-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #36685 üzenetére
Pont ezzel növeled a költsegeidet. Ha eveset fizetsz, mindig kedvezöbb
(#36692) vebbful Mennyire elcserelnem az enyemre elsö autokent tavaly horror volt...iden azert mar sokkal sokkal baratibb....
Elmult napokban ujabb 3000km-t a közös multunk a kis trakival . Volt szervizbe, total szetbontottak a turbot meg mindent, jo hir, hogy azt mondtak minden kifogastalan allapotban (egy egr kipufogogaz hütö szelepet leszamitva) van es ilyen tiszta dizel belsöt nem tudjak, hogy lattak e , viszont ez gaz is, mivel nem volt kosz, nem magyarazza semmi a sargakulcsos lampacskat. Viszont a tisztogatas ota kb 1600km elteltevel semmi hiba nem volt szoval egyelöre nem merek örülni, de nagyon biztato, hatha csak valami erzekelönek volt megis valami kis koszolodas vagy nem tudom
BC szerint 6.0 lett a fogyi az egesz tripre, majd szamolgatok egyet es kiderül ez 140 tempomat, plusz volt egy ket verseny is azert Baromi jo volt talalkoztam egyszerre 2 ugyanolyan gtcvel mint az enyem az egyik valami gyengebb benzin lehetett 1.4/1.6, a masik viszont egy igazai gtc 2.0 turbos benyas na öt csak akkor tudtam uolerni, amikor elözött valaki a belsöben....de pl kamiont elözöz kamion utan meglepöen jol tartottam a "nagytesot" olyan 120-130 ig, aztan utana komolyan kezdett elnyulni......de volt serencsem 320i hez is, hat 140 lo ide oda az 160-170ig csak kb vanszorogva ment jobban...aztan utana abban meg volt tartalek . Azert ilyenkor a 18 liter/100 km fogyi nem lefele huzta az atlagot
Autoszerelöm mondta, hogy teszteljem, hat en megtettem jelenleg minden tökeletes, remelem igy is marad es akkor nagy lesz a baratsag Jutalmul kapott felniket
Apropo, turbo nem turbo temahoz. Egyik haverom vett egy 320i e46 ot. Hat ugye nekem bmw az... ...vezettem is, hangja az györnyörü, valto, vezetesi elmeny....szuper de annyira furcsa, hogy turbo nelküli es odalepek es nem huz. Pedig 140 lo 6 henger es jobban gyorsul, több benne a tartalek de nem huz. Total meglepö volt....de a hangja...pf...viszont palyan 8-9 liter 130-140 el varosban 10+......a kis astra meg 6 liter atlagban az olcsobbik üzemanyagbol ez a benzines kocsi nekem nagy luxus lenne egyelöre legalabbis
-
Declare
őstag
válasz #81556480 #36695 üzenetére
Azert nalam a turbo benzin a best
Azert is irtam le a tapasztalatokat amugy, mert ez az 1.7 dizel ehhez a kasztnihoz tenyleg jo. A parametereihez merten persze, kellöen dinamikus. A GTC sportfutomüve meg nagyon jo. Autopalya 140 tempomat es egy ket rövid nagytempos elözessel, csomagtarto tele + hatso ülesen a 4db alufelni igy lett 5,6 liter a fogyasztas csurig tanktol 1/4 tankig. A cseheknel a hegyes völgyes reszeken 130 tempomat 6,0 lett.
Autopalyan kellene egy kis plussz de amugy tuti.
320d sajnos problemas a vezerles is meg a hengerfal repedes se ismeretlen kevesebbet nem enne, de azert a 180 lo az azert jooooo lenne.....325d a vagyalom, picit eszik többet de allitolag az egy nagyon jo motor, raadasul 200+lo ami nekem bööven eleg lenne....csak hat azert ott mar van egy kis ar ugras is. Viszont ami durva, hogy a 2.0 cdti astra J GTC 2-3 evesen nagyjabol egy arban van a 3-4-5 eves 320d cupeval.....hat azert ez egy kicsit meglepö
-
Declare
őstag
válasz haddent #36726 üzenetére
Ebben a korban meg sok 1. vagy 2. tulajtol van, szervizkönyvvel, vegig bepecsetelve, lekerdezhetö modon. Ettöl a visszatekert km töl nem felnek. Nekem ez az e92 az most a vágyálom de hat ez izles kerdese persze, en decide nak is irtam anno, hogy franko az opc astra nem vitas, de en biztos nem azt vettem volna azert a penzert....mindenki mas....szerencsere
-
Declare
őstag
válasz C_hris #36759 üzenetére
Ez az amit keresel. Annak nezz utanna, hogy mi kell a kocsiba, hogy ez müködjön. Biztos, hogy nem egy nagy drranas beepiteni es akkor egyszerüen bekapcsolod AUTO allasba a lampad es ha sötet van automatikusan bekapcsol, ha vilagos akkor meg nem. Xenonhoz ez gyari cucc, de pont amit linkeltem azon latszik, hogy van fenyszoro magassagallito pöcök, szoval nem xenon es akkor is van ilyen AUTO ON kapcsolo.
Lampatemahoz: vegre ki lett cserelve a lampa, nem vagyok mar felszemü es bitang jo fenye is van, tenyleg latszott azert mar a 6 ev a gyari izzokon. Mondjuk kb minden 2. auto villogat szembe, pedig mondtam a szerelönek, hogy nezzen ra, de azt mondta jo volt, csak a jobbra/balra iranyon kellett picit allitani....mind1, majd vagy megnezem magam egy feher fal elött es egy kicsit veszek lejjebb a magassagon, most mar tudom mit kell csavarni
-
Declare
őstag
Azert en egy ilyen e92 320d sportülesben ücsörögve, körbeveve Harman Kardon hangrendszerrel egeszen kisimulva tudnam tultenni magamat ezen a probleman
Meg hat azert abba is lehet dobni chippet 241lo/510Nm
Mit tud most amugy a kocsid? Van rola mert erteked?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz deicide #36885 üzenetére
Ezeket jo tudni En is azt hittem, hogy fizetni kell mindenkepp, csak ha nem mondod meg ki vezetett, nem kapsz pontot....bar mondjuk nemetrendszamos autoval pont...
mod: Mondjuk en lakotton belül max 60 vagy picit föle engedem ora szerint a sebessget, az meg ugye kb 55km/h, szoval ahhoz, hogy 69 el bemerjenek, ott ora szerint majd 80 al kell menni kb, ott meg azert mar azt mondom meg is erdemli az ember....(ha nem a varostabla elött / utan elbujva, direkt erre mennek ra, mert az nagyon genyosag tölük...)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #36888 üzenetére
Akkor most pont ellenteteset allitotok....valaki teved
-
Declare
őstag
Philips lett, nem a bluevision, hanem a kevesbe kek xtreme vision. Akartam csinalni, ilyen elötte/utana kepeket,de nem jött ki ugy a lepes....viszont azt hittem az agyam eldobom.....odavittem reggel a szerelöhöz, mondom neki, hogy hidegen reggel nyikog nagyon, de aztan gyorsan elhallgat, csak azert megis, halgassak mar meg. Meg ugye izzo csere, meg a turbo szetszedes. Erre ott hidegen inditva semmi hangja nem volt...mondom hat bahh...hülye nem vagyok, tenyleg 10 hidegintiasbol 9 nel csinalja......felkapcsolom a lampat....vilagit mind a kettö..... mondom hol a kandikamera baszki???? 1 honapig fel lampaval jartam, folyton irta a kiegett jobb izzot, meg ugye lattam is, hogy nem eg, erre a szerelönel bekapcsol....
na mind1, igy is ugy is csere erett volt. A tablakon latni nagyon, hogy nem zöldes szinnel vilagit, hanem hofeheren es nagyon jol latok vele. Szembejövök most kevesbe de hat elvileg jo, de azert majd csavarok lejebb egy picit.
180 lo.... azert az mar kellemes
Aha, aztán birja 2 napot ....jah de van jo ket napod
-
Declare
őstag
Igen, ket csavar van, csak eddig nem tudtam, hogy melyik viszi jobbra/balra es melyik fel/le
Kis oda-oda lepkedessel könnyel elindul felfele a szamlalo most ilyen leszedalt allapotban direkt fogyit figyelve 5,4 et csinaltam, 70% autopalyan 110 tmpomat + varos dugo nelkül. Pedig - nyilvan mikor ha nem most amikor a fogyit tesztelem - palyan beindult a dpf regeneralas es 8-9 liter volt jopar km en kersztül a fogyi...
en ahogy neztem nekem a 110lo/260Nm böl lehet ilyen 140/330 körülit csinalni, 150-200 euro ert....es allitolag fogyasztas csökkenest is irnak....de abban nem igen hiszek, meg elveim ellen valo a chipptuning....valami baj törtenik, biztos fognam a fejem, hogy a hülye chipp miatt pedig aztan ki tudja....
-
Declare
őstag
Jaja tudom ezt meg anno beszeltük is! Csak valahogy azt nem ertem soha, hogy a gyar akkor miert nem rakja bele a chippet? Megy mindig az adok kapok verseny, kinek van ugyanabban a motorban +1 loerö es kie fogyaszt 0,001 literrel kevesebbet. Erre kiadja (most hozom az enyemet peldanak) az 1.7 cdti t 110 loval, erre en beviszem egy garazsba, ahol ratesznek egy 1cm*1cm kis chippet es lesz belöle 150eur -ert 140 lo es picit kedvezöbb fogyasztas? en ezen nem tudok tullendülni....ha ez csak ennyi es minden moka es kacagas, akkor az opel miert nem dobja ra ugyan ezt a chippet ami akkor önköltseges aron kerülhet 60-70 euroba?
Mondjuk a turbo az akkor is gyanus mi volt a jele, hogy baja van? Miert cserelted? Nem is felujitas, komplett csere?
-
Declare
őstag
Jo cikk köszi! Lehet egyszer nekem is megjön a kedvem, valami minimalhoz, de egyelöre meg gyüjtöm a tapasztalaltot a gyari hangolassal
Amugy most hogy mondod, az 1.4 tsi nel is van vagy 3-4 valtozat (loeröben) es asszem csak a 180 lo körülinel van valamilyen alkatresz erösebb anyagbol, mint a 120 lovasnal. A többi minden megegyezik. A 120 es 140 lovas között is asszem semmi különbseg nincs.
(#36908) haddent Azert ez nem igy müködik, hogy a selejtböl lesz a gyengebb a nem selejtböl meg az erösebb ebben van vastagon marketing is.
Meg a profi szamitashoz annyit, hogy ezeket az autokat (de a bmw is talan csak egy fokkal lehet különb), sorozatgyartasban hannyak le a szalagrol, minnel gyorsabban, minnel olcsobban valahol beszeltük is ezt, hogy gondold csak el, hogy ugyan azt az opel astrat veszed meg a vilag minden reszen, holott az eghajlat, hömerseklet, csapadek, minden baromira elterö....akkor hol van a profizmus? belönek egy közeperteket, hogy kb birja a -20at is meg a +40 fokot 100% paratartalommal, aztan had szoljon ezeken az ertekeken biztos hogy lehet optimalizalni a sajat regiodban, sajat felhasznalasodnak megfelelöen.
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #36993 üzenetére
Ja szerintem is, azert ezek a korszerü dsg valtok, amik az elmult par evben jönnek, mar nem az, mint 10 eve, hogy nyekken egyet az ember feje, amikor a 4000ig felpörgött motor atvalt 1böl 2-be
De valahogy a plussz nyügjei miatt (olajcsere meregdraga olajbol, meghibasodas es meregdraga szerviz...) + a manualis valtas szeretete miatt nekem nem kellene automata
Mondjuk olyan audiban ültem mar, ami meg ugyan 5 eve volt de asszem a multitronic valtoval az ember nyomta a gazt, a fordulat fixen allt mondjuk 3000 en es a kocsi folyamatosan gyorsult. Az elegerdekes vol, de jo...de nem kellene....majd 50 evesen
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #36998 üzenetére
Ha valamikor el akarod adni a kocsit, megyek tanuskodni, hogy a hirdetesben szereplö megkimelt, valoban az
-
Declare
őstag
Volt egy kis lelkiismeret furdalasom, hogy tiszta soban allt mar a kocsi....kapott egy alvazzuhanyos felig kezi/felig gepi (nem ilyen müanyag tüskes, hanem rongyos) mosast. Olyan kis szep lett meg meg a tavasz is közelit
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #37053 üzenetére
sokkal nagyobb melo lenne egy üres PET palackba önteni es leadni felevente 1x tankolaskor egy benzinkuton?
-
Declare
őstag
válasz haddent #37059 üzenetére
Köszi Most egyebkent tenyleg egesz jo minden . Egy uj aprosag böki a csörömet....a belsö ventillatornak nagyon lassu fordulaton hallani eg ykis nyikogo hangot. Ezzel mit lehet szerintetek kezdeni? Hol forog az a ventillator? Lehet csapagyas? (automata klima....bar ez szerintem nem befolyasolja a kerdest)
Szönyeg amugy: (nekem is aktualis, nezegettem en is azert tudom. Ki van mar kopva nagyon a sarkamnal)
opel szönyegek(#37058) zolikaDB: Ratzeburg
(#37056) vebbful: Igaz gazolajat neki, aztan behinteni soval, majd mehet ra az aszfalt Ilyenkor szokott jönni az "ugyan maaar most attol a kis olajtol amit en kiöntök nem lesz semmi baja a földnek"
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Köszi!
Multkor en is mentem 110 tempomattal palyan, nayon barati fogyit lehet kihozni, ilyen 5,1 körül.....de hat ki birja ezt ki? Meg lehet idösödnöm kell Meg mondjuk soha nem ernek haza 1200 km en keresztül 110 el
5,6 az nagyon szep, 180 loval
Amugy veszel eszre különbseget üzemanyag es üzemanyag között?
-
Declare
őstag
válasz deicide #37093 üzenetére
Ezert nem lesz nekem mostanaban benzines baro jo lehet neha alltkodni vele, de a km döntö többseget autopalyan teszem bele tempomattal...egy 2-3 literes dizel na az jöhetne ott azert mar 200 körüli loerö, kellö nyomatekkal parosul, de youtube videok szerint meg majdnem kevesebbet eszik 130 tempomattal mint most az enyem
-
Declare
őstag
válasz deicide #37098 üzenetére
Ja persze, meg ugye egyeni dolog is, ki mire költi a penzet En egyelöre nem tartok a turbo benzines eletszinten meg multkor, amikor otthonvoltam 3000km t mentem összesen. Ebbe volt sok minden maszkalas, de döntö km az palya, tempomat. Na ha ezt most a Te kocsiddal csinaltam volna meg, akkor egy 0 val kevesebb lenne most a bankszamlamon mondjuk lenyomtam volna a 2.0benzines GTC t, amit meseltem
Mennyit eszik 130-140 palyan kb? 11 liter?
-
Declare
őstag
válasz deicide #37101 üzenetére
az nem ellenfél.
na baszki ez meg a masik....az egy dolog, hogy tempomattal is 2x ennyit enne.....de en az 1.7cdti vel sem allom meg, hogy versenyezzek olykor mi lenne velem egy opc vel????? nem-nem, nem szabad..... kb ilyen 17 literes atlaggal meg is lenne a trip a mostani 6 helyett
-
Declare
őstag
Mar hogyne lenne bemelegedes kerdese? amig hideg a motor, megy a szivato, keresztezödes elindulas, 1-2-3 valtogatas 20-30 l/100km pillanatnyi fogyasztasokkal....ez ilyen.
(#37130) hdman premiumot en meg nem toltam bele. A shell fuel save meg a normal kis kutak üzemanyaga között nem igen latok különbseget. A baj, hogy igazabol ugyan ugy szinte soha nem megyek, max a szlovak/cseh palyan. De ott meg mindeg ugyan az az otthoni mol vagy shell benya van benne, a cseheknel meg az ono. Azert meg, hogy kiserletezzek, nem fogok az autopalyan az omv nel tankolni 6x annyi czk/liter aron
(#37160) Ivan15 az mondjuk durvan sok....nekem elsö evben volt 1100eur körül volt egy evre es ebben benne van a teil casoco is, vadkarra, rngalasra stb. Iden mar csak 600 euro.....vhv biztosito.
(#37178) zolikaDB : Ez szip felni....en is neztem ilyet....de 17" azt nem gumizom
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #37245 üzenetére
Szerintem ez is-is. En is amit hasznalok most a Liqui Molly dexos 2 es olaja dizelbe es benzinbe is jo. En ebben most nagyon hiszek, többszörös teszt gyöztes es kb csak jot olvastam rola mindenhol (Top Tec 4600 5w30. Aztan azt hogy valoban megerie azt a plussz felarat amit fizetek erte valoszinüleg soha nem tudom meg, de en is ugy vagyok vele most, mint haddent, hogy megy meg a feltes es ugye nem is uj motor ez sem, ha ezt az olajat veszem talan a legkisebb a rizikoja, hogy hamisitottat kapok, illetve talan a lehetö legjobb kenest kapja, ha mar ilyen több ezer km es trippek vannak olykor nehany nap alatt, maskor meg csak par km-t pöfög hidegen.
Nekem ez furcsa ez a csak benzinbe jo olaj olyan feeling van, mintha abbol ki lenne sporolva valami, mert a benzinesnek az is eleg....persze ez is total egy laikus szvsz
Neha tenyleg igaz, hogy az olcsobb jobb (pont ezeknel a sparos sajatmarkas termekeknel hallottam en is ez jo pelda), de en mondjuk hiszem, h ami dragabb az jobb....plane ilyen müszaki dolgokkal kapcsolatban. Nyilvan nem mindig.
-
Declare
őstag
válasz haddent #37249 üzenetére
Ha összeveted megerted a különbseget aprosagok, de azokon nagyon sok tud mulni. Szeriahiba, meg konstrukcio hiba mindennel van, legalabbis ezekben a kategoriakban, amiket ugye nagyüzembe ontanak a gepek. Egy Bmw, Audi sem mas, ilyen szempontbol. Viszont ott megfizeted azokat a dolgokat, hogy az automata ablaktörlö, tenyleg ugy teszi a dolgat, a klimat nem 5 kattogtassal kell a menüben kapcsolnod, ugy hogy sose tudom, hogy a jobbra vagy a balra nyil viszi fel vagy le a menüt, az automata klima tenyleg lefujja a parat, a tempomat ki es bekapcsolasakor nem indexelek es nem villogatok, mert nem az indexkarra teszik......hosszan lehetne sorolni. Egy felsö kategoria auto ennyivel több, mint mondjuk egy opel. Ebben is benne van, itt is kb müködik, kb jo, kb szerethetö, de nagyon nem ugyan az.
Meg ugye nyilvan az innovacio....ki mennyit költ K+F re, stb
Jah mod: "esetleg kenyelmesebb üles"....na itt az astra utan, következö autonal az üles lesz az egyik fö szempont....hat ilyen vacak üles, mint ami ebben van, komolyan mondom ritkasag....ez az ami a legnagyobb gyengepontja most a szemembe a kocsinak, bar ezekkel a hatparnakkal, könyöklövel most egeszen elhetö Te be tudtad allitani kenyelmesre? Vagy legalabb, valami kb kenyelmesre?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #37253 üzenetére
Hasonlo a szitu nalam is, en is olyan magas vagyok. A fejtamla total rossz ja! Ha azt hasznalni akarom, akkor vagy hatradöntöm az ülest es ugy ülök, mint egy ürhajoba, vagy függöbe allitom es akkor meg mint egy karot nyelt ember....A bal könyökkel ugyan ez. Vagy az ablak kavara teszem, de ott elöbb utobb kimegy belöle a ver, vagy az ajto könyöklö reszebe, de akkor meg log a vallam es kis idö utan nagyon nem lesz jo. Ezen kivül gerinc tamasz nincs benne egy sima egyenes deszka a hatlap....zero ergonomia. Oldaltartas...hat valami van, eleg minimal, de rosszabba is ültem mar. Az a legkisebb bajom
A masikhoz, meg kinek mi a lenyeg en pl motorizaltsagbol siman leadok, az aprosagokert es a kütyükert cserebe...bizonyos hatarok között persze szoval en pl mondjuk ha azonos arban valaszthatok egy nem tudom en 600 loerös, huuu de betapad a kanyarba 15 eves akarmilyen "nsxrgtrgtx" szuper japan sportkocsi kurblis ablakkal, klima nelkül 15 eves designal, vagy valaszthatok egy 1-2 eves (es akkor most nem hozom a favoritomat a topic miatt ) uj autot, pl egy insignia t kenyelmi es biztonsagi kütyükkel telepakolva, 150-160 loval, kb 1 masodpercig nem gondolkodnek
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #37257 üzenetére
Köszönöm.... pont erre gondoltam, mert lattam a cikket....7 millioert egy 20-on eves technikat megvenni, amit folyamatosan faraghatsz, cserelhetsz, csiszolhatsz, valami mindig elfarad rajta....es hozza fizetsz egy rakat biztositast, mert nagy teljesitmenyü....jo ha valaknek ez a hobbija, tetszik neki, persze ok...legyen neki
ugyan ezert a penzert kapni egy 1-2 eves astra opc t (hasonlo teljesitmennyel) vagy pl ezt az insigniat....topicnal maradva
(#37255) tboy93 : hat es pont igy szep az elet vagy igy szep az elet? Nekem erröl a kocsirol sokminden eszembe jut csak a gyönyörü szo nem...hihetetlenül nem mozgatnak meg ezek a regi sport csodak....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
"Remélem, értitek, mit akartam ezzel az egésszel kifejezni"
Nem mert ez a Te velemenyed, Te izlesed Pont ezt irtam...hogy egyszerüen nem tudom, mit lehet ezen szeretni. Nekem annyi jut eszembe, hogy wow, jo regi....kb a magnum sorozat ugrik be rola . Ugyanakkor elfogadom persze, hogy valakinek meg ez tetszik, meg szereti es szerelgeti..... de akkor ha 7 millio es sportkocsi, akkor ott van decide opc je... 20ezer eurotol indulnak a mobile.de n....es akkor nem egy oldtimerbe csücsülsz....de mind1, ez total egyeni dolog
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #37264 üzenetére
biztos bennem van a hiba, mert latom, a többseg gerjed a regi kocsikra....nekem valahogy nem, de tenyleg semmi, pedig most megneztem ezt az nsx-et [link] 83k euro de akkor sem....semmi bennem van a hiba tuti
plane ha elmondom, hogy vegül az a felni lett (majd nyarra), amire irtad kb, hogy jo-jo de semmi extra, tök snasz ...akkor mit gondolhatsz majd rolam
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #37272 üzenetére
de ezek nem befektetesek nem azert vesznek az emberek uj autot, mert hülyek es azt gondoljak jo befektetes. Ha elmesz nyaralni, vagy sielni akkor az mi? Az sem befektetes, hanem egyszerüen azt valasztod, h arra költöd el a penzed.
Uj autot veszel nem valakinek a levetett holmijat veszed meg, hanem a sajatodat. Olyan szinnel, extrakkal, amikkel szeretned + megfizeted azt, hogy jo esellyel nem lesz vele a következö 5 evben semmi bajod, ha megis azt garanciaba, ingyen megcsinaljak. Megveszed a hahut, ott meg lehet raköltöd a kocsi 2x arat a következö evekben egy rakat bosszusaggal, szervizbe futkosassal stb....ezt fizeted meg uj autonal, ezert "bukod" el azt a penzt, amit irtal.
-
Declare
őstag
Tegnap kb egy kisebb agyverzest kaptam.....beülök a kocsiba, indulok, mellettem kinyomtatva az "utmutato", hogy egyenes terepen fal ele allva, hogy tudom megnezni gyorsan, hogy magasra ver e a lampa....mondom este ezt meg is ejtem. Erre indulok es kigyullad a "kerem ellenörizze a jobboldali lampat".....es latom, hogy nem vilagit....... hat ha dokumentum filmet forgatnanak az eletemröl, akkor itt következett volna egy hosszu percekig tarto "biiip....biiip...bippp", pedig nem vagyok az a kocsis fajta..........
kisse ironikus, hogy pont kb fel oraval azelött okoskodtam itt, az uj auto vs. hasznalt auto temakörben.......na ezek azok a dolgok amire kifizeti az ember azt a plussz penzt egy uj autonal.....most ezzel is mi a francot csinalok? 99% hogy nem az egö egett ki (ugyan az az izzo, amit kb 2 hete csereltek ki, uj Philips izzora es ami egeszen vicces modon 1 honapig elötte nem vilagitott, majd a szerelönel ujra vilagitott).....ez valami kontakt hiba, vagy trafo vagy a tököm se tudja......
-
Declare
őstag
válasz Bati0501 #37279 üzenetére
H GTC 1.7 cdti
(#37274) mephi666 : szvsz ez nagyon egyszerü. Ha van ra penzed es nem utazasra vagy mas hobbira költöd, semmivel nem kevesbe logikus venni egy uj autot, ami uj, a tied, uj technika, garancia es 5-6 evig jo esellyel semmit nem kell vele csinalnod es semmin nem kell idegeskedned. Ha nem teheti meg az ember, veszi a hasznaltautot, aztan ha szerencseje van jol jar vele, ha nem akkor non-stop küzd, hogy eppen mi folyik, mi vilagit vagy mi nem vilagit..... guglizhatod a netet, keresheted a szerelöt, parkolhatod ott a kocsit......stb....hat csak itt a forumon, alig vagyunk aki nem foglalkozik mindig valamivel, vagy a hütö, vagy a turbo, vagy kattog vagy füstöl.......stb...es akkor igazabol en sem szolhatok, mert nem az en esetemet hivjak "sz@pasnak", de megis amiota nalam van, valami biztos van ami ugyan nem hatraltatja a napi hasznalatot (kopp-kopp, szerencsere), de idegesitö, bosszanto.....
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #37313 üzenetére
SZoktak mondani, hogy minden csoda 3 napig tart Hsz-ok alapjan Te sem az az ember vagy aki "csak menjen oszt jo van" banik az autoival. Szerintem a mostanidra is epp ugy vigyazol, mint egy zsir ujra vigyaznal. Az uj auto ugyan ugy nehany honap es atminösül "csak egy auto" kategoriaba..... ha az ember realisan vasarol.....ha 15 eves svajcifrank hitelre, jelzaloggal a csaladi hazra veszik, akkor nyilvan mas a helyzet
(#37312) haddent : megnezem, de en is az ut elejen tartok (ami a nemetet illeti ). Szvsz ezek csak ilyen hangzatos tesztek....2 ugyan ilyen astrat szednenek szet ott is lenne különbseg....nagyjabol minden a kocsi tulajdonosan mulik. Akarmelyik autot meg lehet ölni 200k km alatt, vagy meg lehet ovni a sokszoros km-ig is.
-
Declare
őstag
12 eve 1,7M HUF az nem egyenlö ma 1,7M HUF al
Egyebkent ezek az uj skodak egeszen jok kezdenek lenni. Kicsit olyan, mint az Opel volt regen, hogy picit fapad, de egesz jo design, jobb aron, mint pl egy vw....nem rossz. Az opel meg kisse elveszettnek tünik...kicsit nagyot akar almodni, de nem tart ott. Ezt a kocsit ami nekem van kb összekonfiguralom most ujonan, akkor 7,5M HUF jön ki kb.....haaat...mindenki döntse el
(mondjuk zarojelben, az a skoda is addig 2,6M amig nem pöttyintesz be egy akarmit es azonnal 3-3,5M....)
-
Declare
őstag
Pont ezt csinaltam es pont ennyiszer
Neked mi lett a verdaval a diagnozis?
(#37337) haddent trafora kaptam mashol is tippet. Ugyan ugy müködik, mint a halogen, csak sokkal nagyobb aramerösseggel csinal sokkal nagyobb fenyt. Nem lattam különbseget. Az erthetetlen, hogy ugye irtam, hogy a szerelö amikor nezte akkor neki egett....de ugye buzeraltak az egesz elejet, lehet par pofontol egy darabig megint ment a trafo....csak akkor meg idefele az uton tizen x oran keresztül jo volt? + az elözö 2 hetben jo volt minden reggel es este? es akkor most egyszer csak nem? Meg ugye amikor elöször kialudt reggeli indulaskor (nem is menet közben), utana soha nem villant fel, vagy nem volt olyan hogy müködött volna......szoval kontakt hiba nem igen lehet.....vagy haldoklott a trafo es a szerelönel valahogy meg lett veletlen birizgalva es egy utolso rugaskent meg tökeletes volt csere utan bö 2 heteig?
(#37335) zolikaDB nem a hütöventillator. A belsö levegö keringetö ventillator. Nekem sztem azt majd ki kellene cserelnem mert tipikusan "sz@ar mar ez a ventillator" hangja van (ilyen halk cicergö alacsony fordulaton)....talan csapagyas vagy tudom is en....
-
Declare
őstag
ez baszki, az ilyenektöl kivagyok.......hiba van, baja van, de a szerelö szetteszi a kezet, hogy minden szep es minden jo........
kicsit el vagy maradva..... pont ezt irtam reggel. Egy alap fapad 1.4 astra uj listaara 5,2M egy ilyen 1.7 dizel (ami most 1.6, de teljesitmenyben ugyan ez), xenonnal, tempomattal, extrakkal (nem full, de extras), 7M fölött
Hasznaltan meg ez van....hibak, szerelö, miert, ki cserelt rajta, mit, miert....passz.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #37346 üzenetére
En ezt most kezdem megerteni, hogy müködik itt kint a rendszer. Egyreszt, nyilvan az atlag ember is sokkal több penzt felre tud tenni a fizujabol, mint otthon, igy 5 evente venni egy uj autot, kb annyira megterhelö, mint otthon venni egy uj tv t.
A masik resze, hogy pont azert mert az akarmilyen "atlag" szakmunkanak is normalis erteke van (azaz itt tenyleg van erteke a munkanak), ezert a szerelö is "draga". Azaz egy 10 vagy 10+ eves autoval szervizröl szervizre jarni költsegesebb, mint venni egy uj/ujabb autot. Itt nincs olyan, hogy odaviszem a szerelöhöz, mokol rajta egy picit, jo ezt vagy azt gyorsan kicserelte, mert lötyög, aztan "mivel tartozom?", "aaa semmivel", "itt egy 5 ezres zsebbe", "na jo köszi".....itt beviszed es azonnal elkezdenek ketyegni a 20-30 de inkabb 100-200 eurok.
Ez az astra is, amit vettem. Nem volt 6 eves, 160k km el, eladtak. Most jönnek majd ugye ezek a kiegett az izzo, tönkrement a trafo, ki kell pucolni az egr t, ki kell cserelni a feket, akarmi.....aztan ugye löbb utobb egy turbo csere/felujitas is lehet....ezeket otthon megcsinaljak egesz jo aron, itt minimum minden 4x szorzoval van. Nem veletlenül ügyeskedek en is azzal, hogy ha nincs olyan baj, ami fontos, akkor inkabb kihuzom fel lampaval 1 honapig es otthon megcsinaltataom, ha ugy is hazamegyek.....igy viszont meg jol is jarok (kellemetlenseget leszamitva), mert pl ez a trafo ami nekem most kell, itt 60 euro ujonan az ebayröl, otthon 25 ezer a javitasa, vagy 50 ezer az uj....es ugye otthoni arakon megszerelik de ezt a kis ügyeskedest csak addig tudom ugye csinalni, amig ilyen a hiba
-
Declare
őstag
válasz haddent #37352 üzenetére
pont hogy de 5 eves volt az auto amikor megvette az a srac, akitöl aztan en megvettem, par honappal kesöbb (bonyolult story)....eves szinten 33-35k km volt a kocsiba teve es ket varos közötti ingazasra volt hasznalva palyan. Mindeen papir, szamla, mindene megvolt a kocsinak....meg a treleres szamla is amikor a kettöstömegüt csereltek. Ha a turbo meghal azzal nem lehet menni, de annak azert kell lennie elöjeleinek. Ceges a4 ben pl 280k van most es hallani mar hogy fütyül a turbo.
De at is neztek a kocsit, meg ugye most a turbot szet is szedtek es minden pöpec allapotban van. Hogy mitöl jött az a hibakod, hiba nelkül...passz....talan egy erzekelö....mint hdman nel...nem tudja senki.
A masikhoz: Nem ugyan az a motor. Az 1.4 tsiböl is van 3-4 valtozat. Az hogy mekkora a hengerürtartalom az egy dolog. A kellö alkatreszeket erösebbre cserelve, sok a variacio. BMW nek is pl a 325d es a 330d egy motor, ott talan meg alkatreszekben sincs különbseg.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Kickass #37357 üzenetére
Persze ez vilagos . De egyreszt ugye nem ismerem az elöeletet. Masreszt azert örök elet+1 nap turbot szerintem nem latott meg a vilag 150k km fölött nem lehet csodalkozni nagyon ha meghal. 200k km fölött plane, 250k km fölött pedig szerintem total benne van a pakliba a felujitas/csere. Hogy egy laborban, optimalis körülmenyek között 10 evig menne 0-24 oraban az lehet....elhiszem Neked.
ez valtozo geos, most lett szetszedve, pont takaritas miatt....azt mondta a szerelö ennyi idösen, ennyi km, ilyen szep allapotban nem igen latott meg dizelt belülröl. Szoval ez jo Olajbol a Liquy mollyt kapja, meg hütöm fütöm, ahogy kell
Ceges audi az huhog
(#37356) makro Osram az jo. Itt megnezheted milyen kell.
-
Declare
őstag
válasz horvathkrisz #37360 üzenetére
Azert ott komoly gondok vannak a xenonnal izzo csere + bura polir ....aztan utana mehet a teszt kör
-
Declare
őstag
Igazabol azon huztam fel magam multkor, hogy pont ezert vettem opelt, pont ezert vettem egy aranylag draga darabot, a lehetösegekhez kepest biztos forrasbol, hogy nekem itt most uj helyen, kb uj "elet" kezdesenel, tegye a dolgat, aztan csokolom. Otthon atnezetem, megcsinaltatom amit kell es legközelebb olajcserekor latja a szervizt. Na ehhez kepest folyamaosan bujom a netet valamiert, folyamatosan van valami kis "izeee" ami szivat (jo az akkumulatorrol nem tehetett, de az is akkor is hozza kötödik a kocsi+szivas temakörhöz).
Nem haborgas, mert hasznalt dizel autonal imat morzsolhatok, hogy ennyi a bajom, csak valahogy egy 6 eves astratol azt vartam volna, hogy tankolom, olajcsere aztan jo napot.
De mara megnyugodtam...persze 6-7 eves akarmilyen auton kimehet ez a trafo, vagy nyikoroghat a ventillator....(megneztem neten, ugyan az a hella trafo kell az astraba, mint a amaseratti quatroporteba 2007-2010 között )
-
Declare
őstag
figyi, leirhatom megegyszer ugyan azt amit leirtam, többet nem tehetek en a sajat peldamat azert irtam, mert en is filoztam a szinhömersekleten....nem irtam, hogy szereltess xenont, es nem irtam semmi villogasrol sem....
a lenyeg, amit többiek is irtak vedd a nightbreakert, es ne a kekebb verziot. En ennyit tudok tanacsolni, de dönts belatasod szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #37387 üzenetére
Szoktak mondani, tudod, hogy ket dolog van ami biztos....
Maradjunk annyiban, hogy nagy összeggel mernek ra fogadni, hogy igen. Mondom egyreszt minden papirja megvan a kocsinak nagyon korrekten, nem csak a szervizfüzet, de minden szamla, cserelt alkatresz, minden. Gumi is meg a gyari (ugyan az volt a nyari gumi tipus, dotszam, ami a teljes ertekü potkereken), szoval sokkal többet nem is futhatott volna, kopo alkatreszek allapota stbstb....szerelö is azt mondta akkor is, meg most amikor a turbot szetszedtek, hogy patent.
De "multba lato" nem vagyok ez alatt a 20k km alatt pedig igazabol ez a hibaüzenet volt a legnagyobb baj, amihez hiba nem tarsult....tele van a net ilyen relytejekkel....olvastam olyat, aki ezzel opel szervizbe hordta es a fel autot kicsereltek a fel auto araert es nem szünt meg a lampa. Nekem egyelöre a szetszedes/pucolas ota jo.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Politika
- Asztalos klub
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen