Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz sziku69 #54988 üzenetére

    Nincsen neki biztije.
    Az elektromossághoz nem értek.Ezért amit most leírok,lehet hogy igaz,de az is lehet,hogy baromság.Viszont rosszabb semmi nem lesz tőle.Próba cseresznye.
    Másoknak is volt hasonló gondja,ezekből idézek:

    Kérdés:
    - Opel Vectra B-ben nem megy a km óra mivel lehet a baj?Más minden működik a műszerfalon!
    Válasz:
    - Valószínűleg a km óra jeladóval lesz a probléma, mert ez már nem spirálos, hanem elektromos. Van egy érzékelő a váltón olyan, mint a tolató lámpáé, csak ez a km óráé! Több, mint valószínű, hogy ezt kell kicserélni, de lehet, hogy jobb lesz bontottat venni, mert nem szoktak ezek olyan olcsók lenni. De az sem kizárt, hogy a stekker csúszott le róla, vagy a vezeték törött el valahol, és az áram nem folyik keresztül rajta! Nézzétek át

    A motorral szemben állva látszik a sebváltónak az a része,ahol a jeladó van,és a csatlakozó vezeték,amelyik megy a jeladóra.

    Kérdés:
    - A fordulatszám mérőm nagy hidegben nem mozdult meg, csak kb 3km vezetés után. Szerintetek mi lehet a probléma? X17DT japán 96-os.
    Válasz:
    - A feszültségszabályzóról kapja a jelet. Az rendetlenkedik.
    - Generátorról kapja a fordulatszám jelet, azt hiszem egy zöld szál fut a műszeregységbe. Esetleg maga az egység haldoklik.

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák