-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
válasz focvis #150755 üzenetére
Én is nagyon sokat szenvedek vele, az az igazság, viszont már megszoktam, és jó dolog.
Úgy vettem észre, hogy pont el kell találni azt a nyomatékot, aminél finoman indul., Ha sportosan indulok, ránt, mivel hirtelen engedi fel.
Az a baj, megszoktam, és a buszban meg nincs. Majdnem rágurultam az előttem állóra
Vagyis van, de nem automatikus, hanem gombbal lehet bekapcsolni.havri
-
havri1
félisten
válasz BUZZLGHTYR #150840 üzenetére
Gyáritól eltérő méret régen nem volt engedélyezett, műszakin sem, forgalomban sem. Manapság nem tudom mit változtak a szabályok, de az elég kopott gumi gyanús. Amiatt azonnal leveheti a rendszámot.
havri
-
havri1
félisten
válasz Kronk #151006 üzenetére
Én pajzs mellett döntöttem, nekem is kulcs nélküli.
Hasonló cucc is jó, esetleg még egy OBD csati variálás (más, egyedi csatlakozó gyártása).
Van egy srác, aki pajzshoz hasonló lopásgátlót szerel, de nem távirányítós (ellophatják a kódot) megoldással, hanem manuális (kileshetik..), viszont az egységet nem a motortérbe szerelik, hanem a műszerfal mögé olyan helyre, amihez a műszerfalat ki kell szedni. Esélytelen pár perc alatt[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #151161 üzenetére
Doki, nézd már meg pls, hogyha manuálba fűtesz, és teszem azt a lábra állítod a levegőt, akkor a műszerfal szélén lévő 2 nyílásból (nem ami az ablakra megy az oszlopból), jön levegő?
Én akármit állítok, abból a 2-ből mindig áramlik levegő.Akartam küldeni képet, hogy nekem mennyire melegszik, de annyira poros a műszerfal, hanyagolom inkább
Amúgy amiért fotóztam, hogy igazából a start/stop nekem nem megy. Eddig azt hittem hideg motor/olaj miatt, aztán az akksi gyengesége miatt, de akksi feltöltve, olaj 92 fokos, víz 90, és semmi..Ikont kirakja, és nem állítja le. Most, hogy belegondolok, nekem egyszer volt csak, hogy leállította, valamikor december elején.Akksi AGM-es, még a gyári. Vettem lidl-s töltőt, akku checkert. Töltő akármikor rádugom, negyedről indít, és kb 1 óra alatt tölti fel. Full állapotban a checker is csak 50% töltöttséget mutat. De ami érdekes, hogy töltés közben sem megy feljebb a checkeren Nem értem én ezt..amúgy látszólag semmi hiba az akksival, indul meg minden.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #151170 üzenetére
Én is ki szoktam kapcsolni, mert kímélni szeretném. De néha elfelejtem, és látom, ikon kint, áthúzva. Na ma teszteltem. Mentem 2x 20km-t, és célhoz közeledve sem állította le, 92 fokos olajnál. Nem mintha baj lenne, csak fura.
szerk.: Én ha tudom (2 hetente kb), rárakom arra a lidls töltőre, mert nagyon keveset, rövideket megyek, tuti többet merül, mint tölt. De igazából nem vettem észre változást.
Ha beszarik az AGM, mehet bele sima akksi, vagy csak ilyet szabad?[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Na, hála az égnek. Mondjuk a start stoppot nem használom, ha működne akkor sem
Nézegettem a gyári VARTA-t, de a 82e ár miatt még a sütiket is töröltem a böngészőbőlhavri
-
havri1
félisten
válasz i-sti #151177 üzenetére
Azt hiszem ez gyári volt, de valóban 40 körül vannak a VARTA-k is most árukeresőn néztem.
Ha azt veszem, hogy 5-6 évig jó, akkor nem vészes.
105Ah? Hm, nem IFA-ba kell
Nekem kicsit többre hozza ezt a típust[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Ha már vásárlás.
Ablaktörlő. A gumi kezd leszakadni a vázról, cserés.
Nézegettem, vaktában, de nem tudtam dönteni. BOSCH jó?
Na meg a másik érdekesség. Hogy ne fagyjon rá éjjel, sokan (régen én is) kihajtottam. Na ezen nem lehet, mert a géptető alól indul. Erre ma nézem, szomszéd szintén B7 passaton kihajtva. Azt meg hogy? Ennyire benéztem volna?(#151179) i-sti: Gondolom nagyobb autó, és diesel. Ez pici fűnyíró.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
Valaki tudna nézni egy unixos cikkszámra árat, hogy kb mennyi az alap, vagy a kedvezményes?
604467 valeo vm 330 ablaktörlő szett.Szerk, megtaláltam.10122 huf alapáron. Ezt hozták most, pedig BOSCH-t rendeltem, mert az volt csak minőségi. Na most már mindegy, majd legközelebb magam rendelem. (igaz 7900 -ért jött)
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz tomcsi23 #151534 üzenetére
Ezt értem, de az EDS nem fékez kanyarodáskor -szerintem (1) -, meg nem vesz el gázt, az az ESP feladata, ez kikapcsolható.
EDS - szerintem (2) - akkor zárja a diffit, amikor ledifferálna, és szükség van rá, de ezeket én csak terepjárókban használtam eddig, és ott manuálisan kellett kapcsolni.
Ha nem egyről beszélünk, akkor sorry[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz tomcsi23 #151536 üzenetére
Felhasználó vagyok, így nem tudom a működési elvét. A saját autómmal sem vagyok tisztában e téren (sok más téren sem..) Nekem pl mást ír ha kikapcsolom, mint Dokinak.
Simán elképzelhetőnek tartom amúgy, ha a komplett menetstabilizáló része lenne az elektromos differenciál zár, és azt ha szükséges, ráereszti menet közben.
Az eredeti kérdésre visszatérve, a manuális gomb (Régen ESP felirat volt rajta, most csak a csúszkáló piktogram), nem tudom, hogy az esetleges EDS-t is kiiktatja e.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Kun89 #151719 üzenetére
Azt hiszem 2013-tól már szíjasok vannak.
Viszont sokat fejlesztettek a láncokon. A gyári meg a mostaniak között szemmel láthatóan rengeteg a különbség már. Tehát ha cserél az ember, egy sokkal erősebbet, jobbat kap már. Már sokkal többet kéne bírniuk.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Manuális 6-os váltónál az 1-est hidegen elég nehezen veszi. Akár N-1, akár 2-1. Ha megyek pár km, már jó. Ez így rendben van, vagy olajcsere már ajánlott?
83e van benne, nem láttam semmilyen bejegyzést a könyvében erről.
B7/2011
Köszihavri
-
havri1
félisten
válasz L1ZRRR #151907 üzenetére
Hidegintításkor pl, tehát első sebessegváltásnál darabosan veszi. Ezt így nehéz leírni.
Elkezdtem tolni a kart, és érzem, felénél akad, ilyenkor vagy nagyon picit emelek a kuplungon, és beveszi, vagy erősebben kell tolni. R ugyanez.
1-est visszafelé nagyon ritkán rakok, általában akkor, ha már megkívánja pl emelkedőn (van egy nagyon erős emelkedő, ami pont kanyarból jön, és elsőbbségadás van, szinte meg kell állni), vagy lámpához érve, pont zöld,de 2-es már kevés. Na ilyenkor, ha még hideg (pár km belül van), kemény. Uzemmelegen kb mindegy mit hova mikor, szépen eszi.[ Szerkesztve ]
havri
-
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #152025 üzenetére
Na, ez jó, hogy szóba került!
Automata törlés bekapcsolva, működik rendben. Autó leáll, kar marad automatán. Autó később indít, ilyenkor nullába kell tenni, és újra automata törlés, vagy simán megjegyzi, mint a világítás pl?
Mert nem egyértelmű. Régi Passat felejtette, újra kellett kaocsolniz, ez mintha elindulna újra, de nem az igazi. Néha töröl, de nem annyit, mint kéne.havri
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
- Kupon kunyeráló
- PlayStation 5
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...