-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
válasz haddent #52441 üzenetére
Nem volt az oldalán semmi. Stock opckék szín, opc felnivel és csak a hátsó szolid gyári felirat. Egyszer megcibálnám egy ilyen bajszát, hogy mit lép.
A G opc meg simán megugorja a 220-at, ha az enyém óra szerint lejtőn hátszéllel vákumban 195-öt haladt (GPS azt mondta 187 ). Persze lezárt német autópályán és csak egyszer próbáltam.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz haddent #52458 üzenetére
Az photoshop. 187-nél már egyrészt az első lökhárítóig toltam a gázpedált, másrészt már felszállási engedélyt is megadták a hang alapján. Tiltásig nem forgott le 5.-ben, de közel volt hozzá az 1.4 motor
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Tegye fel a kezét aki szerint az új mokka szép. Olyan, mintha egy duster-sx4 szerelemgyereket meghágott volna egy bánatos bullmasztiff.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz AMD Power #52563 üzenetére
Mazsola Zsófia egy nagy kék T matricával a hátulján mert cuki és Spór Sanyi mert ezres, akkó 3 litert fogyaszt. Lesz rá célközönség ne aggódj.
Azért durva, hogy lassan egy morzsaporszívóba nagyobb motort tesznek, mint egy autóba.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Szerintem ott lehet a kutya elesve, hogy van egy gyári ecu verzió, amiben le van programozva az egr (akkoriban némely országnál mindegy volt, hogy a hangyacsöppnyit magasabb co megöli-e a réti zöldikét). Ezáltal ezeket a kiadásokat gondolom ilyen gyári zárólemezzel adták ki szelep nélkül. Nem mellesleg ebayen ezer párszáz ugyanez a kivitel.
Btw a vakolás mellett ez a másik népszerű módszer, az egr nélküli ecu programozás.(#52737) oliwire: Nincs visszaforgatva a kipufogó gáz egy része újból (a réti zöldikék védelmében), tehát tisztább levegővel dolgozik a motor, kevesebb korom, hosszabb motor élettartam. (Kevesebb réti zöldike)
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Na beköltözött a futóműbe a lódobogás. De valami extrém durván, a kormányon is érződik, ráz főleg motorféknél és lehúzott ablakon fülelve fémes hang is társult hozzá. Mintha kalapáccsal ütnék alulról az alvázat, ütemesen. Egy hosszabb útról visszatérve jött elő, az utolsó 5 km-en nem mertem 60-nál többet jönni vele. Megállva és üresen pörgetve a motort nincs hang, tehát nem onnan jön. Üresbe kilökve, gurulva is van hang, remélem nem váltó, egyértelműen futóműhöz kötném.
Tippek? Féltengely? Egyik pillanatról a másikra? Kerekek rendesen rajta, nem lazultak le a csavarok. Teljes sötétben csillag garázsban ma ennyire tellett, de kíváncsi vagyok kinek milyen ötlete van.
Kerékcsapágy széthullhat ennyire?
A féltengelynek vagy a csapágynak nem kellett volna mindezek előtt morognia?Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz trassher #52836 üzenetére
Nem kicsit hangos jó minőségű úton. És ráz, rezonál, vibrál, plusz kalapálnak alulról, plusz a fémes hang.
Örülök ha féltengely, mert az legalább drága.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Igen, ez kimaradt. Jobbosban erősödik, balosban nem annyira durva, de hallatszik. Egyenesben meg konstans.
Azért fura, mert trabantban, ladában volt féltengely de az nem így 20 perc leforgása alatt és előtte pár száz km-el finom ráutaló magatartásuk volt.Ja, és gázadásra halkul, motorféknél meg szét akar esni, fékezésre megint halkul, tehát nem terhelt állapotában egyenes úton a leghangosabb motorféken.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Igen, fokozatok szépen kapcsolhatóak. Remélem féltengely. Mindenesetre elosontam a legközelebbi szervizbe, a szaki pár méter után ugyanezekre tippelt: váltó, difi, féltengely. Várom a fejleményeket, ha váltó, akkor bontott jó állapotú G szedán eladó
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Na erre nem gondoltam, mert én csináltam még novemberben és biztos, hogy rommá volt húzva:
Bal első keréken mind a 4 csavar le volt lazítva Vagy lopni akarták, vagy van egy haragosom, de akkor dzsihád lesz a lakótelepen az biztos. (2 hónapja kromofágoztak egy corsát, szóval kedves környék)De ha már ott van, ne jöjjek el üres kézzel, kézifékkötél beállt, bal hátsó betéteket elkoptatta. Szóval egy új kötél, és egy szett hátsó betét.
(Pedig gondoltam a keréklazulásra, de mikor félreálltam és megrugdostam/löködtem, akkor nem mozdult. Mondjuk 4 sávos út mellett tök sötétben... )
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz Markizmark #52863 üzenetére
A rommá húzatvát barokkos túlzással úgy értettem, hogy ésszel. Nincs nyomatékkulcsom, de azért érzem hol a határ Mindig én cseréltem minden autómon a kerekeket (téli-nyári felniszett), ezért nem gondolnám, hogy lazára hagytam őket. Pláne 4 hónap távlatában.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #52938 üzenetére
Ajvé, remélem megtanultak fényszórót gyártani. Én fekete foncsoros depo-val vetem 3 éve, se mattulva se törve nem volt, nagyon szépen nézett ki vele a szekér, nagyon patika állapotú volt...amíg nem kapcsoltam fel. Úgy szórja a fényt, mint majom a lisztet, mindenhova terít és nincs rendes vetítési képe. Kb. 2 útszéli fényvisszaverőt látni vele, esőben meg életveszély.
2 hétig bírtam, majd vettem 2db új gyári hella lámpatestet, ég és föld ugyanazokkal az izzókkal.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
-
beg
veterán
válasz szabonagyur #53225 üzenetére
Ez legyintés. Nekem mindkét oldalon kedves emberek úgy élbe vágták az ajtót kilincs magasságában, hogy a sírás kerülget ha ránézek. (Egyszer veszem észre ha meglátom a lendületből neki....szást, de akkor nem leszek kedves.) Festék nem sérült, rozsdát nem fog okozni. Lesz ennél több is ha sokat alszik parkolóban és jársz bevásárlóközpontba. Ez a sérülés nem alku alap.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
beg
veterán
válasz szabonagyur #53329 üzenetére
Én a kombit választanám, két ember egy hétre utazáskor bőven kihasználja. (Főképp ha abból az egyik nő )
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #53391 üzenetére
Ilyenen én is gondolkoztam, de mi van, ha meg sem áll a gyökér, ezekből kitelik. Meg mindennapi munkaeszköz, meg sajnálnám is a vasat. Ilyenkor irigyelem a platós Kamaz sofőröket. Ott csak az index törne ki, viszont tolnám a következő kereszteződésig utánfutóstul.
Hány ilyet védtem ki én is, ami abban az esetben megbocsátható ha felteszi a kezét és benyomja a bocsigombot. Előfordul, bambulás. De amikor még neki áll feljebb, akkor elgurul az én pöttyös labdám is.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Beugrottam a kipufogóshoz, mert zörgött kolompolt, reméltem egy varrás megoldja. Aha. Középső dob, hátsó dob kuka. Még a gyári volt rajta, 16 éve. 45e munkadíjjal együtt. Öröm bódottá a hó eleji hátsó betétes kézifékköteles 34e kiadás után. Nyárig kenyér és víz
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz oliwire #53570 üzenetére
Őt kérdezd meg, ha jól látom kőkemény 600 HUF-ért sikerült beszereznie.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz trassher #53575 üzenetére
"a kalaptartón levő lyuk túl nagy, és nincsen hová beakadnia"
Ebből én azt szűrtem le, hogy azt a műanyag izét keresi, ami nálad is látható a képen. Vagy én nem ugyanazt a filmet nézem?
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz dave0825 #53630 üzenetére
Bármelyiket választod, készülhetsz a rendőrség fokozott érdeklődésére. Ha hiányzik, válaszd bármelyiket A gyári izzó pedig h7.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
beg
veterán
Egy újabb titokra derült fény nálam a hétvégén.
A Z14XE kódú motorok vezérlésére a gyár 60e km csereperiódust írt elő, ami 2004 után titokzatos módon a kézikönyvekben is módosult 90e km-re. Eddig nem tudta megmondani senki, hogy miért, holott ugyan az a motor az utolsó szögig. Beszéltem egy öreg rókával, aki egyből vágta a témát: feszítő görgő. A 2004 előtti motorokon is ugyan akkora átmérőjű a görgő, mint az azt követőkön, csak a csapágy méret más. Az első szériákon a kisebb méretű csapágy sokkal többet forgott, hamarabb lett kuka. Aztán a csapágyat nagyobbra tervezték és az többet bírt. Mivel maga a görgő ugyan akkora, (és árban sincs eltérés!) ezért aki teheti, kérje vezérlés cserénél a 2004 utáni Z14XE-hez valót (SKF gyártja). Mint kiderült utoljára már nekem is azt tették fel a 2000-es évjáratú motorra, tehát tényleg stimmel. Azt monda az öreg, hogy ezzel garanciát vállal arra, hogy 75-80 ezerig semmi baja nem lesz.Hátha valakinek hasznos az infó.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Hátsó rugóból monroe vagy kayaba esetleg ruville? Nagyjából egy árban vannak. Kinek van melyikkel milyen tapasztalat?
Jobb hátsóm elreccsent a tövénél.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Bocsánat 7200 HUF
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Mindenki a sajátját védi. Ahány személyiség, annyi szubjektív igény. Én is szívó benzines párti vagyok úgy, hogy napközben TD személyautóval járok. Mégis mindig várom a nap végén, hogy átüljek az öreg csühögőmbe Megvan mindkettő előnye-hátránya, nekem mégis a szívóbenzin jön be jobban. Nem kell nekem nyomaték és hidegen alacsony fogyasztás. Nekem az kell, hogy egyszerű legyen, mint a szög, minél kevesebb hibafaktorral vigyen A-B között. Ha meg szerviz, akkor ne kelljen hozzá bankot rabolni.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz steve1021 #53871 üzenetére
Jó ez ebben a színben is, a feketét naponta lehet birizgálni mókusszőr ecsettel
Egy ilyen anyahajó kellene nekem is ha kinőnénk a G-t.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz steve1021 #53880 üzenetére
Hátsó ülések felől? Ott ki tudsz pakolni.
Nosztalgia ON
A trabantban elfordult a vezető oldali zárbetét. Azon kívül csak a csomagtartón volt kulcs hely (junioroknak: gyárilag 2 zárbetét volt a 3 nyíláson). Csomagtartó nyit, 10-es kulcs elő, Hátsó ülések ki (nem ám kallantyú, és dől), majd 187cm-el, 100kg-al be, előrenyúl a belső nyitóra, majd beszorulás miatt megfordultam !!!, és úgy másztam ki belőle. Mindez benzinkúton. Azt a fejet, mikor meglátták, hogy mekkora benga állat jön ki belőle
Nosztalgia OFFSzóval ha már egy valami nyílik, onnantól beférsz pakolni a javításig.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Mindeközben az ócska, hidegben sokat fogyasztó, gyorsulást naptárban mérő kőbaltás 1.4 szívó G astrások egy csavarhúzóval és nettó 2 perc alvázas hozzáféréssel kicserélik a benzinszűrőt a hátsó keréknél
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz etejedu #53980 üzenetére
F táján esetleg. De klíma, pöpec beltér, esetleg kombi és minden költséggel 500k. Hát nem lehetetlen, de nagyon sokat meg kell nézned.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
beg
veterán
válasz Petyyyyy #54016 üzenetére
Jégfehér ledeset szedették már ki kollégám off golfjából az út szélén a szervek. De rendesek voltak mert adtak neki csavarhúzót és zseblámpáztak a sötétben.
Amúgy R10W izzó ha nem tévedek.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #54021 üzenetére
Igen, de az új autó gyárilag azzal szerelt. Ez meg bubis izzóval. Különbözik a gyári felszereltség. (Kanyarkövető xenont sem nagyon tehetsz f-be arra hivatkozva, hogy a k-ban van)
Értem én, hogy jobb és szebb, de tudod te is, hogy ahol lehet, fogást keresnek.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #54024 üzenetére
[link]
"A büntetés húszezer forint helyszíni bírságban és egy szigorított KPM vizsgában öltött testet, ahol a megtoldott lökhárítók és a LED-es rendszámtábla világítás miatt csak harmadszorra engedték át az autót."Ahogy írták előttem, ha fehér és nem reptér világítás akkor szemet húnynak.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
2016 év autója lett az astra.
2. Volvo xc90
3. Mazda mx-5[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz Kickass #54091 üzenetére
Olyat kell venni, ami középen takonypisztollyal végig van húzva. Azt könnyebb beerőszakolni, nem csuklik össze. Mann filter pl. ilyen, de némelyik olcsóbb is hasonló.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- eBay
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- iPhone topik
- Motoros topic
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen autót vegyek?
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest