-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #14744 üzenetére
Bizony, ha elpattog ott futómű hiba, szilentek, teló, vagy akár rugó is lehet a ludas.
C-ben is ültem már nekem azért kicsit puhábbnak tűnt mint a b vectrámé de amiben ültem az széria volt nekem meg ültetett így ugye ez nem mond sokat de amúgy jó futóműve van szerintem is de hosszútávú tapasztalataim nincsenek
Amúgy nekem is köv héten megy a futóművével szerelőhöz, valamelyik szilent lehet a bűnös a szerelőm szerint mivel kopog a jobb hátsó keréknél valami.
Bekapcsolt tompítottról valóban elég ritka, hogy legyen visszajelzés, ugyanakkor meg valamilyen szinten csak van mert ha ránézel a kapcsolóra látod, hogy melyik állásban van, szerintem az is van olyan megbízható mintha égne egy izzó + tompítottról minek? Azt úgyis használni kell szinte mindig, sőt új autókban gyújtásra lesz ugye a led sor kötve fixen, kapcsolni sem kell persze az más...
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #14744 üzenetére
Én is azon voltam, hogy a GTC-m nem stabil pedig IDS+ sportfutómű, de mégis azt éreztem, hogy pattog csúszik az ívről,.. 225/45 ZR17 nem is volt vészesen nagy a gumi, a hiba ott volt, hogy ugyanabba a kanyarba vagy ívre 30-40-el gyorsabban mentem be és ez ráadásul könnyű autó is volt, és nagyon orrnehéz is ezzel a dízellel, gázadásnál ha keresztbe volt kicsit a kormány már elindult kifelé.. Szélesebb gumik miatt rossz úton az egyenesfutása is rossz volt, ide-oda tekerte volna a kormányt.
De ahogy nézem, már nincs fenn a használtautón a totálkáros roncsom reinkarnációja.
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #14744 üzenetére
Az enyém a harmadik garnitúra telót eszi hátul, és majdnem új korában is közel volt a buktához a gyári telóval márkaszervizben beszerelve.
A 225 ezret futott első telók dupla olyan jó állapotban vannak, mint az alig gurult hátsók.Ha puha gumit raksz hátra, fűrészfogasan koptatja a belső peremét. Ha keményebbet, jár a hátulja, mint a kacsa segge. Az első toronycsapágyak recsegnek, pedig voltak már cserélve. Valami ropog a futóműben a fekvőrendőrökön. Pedig nemrég volt szétkapva az egész, és megcsináltak rajta mindent.
Ha azt akarod, hogy ne kopjon szét a hátsó gumi, túl kell fújni (szerviz ajánlás). Ha túlfújod, pattog.
Bármelyik gumiszerelőhöz vittem eddig, egyik sem hitte el, hogy azért kérek 3.0-t előre, 2.9-et hátra, mert ez a gyári előírás (meg egy kis tartalék). Volt, ahol ügyvéd meg fogyasztóvédelem emlegetésére fújták fel 2.2-ről 2.4-re és tovább nem voltak hajlandók.
Ez elég messze van attól, amiről én azt hiszem, hogy jó futómű.
Az csak egy apróság, hogy a legtöbb gumis ezen az autón tanulta meg, hogy hogyan kell független hátsó kerékfelfüggesztésű autón futóművet állítani. Kb. egy ember van az országban, akire rá merem bízni a beállítását. Az meg a múltkor beleszakított egy csavart a segédlengőkarba, szét kellett verni a hátsó felfüggesztést. ÉÉÉS igen, mivel az opel módosított az alkatrészen, párban kellett cserélni, úgyhogy a másikba is beleszakították a csavarfejet, úgyhogy a másik oldalt is flexelték meg nagy stanglival ütötték... ez egy plusz 65k-s műsorszám volt, de csak azért, mert addig kiabáltam a szervizvezetővel, amíg a munkadíjat elengedték.
Apró adalék még: dicsérték az insignia futóművét is, hogy milyen jó meg stb. A szerelő meg megsúgta, hogy rendelési számra ugyanazokból a cuccokból van, mint a c vectráé.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs