Új hozzászólás Aktív témák

  • Speeedfire

    nagyúr

    válasz VR6-Fan #129777 üzenetére

    G5 platform és fiatalabb, sokkal inkább eldobható műanyag szemét, G4 még csak csak....
    Pedig a legtöbb helyen inkább azt olvasom, hogy a G5 GTI sokkal jobb anyaghasználatban, mint a G4-ek.

    pl hogy mindenből +2 :)) +drágább a vezérlés csere és kivetetted a motorváltót, magasabb fajlagos fogyasztás
    a segéd berendezésia pont ugyan azok mint a tibiknek (maf, pl drágább hozzá, csak egy tipik alkatrész ami a 85% szar már mind két tipusnál), dmf pipa, pcv-pcr rendszer pipa, 2,8 4db lambda szonda van 2 szélessávúval (90e darabja, teli áron, de ha a 4-ből 3-at kell cserélned és van kedvesség úgy is 100+)

    Na jó, de ezeket se kell cserélni mindig. A G3-ba is volt vagy 30e a lambda szonda, nem akkora felár az a 90k/2db. A többit néztem bárdin, nem annyira vészes.

    és chipel egy 150le-s AUM motorkodos mitom én G4 gti röhögve körbe autózza fajlagosan alacsonyabb fogyival.
    A G4 GTI nekem nagyon nem jön be. Árban nem rosszak, de akkor is.

    jó pofa dolog az a 2,8, de szvsz gyáriba nincs létjogosúltsága.
    Pedig csak a gyári játszik nálam, turbó biztos nem kellene. Nem tudom, hogy mennyi lenne egy stage1, de biztos lenne vagy 500k. Pedig nagyon bejönnek. :) [link]
    A 2.8 V6 max amiatt "lenne jó", mert nagy motor van benne erő, nyomaték és 4 kerék hajtása van.
    Viszont nem szívesen mennék ki kocsiért, mikor hasonló tudású van itthon, hasonló árban. A seat-ban is szoktak lenni olykor itthon 4x4-ek.


    lenko:
    Azért kell 2003-as évjáratot venni, az még elég távol van a 20tól, enyém is aug.-ban lesz 14éves.
    Ja és akkor már "csak" 15 éves. ;] :P


    Mágus2: Az a cupra nem 180Le, hanem 220 gyárilag. :)

    [ Szerkesztve ]

    Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

Új hozzászólás Aktív témák