Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petyyyyy

    addikt

    válasz Feenyx #65850 üzenetére

    Ja kérem, abból már úri G-t kapni teliextrával meg mindennel, de nyilván úszd meg olcsóbban. Egyszerűen nem éri meg gurigát kifizetni érte. Kivéve ha OPC-t veszel. :D

    Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

  • Declare

    őstag

    válasz Feenyx #65850 üzenetére

    Szerintem ebben a kategoriaban nem igazan van jelentösege, hogy karacsony elött vagy utan. (neten pont egy ilyen youtube chaneles autos müsorban volt, hogy a szupersportautoknal mondjuk ez abszolut megfigyelhetö jelenseg, hogy telen csökken, tavasszal nö a kereslet. Allitolag ezen jo esellyel lehet is nyereszkedni es csinaljak is paran, hogy telen megveszik, tavasszal eladjak kis haszonnal. Csak ezek ugye a 40-50+millios ferrarik, porschek, lambok... :D )

    Teljesen racionalis es jo az az irany, hogy nem azt a kategoriat keresed, amiböl a kinalat aljat mar eppen el lehet csipni, hanem olyat, aminek a felsö szegmenseböl lehet nyugodtan mazsolazni. Ahogy (#65851) Petyyyyy is irta, ha talalsz egy szep es jo, igenyeidet kielegitö G-t 1 millio körül, inkabb alatta, akkor jo esellyel vehetsz egy jo allapotut, amin nem fognak ganyolasok kiderülni, szepen kiszolgal es ha eladod akkor is jo aron fogsz belöle kiszallni, ha szepen karbantartod. A megmaradt penzt, meg hozzacsapod a következö autovasarlashoz :)

    A km ora kerdeskörben meg azt kell még szem elött tartani, hogy ha keves a km az autoban, akkor az nagyobb esellyel volt rövid tavokon, hidegen nyuzva, ami sokkal roszabb, mintha üzemmelegen fut egyhuzamban. Szoval egy alig hasznalt, sporolosan fenntatott "extrem" keves km es auto ugyan olyan rossz vagy roszabb lehet, mint az "extrem sok". Kell azert a km re is figyelni es persze vannak kevesebb km es szep darabok is mindig, de azert elsö blikkre kizarni valamit a km ora allas miatt nem szabad :N

Új hozzászólás Aktív témák