-
Fototrend
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
0karmacoma0
senior tag
Na ez szimpi. A Fortify a Championé, az Endurance a Juggé. Kapott pár szép buffot, pl az Undeniable tényleg felér egy hátrány nélküli Resolute Tech-el, ahogy az Unbreakable Regenje is brutálisnak tűnik első olvasatra, cserébe az Endurance buffok szét lettek választva, és 6 pont ha offenzív és deffenzív buffot is akarunk tőle. Nekem személy szerint kicsit a Champion felé dől most a dolog, de majd élesben kiderül.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Har_melin
Topikgazda
itt a tábla is:
igen a Fortify-hoz kötés kikerült a life regenből, ráadásul ez a "1,5% of pys dmg prevented" az én értelmezésem szerint az armor+EC összesített csökkenésre értendő, szóval elég szép bónusz lehet.
Stun immunity és speed egy ponton - hurrá! (imádom a temp chaines mapokat, röhögve lehet rajtuk végigmenni az Unstoppable-lel)
Az Undeniable jó lehet azoknak, akik crites buildet akarnak, az accuracy bónusszal szerintem nem kell egyáltalán költeni erre se cuccon, se a fán.
A hátrány, hogy a life + stun immunity + crit három külön szálon van és így már csak az Unflinching maradhat negyedik ascendancy-nek. A charge sustain szempontjából viszont nagyon komoly bónusz, hogy bekapott hit után 4 másodpercig kapunk 1-1 charge-ot, nehezebb harcok közben nem kell állandóan nyomkodni az Enduring Cry-t.
Összességében jó, lett egy crites verzió kevesebb sebzés és defense bónusszal és egy non crit változat, ahol az EC-k után vagy extra sebzést vagy extra védelmet kapunk.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
braker
tag
Hello mindenki volna egy olyan kérdésem hogy az új liga skilljéről lehet valamit tudni a spectral shield throwal kapcsolatban hogy,full armorból fogja számolni a dmg-et vagy csak a shieldnek az armorjából. Mert ha full armorból számolja a dmg-et akkor elég op tankos buildet lehet vele kihozni Juggernaut és The Brass Dome-al párosítva.
-
braker
tag
válasz 0karmacoma0 #12754 üzenetére
Tehát hiába húzok fel 80k armort pl attól még a skill nem fog 1 misi dmg-et tolni.
[ Szerkesztve ]
-
braker
tag
Akkor a lioneye's remorse-től jobb pajzs kell bőven hogy jó dmg legyen a skillnek köszi a gyors választ.
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Har_melin #12752 üzenetére
még a jugghoz:
ha non crit buildet csinálnék, akkor biztos, hogy az Unrelenting-et (a védelmet adót) választanám az Unyielding helyett. 7 EC tekinthető szerintem az alapnak egy Juggnál (különben miért ezzel játszana valaki), és a 35% dmg csak increased, nem more, ahogy az area is. A stunos rész addig, amíg a stun immunitás szinte az egyetlen, ami megmaradt egyes bossoknál, nem érdekes.
A mostani változatban majdnem olyan stabilan fenntartható a max EC, mint az elsőben, amikor 100% chance volt rá, így a két dmg csökkentés állandónak vehető, plusz most még kapott egy 28%-os chaos resistet is.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Patrick
addikt
A ligából mikor kerül át standardba a map update? Egy csomó map nincs megcsinálva, ami a ligában meg lett...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Patrick #12759 üzenetére
a liga végén, azt hiszem holnap.
Más: olvastam egy érdekes javaslatot a boss drop javítására. Arról folyt a vita, hogy ha megnövelik a bossoknál a lootot, akkor lesznek, akik kifejezetten bossfarmingra állnak át és csak átrohannak a mapon. Az ötlet az volt, hogy a mapon maradt monszták arányában növekedjen (vagy csökkenjen, ha büntiként számolják) a boss dropja. Ha kipucolod előtte a mapot, akkor a boss is több/értékesebb cuccot dob.
Szerintem mondjuk elég lenne csak a map dropot bónuszolni a bossnál, már az is elég motiváció lenne a megcsinálásához.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
-
Har_melin
Topikgazda
Éééés az utolsó is befutott, Ascendant
Ahogy látom a Slayer részen meghagyták az overleech-et, igazából emiatt választották sokan, a többit most nincs időm átnézni
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Összerakhatták volna egy posztba, remélem én nem hagytam ki semmit.
Egy előzetes videó a beastcrafting receptekről.
Ahogy az várható volt az ascendancy módosításból, a Herald of Ash most már spellre is működik majd
Kijött a harmadik új gem, a Tectonic Slam adatlapja is. A Jugg automatikus EC generálásához nagyon szépen passzol ez a csak egy EC-t felhasználó more dmg opció
Dancing Dervishből Dancing Duo, új fated cucc - kapunk még egy plusz önálló fegyvert? 33% more dmg az kellemes.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Tectonic Slam Chieftain
Gyakorlatilag bármilyen fegyverrel (egy és kétkezessel, unarmed is) működik, 100% fire conversion, 10% fire pen, EC generálás a TS-hez, leech és regen. Kár, hogy az Oni Goroshi saját sebzése nem hit...
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
A konverziós résszel mindig bajban vagyok...
Ha az Oni Goroshi ad "123% of Sword Physical Damage gained as Extra Fire Damage", de a Chieftain és Tectonic Strike az egész phys dmg-et fire-ré konvertálja, akkor megkapom a fegyvertől az extra sebzést vagy nem?
Vagyis előbb kapom a bónuszt és utána konvertál vagy előbb konvertál és mivel már nincs phys dmg-em, nincs bónusz sem?
Védd a fákat - egyél hódot!
-
félisten
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Plazmacucci #12768 üzenetére
a Trickster új Extra Chaos Dmg pontjánál viszont pont arról volt szó, hogy azért double/tripple dipping, mert a konverzió előtt kapja meg a pluszt, aztán ha még egyszer konvertál, akkor ott is.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
0karmacoma0
senior tag
válasz Har_melin #12767 üzenetére
Szerintem megkapod. Onnan gondolom, hogy mikor a cold cyclonert számolgattam, annál többet dobtak a gain x%phys dmg as extra cold módosítók, minél több phys dmg-m volt és ezzel arányosan nőtt a full konverziós változat sebzése is. Szerintem ezeket a gain módosítókat kiszámolja a phys dmgből aztán hozzáadja a konverzió utáni dps-hez.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Plazmacucci #12768 üzenetére
közben megnéztem, ez egy elég alapos videó a témában (célszerű minden lépésnél megállítani, hogy az ember megértse a számokat). Ennek alapján az extra dmg-et a konverzió előtti physből számolja, vagyis pluszban megkapom.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz 0karmacoma0 #12770 üzenetére
lehet, hogy ebből mégis OG farm lesz az elején, de magamnak. Az OG egyetlen hátránya a degen. A Cheiftain ad alapból 3%-ot, plusz a 6 Endurance Charge után még 4,2%-ot, ez 7,2. A mostani cleave jugg fám nagy része felhasználható volt hozzá, az ad még 7,2%-ot.
Vagyis még ha nincs is EC-m (ami valószínűtlen, mert magától is generálja), akkor is a lvl90-nél szükséges 11% környékén vagyok, EC-vel bőven fölötte és ebben nincs még benne a leech a fire dmg-ből. Az Ignite itt szinte folyamatosnak vehető, a herald of ash most már burn prolifet is ad, jónak néz ez ki
Tényleg 7/24-ben kellene játszani, hogy minden csábító lehetőséget kipróbáljak, úgy érzem magam, mint amikor elkezdtem az egészet.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
A beastcrafting videót nézve lehet, hogy ezzel akarják a bossok felé terelni az embereket, mert ott vannak receptek, amelyekhez unique monszta kell (a példában az Aqueduct madara). Ésszerű lenne, ha az erre épülő Channel boss egy erősebb buffot adna ebben a receptben, hogy ne kelljen már egy-egy recept miatt A2-3 bossokat farmolni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
félisten
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Plazmacucci #12778 üzenetére
szerintem kombinálva lesz értelme a mesterekkel, több körben. Egy-két beastcraft kör (pl. kiválasztott tulajdonságú cucc, ahol feltételezem a magasabb "forrás" automatikusan magasabb tiert dob, aztán mondjuk a modok szétválasztása) és utána master craft.
A másik a unique cuccok craftolása. A részleteken sok fog múlni, de szerintem van ebben fantázia.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
kicsit el vannak csúszva a patch notes-szal, az előző ligánál már szerda reggel kint volt, a development manifestoval és főleg az új passzív fa json fájlával együtt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
jó lenne látni, mit változtattak még. Máskor szokott lenni három nap a tervezgetésre, az új unique cuccok átgondolására. Most pl. lesz egy tonnányi fated unique, amelyek ki tudja, mit hoznak. A set unique-oknál is több szettről volt szó, ott van a crab shield, amiről nem tudjuk, hogy pontosan mi és hogyan működik, stb.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
0karmacoma0
senior tag
Nekem szerintem Champion lesz, de fogalmam sincs mit rakjak hozzá. Az előző ligában kb mindenemnél sword volt úgyhogy most axeban gondolkodom. Sunderrrel indítok majd, de nem tudom az vagy Cleave, Frost balde vagy Double strike legyen majd a fő skillem. A patchnotestól függ nekem is. A sunder meg a cleave előnye lenne, hogy mehet mellé statstick. Főleg bosskillernek akarom majd ezt a karit, de ahhoz meg sword+Bf lenne a legjobb. Igazából azt se döntöttem még el, hogy 1 vagy 2h legyen végül. Tényleg jó lenne a full patchnotes(meg egy updated PoB).
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Mirman
őstag
Nekem pedig egy RF Scorching Ray Trickster lesz. Ezer éve nem volt spelles karakterem csak bow vagy melee úgyhogy most jó lesz a változatosság.
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Nordic #12785 üzenetére
igen, azt láttam csak nem tudtam, mennyire hivatalos. gondolom a tömeges ascendancy változás miatt az utolsó utáni pillanatig finomhangolnak, hogy ne a liga elindulása után három nappal kelljen nerfelni valami véletlenül elnézett über OP skillt vagy kombót.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
0karmacoma0
senior tag
Az új Worthy Foe nodon van ugye az Enemies taunted by you cannot evade attack. Ez azt jelenti 100% accuarrym van ellenük? Illetve ehhez kapcsolódóan a 100% chanse to taunt on hit, vajon működik a heraldokkal is, mint a curse on hit?
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Har_melin
Topikgazda
válasz 0karmacoma0 #12787 üzenetére
szerintem a heraldos megoldás is működik, mert csak szimplán hitet ír, nem attack hit-et.
A Worthy Foe pedig igen, gyakorlatilag egy crit-et engedő Resolute Technique, elég kemény.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
0karmacoma0
senior tag
válasz Har_melin #12788 üzenetére
Ez akkor elég szép. Ha a Herald elégszer beproccolja a tauntot, akkor mapozni se lesz nagyon rossz a Championnal. Jóformán nem is kell accuarryra költeni, csak jó sok attack speedet kell felszedni, hogy jó érzés legyen végigleapslammelni a világot, a regen meg simán lenyomja a Bloodrage-et.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Har_melin
Topikgazda
válasz 0karmacoma0 #12789 üzenetére
A dodge azért még működik, csak az evasion-t hagyja figyelmen kívül, de azért ez is elég.
Én pont azért várom már nagyon a PoB fájlt, mert az új skillel nem tudok rendesen számolni, tervezni a régin
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Patch notes. Jó olvasgatást...
Védd a fákat - egyél hódot!
-
0karmacoma0
senior tag
válasz Har_melin #12791 üzenetére
Harbi visszatért. így legalább a horizontokkal lehet valamennyire variálni, mit is akarunk futni. Bossokon annyit variáltak, hogy a Vault boss ugyan azt a semmit dobja majd mint a többi boss. Pozitívum, hogy az endgamebossok tauntolhatóak lettek, így nem kuka fél champion endgameben.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Har_melin
Topikgazda
- You are now twice as likely to obtain maps you have not yet completed on the Atlas as maps you have. This is intended to help players who choose to play solo complete their Atlas.
- Maps that contain The Elder no longer contain additional monsters or provide Elder rare items from monsters other than The Elder.
- The treasure piles in the Vault map boss encounter, and the boss itself, now drop fewer items. The boss will also use skills that consume treasure piles slightly more often. On average, a Vault boss run should now drop a quantity of items similar to other maps of the same tier, whereas previously it was significantly more.
Harness of the Void a negyedére visszavágva még indulás előtt, várható volt:
25% chance to gain 25% of Non-Chaos Damage as Extra Chaos Damage,
15% chance to gain 50% of Non-Chaos Damage as Extra Chaos Damage
5% chance to gain 100% of Non-Chaos Damage as Extra Chaos Damage.lvl8 Zana mod: Harbingers
És még egy millió más, de ezeket találtam gyorsan.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
0karmacoma0
senior tag
PoBhoz is kijött a patch. Hirtelen kapott 200k dmg-t a kari amit összeraktam a régi Champion cuccokkal.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Har_melin
Topikgazda
válasz 0karmacoma0 #12795 üzenetére
sajnos az új skillek még nincsenek benne.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
lvl5 Zana: Nemesis, megint lehet majd HH chancelni
lvl7 Zana: perandus, legalább lesz mire elköltenem a megmaradt coinjaimat
A harbinger a map shardok miatt érdekes lehet, de azért egy harbi pack messze nem volt akkora XP boost, mint mondjuk egy Breach, szerintem túlárazott 6 chaosért
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Nordic
Közösségépítő
Kicsit csalódott vagyok, hogy skill balance szinte nem is került a játékba...
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Nordic #12798 üzenetére
a redditen is ezen nyűglődtek, de szerintem ekkora ascendancy átdolgozás mellett szerintem egyszerűen se idejük nem volt rá, se célszerű nem lett volna.
Az időhiányt mutatja a Trickster bejelentés utáni durva nerfje. A célszerűséget meg arra értem, hogy egy ilyen nagyságú passzív balance változásnál szerintem célszerű megvárni, hogy a játékosok még mit szúrnak ki. Mi az, ami OP lett, mi az ami nem elég hatékony és utána a skilleket ehhez igazítva módosítani. Ha egyszerre csinálják, akkor sokkal nehezebb meghatározni, hogy a két összetevőből melyik mennyiben felelős a várttól eltérő teljesítményért.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
A másik, amiért kicsit igazságtalannak érzem a panaszkodást, az az, hogy még nem vagyok szenilis. Élénken emlékszem, hogy amikor valamilyen OP skillt visszavágtak és helyette buffoltak valami addig kevésbé népszerűt, akkor ugyanekkora könnyzápor és felháborodás volt azon, hogy mit képzel a GGG, hogy tönkreteszi az ő kedvenc buildjét, amibe beleölt x millió exát, ki az a hülye aki azzal a szar másik skillel akar játszani? Valószínűleg nem ugyanazok sírtak az egyik mint a másik miatt, de ez teljesen a kisnyuszi esete a sapkával.
Most egy csomó ascendancy nagyon komoly buffot kapott, olyant, amivel lényegesen megnőtt mind a sebzése, mind a túlélőképessége. Ezekhez általában nem ugyanazok a skillek kapcsolódnak, szóval aki eddig játszott valamivel, most kipróbálhat egy másikat.
Azt az érvelést, amibe már belefutottam, hogy "nem játszom egy másik skillel, ha ez a nominális sebzésem X %-ának az elvesztésével jár" abszurdnak érzem. Ennek alapján a "balance" azt jelentené, hogy vegyék a leg OP-bb skilleket és húzzák föléjük a többit, ami nonszensz.
Védd a fákat - egyél hódot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...