Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #81556480

    törölt tag

    válasz Declare #38045 üzenetére

    A tartósságról volt szó, nem arról hogy jó e vagy nem. nyilván sokkal jobb mint egy ezeréves verda. A zsigulihoz képest egy 20 éves opel is űrtechnika, mégsem lett rövidebb élettartamú. sőt. Ma is csinálnak nagyon zsír verdákat, de szerintem az 1.4 tsi nem az. Ennyi a lényeg, nem az hogy lezsigulizol mindent ami nem tsi. Most ez a trend hogy kis motor, nagy lóerő és nyomaték. régen nagyobb szempont volt a tartósság mint most a környezeti normák. Egész másak az igények és másak a lehetőségek is országonként. valaki már írta előttem, hogy mire itt elterjed a sok behozott ilyen autó, addigra nagy valószínűséggel sok lesz benne a km és csak fújolni fognak az emberek. Ha én megtehetném hogy besétálok a boltba és veszek egy új kocsit majd 5 év múlva megismétlem, nem érdekelne a tartósság, csak az ami most a te szempontod: jól megy, frankó technika.
    Erre a kérdésre majd 15 év múlva visszatérünk és akkor lehet releváns következtetést levonni.

    Egyébként én dízel párti vagyok de benzines autóban ülök (nemsokáig) Az opelnek pl régen sem voltak (véleményem szerint ) ütőképes dízel motorjai.

  • glutamin

    őstag

    válasz Declare #38045 üzenetére

    Még egy dolog jutott még eszembe a modern autók élettartamával kapcsolatban. Facebookon fent vagyok egy mondoe-s csoportban. Rendszeresen jönnek a hirdetések bontás alatt lévő, teljesen ép kasznijú 3. generációs (2000-2007) mondeókról (főleg dízel illetve v6-os benzines). Amiket nem gazdaságos már megjavítani. Na ez a félelmem a mostani új autóktól. B vektrák még bőven szaladgálnak az utakon, amik olyan 5 évvel idősebbek. Insigniából már nem lesznek tömegével 15-20 évesek.

    „When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“

Új hozzászólás Aktív témák