-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz #00809728 #16998 üzenetére
evo-rol szerintem józan ésszel nem lehet dönteni, max ha van pénzed venni mellé még egy családi verdát
egy családi nyaralás alatt gondolom nem csak keresztbe veretnétek de hosszu távra egy olyan autó, biztos rohadt nagy feeling de mindennapokra gondolom eléggé kompromisszumos, de hát mit tudhatunk mi róla? max szeretnénk ha azon filozhatnánk hogy vegyünk e egyet vagy sem -
Kickass
őstag
inkabb ilyet vegyetek ez a fun
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #17026 üzenetére
gondolom
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #17031 üzenetére
ja marha jol nezne ki rajta, kb mint egy lovasszeker
-
Kickass
őstag
válasz Balupapa #17038 üzenetére
persze a fun-t ami egyebkent is meg van emelve (ugy is nez ki mint egy traktor kar h terepezesi kepessege nulla kb arra jo h egy magasabb fekvorendoron ne akadjon fent ), meg a gti se kapott ekkore papucsot, tok folosleges, tul nagy megbontja az osszkepet ormotlan, ekkora kocsira 16-nal nagyobb felnit folosleges rakni
egyebkent szubjektiv velemenyen nem veszunk ossze, hiszen a kromcsikokat is megveszik valakik pedig az autos tarsadalom nagy resze oket is kirohogi
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #17040 üzenetére
mennyit ultetne?
-
Kickass
őstag
válasz Balupapa #17054 üzenetére
hülyeség, persze h aki leülteti 12 centit meg felbassza 2xx széles/peres gumit nem beszélhet komfortról
ha fent hagyod a gyári tappancsokat és ültet egy szolid -35mm/-40mm-t kb semmit nem veszel észre, valamivel a kocsi tömeg középontja lentebb kerül így kicsit stabilabb lesz
ha a gyári futóműved pöpec semmi baja nem lesz az ültetéstől
progresszív rugó látszik ahogy más a távolság egy egy körnél, nekem H&R van bent szerintem semmivel nem keményebb mint a gyári elől -40mm hátul -35mm, fekvőrendőrön meg padkánál figyelni kell, egyébként ez a mérték még pont az ahol nem megy a hétköznapi használat rovására az ültetés
-
Kickass
őstag
kuplungtémához, az olasz szaromhoz van szar japán Exedy készlet, 50valahány ezer csókkal lehet hamarosan szükség is lesz rá
-
Kickass
őstag
na balatonrol hazaerve 720km visszafele egesz uton klima, illetve egy SuperB-es 'nyomasanak' koszonhetoen egy kis tilitoli oda-vissza jofele pesti dugo, atlag 9l-es fogyasztas, a fogyi bajnokoknak horror, en rosszabbra szamitottam
-
Kickass
őstag
válasz tomcsi23 #17449 üzenetére
ez most igy jott ki egy honapja mikor a szallast foglaltuk meg nem tudtuk milyen ido lesz, igy is sikerult leegni szerdan meg csutortokon azt meg nem banom h akkor mar nem vagyunk mikor a sok pronyos belekezd a balatonsoundba csutortokon mar gyultek egy kettot majdnem el is csaptam nem birtak felfogni h az uttest nem azert van h ott fotozkodjanak meg 5en menjenek egymas mellett....
-
Kickass
őstag
válasz tomcsi23 #17516 üzenetére
hetvegen fater utan is utanamentek, valakire radudalt mert telefonalas kozben szerencsetlenkedett, megallt mogottuk aztan mikor fater kiszallt akkor gyorsan a gazra lepett en mogottuk jottem mar csak az elhajto kocsit lattam aztan mondta hogy valaki kemeny akart lenni....egy darabig....
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #17685 üzenetére
kozbe ragugliztam es Enzo Ferrari mondotta vala...
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #17741 üzenetére
ha megvan neki a kialakitas/csatlakozo vagy mifene akkor elvileg utolag belerakhato, kell hozza a tempomatos bajuszkapcsolo, egy Stilos srac megcsinaltatta nemreg neki talan vmi 35k korul jott ki az egesz muvelet
aki meg esetleg mar csinalt ilyet leirja reszletesebben
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #17747 üzenetére
ha volt gyarilag xenonnal szerelt verzio abbol a Bravobol akkor vhol kerits egy fenyszoromosot, nem hinnem hogy akar mukodnie kene vagy ragassz fel ket kamufenyszoromosot aztan annyi
ha nem volt benne akkor egy kotekedosebb fajta rendor tenyleg elveheti erte a forgalmidat
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #17803 üzenetére
meg se erdemled
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #17916 üzenetére
ja csak a tied ér vagy 2,5-3x annyit, AMD meg lemegy a bontóba azt 100ezerért komplett donort vesz ha összetöri, nem sok értelme lenne egy teljeskörűt kötni rá, max egy lopás+elemi kombinációt
-
Kickass
őstag
válasz AMD Power #17950 üzenetére
a Seat lesüllyedt arra szintre (vagy talán mindig is ott volt a VW csoportba vétele óta) ahonnan a Skoda indult, hogy a VW olcsó márkája, míg a Skoda ma se egy presztízs autó egy két modellel eléggé nagyot nőtt az értéke (lásd SuperB), a Seatnak nem sikerült olyan modellt főleg az utóbbi pár évben letenni ami igazán megragadta volna a vásárlókat
-
Kickass
őstag
jok ezek a talik, bar a tavalyi Infernorol azt hallottam nem volt valami nagy eresztes
csak mostmar azert nem megyek h lekopkodjenek az off autommal
-
Kickass
őstag
válasz AMD Power #18282 üzenetére
lattam h tegnap[ este ota 33 hozzaszolas volt amit nem olvastam rogton tudtam h valami vita van vagy valaki autot keres mert ez a topik nem porog annyira
AMD Power 18282: szep szep azert en megkerdeznem a jovebeni vasarlo helyeben hogy azon kivul h beraktak egy S3-as turbot mit valtoztatott es mitol lett 320 lo, egyebkent meg az eletben nem adja el ennyiert....
-
Kickass
őstag
válasz rob210 #18502 üzenetére
ezt sok helyen olvasom, es nem tudom elhinni, eleve a joleti orszagokban a kozep/felso reteg nem 10 eves intervallumokra vesz autot hanem lecsereli azt par evenkent fiatalabbra, vagy ujra vagy majdnem ujra, a masikat meg tovabb adjak, de nem azert mert az mar hasznalhatatlan hanem mert megtehetik
szerintem kb ugyanezt mondtak a 10 evvel ezelotti autokra hogy ez mar nem olyan mint a regiek, aztan megis futnak, sot pl a mercedesnek pont a 90-es evek masodik feleben-vegen voltak megbizhatosagi problemaik mostanra ugyaugy visszaszerezte a nimbuszat (vagy emlithetnenk a Renault roluk szinten azt hallani hogy ujra autokat gyartanak bar ezt is az ido donti el inkabb), egesz egyszeruen szerintem egy gyarto se engedheti meg maganak hogy szart gyartson plane nem szandekosan mert az kiesik a pixisbol
azt meg vegkepp nehez elkepzelni hogy a mernokok titkos laborokban penzt nem kimelve ugy kiserletezzenek az autok gyengitesen hogy az majd egyszer megterulo tenyleges profit legyen (jelenlegi helyzetben a kisebb gyarak lehet fent se maradnak 10evig), ahelyett hogy ugyanezt a penzt es energiat a tenyleges fejlesztesbe olnek, ezaltal megalapozva egy olyan hirnevet amihez szivesen visszaternek a vasarlok, akar a 3-4eves autojukat akar a 20eves 'szarukat' szeretnek ujra cserelni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs