-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Rambovits #95330 üzenetére
Ment a privát.
whited: Az alkatrész vagy 5 euró, a forrasztó pákás mestereket kérdezd, hogy mennyiért kapják szét.
zsolt19900 Ott nincs semmi, viszont olyan erős benne a rugó, ami visszafelé nyomja, hogy nem rezonálhat, nem lóghat. Ezt a rugót kellene megnézned a kormányon, hiányzik egyik oldalon, vagy eltört.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
válasz Rambovits #95801 üzenetére
Mágus! Jövő héten megejtenénk a szívósor+egr tisztítást. Mit ajánlást hozzá? Brigéciol+féktisztó jó kombó lehet? Valószínű leszedjük a leömlőt is. Hány tömítés kell hozzá? Milyen márkát/tipust keressek? Nem kell a legdrágább, de gagyi se legyen. Összerakásnál meg kell kenni ezeket valamivel vagy Mehet "szárazon"? Esetleg rajzod vagy szerelési útmutatód nincs elfekvőben? Lehet hogy nem nagy dolog, csak megnyugtatásképp. Köszönöm! (Seat Inca 1.9D 1Y 2000-es évjárat)
Ui: Nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Rambovits #97825 üzenetére
Elvileg FNK, ha jól látom, de lehet más.
Ha FNK, akkor ez kell neked: 002301211K
-
válasz Rambovits #98043 üzenetére
Szvsz nem ok nélkül van ott. A hivatalos neve környezetvédelmi tálca (guess what), nem is beszélve hogy vannak autók ahol a vezérlés nem 100%ban borított. A visszahűlés ellen is jó. Meg kiveszi a vízbű a zoxigént.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz Rambovits #98117 üzenetére
Autopalyan jarok nagyreszt es nem nyugdijjas modban
Szerintem teljesen rendben van 140-150-es tempomatos sebessegnel. Az enyem DPF-es volt ugyhogy az meg radob egy 4-5 decit. Az ilyen 4-5 literes fogyasztasok nagy resze kamu. Az csak ugy megy ha valami kompakttal mesz folyamatos 100-zal .
Egyebkent a 2-es Leonnak nagyon sprod a futomuve, en azert nem vennem azt megegyszer. Kilatni se elore se hatra nem lehet. Az elejen bejott a bunker feeling, de a hetkoznapi hasznalatban megutalja az ember.
Napi 110km-nel en inkabb koltoznek, mert ott oriasi koltsegek vannak az uzemanyagon kivul is. -
válasz Rambovits #98125 üzenetére
Hah, akkor kölcsönkérek egy trabit
tresh: Itt még Domi is többre van taksálva mint amit ér...hallottam már Szegedről a hátam mögül hogy vajh mit csinálhatok hogy 6 milliós autóval mászkálok...6 milliós...hát azonnal adnám el a picsába hogy 4-t vegyek egy másik allroadot
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz Rambovits #98121 üzenetére
Az a baj, hogy evi 40 ezernel mar 2 evente gumicsere, 3 evente vezerles, a futomu is kerni fogja a magaet, stabi palcak, szilentek stb es ezek meg csak a tervezheto koltsegek.
Ehhez jon meg az hogy az auto erteke iszonyat romlik, foleg egy olyan orszagban ahol az autok km szamlaloja soha nem eri el a 200e-t.En naponta kb 20 percet (25km) megyek, de mar ez is iszonyat idoveszteseg amit soha nem kapok vissza.
-
footy
addikt
válasz Rambovits #98133 üzenetére
Az a biztos ha leteszteled, mert eloszor mindig alulsaccolja az ember a varhato km-ek szamat. Eloszor en is azt hittem, hogy egy 20-asnal tobbet tuti nem megyek, mert a munkaba jaras evi 12k. Aztan a 3 eves atlag most olyan evi 28e korul van.
Az ertekvesztesnel mar a leonra gondoltam.
-
-
-
tresh
addikt
válasz Rambovits #98203 üzenetére
Ez a SuperB már igen messze van a hétköznapi kategóriától. Az alkatrészek kb ugyan azok ahogy a szerviz költségek is pl egy passat vagy a6 esetén mivel a motor család alaplemez ugyan az. Szerintem a 2000-es években volt jobban látható hogy az audi képviseli a prémiumot a VAG csoportba. Mára ez szerintem igen csak összefolyt.
Szerk: bár itt az én 99 -es a4-em is, semmivel se drágább a szerviz költsége mint pl egy ugyanilyen motorú oktáv,g4,leon,toledo,passat.
Persze tudom az audi az adui és nem skoda de én biztos nem adnék azért plusz 10 misit pl hogy 4 karika legyen a skoda jel helyett főleg úgy hogy sokkal jobban felszerelt ugyanakkor ugyan olyan műszaki tartalmú autóba üljek.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
HaZse
őstag
válasz Rambovits #98968 üzenetére
Köszi, de ez már meg lett csinálva. Ki lett pótolva egy kis plusz kábellel és még sajnos így se az igaz. Olyan, mintha nem tudná rendesen meghúzni a kioldó szerkezetet.
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
válasz Rambovits #101064 üzenetére
Nem. Akkor már a Gti dupla lámpája
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
footy
addikt
válasz Rambovits #101519 üzenetére
Ha valasztani lehetne en nem kernem. Az aksit elegge eszi es 50-60 korul van egy uj.(AGM kell mindenkepp) Ezenkivul ha kettostomegu cserejere kerul sor, akkor abbol is a dragabbik valtozat kell bele. A VW-nel egyebkent sem tul jol van implementalva a dolog. Nehany gyarto a suretesi utemben allitja meg a motort igy az indulas sokkal gyorsabb es szinte eszrevetlen. A VW-nel pedig olyan mint egy alap inditas.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Rambovits #101519 üzenetére
Q3-ban és 5-ösben használom napi szinten, nekem nincs bajom vele. A Q3-ban kicsit lassabb (ez amúgy manuális, a másik automata), illetve tudtommal a BMW kondit tölt és arról indít, ez az Audinál pontosan nem tudom, hogy megy, attól függ, kitől vették a rendszert. Egyébként szerintem túl van lihegve a dolog...
-
őstag
válasz Rambovits #101519 üzenetére
engem nem zavar
amikor fékezel tölti a generátort és kb 1-2 percig arról megy minden áram a lámpánál, a motor meg leáll
hogy mit tesz tönkre arról még nicns tapasztalat, 2 napos a kocsiszerk: lehet nem a geneártort tölti hanem valami mást
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
kk831228
addikt
válasz Rambovits #101519 üzenetére
Biztos hogy figyeltek azért az élettartamra... 3 évig nyugodt lehetsz... Szerintem több hátránya van mnt előnye... Ez nem olyan mint egy kényelmi extra, én az ilyeneket csak szükséges rossz dolgoknak tartom... Semmi előnyét nem élvezed... Viszont ha ki lehet kapcsolni akkor had legyen... Az hogy mennyire vam túllihegve pedig majd 5 év után derül ki meg 200000km után...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
brumi1024
veterán
válasz Rambovits #101567 üzenetére
Szombaton lementem a 90-es lejáróig (Balaton északi part), vasárnap este vissza, hétfő este megint le, kedd reggel vissza. Szombaton volt két baleset, amiatt nem volt az igazi, de a többi esetben rendesen lehetett haladni, egyedül vasárnap fordult elő 1-2x, hogy 100-ra le kellett lassítani.
Az sokkal inkább zavaró, hogy a jobbra tarts ismeretlen fogalom az itthoni vezetők nagy százalékánál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- SkyShowtime
- Renault, Dacia topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Futás, futópályák
- Politika
- Hardcore café
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs