Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    válasz Jim Tonic #14744 üzenetére

    Bizony, ha elpattog ott futómű hiba, szilentek, teló, vagy akár rugó is lehet a ludas.

    C-ben is ültem már nekem azért kicsit puhábbnak tűnt mint a b vectrámé de amiben ültem az széria volt nekem meg ültetett így ugye ez nem mond sokat de amúgy jó futóműve van szerintem is de hosszútávú tapasztalataim nincsenek :)

    Amúgy nekem is köv héten megy a futóművével szerelőhöz, valamelyik szilent lehet a bűnös a szerelőm szerint mivel kopog a jobb hátsó keréknél valami.

    Bekapcsolt tompítottról valóban elég ritka, hogy legyen visszajelzés, ugyanakkor meg valamilyen szinten csak van mert ha ránézel a kapcsolóra látod, hogy melyik állásban van, szerintem az is van olyan megbízható mintha égne egy izzó + tompítottról minek? Azt úgyis használni kell szinte mindig, sőt új autókban gyújtásra lesz ugye a led sor kötve fixen, kapcsolni sem kell persze az más...

    [ Szerkesztve ]

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

  • #TOTTI

    őstag

    válasz Jim Tonic #14744 üzenetére

    Én is azon voltam, hogy a GTC-m nem stabil pedig IDS+ sportfutómű, de mégis azt éreztem, hogy pattog csúszik az ívről,.. 225/45 ZR17 nem is volt vészesen nagy a gumi, a hiba ott volt, hogy ugyanabba a kanyarba vagy ívre 30-40-el gyorsabban mentem be és ez ráadásul könnyű autó is volt, és nagyon orrnehéz is ezzel a dízellel, gázadásnál ha keresztbe volt kicsit a kormány már elindult kifelé.. Szélesebb gumik miatt rossz úton az egyenesfutása is rossz volt, ide-oda tekerte volna a kormányt.

    De ahogy nézem, már nincs fenn a használtautón a totálkáros roncsom reinkarnációja.

  • bambano

    titán

    válasz Jim Tonic #14744 üzenetére

    Az enyém a harmadik garnitúra telót eszi hátul, és majdnem új korában is közel volt a buktához a gyári telóval márkaszervizben beszerelve.
    A 225 ezret futott első telók dupla olyan jó állapotban vannak, mint az alig gurult hátsók.

    Ha puha gumit raksz hátra, fűrészfogasan koptatja a belső peremét. Ha keményebbet, jár a hátulja, mint a kacsa segge. Az első toronycsapágyak recsegnek, pedig voltak már cserélve. Valami ropog a futóműben a fekvőrendőrökön. Pedig nemrég volt szétkapva az egész, és megcsináltak rajta mindent.

    Ha azt akarod, hogy ne kopjon szét a hátsó gumi, túl kell fújni (szerviz ajánlás). Ha túlfújod, pattog.

    Bármelyik gumiszerelőhöz vittem eddig, egyik sem hitte el, hogy azért kérek 3.0-t előre, 2.9-et hátra, mert ez a gyári előírás (meg egy kis tartalék). Volt, ahol ügyvéd meg fogyasztóvédelem emlegetésére fújták fel 2.2-ről 2.4-re és tovább nem voltak hajlandók.

    Ez elég messze van attól, amiről én azt hiszem, hogy jó futómű.

    Az csak egy apróság, hogy a legtöbb gumis ezen az autón tanulta meg, hogy hogyan kell független hátsó kerékfelfüggesztésű autón futóművet állítani. Kb. egy ember van az országban, akire rá merem bízni a beállítását. Az meg a múltkor beleszakított egy csavart a segédlengőkarba, szét kellett verni a hátsó felfüggesztést. ÉÉÉS igen, mivel az opel módosított az alkatrészen, párban kellett cserélni, úgyhogy a másikba is beleszakították a csavarfejet, úgyhogy a másik oldalt is flexelték meg nagy stanglival ütötték... ez egy plusz 65k-s műsorszám volt, de csak azért, mert addig kiabáltam a szervizvezetővel, amíg a munkadíjat elengedték.

    Apró adalék még: dicsérték az insignia futóművét is, hogy milyen jó meg stb. A szerelő meg megsúgta, hogy rendelési számra ugyanazokból a cuccokból van, mint a c vectráé.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák