-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz csabyka666 #78412 üzenetére
Azt nem tudom, hogy mennyire macerás magadnak csinálni, a Caravanból mondjuk hátrafele tippre nem lehet nehéz kihúzni, a kérdés, hogy a beázás ( víz ) nem áztatta-e szét az alapját is. Fb csoportokban többen is megcsinálták maguknak, ott ki-ki a saját módszerére esküszik.
Nekem egyelöre szerencsém van, a Gsi-ben a tetökárpit lógásmentesen áll a helyén, szóval nem kellett vele eddig foglalkoznom.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #78444 üzenetére
Én Exide márkát használok az F-ben évek óta, illetve barátnöm G-je is olyat kapott nem olyan rég, nekem bevált ez a márka, ha a Vectra kérni fogja, valószínü abba is olyat teszek.
De szerintem ez legalább annyira megosztó téma, mint az olaj, más majd hátha ír más típusú akksit is.
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #78465 üzenetére
Azért még senki ne másszon fel a Szabadság-hídra ijedtében.
Az elmúlt idöszakban 1,5 milliárd €-t fektettek a gyárba, az elmúlt években pedig több, mint 100%-kal nött a gyártási Volumen, egy ilyen gyárat nem fognak egyik napról a másikra becsukni véleményem szerint.
Most épp csökkent a lehívásuk nyilván a tulajváltás utáni stratégiai szervezkedés végeztéig, ezért megváltak 100 "kölcsönzött munkatárstól", ez sok helyen bevett gyakorlat, ahol dolgozom cég, annak a budapesti telephelyén is a fluktuáló idöszakban alkalmazták ezt a módszert, hogy munkaerökölcsönzövel szerzödtek, majd idövel részüket átvették, részüket elküldték a darabszám változás függvényében.
-
Szada85
aktív tag
válasz lsebestyen #78489 üzenetére
Ahelyett, hogy az újabb autóknál a nappali menetfénnyel együtt felkapcsolódó hátsó helyzetjelzöket tennék kötelezövé inkább...
-
Szada85
aktív tag
válasz Feenyx #78495 üzenetére
A logikát alapvetöen én Sem látom, emiatt is írtam.
Az alapkoncepció rendben van, mert a nappali menetfény elvileg a láthatóságot hívatott javítani ( bár ugye erre lehet kontrázni, hogy miért nem a kötelezö tompított lett erre a megoldás, de mindegy ), amivel még alapvetöen nem is lenne gond, de pont ezt nem értem én Sem, hogy miért csak elöl kötelezik a " láthatóságot ", az autó hátulján miért nem..Nem egyszer pályáztam esöben pl, ott Sem könnyü az ilyen kivílágítatlan autókat észrevenni, de nyilván lehetne még sorolni helyzeteket.
-
Szada85
aktív tag
válasz ufonauta #78507 üzenetére
Persze, emiatt is írtam, hogy alapvetöen értem a menetfény célját ( a másik lehetöséget csak opciónak írtam, de a fogyasztást tekintve persze jogos pont a spórolás ), tényleg az a része nem világos, hogy ugyanezzel a lendülettel már ráköthették volna a rendszerre a hátsó helyzetjelzöket is, pusztán a teljesség végett.
-
Szada85
aktív tag
válasz elistvan #78611 üzenetére
Ha CD30MP3-mad van, akkor több opciód is van a gyári rádióhoz USB kompatibilitást szerezni.
Ugyan egyik megoldás Sem "olcsó", cserébe - szerintem - elég profi minöségüek, és ha ragaszkodik az ember a gyári rádióhoz, akkor jó lehetöségek.Az 1. a Dension által forgalmazott Gateway széria, ez kompatibilis a CD30-al is.
Otthon több helyen is forgalmazzák, a beszerelést is vállalják. Van belöle sima verzió ( ez "csak" USB és AUX aljazot fog adni ), és van Bluetooth verziós is, annál értelemszerüen Bluetoothon keresztül is mehet a muzsika, illetve ha jól tudom akkor kihangosítani is tud a gyári rendszeren keresztül vele. Ezek ilyen 30-40 ezer Ft körüli cuccok, plusz beszerelés.A 2. verzió picit olcsóbb, az a Yatour mt-06 márkájú, a densionhoz hasonló kütyü. Ezt a rádió CD-tár kimenetére lehet beiktatni, és BT-t ugyan nem tud, de ugyancsak lesz USB/AUX/SD kártya bemeneted a rádiódhoz. Ennek talán hátránya, hogy USB-n elvileg nem kezel túl nagy pendrive-ot, illeve a mappa elnevezésre is háklisabb, mint a Dension. Àtlagban 15-25 Ezer Ft körül mozog az ára, plusz beszerelés.
-
Szada85
aktív tag
válasz elistvan #78623 üzenetére
Ez is egy opció lehet, sokan használják, állítólag nem is szól rosszul, én sosem használtam, tehát a minöségét nem tudom megerösíteni.
Amit olvastam róla, hogy a legtöbbször kell vele kicsit mókolni, mert lötyög a szivargyújtóban, kirázkódik.
Ettöl függetlenül - mivel nem olyan drága - ha szimpatikus, tehetsz vele egy próbát, ha mégsem jön be, akkor még mindig van B,C terv is a fentiekkel. -
Szada85
aktív tag
válasz kmarci25 #78706 üzenetére
Elképzelhetö, hogy nálam a nagy ccm/sok henger miatt némiképp több höt termel a motor és ez is szerepet játszik benne, de amennyire az OPC-re emlékszem ( normális - 4 - hengerszámmal ), nagyjából 5-7 Km-nél már annak is feljebb kúszott a müszer mutatója a 80-as osztás fölé.
-
Szada85
aktív tag
válasz MunezXBK #78709 üzenetére
Természetesen nincs méréses bizonyítékom erröl, illetve eddig csak a saját V6-tal van/volt dolgom, de racionálisan végiggondolva én ezt sejtem mögötte, már a megvétel után, a tavaszias idöben is, autózás után járó motornál kiszállva megcsapott a bödületes meleg, ami dölt a motortérböl. Emiatt is fordítok kiemelt figyelmet a hütökör/annak épsége, és az olaj/olajminöség kérdésére, szerintem meghálálja.
Jópár típusnak utánaolvastam, mikor V6-ot kezdtem keresni, a legtöbbnél elökerül a V motorokra jellemzö nagyobb hötermelés/höterhelés, és az ebböl fakadó lehetséges következmények/problémák, a Vectrát is érintheti, így ezekre fel vagyok készülve, igen.
-
Szada85
aktív tag
válasz MunezXBK #78711 üzenetére
Miért, mi a gond a leömlövel?
A Motor ki-be az tuti, hogy egy vagyon idekint, sokáig nagyon vonzott egy OFF-os típus is V8-cal, aminél a vezérléscseréhez is nagy eséllyel le kell engedni a motort, egy szervízt megkérdeztem csak hozzávetöleges árról, sajnos már nem emlékszem pontosan, de le kellett üljek az ár hallatán.Nekem egy szelepfedéltömítést kellett cserélni nemrég, mert picit olajpárázott mellette, olvastam róla, hogy erre is lehet hatással pl. a nagyobb hömérséklet, illetve persze mellette még sok más is. Ezt mondjuk megcsináltattam idekint, mert nem akartam 1000km-rel kockáztatni, 250€ Volt a komplett díja.
-
Szada85
aktív tag
Szia.
A csoportban - amennyire tudom - talán 1 Insignia van, szerintem érdemes az Insignia Club fórumán utánaolvasni, ott elég népes a tábor, szélesebb skálájú tapasztalatokról fognak tudni beszámolni.
[Insignia Club]A 2.0 CDTi-nél elöfordulhat pár kellemetlenebb probléma, van is külön topikja a clubon belül is, a fötengely csapágyak bizonyos szériáknál magasabb futásnál ( 180-220e Km ) kenési gondok miatt beállhatnak ( elég sok eset ismert ), SW-esen is volt valami visszahívásuk, illetve a turbócsövek közül is volt, amelyik elrepedt, erröl régebben egy Totalcar-os cikk is megemlékezett.
A korai szériák kéziváltói M32-esek, valamikor 2013-ban átálltak az F40-es típusú kézi váltóra.
Itt találsz elég részletes listát: [link] -
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #78794 üzenetére
Amennyire utánaolvastam a C Vectra keresésekor, elég vegyes a kép az AF33-mas Aisin gyártotta automata váltóról.
Alapvetöen nem egy rossz konstrukció (például az M32-es 6 sebességes kézinek sokkal rosszabb a híre ), a neten rákeresve viszont azért sok negatív véleményt is lehet találni erröl is, szóval szerintem erösen korábbi tulaj, és karbantartás fuggö ennek is az állapota.A szolenoid szelepek problémája a leggyakoribb, mellette kényes az olajra is, ezt is "örökélet+2nap" olajjal hírdették, de igényli a cserét, és a minöségi olajat bele. Itt egy rövid [cikk].
-
Szada85
aktív tag
válasz PETEE78 #78800 üzenetére
Szia.
Az elsö mondatot szerintem nem fejezted be teljesen, így nem teljesen tiszta mit szeretnél a Blaupunkt rádióval.Kiszereléskor nem szoktak az Opel rádiói kódot kérni. Beszereléskor szokott a gyári rádiók nagy része kódot kérni ( a kijelzön megjelenö SAFE felirat jelzi ), de nem mindegyik ilyen.
Ha nem gyári rádiót raksz bele ( JVC, Sony, bármi egyéb ), azok pedig beszereléskor sem fognak kódot kérni.
-
Szada85
aktív tag
Hétvégén eljutottunk a végleges verzióhoz, idörendi sorrendben balról jobbra haladva a gyári narancs izzót lecserélve Osram Diadem-re, majd most bekerült az Osram Diadem Chrome változata, ezzel már szép egységes árnyalatú a lámpa.
(Ugyanitt a középsö képen lévö Diadem szettet igény esetén átadom bárkinek. ). -
Szada85
aktív tag
válasz MunezXBK #78858 üzenetére
Csak annál megint rizikós, hogy milyen állapotban van, és meddig megy el utána szerintem.
Így pedig felújíttatja, utána odafigyel az olajcserére, vigyáz rá, és többet valószínü nem lesz semmi baja vele, én is inkább ezt az utat választanám.@kmarci25:
Melyik típusú váltód van? -
Szada85
aktív tag
válasz MunezXBK #78863 üzenetére
Nem ástam bele magam, csak gyorsan rákerestem, idekint 200€ alatt nincs bontott váltó, Hahu alkatrészes szekcióban is 40-50 Ezer Ft-tól mennek a bontottak, "müködöképes" jellemzéssel, ami számomra elég lutri kategória.
Ha igaz az általa feljebb írt ár, és 60-65 ezer Ft a munkadíj önmagában, akkor 60-80 ezer Ft körüli áron van egy felújított, ergo tényleg jó állapotú váltója.Nyilván esetedben jött egy szerencsés vételi lehetöség, így ott nem volt kérdés, hogy megéri, de a fent vázolt esetben valószínü én is inkább mennék a felújítás felé, különösen, ha hosszabb ideig tervezem még használni az autót.
Ezt nyilván ki-ki a körülmények függvényében dönti el. -
Szada85
aktív tag
Ha valaki unja az OPC-ket, és valami különlegesebbre vágyna.
-
Szada85
aktív tag
válasz adorjant #78998 üzenetére
Minden nem lehet tökéletes, lehet "csak" a szokásos M32 nyüg, az mindenesetre elég nagy plusz ( meg persze az itteni rendszer hatalmas elönye ), hogy bele van papírozva minden...(lolwut?!)
Plusz a többi nyalánkság ( 6 dugós fék, "nagy" gewinde, stb ), grátisz V6 berregéssel. -
Szada85
aktív tag
válasz trassher #79001 üzenetére
Nem ezzel leszel kanyarvadász szerintem sem, de biztosan megvan a feelingje, és egy párszáz kilóval könnyebb kasztnit rángathat is vidáman.
Ez egy nagyon érdekes kérdés, eddig több helyen is azt olvastam/hallottam, hogy ha a honosított autónak a külföldi forgalmijába be vannak vezetve az átalakítások, akkor azt a honosítás során a magyar forgalmiba is átvezetik. Tapasztalatom nincs ezzel, szóval lehet, hogy urban legend.
De ha tényleg működik, akkor... -
Szada85
aktív tag
válasz trassher #79022 üzenetére
Otthoni hivatalos utat én azért nem is említettem, mert azt én sem tartom gazdaságosnak/ reálisnak.
De így - azzal a kritériummal, hogy müködik ez a német-magyar okmány átvezetés -, hogy egy átlagosabb OPC árából megvan maga az autó nem rossz opció szerintem, ha valaki valami különlegesebbre vágyik.Az S4 hasonlattal azért azonosulok nehezen, mert maga a vételár része oké lenne, de utána minöségileg fenntartani/ szintentartani mondjuk egy ilyen 3.2-es szívómotor hibridet, és egy b5 S4-et a 2.7-es biturbós motort szerintem két külön világ.
(És ezt nem számolja bele sok ember, hogy nem megvenni nehéz adott esetben egy ilyet, hanem utána akár rövid idö alatt komolyabb összeget beleöntve az adott szinten tartani.) -
Szada85
aktív tag
válasz trassher #79033 üzenetére
"Értelemszerűen drágább hozzá minden, fenntartani többe kerül ..."
Pedig ez nem ennyire értelemszerü ám a legtöbb embernek, ebböl lesznek az ímmel-ámmal életben tartott, de nem minöségileg megörzött OPC-k is például.
Ott volt az én esetem is, 1,2-ért megvettem az OPC Caravant annó (és nem a legaljáról, a legleharcoltabbat), egy év alatt abba is beleszaladt az ára majdnem még egyszer (új turbó, féltengely, olajcserék, satöbbi, ), és a következö egy évben tuti kinézett bele újra még egyszer ennyi (kuplung+kettöstömegü, plusz egy szelepszárazás vagy generál, hozzá apróságok).
És erre lehet mondani, hogy akkor az egy szar autó volt, pedig alapvetöen nem, ez szinte minden OPC-nél benne van 200 ezer Km felett elöbb-utóbb, mind ismert "betegségei" a Z20LET-nek, illetve szokásos kopó dolgok, csak ezt nem nagyon reklámozza egyik tulaj sem a Fb posztok alatt, csak a nagykereket, sztédzs1 chipszet.
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #79048 üzenetére
Természetesen. Ugyan ezt a véleményt osztom én is, hogy ha egy sportos típust néz az ember, ott ezt bele kell(ene) kalkulálni, a korábbi használati módot is, és az ebböl következö karbantartás/rendberakás mélyebb talicskányi pénz iránti igényét.
De mindenki azt csinál az autójával (és a pénzével) amit szeretne természetesen, semmi közöm hozzá.Az emberek jelentös részén amúgy sem lehet segíteni szerintem, élnek a kis elképzelt világukban, az elképzelt értékrendjükben, és onnan mondják meg a tutit, aztán ha bekopogtat a valóság, akkor nekik áll feljebb, meg Ök próbálnak hülyének nézni... Imádom.
-
Szada85
aktív tag
válasz Romeo619 #79133 üzenetére
Mért is a "szerelöd" kompressziót, vagy csak "sejti", hogy nincs?
Ez csak azért fura, mert a legtöbb esetben, ha kompressziót veszt a motor, akkor azt olajfogyasztás is szokta kísérni, amit mondjuk heti 100-120km-es futással csak némi idö elteltével fogsz észrevenni.(az 1000km alatt 1L már egy számottevö olajfogyi, ez azonban nálad 8-10 hét, tehát két hónap is lehet )
Mindazonáltal - és ezt most nem szemétségböl írom, illetve biztosan lesz, aki károgásnak gondolja - ha egy másik szerelöhöz elviszed, Ö is mér kompressziót, kiderül, hogy valóban kopott a motorod és Te nem kívánod megjavíttatni (mivel egy gyürüzés - plusz az ezzel járó dolgok, tömítések, csavarok, stb. kitesz szerintem egy laza 150-200 ezret, de lehet többet is, attól függ, mit talál a szerelö még a motor szétszedésekor ), csupán a villódzó olajnyomás-lámpát eltüntetni, és nem tájékoztatod a vevöt a motor kopottságáról, az a késöbbiekben okozhat kellemetlen utózöngéket szerintem.
De persze mindenki azt csinál, amit jónak gondol, ez pusztán az én gondolatom volt.
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #79178 üzenetére
Érdekes a téma, érdemes mellé venni azt a gondolatot is, hogy soknál nem is feltétlen fogod tudni, ha korábban céges autó volt ( ha már 3. - 4. tulajtól veszed meg 6-8-10 évesen mondjuk ), pláne, ha külföldön.
Nagyon jó példa erre a mindenféle bérautós cégek szerte Európában, elég jelentös autómennyiséget "szippant fel" ez a terület is folyamatosan, amiböl aztán 30-40 ezer Km-es futással "Jahreswagen"ként hírdetett autó lesz a szalonban, majd évek múlva akár egy importált, otthon hírdetett darab.
És ezek valószínü nem a megvigyázott cégautó kategóriába esnek, szoktam látni itt a cégnél is, ahogy közlekednek vele.. -
Szada85
aktív tag
válasz Declare #79186 üzenetére
Nem arra az esetre írtam, amikor idekint veszel meg egy német tulaj általi autót - ebben az esetben valóban van rá mód, hogy sok számla, vizsgadoksi, ilyenek meglesznek -, hanem amikor majd ezeket idövel exportálják többek között Magyarországra, és ott már nem fogják ezeket a dokumentumokat lobogtatni, csak a honosítás utáni magyar papírokat, így azoknál már ezt pl. nem fogod tudni.
Nyilván ez ma is megáll bármely importautónál ( már ha ki nem jössz magad, és személyesen veszed meg, viszed haza), tudom, viszont a turbós kis köbcentis motorok elterjedésével a jövöben ezekböl nagyobb megvecsapda lehet szerintem.
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
A német apróhírdetéses oldalon önmagában a lámpa sem olcsó - 80€ (25000Ft ) egy mattult, párás darab, egy ép HELLA szett pedig 3-400€ (100-120 Ezer Ft ) körül kelleti magát használtan, Bárdi oldalán pedig egy új HELLA szett olyan 200 Ezer Ft.. DEPO márkájú új olyan 120 Ezer Ft.
Gyújtótrafót bontottan láttam 50€ körül is, abból gondolom kettö kell, plusz bekábelezni, és apróságok.Nehéz tippelni, de a fenti árakból nagyjából be lehet löni az ársávot, és alapján mérlegelni, megéri-e.
Esetleg opció lehet projektorosra átépíttetni a lámpát, otthon van erre pár mühely, akik elég jó minöségben dolgoznak, nem lesz Xenon, marad halogén, viszont a referencia képek elég meggyözöek szoktak lenni a gyári lámpákhoz képest, árban pedig szerintem a Xenon-os mutatványnál jelentösen olcsóbb.
-
Szada85
aktív tag
Pár éve a carstyling.hu-s autós oldalon akadtam egy cégbe, ök elvileg készítenek ilyesmit:
Tapasztalatom nincs velük, én az F Gsi-m fényszóróján agyaltam, miként lehetne fickósabbá tenni, akkor nagyon korrektül válaszolt mindenre, elég részletes tervet, árat kaptam tölük akkor.
-
Szada85
aktív tag
válasz Willie #79310 üzenetére
Szia.
A képek alapján esztétikailag szépnek tünik, extrák is vannak benne ( navi, tolatókamera, 4 villanyablak ), mivel magyar autó - alaposan kihangsúlyozva -, ezért a müszaki hátteréröl szerintem a legbiztosabban tényleg az a szervíz tudna nyilatkozni, ahol szervízelték, esetleg állapotfelmérést is lehet ott csináltatni, plusz elvileg km állás, minden lekérdezhetö az ügyfélkapunk is, az sokat segíthet.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #79319 üzenetére
Yep, ez lenne az.
Szigorúan ´nyóccelep, nyomokban nem gyári komponensekkel. -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #79323 üzenetére
A 16 szelepes mindig is sokkal kényesebb volt a megfelelö használatra/karbantartásra, amit a sokadik tulajos ´bézbózsapkás telepi gyerekek alatt nem igen kapott meg sajnos, ezért ha tényleg jó motort akarsz, akkor garantált a generállal való indítás.
Egyébként nem véletlenül híres a C20XE, penge kis motor, és elég brutál potenciál van benne - elég csak pl. az SBD Motorsport oldalát megnézni, egészen 300 szívó lóeröig kínálnak csomagokat hozzá.
Csak valami defektem folytán én a 8 szelepes reszelésbe buzulódtam bele, sokkal ritkább - ergo a sportértéke is komolyabb - egy épített C20NE, meg a meglepetés faktor is priceless, amikor kiderül, hogy egy 8 szelepes motor tud ilyet is.
Messze még a vége, egyelöre egy elég lightos összeállítás van most, de apránként készülnek bele a nyalánkságok majd. -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #79327 üzenetére
Így van, alapvetöen egy jó konstrukció, csak vagy egy tényleg megkímélt jó alapot kell találni, vagy rászánni a némi plusz kavicsot, és felújíttatni, utána ha vigyázol rá, akkor sokáig jó örömforrás tud lenni.
Nekem az NE-nél 320.000 km-nél jött el a generál ideje, már fordulaton váltáskor jött pici pamacs, így akkor már szét lett húzva a blokk is, minden el lett mosva, új csapágyak, új csavarok mindenhova, és akkor kerültek be az egyebek is.
-
Szada85
aktív tag
válasz PÉTERelvtárs #79337 üzenetére
A Cossi fej strapabíróbb valóban, de egy KS700-as fejes is bírja, ha vigyáznak rá. Ha én néznék, valószínü az újabb Motronicos, DIS gyújtásos verziót vadásznám alapból, de egy játékszer elég.
@Luck Dragon:
Az utóbbi pár évben drasztikusan lecsökkent a GSi állomány száma, ami miatt persze drágulnak is derék módon.Amit feljebb írtam, be nem fejezett projekt Gsi-t 200 ezer Ft-ért árulja a srác (ami egyébként egy nem rossz ár érte szerintem ), egy foglalkozós darab is 3-400 ezer Ft HaHu-n, egy szebb állapotú pedig elszaladhat 6-800 ezer Ft-ig is akár.
A német piacon pedig 2000€-tól mennek a legolcsóbbak, egy normál állapotú inkább 3-4000€, a turbós/V6-os átépítések pedig 7-10000€ között. -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #79340 üzenetére
Pedig -szerintem- ha ilyesmin töröd a fejed, akkor még most lehet érdemes belevágni, donort is lehet találni még elrakosgatni fontos dolgokat, alkatrészeket (lökhárítók, kasztnielemek, felnik, stb.), illetve a komplett autók ára is már csak felfelé fog bandukolni, késöbb még kevésbé lelkesen fizet majd ki az ember egy még nagyobb összeget.
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79505 üzenetére
Nem szeretnék én lenni a károgó, szóval abszolút nem bántásképp, de számomra pont ezek a "riasztóak" ezen az autón, "kívánságlista" az ajtón, hangos kidörgö hátul, mind-mind egy adott felhasználói típusra jellemzö dolgok...
Plusz az elsö lökös - ami amúgy gyárinak tünik, max kis toldatokat raktak rá oldalt - picit eláll, no meg hozzá az a fantasztikus utólagos lámpamosós megoldás is érdekes.Mellette párásodik a lámpa, illetve az utólagos Xenon miatt is lehetnek kellemetlen meglepik. Belül a kormány szintén nem gyári Calibra.
Szóval kell vele foglalkozni, ami miatt nálam nem áll meg a "minden szempontból patika állapot", ennyiért föleg nem...
Ha már szép, gyárias Calibra, akkor nekem ez sokkal vonzóbb alap: [link]
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79509 üzenetére
Nem követem a Calibra piacot, most a linkelt darabról néztem át, így ezt nem tudhattam, ettöl én még ha ilyet keresnék, biztosan megnéznék több darabot, köztük amit linkeltem azt is, számomra valahogy szimpibb, mint amit feljebb mutattál. Aztán ha tényleg gond van vele, akkor továbbállni.
Megértem, hogy téged a leírt dolgok nem zavarnak, apróságok persze, új dob, kis csinosítás, elsöre semmi komoly igazából, pusztán ezek után a tulaj szavának "hitelessége" szenved csorbát a szemeben, mert ha szerinte ez a patika állapot, akkor másnál is eltérö lehet a mércéje, ergo nem árt az óvatosság.
De ezt természetesen csak az én véleményem.
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #79513 üzenetére
Egyetértek Tikakukaccal, ha az ember valamit - és mindegy igazából, hogy mit - árul, akkor egyrészt saját magát "védi" be azzal, ha leír mindent konkrétan, másrészt -szerintem- sokkal jobb/ öszintébb képet is fest magáról, ergo könnyebben el fogja tudni adni a portékát.
Ha odaírja, hogy "tiptop/makulátlan/stb.", akkor Te is sokkal kritikusabb szemmel mész oda, és ha mégis találsz valamit, akkor joggal fogod igényelni az árengedményt, vagy fordulsz rögtön sarkon, plusz ezek után az eladó szava is kevesebbet fog érni számodra, hiszen nem mondott igazat.
És ez "zavar" a fenti Calinál is, hogy az állapot mezöbe bejelöli, hogy "Újszerü", az egész leírást lezárja egy "minden szempontból patika állapotban van" szöveggel, pedig közben lehet találni rajta ezt-azt már most, és még nem is néztünk alá, nem próbáltuk ki.
Apróság, hogy kerékméretnek megad 14"-ost, a képeken viszont nagyobbnak tünik az a felni. illetve mindjárt lejár rajta a vizsga is ( amit persze bele lehet alkudni az árba, vagy új vizsgával venni meg ), és ha a patika külsö állapot párásodó lámpát, elálló lököst jelent, akkor a patika müszaki állapot vajon mit?
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79522 üzenetére
Amiket feljebb is írtak, az mind igaz lehet.
Én otthon nagyrészt csak városban használtam a Gsi-t gyári NE-vel, az átlag valóban 8 és 10 liter között mozoghat, forgalom, és gázpedál taposás függö.
Ha kevésbé csumpis, külsö kerületekben autóztam, akkor 8 is volt, de ha erös a forgalom, bent araszolsz a dugóban, rendszeresen, akkor felmászhat 10-ig is.(#79528) Wiz Khalifa:
Azért azt ne felejtsük el, hogy egy 23-25 éves autóról van szó, természetes, hogy ha ezeket napi szinten szeretnéd használni, akkor bizony foglalkozni kell vele, vagy kezdésnek ráborítani egy nagyobb összeget, hogy szépen rendbehozd, és utána mehet az állagmegóvás.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79531 üzenetére
Egy olyan állapotú Calibrát, amin csak állagmegóvást kell(ene) csinálni manapság szerintem olyan összegért adnak, amitöl a legtöbben leülnénk.
Csodák pedig nincsenek, ha valaki ilyesmi korú autót választ magának, akkor ott mindig kell legyen a sifonérban, mert igénylik ezek már a foglalkozást. Különösen, ha napi közelekedésre kívánja az ember használni. Önmagában az idö, és a természeti behatások is megesznek sok mindent az autón.
Én cirka 6 évig használtam egyszerre mindennapi szaladgálós és pályán játszós célra a GSi-t, és sosem éreztem alkalmatlannak erre, ettöl még szépen apránként, de mindig volt valami, amit alakítottam, javítottam, cseréltem rajta, egyszerüen mert elöregszik.
-
Szada85
aktív tag
Na ez ám a ritkaság: [Opel Vectra B i30 Caravan]
Az áráról most ne nyissunk vitát.
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79626 üzenetére
Gratula, sok balesetmentest!
-
Szada85
aktív tag
válasz Tikakukac #79684 üzenetére
Csak ez a kiskapu is olyan, hogy vagy müködik vagy nem.
Akárcsak a LED-es izzónál, vagy akár a kiégett izzónál is.
Ha kifogsz egy genyóbb rendört, akkor mondhatsz bármit, a KRESZ-re hivatkozva megbüntet.
Ilyenkor nagyon arcoskodó/akadékoskodó embert pedig még nem láttam.@legelek:
Ahogy már elhangzott, szintezök elöre-hátra, kábelezés, lámpatest, mosó rendszer, annak kábelezése, nem kis mutatvány.
Ilyenkor szokott elhangozni, hogy lehet érdemesebb egy minöségibb halogén, de projektoros lámpát beépíttetni. Vagy persze, ha maximalista az ember, akkor neki lehet esni, C Vectránál is van srác, aki végigküzdötte.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs