Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petyyyyy

    addikt

    válasz AMD Power #60450 üzenetére

    Semmi ilyesmi, csak mindjárt lepadkákom ettől a fogyasztástól. Ez valami varázslat lesz ala Rüsselheim.

    Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

  • Szada85

    aktív tag

    válasz AMD Power #60450 üzenetére

    Nem is az, hogy hazudnak, de például sokat segítene a megértésben, ha lenne egy kisebb összegzés, milyen körülmények között használta, sokat pályázott-e ( 10 nap alatt 1000km azért nem kevés, hacsak nem 30 - 40km-röl jár dolgozni ), vagy városban mennyit ment.

    Másrészröl pedig hatalmas fegyvertény, hogy ahogy írja is, alig több, mint 1300 kg a Kombi ( a G Astra Caravan önsúlya is 1300 kg körül mozog ), és nyilván egy sokkal modernebb ( jobb hatásfokkal müködö ) motort fejlesztettek, ezáltal lehet spórolósabb a dolog.
    Nyilván a turbó is másabb, mint a G korában, szélesebb tartományban segít be, érdemes rákeresni akár wikipedián a K sorozat motorjaira, elég sok érdekesség van már ezekben ( kettös kiegyensúlyozás, változó szívócsö-hossz, változó szelepvezérlés stb ).

    Nem egy fekete mágia ez, szerintem sokkal izgalmasabb / én kimondottan kíváncsi vagyok, hogy ezek a modern motorok a megbízhatóság szempontjából mennyire lesznek jók.
    Egyre bonyolultabb mérnöki megoldások, komplexebb motorok, nem kell hozzá atomfizika, hogy az ember végiggondolja, hogy ezek hibaforrás szempontjából is annyival többek, mint amennyi elönnyel járnak. Föleg, ha hozzávesszük, hogy nyilván minden gyártó a fogyasztói társadalomra épít, tehát arra, hogy 3-4-5-6 évig nyúzzák ezeket, és lecserélik utána, tehát pl egy ilyen 1.6 Turbo Motor 10 évesen milyen állapotban, milyen eredményeket fog felmutatni, az érdekes lehet. :)

Új hozzászólás Aktív témák