Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz espi38 #107279 üzenetére

    Másik szívósor csak akkor kell, ha bebizonyosodik, hogy ez a rossz.Ha ez rossz, akkor azok a tünetek, amik neked is vannak.
    "- Ha a rövidtávú üzemanyag-korrekció alapjáraton plusz 15-20% fölé emelkedik, de magasabb fordulatszámon leesik, akkor valószínűleg vákuumszivárgás van.."

    Saját szemeddel győződj meg róla ,hogy meg van e, és ép e a gombaszelep. (lámpával, tükörrel)

    Ha megvan, féktisztítóval, ecsettel tisztítsd meg.
    Járó motornál vedd le az olajbetöltő sapkát. Nem midegy, hogy könnyen, vagy nehezen tudod levenni.

    Húzd le a lambdaszonda csatiját. Ne törődj a hibajelző lámpával. Vezess olyan körülmények között, mint amikor dobja aP0171 hibakódot. Ha így is dobja a P0171-et, a lamdaszonda jó.

    Ellenőrizd le a turbónál lévő PCV szelep csöveit,csatlakozásait.

    Hirtelen ennyi.Van még egy másik szelep is, amiről senki nem beszél.Még ma azt is elmondom,hogy hol van.

    Amúgy miért vagy biztos benne, hogy a szelepfedélnél nem tud fals fevegőt beszívni? (mivel még az se mindegy, hogy milyen sorrendben, milyen nyomatékkal vannak meghúzva a csavarok)

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák