-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz sziku69 #54988 üzenetére
Nincsen neki biztije.
Az elektromossághoz nem értek.Ezért amit most leírok,lehet hogy igaz,de az is lehet,hogy baromság.Viszont rosszabb semmi nem lesz tőle.Próba cseresznye.
Másoknak is volt hasonló gondja,ezekből idézek:Kérdés:
- Opel Vectra B-ben nem megy a km óra mivel lehet a baj?Más minden működik a műszerfalon!
Válasz:
- Valószínűleg a km óra jeladóval lesz a probléma, mert ez már nem spirálos, hanem elektromos. Van egy érzékelő a váltón olyan, mint a tolató lámpáé, csak ez a km óráé! Több, mint valószínű, hogy ezt kell kicserélni, de lehet, hogy jobb lesz bontottat venni, mert nem szoktak ezek olyan olcsók lenni. De az sem kizárt, hogy a stekker csúszott le róla, vagy a vezeték törött el valahol, és az áram nem folyik keresztül rajta! Nézzétek át
A motorral szemben állva látszik a sebváltónak az a része,ahol a jeladó van,és a csatlakozó vezeték,amelyik megy a jeladóra.Kérdés:
- A fordulatszám mérőm nagy hidegben nem mozdult meg, csak kb 3km vezetés után. Szerintetek mi lehet a probléma? X17DT japán 96-os.
Válasz:
- A feszültségszabályzóról kapja a jelet. Az rendetlenkedik.
- Generátorról kapja a fordulatszám jelet, azt hiszem egy zöld szál fut a műszeregységbe. Esetleg maga az egység haldoklik.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #55001 üzenetére
0505-ös hibát hozza csak rögtön vissza. P0505= Alapjárati levegő szabályzó rendszer
Az új alapjárati léptetőmotor van betéve?a lambda szonda nem ad jelet, hibakód meg nincs. Nekem rögtön dobott kettőt is.
EGR induláskor nem játszik. Akkor lesz hibakód,amikor működnie kellene, de nem tud,mert rossz.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz sziku69 #55007 üzenetére
Mondom amit biztosan tudok.Kezdem a második képpel.
A szigszalagos kék csatis alkatrész a vízhőfok jeladó.Ez az ECU.nak mondja meg, hogy a motorban hány fokos a hűtővíz hőmérséklete.
Beljebb van a másik,egycsatis jeladó. (egy kábelsaru megy rá egy kis pöcökre)Ez a vízhőmérséklet jeladó vízhőmérő órához.Ha lehúzod a sarut,a műszerfalon az óra nem mutatja a vízhőfokot.
Amit belinkeltem képet kiderült,hogy téves.Lementem,megnéztem,az a tolatólámpa kapcsoló.(ennyivel is okosabb lettem) Mivel szerencsére hasonló gondom nem volt,nem is kutakodtam ilyen kapcsoló után.
Lehet hogy valahol van három érintkezőjű csati,de így felülről sehol nem látom.Még ilyeneket is írnak:
- Az egy Hall jeladó amit szkóppal mérve tökéletesen kizárható,hogy hibásan működik-e.
Három vezeték megy rá,egyik oldal +12V,a közepe a jel,a másik meg test.De az is elképzelhető,hogy csak 5voltot kap.
Az első képen az egy vezetékes cucc nem tudom mi lehet,nekem olyan ott nincs.
Még azt sem tartom lehetetlennek,(csak találgatok )hogy az ABS jeladótól kap jelet a km óra.Reméljük,hogy lesz olyan hozzászóló,aki jártas a témában.(cáfol,vagy megerősít)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #55004 üzenetére
Hozd el az autót attól a szerelőtől,mert nem fogja tudni megcsinálni,még anyagilag is le fog húzni,és a hibák is megmaradnak.Meg tudod csinálni magadnak is,kb: bő 3 óra (átmenetileg működni fog) A szükséges kulcsokat már megvetted,és már bontottad is szét.Elsőre húzd szét a lambdaszonda csatiját.Akik csináltak ilyet azt mondják,hogy a lámpácska jelezni fog,de a motor egyenletesebben jár, erőteljesebben gyorsul.A lambdaszonda 150-200 ezer km alatt elöregszik,szükséges a csere.Valszeg neked is ezért jelez.Ha nincs,vagy rossz a szenzor,az nem tesz jót a katalizátornak sem
Az EGR mechanikus részét hiába tisztítod ki,ha az elektonikus vezérlő része döglődik.A benne lévő lemezzel zárd le,simán fordítsd ki,olyan vastag a talpa,hogy a saját súlyát 1 csavar is bőven megtartja.Ez is csereérett lett.
Az alapjárati motorról pedig:a pill szelepházat,szelepet takarítsd ki,tedd be az új alapjárati motort.Nem biztos,hogy egyből jó egyenletes lesz az alapjárat. Ha bő 5 perc alatt se áll be,ezen is lehet segíteni.Amit most leírok, az saját tapasztalat.
Én is tisztítottam az alapjárati motort,mert egyenetlen volt az alapjárat.Visszaszereltem,és magas volt,nem esett vissza normálra.Nézegettem jobbról,balról (az enyém bovdenes mozgatású a gáz) Csavarhúzó,villáskulcs a kézbe mivel láttam,hogy a pill szelep végállását egy kis csavarral lehet állítani,kontraanyával rögzíteni. (a képen nyillal jelöltem) Már ha egy kicsit mozdítottam rajta, rögtön érzékenyen megváltozott a fordulatszám.Addig játszadoztam vele,míg be nem állt normálra.Azóta is atomstabil.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz goldblum #55048 üzenetére
.. a képen pirossal bekarikázott csatlakozó mi célt szolgál, illetve miért tartózkodik a motortérben?
Ilyen van pl: aX14XE motorkódú astra g, corsa b, X16XEL motorkódú astra f,vectra b-ben./ők talán tudják,hogy mi az,és mit is működtet./
Neked nincs ilyen cucc beszerelve,csak a helye van meg.Ezek szerint azért nincs,mert nem kell.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz M_o_g_y_i #55122 üzenetére
Vectra 1.8-ra 79K-t mondtak INA vezérléssel, 109K-t "gyári"-val.
Az nem egy kicsit sok, az rengeteg!
INA vezérlés: 17000Ft, eredeti gyári opel vezérlés: 22600Ft. [link]
Ezek szerint a munkadíj:bő 85000Ft.
Nekem a szervízben egy szerelő egyedül másfél óra alatt megcsinálta,és még a vízpumpát is cserélte./munkadíj 14000Ft/[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Directors #55184 üzenetére
Nekem is ilyen tünetek voltak,amikor rakoncátlankodott.Az a baj,hogy a belső elektromos részébe is bejut a trutyi,és azt nem lehet kitakarítani,így előbb utóbb csereérett lesz.
Így talán szemléletesebb,hogy miről beszélek.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz sziku69 #55185 üzenetére
Már Én is ammondó vagyok, mert a sebváltónál semmi nincs.Ellenőrizni kéne az ABS jeladó vezeték kontaktjait,kitisztítani az érzékelőt,és a bordázott részeket.Kezd a bal elsővel. /Ezt keresd a km óra gonddal kapcsolatban./
Már csak kíváncsiságból is ráméretnék a generátorra,hátha..(amit korábban írtam)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Graphics #55190 üzenetére
Nekem is az van benne. A szóbeszéddel ellentétben tökéletesen teszi a dolgát,semmi gond vele.(mondom ezt azért,mert sokakkal ellentétben látom is,hogyan viselkedik)Csak javasolni tudom.Lényeg a dexos 2 minősítés.Drágább (még nagyobb tudású nem kell,mert nem tudja kihasználni,nincs szüksége rá,akkor meg minek?)
Összehasonlítás képpen a következő olaj valszeg Helix ultra ag 5w-30dexos 2 lesz,vagy a lényegesen olcsóbb
Mannol.Olajszűrőből simán gyárit tettem,teszek beleMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #55294 üzenetére
Tettél fel egy képet,ezen látszik két csati.Egyik csati a sebváltó házon van,(olajmentes) szerinted ez olajszint ellenőrző jeladó. .."megneztem robbantott abran elvileg ott azt irja ez az "
Ha ez igaz,akkor neked van egy jeladód a sebváltóba,ami ellenőrzi a sebváltóban lévő olajszintet.No de hogyan jelzi ki,ha a szint alacsony?Arról nem beszélve,hogy azt írja a nagykönyv,hogy a váltóban nem kell cserélni,váltó élettartamú az olaj benne.Akkor meg minek bele jeladó?(ahol a jeladó van beépítve,ott nincs is olaj)
Motorolajszint jeladó a sebváltóban meg eleve nem lehet.(csak tipp:nem lehet,hogy a tempomattal kapcsolatos a csati?)
A másik fekete olajos csati ami a motorblokkon van,és hőgombának nevezel, az szerintem a főtengely helyzetérzékelő jeladó.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #55302 üzenetére
"..főtengely nem hiszem, mert az már maga az olajteknő.."
Csúnya lenne,ha igy lenne.A főtengely szimmering eleve megakadályozza,hogy abba a térbe olaj kerüljön.Neled azért látszik ott olaj,mert döglődik a szimmering.Ha ott olaj lenne,akkor a lendkerék,fogaskoszorú,kuplungszerkezet,tárcsa,önindító is olajban úszna.A lendkerék a kuplungszerkezettel együtt a főtengelyen van.Ezen van egy ilyen ,vagy hasonló jeladó,és ennek a helyzetét figyeli a helyzetérzékelő,és nyomja az infót az ECU-nak.Ha a jeladó rossz,a motor lebénul.
(egyik csatid motorblokk,másik a sebváltóban)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #55309 üzenetére
Úgy gondolom,hogy azért nincs nekünk olajszint ellenőrzésünk,mert nincs is ilyen beépítve,ezért ezért is van nekünk "strapabíró"TID kijelző.
(Húzd már ki azt a csatit,hátha változik valami,és megtudod végre mi is az)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz sziku69 #55397 üzenetére
Reggeli indítás: Kulcs be,elfordítod, és rögtön indítasz is?
(vagy kivárod azt a 2-3mp-et amíg megszűnik az üzemanyagszivattyú hallható halk zúgó hangja,és csak utána indítasz)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz sziku69 #55415 üzenetére
.."Az előbb elindítottam, és azonnal indult.."
Azért,mert a rendszerben megvolt a szükséges 3 bar üa nyomás...." Vagyis állt vagy 20 órát."..
Ennyi idő alatt az üa nyomás jelentősen visszaesik.Ezért a gyújtás bekapcsolásakor az ECU az üzemanyag-tápszivattyú reléjét két másodpercre bekapcsolja.(ezután ha minden ok,pöc röf indul.)Ha mégsem,Én kíváncsiságból is megnézném,hogy az üa szivattyú szűrőjében mennyi a trutymó.Lehet,hogy a szivattyú a kosztól már csak nehezen kap üa-ot,ezért csak lassabban tudja nyomás alá helyezni a rendszert.A legtöbb trutyi ezen a szűrőn ragad meg[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #55420 üzenetére
Szépen,sorjában a következőket:a szívótorokról kapd már le azt a fekete dobozt,és nézd meg,szép tiszta e a pill szeleház,és a szelep.Vissza tud e zárni alaphelyzetbe a pill szelep.Nem túl feszes e a gázbovden.Ahengerfejen lévő szelepfedélen van egy vastagabb cső,ami nyitott pill szelepállásban vezeti vissza a kartergázt a pill szelepházba.nézd meg nics e eldugulva.Van egy vékonyabb is.Ez alapjáraton a pillszelep alá vezeti vissza a kartergázt.Az nem elég,ha a cső szelel,ellenőrizd,hogy a pill szelepházon nincs e eltömődve a bevezető.(vékony hosszú furat,bő 1mm-es)Ha ezek oké,had menjen fel az alapjárat kedvére(az új alapjárati motorral ilyen magas?)
Mivel kárt nem teszel benne,húzd le az alapjárati motor csatiját,hátha változik valami.Ha nem,lehet menni tovább,ugyanezt eljátszani a légtömegmérővel,lambdaszondával,EGR-el.
.Ha még lesz kedved,keress egy ilyen elektromos csatlakozású cuccot (tankszellőztető szelep)
Ha nem működik,(elektromos hiba,vagy el van dugulva,)ez is rossz alapjáratot okoz.Ilyen por alakú széngranulátum tömítheti el.
Ha ezeket végigjátszod,nem lesz rosszabb semmi,az új műszerrel meg törlöd a hibakódot.(az nem baj,hogy neked nem OBD-II van?)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #55432 üzenetére
A helyzet nem vészes,akár még így is maradhat,de azért illene megcsinálni,hogy a repedt résznél levágod a csövet,de legalább annyit levágni,hogy a repedt rész a csonkra felmenjen.Ha jól látom,az az alkatrész amire a cső felmegy az a szekunderlevegő szelep.Hidegindításkor 1-2 percig van szerepe,a kipuf leömlőbe enged + levegőt..Nekem is van,így van beszerelve.
Ez meg a szekunderlevegő pumpa Ez termeli a + levegőt
Működése:
Ha nincs az se baj,van aki kiszerelte[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #55437 üzenetére
Úgy olvastam,hogy az OBD II később lett.Nekem se II-es,a kijelzőm is TID-es.
Az opelbuherátornak X14XE astra g-je van, és neki se jött valamiért össze.Majd megmondja pontosan,mi az igazság.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #55440 üzenetére
Nem tudom,nem értek hozzá,de hátha lesz aki tutira megmondja az igazságot.
Az enyém dettó ugyanolyan.A múltkor lőttem a képet,amikor tudatosan széthúztam a három csatit,hogy milyen hibakódok lesznek
.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #55439 üzenetére
Vízpumpa ennek a közelében sincs. Úgy működik,és azért van,ahogyan korábban linkeltem.(már ha jó a szivattyú,és működik)Működését úgy tudod ellenőrizni:hideg motort beindítod,ilyenkor a motor is emelt fordulaton üzemel,és hallani is lehet a szivattyú forgását,amikor az ECU kikapcsolja, a fordulat is lejjebb esik,és a fütyülő hang is megszünik.
Nézd meg figyelmesen a képet,amit linkeltél.Jobbra van a szekunderlevegő szivattyú.Alul van egy vastag cső,szabad végén egy zárt doboz a hűtő közelében.(szekunderlevegő befújó szűrője) A felső vastag cső pedig a szekunderlevegő szelepre csatlakozikEzen a csövön kapja a levegőt,ekkor a szelepe nyit,és a levegőt beengedi a kipufogó leömlő csonkba,amin ül.Amikor a levegőnyomás megszünik,zár a szelep,(úgy nyit,zár,mint azEGR).
99 előtti b vekiben is ua az elrendezés.
Szerintem tuti, szerinted?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #55443 üzenetére
Néztem a motorteredet,és most már legalább tudom hol van neked az elektromosan működtetett "tankszellőztető szeleped"
/a képen jobb oldalt fent,a szelepfedél alatt.Kis piros füle is van nekije /Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Directors #55702 üzenetére
valami tanács (Az nem elég,ha a cső szelel,ellenőrizd,hogy a pill szelepházon nincs e eltömődve a bevezető csőcsatlakozás.(vékony hosszú furat,bő 1mm-es) /alapjárati kartergáz visszavezetés/
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz mohabá 007 #55899 üzenetére
Mivel 2 különálló relé,nem valószínű,hogy egyszerre mind a kettő megadta magát.Lehet gubanc az index kapcsoló körül is.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz sziku69 #55909 üzenetére
Egy kicsit azért már beljebb vagyunk. Ami biztos: a relék azért kattognak,mert behúznak,tehát jók.Zárlat sincs sehol (mivel a biztik jók,ezért világít),az elakadásjelző is kapcsol.Maradt az irányjelző kapcsoló,amit le kell ellenőrizni.Valszeg ő lesz a bűnös.
Kormányburkolat le,csatikat,vezetékeket ellenőrizd le,érzéssel cimbászold,kocogtass,ütögess meg mindent,valahol érintkezési gubanc lesz.Legrosszabb esetben a irányjelző kapcsoló adta meg magát.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Directors #55836 üzenetére
Na erre én is kíváncsi vagyok.Majd légyszi jelezz vissza.(okulássképp )
.".Az ECU előre beprogramozott motorműködési feltételek teljesülése esetén egy „mágnesszelepen” (tankszellőztető szelep) keresztül az aktívszéntartály tartalmát a szívócsonkban uralkodó vákuum segítségével a motor égésterébe juttatja ...
Rossz alapjáratot, leállást vagy rossz kezelhetőséget a következő körülmények okozhatnak:
- Az aktívszén-tartály leürítő mágnesszelepe nem működik…".Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Directors #55930 üzenetére
"...Megjegyzés:
bekapcsolási pont: 100, Kikapcs. pont: 95, : 2, Tömítéssel, Kapcsoló menet: M 22 x 1,5 mm..."(azt írtad,hogy rossz a tankszellőztető szelep,és kicseréled jóra)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Én megszüntettem a kartergáz visszavezetést,mivel semmi szükség nincs rá.(megszűröm, de még a szűrtet se vezetem vissza.) Az alapjárati is meg van szűrve. Ezért ilyen koszos a szívótorok.
A lecsapatót így alakítottam ki,és így ellenőrizni tudom az olaj minőségét is.
Városi használatkor túlnyomó részt koszos deszt víz csapódik ki,hosszabb távokon,ha az olaj felmelegszik,akkor csapódik ki az olajpára,ami megragad a szívótorokba.Ilyesmit nem etetek meg a motorral:
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #56204 üzenetére
Még ezt akarok beletenni,a cromaxnak is van.olajleválasztó
Csakhogy ez nem lecsapató.- Ez a lentről jövő vastag csőre van rákötve. Ez a rész a kartergáznyomást egyenlíti ki a hf és a blokk között.Ez az olajleválasztó a szelepfedélben keletkezett kartergázt nem szűri.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Nem vagyok gondban,csak tudni szeretném amit nem tudok,ezért kérdezek.
Így néz ki a bizti táblám:Középen van 2db világos zöld színű relé.Az álmoskönyv szerint a felső az "Járműsebesség" az alatta lévő pedig "Fogyasztó kikapcsolás késleltetés" Ezek mik ezek?
Amelyik vekiben nincs ez a két relé úgyanúgy működik.Akkor meg minek?
/mit kellene tudnom,amit nem tudok? /[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #56343 üzenetére
Egy kicsit megnéztem a motortérben lévő reléket,hogy mik is azok.A gépsárkányodban is a klímához annyi relé van,mint égen a csillag Ha ebből bármelyik behal nem fog normálisan működni a klíma,és még az akksit is "leszophatja? "
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #56365 üzenetére
..".Lenyeg, hogy egy ilyen "okos" impulzusos töltö erzekeli milyen allapotban van az akkud es annak megfelelöen tölti..."
Ha tölti az akkut,minek még hálózatra rákötni,és tölteni ?
Ha csak simán rajta van az akkun,akkor nem tölt,hanem "szulfátlanít. .... 5…20 sec időközönként 80-100 A lórúgásszerű töltőáramot nyom az akkuba,ezzel megakadályozza az akku lemezek idő előtti elszulfásodását.
[link][ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Petyyyyy #56647 üzenetére
A kép ránézésre becsapósnak tünhet.
Ha az ET-szám nagy, akkor a felni felfekvési felülete a külsõ síkhoz egész közel van, vagyis ezt a kereket felszerelve keskenyebb lesz a futómű (kisebb nyomtáv). A kisebb ET esetén a felni jobban kilóg. Pl:
ET 49=0
ET 39= + 10 mm-el szélesebb a nyomtáv (oldalanként)
Az eggyel kisseb ET szám azt jelenti,hogy egy mm-el lesz szélesebb a nyomtáv.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #56665 üzenetére
Bocs a nem szóismétlős,szájbarágós fogalmazásért. Gondoltam, az utolsó előtti mondatból ez a napnál is világosabban kiderül. ET 39= + 10 mm-el szélesebb a nyomtáv (oldalanként)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #56669 üzenetére
"..de nyomtáv csak egy van," Tedd fel a virsli pótkereket,és rádöbbensz..
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
..."Betétlap hiánya miatt állítólag büntethet is a yard, vigyázzatok..."
Ezek szerint
..."A baleseti bejelentő (régebben betétlap) egész Európában szabványos, sárga-kék színű nyomtatvány. Ha nincs kéznél, egy üres papírlapon is rögzíteni lehet a baleset körülményeit, valamint a résztvevők adatait (név, cím, rendszám, forgalmi száma, jogosítvány száma, biztosítási kötvény száma). Az európai baleseti bejelentő minden biztosítónál fellelhető. Javasolt a kocsiban tartani, mivel így kár esetén kéznél van. Hiánya (ki nem töltése) miatt a károkozó később meggondolhatja magát, és másképp adhatja elő a történteket, ami gátolhatja a kárrendezést. A baleseti bejelentő kitöltésekor nem szükséges a felek megegyezése, ellentétes kárleírások is közölhetők. Fontos tudni, hogy a baleseti bejelentő kitöltése nem jelenti a felelősség elismerését. A baleset körülményeinek leírására szolgál, és gyorsítja a kárrendezést!..."Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz hentes555 #57274 üzenetére
A gépedet nem ismerem közelebbről.Ha bovdenes a gázpedál ,meg kell keresni az OBD2 csatit.Neked valszeg a biztosíték táblában van.
Az ott található OBD2-es csatlakozó 5-ös és 6-os érintkezőjét rövidre kell zárni kikapcsolt gyújtás mellett.
Be kell kapcsolni a gyújtást,és akkor a narancssárga szervíz lámpa villogni kezd. A 10 villogás 0-t jelent.A kódok 4 jegyűek és sorba adja be őket. A hibakódon belül a számok közt rövidebb, a hibakódok közt kicsit hosszabb a szünet.
Ha elektromos a gázpedál,akkor csak a féket és a gázt benyomod,és nyomva tartod,majd gyújtást adsz rá,és akkor a narancssárga szervíz lámpa kezd el villogni.Villogás számolás ugyanúgy.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
AMD Power
Gratula. Sok boldogságot.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI internet
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Építő/felújító topik
- Politika
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gyúrósok ide!
- Sorozatok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...