-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #163444 üzenetére
Én elég sok rövid távot megyek ... ezért kellett a nagyobb akku !
Ahelyett az Exide Excell helyett szerintem ezzel jobban jársz !
Nem véletlenül lehet csak erre és Barum -ra venni kiterjesztett garanciát
Szerk.
De nem akarlak rábeszélni, nekem bevált 3 autónál is ... és ezért ajánlom !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
veterán
válasz F_Zolee #164967 üzenetére
Azt gondolom félreértetted; utoljára 2008-ban, azaz 10-11 évvel ezelőtt mentem 30 ezret egy olajjal (fosch GM -> turbócsere). Most 2 alkalommal volt az, hogy 18 ezer után cseréltem, így utolértem a 15 ezres rendszert (54, 72 és most 90 ezernél). Nekem ez így tök jó volt.
Most Liqui Moly ment bele, eddig minden VW-mbe Castrol Edge-t rakattam. Nem kizárt, hogy a LM-val egy hangyányit jobb a fogyasztása. Ellenben a hidegindítás jobban tetszett a Castrollal; az LM-mel jobban hallom, ahogy a láncfeszítő felhúzza magát. Esélyes, hogy legközelebb visszatérek a Castrolhoz.
-
veterán
válasz F_Zolee #165896 üzenetére
A minap ültem egy kedves fórumtárs 15 éves Audi A4 cabriojában, nem nyikorog benne semmi, pedig aztán rongytetős, így kevésbé masszív a kasztni. A Golfom zajosabb. Illetve az új autóval csúnya értékvesztést lehet produkálni, ahhoz smucig vagyok.
@sasa134: A listán van: D5 és D6. Most olvastam a D6-ról szervizblogot, hmmm... talán mégis inkább a D5.
@ Zizmand: Egy darabig elég volt az a 3 db 5 év alatt. Amúgy tök jó autó.
@ Rob210: A keletiek nem jönnek be, leginkább az egyszerű belük miatt. Talán vmi Lexus, Infiniti, ami bírja a taposást és haladni lehet vele és nem bukó.
@ Mágus: Nem ragaszkodom a 3.0-hoz; jó lenne a 2.0 TDI, max. csipsz. A DPF egyelőre nem zavar; az igazsághoz tartozik, hogy még nem volt DPF-es dízelem, csak DPF előtti és DPF OFF-os. Szívesebben vennék több pénzért fiatalabbat (csak tartsa az árát, ne legyen háklis); tehát nem szeretnék 5 millióért 10 évest.
Miért inkább dízelben gondolkozom? Mert haladni szeretnék, elfogadható fogyasztás mellett, illetve elég foscsik a VAG benzinesek (olajzabáló korábbi 1.8/2.0 TSI-k, biciklilánc vezérlések, koksz, 260 ezer forintos termosztát-csere, stb.). -
Mágus2
Közösségépítő
válasz F_Zolee #165964 üzenetére
Mert a 16 szelepesnél valami észlény az olajkádból elvett, hogy elférjen a kipufogó. A 8 szelepes sr még a régi 1.9tdi olajkádjával van. 4,2 kell bele, ha teljesen kifolyik, 4,5. A 8 szelepes motoron hátul van a kipufogó csonk, nem megy semmi a kád alatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz F_Zolee #166114 üzenetére
Nyilván, igazából az utcainál egy fokkal akarok csak jobbat.
Mágus2: Nem kell akkor melegíteni? Wolf írta, hogy azt is melegíteni kell.
Lehet hülyeséget írod, de a leonom alatt is hűtött van szerintem, elől és hátul is.
Ping TomcsiFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F_Zolee #167195 üzenetére
Itt is lassan meglesz a 300, nemrég fordult bele a 294-be. Na majdnem elfelejtettem, pedig mai történet - a szélvédő is berepedt mosás közben. Nem valami szép a múlt hónap mérlege: egyik traktor főtengely törés, másik majdnem leégett, a Golf már szinte fel sem tűnik
[ Szerkesztve ]
-
válasz F_Zolee #167379 üzenetére
Ezt en sem ertem, akinel a led vakit, annal a halogen is szarul van beallitva. En valtottam, senkit nem vakit, fel ev alatt soha senki nem villogott, de elotte meg is neztuk este rendesen. Inkabb az a borzaszto mennyi szarul beallitott lampas fut. A hyundai meg a nissan gyari ledjeirol ne is beszeljunk, borzaszto modon vakitanak, nem tudom gyarilag ekkora fos, vagy keson veszi le az automata refit az gep.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz F_Zolee #167379 üzenetére
Szerintem lehet, csak ujra neki kell futni a tipusengedelyeztetesnek, vagy egyedit kerni.
#167384) aero.: Azert az, hogy este megnezted, meg sokat nem jelent. Erre vannak a muszeres ellenorzesek, mert azok megbizhatoak. Amugy nagyon egyszeru a problema: Az izzo kb. gombsugarzo, a led pedig baromira nem, max felgomb, de igazabol az sem. Egy sima csere soran az eltero sugarzasi karakterisztika nincs kompenzalva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen