-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz kk831228 #127331 üzenetére
Az autóval általában menni szoktam, nem állni, de ha volt is baleset miatti dugó a pályán, hát az 1.6CR ott sem hűlt vissza, fűtés 22.5 fokon volt.
(#127332) Brumi˘
Látom te is követed az eseményeket, amit írtál nem igaz. Olvasd az egészet végig, és utána írj ilyeneket. THX!
(#127334) atos19881101
Bocs nem tudok idegen nyelveken, mit is jelent ez?
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #127334 üzenetére
Egyébként te magad vagy az, mert fogalmad sincs mire tetted ezt be. Gondolom te is végigolvastad jó alaposan minden hsz.-t.
(#127335) Brumi˘
Munkanap volt... Szabadság az jövőhét utántól jön....Resszkessetek 3 hétig!
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #127345 üzenetére
Nem mondtam, hogy egyáltalán nem jó, de télen semmi keresni valóm ilyen helyen, nyáron viszont jó napsütésben száraz úton, feltéve ha van jó futómű az autó alatt.
(#127346) Mágus2
Már írtam korábban, hogy létezhet, de ezek leginkább a ló tulsó oldala esetek.
Legtöbben nem járnak télen ilyen helyeken, így sosem szembesülnek vele.
A Cseh-Lengyel határ közelében Harrachov-nál van egy nagy egyenes lejtő, az biztos van 2km legalább, de lehet 3is. Ott nem hűlt vissza -7 fokban szintén 22,5 fokra állítva a fűtést az 1.6 CR.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #127372 üzenetére
Már írtam korábban 2x is, ez engem is zavar.
(#127370) brumi1024 Ok, de ettől én még nem tapasztaltam ilyet. Aztán ha nem is sokat, de jó pár ezer km-t (kb. 20e-t) mentem ilyen autókkal. 1.9Pd 1.6CR 2.0CR. Amelyik előrébb van azzal többet.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz i-sti #127377 üzenetére
Mondd, ettől függetlenül sosem ment lejjebb nálam, pedig 5 különböző autóban ültem. 3db 1.6CR(ezekkel céges úton voltam hegyen Lengyelbe legalább 4-5 alkalommal télen, mégse mozdult meg...) 1 Pd, és 1db 2.0 CR...
A visszahűl-IK téma lezárva részemről.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #127468 üzenetére
G5-től ez a funkció alapból elérhető, bár szerintem nem jó megoldás.
Folyamatosan nyomni amíg fel nem megy...
Passat B5 nél riasztós utólagos bicskakulcs szettel lett megoldva nálam. Ott 1x a zár gomb, és felmegy végig. Le nem megy vele, de amennyit használom lefelé arra meg jó a zárba bedugott kulcs elfordítva továbbra is.
Vagy most a G4-nél CAN-BUS-os riasztóm van, amivel a gyári bicskakulcsról tudja ugyanezt.
Napfénytető vezérlés le van véve, ha a távirányítóról zárom, mert ezt szoktam nyitva hagyni szellőzés miatt.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Magnum_ #127562 üzenetére
Nekem szervízkönyv alapján 30e km volt a gyertyákban, kicseréltem, mert mindig cserélem ennyi után.
Utána megadta magát az egyik ceruza trafó kb. 10-15km után. Gondolom volt összefüggés közte/vagy nem..., kihánytam mind az 5-t belőle, vettem újat, így maradt 4 tartalékba...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Kiskokó #127590 üzenetére
Nem hiába preferálom jobban a 10-en, vagy akár 20-on éves autókat...
Egy megkímélt darab még mindig jobb mint ezek műszakilag.
A forma 2.odlagos számomra, extrák 20éve is voltak az autókban, távolságtartó tempomat, sávfigyelő stb. nem, de nincs is rá semmi szükségem.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #127609 üzenetére
Már korábban is előjött ez párszor, írtam is 15-20 év múlva térjünk vissza rá.
A töltés időn nem hinném, hogy érdemben lehet változtatni. Az akksit úgy kell elhelyezni, hogy csak ki kelljen cserélni egy feltöltöttre, és go tovább. A "kút" feladata lenne a cellák ellenőrzése is, tehát olyat nem kaphatsz ami feltöltve 50km-t bír, mondjuk 300 helyett. Persze az otthon töltés funkció továbbra is opció maradna.(#127606) Kiskokó
Aki ennyi pénzt képes kiköhögni autóra, nem gondolnám, hogy a 15-20l-es fogyasztás megerőltető számára...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz i-sti #127612 üzenetére
Ha nagyon fontos a gyártók részéről, ez a környezetbarát dolog, akkor lehet ezt szabványosítani, mint akár a mobiltelefonok nagyrészénél a micro usb-t behozták anno. Nem feltétlenül kell csavarhúzóval érkeznie bárkinek is, akár alulról egy erre programozott robot kicserélheti mondjuk 1-2perc alatt. Vagy földalatt beépítve, vagy állványra állva.
Kinek mi a nézete, meg mit jelent a kőgazdag, ha én kapnék havi 1M nettot, ami azért elég messze van a kőgazdaságtól, engem nem érdekelne, hogy havi 30-40e-ért tankolok mint most, vagy 60-80ért.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Kiskokó #127615 üzenetére
Nem, de nem is ez volt a téma, hanem pl. közel tesla menetteljesítményűről.
Azért írtam kinek mi, neked számít nekem nem számítana.
15milliós autót egyébként sem reális megvenni, még 1M nettoból sem...
Legalább is én biztos nem vennék ekkor sem 5-6M felettit. Más kérdés, hogy lehet bedobná a 20-at is egy E46 M3 személyében pl.... És?(#127616) Danex
Vágom, de ez 15-20év mire elterjed, mintha benzinkútra mennél most tankolni...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz McSzaby #127723 üzenetére
Évjáratot nézve nagyo olcsó, törve biztos volt, a 129e az nem km lesz...
Ennyiért 4-5 évvel idősebbet lehet venni, ami jó is.Pl. volkswagen_golf_iv_1.8_t_gti_recaro Chippel ugyanúgy legalább 180hp lesz.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz McSzaby #127735 üzenetére
G2 tessék.: volkswagen_golf_ii
(#127737) McSzaby V5-nél is ki kell venni a motort, 200e-ből megúszható, többet nem kell cserélni nálad úgysem, akkor nemtudom miért probléma ez. Szíjas vezérlést cserélsz 2x ezalatt, árban kb. ugyanott vagy.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #127739 üzenetére
V5-nél van elég hely még a motortérben a szellőzésre+ 9.2l hűtőfolyadék+ bármenynire is szeretnéd, hogy tönkremenjen nem fog, mert én vagyok a tulaja... (Vízpumpa cserélve lett+2évente hűtőfolyadákcsere megvan... ) Ja, és 160e km van benne.
(#127742) Mágus2
Nem fog 220-230e-ig, nem megyek állat módjára vele(pályán 140tempomat, néha 160, mert nem megy le egy paraszt, és jobbról kell előzni, de ha netán mégis nem olyan nagy probléma másik motort venni bele. 100e-ért osztogatják váltóval szervízkönyvvel. Kiderül... 50e km-után cserélek hoszbordást, és vele vízpumpát is feszítővel....Nem probléma 3évente 40e-t rákölteni.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #127743 üzenetére
Inkább a te vízpumpás storyd nem az, mivel külső vízpumpás, így ha 2naponta cserélem akkor 2, soha nem fog nálam tönkremenni.
Ez a 200ig meg se állnak történet honnan jött?130-140-nél elkezdek távolodni, egyik se jön utána a seggembe....Mióta 30e az alapbünti, senki se nyomja neki, lehet odaáit így van, de itt megnyugtatlak nem.
Csak a szlovák rendszámos autók mennek, de azok is max 160-al az M3on.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #127759 üzenetére
Nyilván 2, a másik vezérléscserekor cserélve lett.
Gondolom, azis elfog futni összesen 90e km-t...(#127762) Mágus2
Figy amire én használom, ITTHON, arra elég, mert te sem villognál le 130-140-nél...
200nál meg nem érdekel, ha így is lenne, mert sosem megyek annyival.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #127764 üzenetére
Lehet itt spekulálgatni, ahogy én használom semmi baja se lesz még 60e km-en keresztül.
Ez nem a hülyegyerek széttaposott autója, előtte sem volt az...
Az meg, hogy a VR6-ok nagy része szét van taposva, nem az én problémám.
Amíg létezik szívó, addig turbos nem kell...
Következő 6 henger szívó lesz, lehet ezúttal egy BMW...vagy G5 R32, még van idő dönteni..
Ja és ezekkel sem fogok 200-al menni...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #127768 üzenetére
Nemtudom hányan...Akiknek többnyire probléma van/volt itt az autójukkal, azok vagy szart vettek/ vagy nem lett normálisan szervízelve. Tudom mi, és mikor lett cserélve, teljesen nyugodt vagyok ezzel kapcsolatban.
Ha így is lesz (1% eséllyel) max. 250e ft-om bánja, nem olyan nagy tétel ez úgy gondolom...
De menjünk tovább a világvégét felfestve, még akár 5 évente is beleférne egy ilyen (nálam 80-90e km), az autó árát tekintve, és még így is bőven marad pénzem, egy többmilliós amortizációját figyelembe véve, mivel a forma, és az új technika pont hidegen hagy.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #127775 üzenetére
Már megint a szobor...
Ha fáj, hogy sokmindent jól csinálok az auto terén, tudod mi a válaszom...
Miből is derült ki, hogy mennyit keresek? Szerintem semmiből...
A motor meg annyira szar, hogy ma is gyártják...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Kiskokó #127803 üzenetére
Egy ilyet 9990Ft szoktam bontani, majd nagyrészt szétlocsolni hullán, pár hörpintést iszom azért, ami marad belőle...
Ne küldj ilyen gagyit, de úgy semmilyet, nem szorulok rá.(#127807) freaghill
Munkidőbeli üresjáratokat ki kell tölteni valahogy.
Otthonról, vagy bárhonnan az esetek 99%-ában nem írkálok, itt sokan este 10kor stb.(Úristen )
Van egyéb jobb szórakozásom a szabadidőm eltöltésére. (Gondolom sokak nagy örömére )[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz artiny #128714 üzenetére
Ez jóindulattal is eredményez max. +2lovacskát. 75 vagy 77 olyan minegy...
+kinek van kedve a betét szűrőt 4-5e km után takarítgatni/olajozgatni, ha nem így teszel tönkreteszi a motort a beszívott retek.
Vegyél egy patika 1.6-ost, úgy vélem neked elég lesz.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz kk831228 #128828 üzenetére
V5 be is melegedett kb. pont 5km alatt, és nem mozdult.
Csak -13.5 volt mikor indítottam. Akku megérezte, de ugyanannyit tekert beinduláshoz mint szokott.
Sőt le is mosattam, és majd 2órát kocsikáztam, hogy kiszárodjon a kritikus helyekről.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129750 üzenetére
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129754 üzenetére
A 2.8-hoz van minden autósboltban is. Lehet kicsit többet kell kutatni az eladónak a rendszerben, de kb. ennyi. Már kérdés, hogy ez már nem kimondottan város barát autó a fogyasztás miatt.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129756 üzenetére
Akkor a 10l simán hozható.
Kevés km-eset kell venni első tulajtól szervízkönyvvel, nem lenne ezzel több gond 5 év alatt, mint bármelyik más autóval...Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129758 üzenetére
Max. 2. tulajtól, ki lehet fogni 6e Eur környékén, csak nézni kell naponta a hirdetéseket, mondjuk mire itthon van papírozva az is 2.2M...
(Ennyiért inkább én E46 328/330-at választanék több extrával... )(#129763) Speeedfire
Semmi baj nincsen az alkatrészellátással. Nekem 2.3 V5 van, vezérlést is cseréltettem már benne.
Gond nélkül kaptam.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129775 üzenetére
"egy G4 szerű is lassan veri a 20-ast."
Azért kell 2003-as évjáratot venni, az még elég távol van a 20tól, enyém is aug.-ban lesz 14éves.
(#129777) VR6-Fan
"+drágább a vezérlés csere és kivetetted a motorváltót"
Ellenben 1x kell kicserélni, aztán soha többet. 200k-ból megúszható.
Olcsóbb fenntartani az 1.8T-t, csippel picit jobban is megy talán, a röhögve körbeautózást szerintem nem gondoltad komolyan, a lényeg, hogy mindenkinek az van, minek járjon az ember olyannal mint bárki más?[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #129781 üzenetére
Már eladta haverom, nem tudok kérni.
Zeperfs-en is elpicsázza minden mért adatban, úgyhogy talán jobb is (neked), hogy nincs.(#129785) Mágus2
A 150lovasat (mert arról volt szó) nem szokták 200-ra vagy többre húzni gyári állapotban. 190-re, azzal kb egál.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #129786 üzenetére
Tudod mit autóz az körbe? Max. az enyémet.
(#129787) Mágus2
2.8-at is lehet okosítaniAz csak 1.8T lesz akkor is. Havernak volt 400hp-re húzva igaz audi S3-ba, persze átalakításokkal...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129789 üzenetére
Lambdát stb. mind 1x cseréled, nem kell ettől megilyedni...
Szerintem elég az autó sokmindenre, ettől erősebb nem igazán indokolt a magyar utakra.(tuning nélkül)(#129790) Mágus2
Meg lehet ezeket jól csinálni, meg szedi a lábát, de mivel viszonylag olcsó, így mindenki ehhez nyúl.
Nekem ez az egy bajom vele. Szomszédnak is GTI 1.8T G4-e van. Jól néznénk ki, ha beállítok egy ugyanolyannal mellé.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #129792 üzenetére
Kb. semmi se látszik, olyan mint bármelyik más 1.4-1.6 amin fényezve van a díszléc/kilincs is. Még a féket se látni a téli kerékkel.
Egyedül a hangjára lesznek figyelmesek a járókelők. Az autósok közül meg csak nyáron, mikor le van húzva az ablakuk.
A 2.8 valóban jobb ebben, mert eltér kicsit az első koptató, és hátul is látni a kipuffot.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #129796 üzenetére
Belül azért más, mondjuk az új L&K-kon már rá is van írva.
Szomszéd cég úgyvezetőjének új Superb van ilyenbe. Elég pofás.Megvehetném az enyémre a V6 koptatókat + a kipuff. véget, megúsznám 35-40e-ből, de nem akarok többnek látszani, mint ami.
Faternak is a 140-es CR van a passatba, igazából elég normál közlekedésre, felvetette a chipet 1x, de mondtam a DSG miatt hagyja inkább, tovább fog tartani nélküle.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #129801 üzenetére
Nem érdekelnek a felső határok meddig lehet kitolni, ne mondja senki, hogy ugyanolyan üzembiztos.
A 2.8 meg 220ló csippel, ha csippelgetünk...
Egyébként meg hagyjuk ezt az olcsó János tuner dolgot(aláírom ez az ország ezt tudja), mer agyfaszt kapot tőle. Kell egy 5.0 mustang akkor.
"veszel két szondát, egy maf-ot egy ac-t és leszoptad magad, még ha azért van guba akkor is"
Nehogy már 200k problémát okozzon, ha cserélni is kell. Ami nem szentírás, hogy bekövetkezik.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen