Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz kisapa #91707 üzenetére

    Nem értek Cng & LPG dologhoz , de ahogyan olvasom ha nem gyári volt a rendszer nem kis munka ennek átalakítása, ráadásul H Astra minden 1.6-os motorja tiltó listán van ,hogy tilos ennek átalakítása. Nem hiába adtak ki gyárilag erre egy különálló motort z16 yng motorkóddal.
    Az alábbiakban mivan kiszerelve és mi maradt meg?

    "Miből áll egy átszerelés?

    Mindenek előtt szükség lesz egy tartályra. Ezt a legtöbb esetben be lehet szerelni a csomagtér fenéklemezében eredetileg a pótkerék számára kialakított mélyedésbe, ahol ez nem áll rendelkezésre, sajnos lopni fogja a helyet a tartály a csomagtartóból.

    Van egy többfunkciós szelep is, amit multiszelepnek hívnak. Ez védelmi funkciókat lát el, hogy rendszerben ne keletkezhessen túlnyomás.

    Kerül még az autóba egy gázvezérlő és egy elpárologtató is. A tartály kap egy szabványos betöltőnyílást, itt tudjuk majd tankolni a gáztartályt. Ezt a nyílást a hátsó vészhárítóban, vagy – ha erre lehetőség van – a benzin betöltő nyílása mellett helyezik el.

    A motor befecskendező szelepeit is ki kell cserélni olyan speciális alkatrészekre, amelyek a gáz üzemmódot képesek kiszolgálni. Igazán erős autóknál (pl. négyhengeres motorok esetén 150 lóerő felett) némi felár keletkezik, mert ide különlegesebb injektorok kellenek."

    A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

  • Tikakukac

    titán

    válasz kisapa #91707 üzenetére

    Vagy megoldja vagy nem. Keress olyan szakit, aki gázos, esetleg gázbeszerelő műhely. Ők gyanúsan tudják miket alakítanak át, ergo visszafele is működnie kell a dolgoknak.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák