Új hozzászólás Aktív témák

  • Kickass

    őstag

    válasz rob210 #18502 üzenetére

    ezt sok helyen olvasom, es nem tudom elhinni, eleve a joleti orszagokban a kozep/felso reteg nem 10 eves intervallumokra vesz autot hanem lecsereli azt par evenkent fiatalabbra, vagy ujra vagy majdnem ujra, a masikat meg tovabb adjak, de nem azert mert az mar hasznalhatatlan hanem mert megtehetik

    szerintem kb ugyanezt mondtak a 10 evvel ezelotti autokra hogy ez mar nem olyan mint a regiek, aztan megis futnak, sot pl a mercedesnek pont a 90-es evek masodik feleben-vegen voltak megbizhatosagi problemaik mostanra ugyaugy visszaszerezte a nimbuszat (vagy emlithetnenk a Renault roluk szinten azt hallani hogy ujra autokat gyartanak bar ezt is az ido donti el inkabb), egesz egyszeruen szerintem egy gyarto se engedheti meg maganak hogy szart gyartson plane nem szandekosan mert az kiesik a pixisbol

    azt meg vegkepp nehez elkepzelni hogy a mernokok titkos laborokban penzt nem kimelve ugy kiserletezzenek az autok gyengitesen hogy az majd egyszer megterulo tenyleges profit legyen (jelenlegi helyzetben a kisebb gyarak lehet fent se maradnak 10evig), ahelyett hogy ugyanezt a penzt es energiat a tenyleges fejlesztesbe olnek, ezaltal megalapozva egy olyan hirnevet amihez szivesen visszaternek a vasarlok, akar a 3-4eves autojukat akar a 20eves 'szarukat' szeretnek ujra cserelni

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák