mycsonak agyig pakolva, csurig emberrel, tetöboxxal 160 al 6,2-6,5....Neked 1.4 motor 130-140 el 6,5-7,3 .....basszus nekem egyedül 130 al 6,5 kb kerozint tankoltok??? most már komolyan megfertöztetek es en is kiszamolom mennyit eszik a kis zabagép
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #29748 üzenetére
Baromira nem egyenletes én azt tapasztaltam a mutatónak a süllyedése az elején lassan ballag, aztán fél alatt meglódul
De basszus behülyítettetek....nulláztam amikor múltkor teletankoltam, megvan decire pontosan mennyi ment bele a számlán (és csurig lett töltve) írni fogom a km-t és számolok....múltkor röhögtem most megnézem De ha zabagép lesz akkor vegyíteni fogom pálinkával...nekem az mindig segít mindenben, hátha ő is meglódul
-
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #29766 üzenetére
Az jo fogyi, de szerintem nem llehet ebböl ilyet szamolni, hogy 6,14 liter az atlag. Mennyire habzik fel a benzin, milyen kuton tankolsz.....en tankoltam mar ugy kuton,h elsö katt utan belemegy meg 15l, de ugy is h elsö katt utan ranyomtamaztan majdnem kifolyt...ez a bajom ezzel a szamolgatassal, h nem lehet, max ha kifolyasig tankolod...
de akkor 6,5 körüli fogyi azjo!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz KillHates #29772 üzenetére
"Állítsd viszont belső levegő keringetésre,"
Ja aztan egy ora utan elalszik, mert elfogy az o2 belsö levegö keringetés nalam nem jatszik....mindig elfelejtem kinyomnies egyszer csak eszrevesem,h milyenszar a közerzetem.
AUTO modban szerintem ugy van, h nonstop megy a klima motor csak a hütest szabalyozza (gondolj bele esöben vagy telen ha benyomod az auto gombot azonnal lekapja a parat az ablakrol, pedig füteni kell nem hüteni)
-
Declare
őstag
válasz KillHates #29782 üzenetére
Jooooo persze nem azt mondom,h 0 o2 jön be a kocsiba, de en akarmikor benyomom azt a szart, elfelejtem.....es max 20 perc es rohadtul eszreveszem,h almosodom, valami nem jo....többször elöfordult mar. Vagy nekem tengeralattjarom van tenyleg....delutan kiprobalom viz alatt es majd feltötltöm youtubra biztos több kommentfog erkezni, mint a huhogos motoros videomhoz
-
Declare
őstag
válasz KillHates #29807 üzenetére
Ezt tüntesd el ha kérhetem....megint rosszul fgok aludni
Én sosem voltam híve ezeknek a chip dolgoknak....ha valamit x lóerőre méreteztek, akkor az arra van méretezve. Pont. Azért 150 és 180 vagy 200 ló között, ha nincs is olyan hangzatos különbség, mennyivel eltérőbb erők hathatnak mindenre....gondoljatok bele, 30 al betonfalba ütközni, vagy 50 el.....nem nagy a különbség, mégis azt hiszem kevesen választanák inkább az 50 et....
-
Declare
őstag
válasz KillHates #29818 üzenetére
Biztos van ilyen is Én pl úgy tudom, hogy az Audinál ha azonos a motor és több a lóerő, akkor ott azért nem minden marad változatlan. Vannak bizonyos elemk, amiket kicserélnek. Sőt az ABT is ugye így csinálja a motor tuningokat. Nem sok mindent, de pont azt amit kell
110 lóerő vagy picit több, de cserébe állandóan kínlódjak a kulcsos lámpa mumussal, ez nem az én bizniszem
-
Declare
őstag
válasz Findzs #29831 üzenetére
Nem értek veled egyet....az a kocsi soha nem lesz jó....most építsen, nem tudom én hány millió forintból egy pár százezres piaci értékű autót? Ennél az is jobb, ha vesz fel hitelt és vesz egy fiatal autót, ott is bukik a hitel miatt, de legalább előre kalkulálható, idegeskedés nélküli és még a szabadideje 80% át sem azzal tölti, hogy remegő kézzel indítja be a szerelőnél az éppen újabb százezrekből javított kocsit és cidrizik hazáig, hogy ugye nem fog nekiállni kolompolni, füstölni vagy nem tudom.... az embernek elmegy a kedve a használtautó vételtől ilyenkor mindig -
Declare
őstag
válasz Markizmark #29837 üzenetére
Hát nem tudom mi a jobb....egy kiszámítható hitel vagy egy low budget kocsi, amit kezdj el rendbe tenni... én az elsőre szavaznék ha a saját bőrömről lenne szó. Ha kell a kocsi és nem jó az a kategória amit meg tudnék fizetni, akkor egy 3-5 éves használt kocsival+(vállalható) hitel kombóval is szerintem sokkal kisebb eséllyel lehet így befaragni, mint ahogy szegénynek sikerült....legalábbis én így tennék....arról nem is beszéve, hogy mennyi idő és energia amit azzal buksz el, h a kocsi a szerelőnél áll...és akkor mák ha nem kell addig kocsit bérelned vagy hasonló
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #29900 üzenetére
Hát Insigniáért 11 milliót én sem adnék Azért már bömike van
Ezek az extrák, mint BOSE hangrendszer, addig tűnnek feleslegesnek, amíg nem használod.....én pl ha arra vetemednék, hogy 11 milliót kiadok egy insigniára, akkor az a BOSE 600k már nem fájna...azzal meghallgatni a kedvenc mixeimet, az legalább olyan mint plussz 250 ló
Na de hagyjuk az álmodozást, mert megfájdul a fejünk reggelre
-
Declare
őstag
Sracok kellene egy kis segitseg! Ma nagyon kellemetlen meglepetessel kezdödött a napom. A kis autom reggel kb meg se mukkant, ahogy probaltam inditani....az akku teljesen lemerült. Mar tegnap eszrevettem, hogy reggel mintha kicsit nehezebben indulna, de nem tünt veszesnek, pont külön figyelni akartam, ma reggel, hogy tenyleg nehezen indul vagy mi van. Hat azert nem kicsit meglepödtem...amikor megvettem a kocsit utanna elsö dolgom volt egy zsir uj nagy kapacitasu (most nem tudom pontosan mekkora, de direkt a dizelhez meretezett) nagy teljesitmenyü Bosch akkut vettem....ez aprilisban volt....pont az ilyen reggeli meglepik megelözese erdekeben.
Ugye most itt ket opcio van. Vagy hibas az akku es lassan lemerül, vagy a kocsi fogyaszt folyamatosan.
Jövö heten megyek haza, addig itt kint nem szeretnek szerelöt keresni, mert nem egy arkategoriaban dolgoznak az otthoniakkal. Addig arra gondoltam kerek kölcsön vagy veszek egy töltöt es estenkent feltöltöm akkor azzal talan nagy baj nem lehet.
Van valakinek tippe/tapasztalata ilyenkor mi van? Autovillamossagishoz kellene elvinni? Mennyi idö/ penz lehet egy ilyen hiba megtalalasa, javitasa? (ha az akku akkor az, ha a kocsi akkor az)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #29965 üzenetére
Aprilisi az akku. Gondozasmentes, igy nem latok semmit belöle.
Töltesnek lennie kell, mert azota müködik az auto, 1-2 ezer km t mentem vele, ha nem lenne töltes mar reg megallt volna.
-
Declare
őstag
válasz adorjant #29970 üzenetére
Köszi! Pontosan ezt hogy erted? Az akkun merem meg vagy hogy?
Ha a generator dobta be a kulcsot mondjuk 1-2 napja, akkor azt, hogy tudom kideriteni? Ez ugye most azert erdekes kerdes, mert ha akku vagy kocsi hiba, akkor egy töltövel siman kihuzum egy hetig, aztan otthon megnezetem (ha csak nem valami nehany napja beköszöntött problema, akkor elvileg az akku ha mostanra merült le az 2 honap volt). Ha viszont mondjuk a generator nem tölt par napja, azzal haza sem tudok menni...
AMD Power: feltöltöm az akkut, azzal nem igen vagyok elörebb....ha gyari hibas is 1-2 honapig birta...ha a kocsi meriti, akkor is birta 1-2 honapig....ha uj eredetü a hiba, akkor viszont nem merek vele elindulni semerre, mert nem tudom hol rohad le....ez a gaz...
zolikaDB: jajaja fogok venni tötltöt, de mst sos kell egyet szereznem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Findzs #29976 üzenetére
Milyen hasznos is tud lenni a forum!
Nagyon köszi, mindenkinek! ezt a cikket, pedig egyenesen nekem irtak
Mint kiderült az egyik kollegam par napja rendelt egy Bosch akkutöltöt, amit ma fognak kezbesiteni ide a ceghez mint a meseben
Meg egy ilyen multimetert kell szereznem es akkor ki tudom deriteni, h fogyaszt e valami, ha bezarom a kocsit, illetve van e töltöaram.
Amugy ha jol remlik, ebben a titkos menüben, ahol a vizhömersekletet is irja a kocsi, ott is van valami, hogy mennyit fogyaszt, vagy mennyit tölt a kocsi eppen (arambl persze
AMD Power: Nemetorszagban dolgozom, meg csak par honapja....nem a legjobb a sok kihivas mellett meg a kocsival is bajlodni, bar remelem ez egy gyorsan megoldhato egyszerübb hiba lesz csak. Szerencsere kocsi nelkül is be tudok jönni biciklivel dolgozni....ha nem esik az esö, igazabol nem is volt rossz reggel tekerni egyet
-
Declare
őstag
Na halljátok, úgy néz ki megoldódott az akku mizéria....leírom mert nem gyenge story de elég off viszont tanulságos.
Tegnap hazaértem és amit mondtatok, meg linkeltetek cikk alapján multiméterrel, akku töltővel átváltoztam botcsinálta autó műszerésszé .
Feltettem a kocsit tölteni és bő 1,5 óra múlva az akkutöltő kiírta, hogy akku full és csepptöltés....na mondom az király...egy 75A es kopp üres akku 1,5 óra alatt fullon van az akkor tuti kukás (bosch 2 hónapos akku). Mind1, garis. Utánna fogtam a kis multiméterem és ahogy a videón is mutatja a srác (ajánlom mindenki figyelmébe), megállapítottam, hogy a kocsi bezárt állapotban nem fogyaszt semmit. Utána megnéztem a secret menüben járó motornál, hogy a generátor tölt. Gondoltam happy az élet, akku kuka, de garis, ha töltögetem, kihúzza jövő hétig, amikor hazamegyek, beviszem a lesti akku shopba, cserélik és kész. Aha. Reggel a kocsi meg se mukkant...ok....meló helyen (meló helyett ) kerestem a közelben bosch hivatalos szervizt, délutánra kértem időpontot, elkéretőztem ebéd után , fél órát töltöttem a kocsit, így épp hogy beindult, elmentem kb 20 km re a szervizbe. Ott fogadott egy öreg pocakos bácsi, aki olyan lassan csinált mindent, hogy néha azt hittem közben elbóbiskolt...fogott egy Bosch akku tesztert, rákötötte az akkura, mondta, hogy indítsam be a kocsit, állítsam le, kapcsoljak lámpát stbstb... kinyomtatott egy kis cetlit a gép, hogy generátor OK, indító feszültség OK, akku OK...majd sarkonfordult és elindult vissza az irodába, hogy ő végzett is....na itt elpattant nálam minden és kb vörös fejjel, de maximálisan leszabályoza magam mondtam, hogy márpedig nem megy senki innen sehova, amíg nem kapok akkut, elmondtam neki, hogy mértem a multiméterrel, hogy merült le egy este altt, hogy töltőtött fel 1 óra alatt stb...csendben hallgat, majd közli, biztos rossz az indító motor, próbáljam beindítani...indítom...semmi....azt mondja próbáljam megint, ez biztos az indító motor.....akkor aztán már tényleg vörös fejjel (közben óriási erőfeszítéssel leszabályozva magam csendesen, kultúr módon, magamban örjöngve) mondom értse már meg ha feltöltöm az akkut akkor jó. Na akkor rárakta még egyszer a csoda műszerét és láss csodát akkor már hibát jelzett....5 perc múlva már bent volt az új akku én meg hazaértem kinyitottam egy sört és most kezdek tudni újra gondolkodni
Szóval ezt a multimétert érdemes kipróbálni én már tudom milyen az ha szar az akku.
Mondjuk annyi azért aggaszt, hogy miért nem mutatott hibát az a kütyü egyből remélem nincs valami gebasz mégis a kocsival...otthon azért valami hozzáértő elektromos embernek lehet megmutatom, hogy nézze azért meg ő is.....
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #30040 üzenetére
Hat azert en palcat nem törnek a fejük felett. Szüleimnek, rokonoknak, ha akkut kell cserelni az Bosch szokott lenni es nem volt vele gond eddig, meg a Lesti akkusok is azt mondtak, hogy nagyon itkan van ezekkel a Bosch silverekkel gond....a legjobb cucc is lehet gyari hibas.
A garancia kerdes nem ment annyira siman, mint remeltem, de igazabol korrekt volt a kis pocakos bacsi...mondta, ha az akku teszter nem mutat hibat garanciaba nem tudja kicserelni....az erdekük meg nyilvan nem az, hogy fünek fanak hibat allapitson meg ez is erthetö.
Most ugy nez ki minden jo ha a vege jo, de azert inkabb lekopogom
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #30044 üzenetére
12,3-12,4 az teljesen jo ertek. A fullra feltöltött akku 12,5V. Ezen kivül, ha ezt megmered multimeterrel az max csak tajekoztatasnak jo....nekem ez a regi akku valoszinüleg zarlatos volt vagy nem tudom, de 12,3V volt a feszültsege es nem birta inditani az autot, mert nem tudta leadni azt a teljesitmenyt...
Amugy csak es kizarolag 74Ah akkut vegyel dizelbe, ha ram hallgatsz....nekem ilyen van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs