-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
blokad
senior tag
Sziasztok,
Nem tudom jo helyen jarok-e, de talan itt rendelkezik valaki vag-com kabellel, aki tud nekem segiteni.
Fabia 3-ban szeretnek par dolgot bekapcsolni (needle sweep, hill hold, kanyarkoveto fenyszoro, automatikus ablakfelhuzas pl.)
Termeszetesen nem kernem ingyen
Koszi!
-
Danex
addikt
Na megjött a behívó levél ,hogy vigyem a kocsit csalástalanítani
-
Halver
csendes tag
Szervusztok!
Mágus, vagy más hozzáértő fórumtárshoz szól a következő kérdésem:
Van egy 1.4 Octaviám, 2012-es gyártású, CGG motorkóddal.
Közeledik az olajcsere, és első alkalommal nem szakszervizbe vinném.
A gyári olaj- és levegőszűrő típusára lennék kíváncsi, mert azt szeretném beletenni.Esetleg a pollenszűrőjére is, bár ennél talán nem feltétlenül érzem szükségesnek a gyárit.
Aktív szeneset, vagy simát ajánlanátok?(Az olaj Mobil ESP 5W30 lenne.)
Köszi előre is.
-
gzbotii
veterán
-
sasa134
addikt
Urak, B8 Passat a 150 lovas 1.4 TSI-vel mennyire élhető? Évi 8-10k km-re nem akarok dízelt, hétvégi autó lenne, gyakorlatilag.
7es Golf Varianthoz képest +100kg a Passat, az nem a világ.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Halver
csendes tag
válasz Morris #129213 üzenetére
Rendben, akkor azt hiszem Mann lesz.Köszi Morris!
Természetesen az "első szervíz"-et úgy értettem, hogy az első szervíz, amikor nem szakszervíz végezné a munkát. Eddig a garancia miatt oda hordtam... De vastagon fog a ceruzájuk, olaj (Castrol 5W40, nem longlife), olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere 42 k volt.
-
i-sti
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #129217 üzenetére
Nem úgy kell elképzelni az 1.6 benzint, hogy rossz vele menni. Nagyon kellemesen mozgatja a bódét, akkor veszed észre mennyire nem megy, ha lepadlózod. Akkor is olyan kellemes marad, mint negyed gázon, érdemben nem mutat semmit, csak bőgni kezd. Normális közlekedésre nem kell több.
[ Szerkesztve ]
-
artiny
őstag
Ezek a hibakodok jottek elo ma diagnosztikan, az auto ugralni kezdet menet kozben es motor hiba bevillant, Valakinek elojottek mar ilyenek egyszerre,mit kene cserelni ami okozhatja? VW golf 5 1.4 55kw
16684 -
P0300 - 00116686 -
P0302 - 00816687 -
P0303 - 00116518
P0134 - 008 -
gycs02
tag
Az én "beszállítóm" szerint a gyáriba is ezeket csomagolják lszűrő filtron, pszűrő mann, goszűrő mann, oszűrő mahle. Mindez 5 l castrol edge 5/30 ll-l 26e volt, nem mondom, hogy kevés a 42, de nem is túl sok, főleg, ha gyári cucokat kap. Bár a Skoda vs VW és a benzin vs dízel miatt lehet nincs igazam.
-
artiny
őstag
válasz Mágus2 #129223 üzenetére
A valodi szerelo epp nem volt othon, csak a diagot neztuk meg addig.
16684 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelene / vicenasobne
P0300 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
P0302 - 008 - neverohodny signal - Sporadická16687 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu
P0303 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP16518 - rada valcu 1 - sonda 1 - zadna aktivita
P0134 - 008 - neverohodny signalLambda szonda-ra gyanakodtunk.
-
-
artiny
őstag
válasz Mágus2 #129226 üzenetére
ok. koszonom a valaszt. amikor ment vele a testverem amikor tortent, o is a gyertya ,trafora gondolt. meg az hem annyira veszelyes mint a szonda -ahoy neztem sokkal tobbe kerul.
az baj, h karacsonykor vettuk az autot. es ha akkor ratettuk Volna gepre akkor jelezte Volna szerinted ezeket a hibakat?
[ Szerkesztve ]
-
Halver
csendes tag
válasz gycs02 #129224 üzenetére
Mivel "szak"szervíz volt, gondolom gyári szűrőket kaptam (?).
Az olaj 4x1 l Castrol 5W40 előttem bontották fel, nem hordós cucc. (Kértem, hogy ott lehessek a műveleteknél a szervizben. Az ára volt - ha jól emlékszem - 4 x 6000 Huf. Ezt az 5W40 es olajra sokallom.
A pollenszűrő 5-6000, ....K. Norbi
Megnézném én, csak nincs aknám, alul védőlemez van, felülről pedig nehéz hozzáférni....Köszönet mindenkinek a segítségért, holnap délelőtt meg is rendelem.
Szerk: Az autó most lesz 4 éves (2013 jan-ban vettem át.) Illendő már cserélni a fékfolyadékot és hűtőfolyadékot is - ha jól gondolom?
Más valami?
(Most van benne 28000 km - Igen vehettem volna bérletet is ennyi távra, mint Vili. )[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Halver #129233 üzenetére
Mivel "szak"szervíz volt, gondolom gyári szűrőket kaptam (?).
Remélhetőleg ki is cserélték
Max a fékfolyadékot, hűtőfolyadék még jó. Én csak vezérléscserekor szoktam cserélni, bár nekem folyamatosan frissül.Mann oldalán katt a szűrűre, kereszthivatkozás írja a gyári cikkszámát. És lehet keresgélni ki is a gyártó.
[ Szerkesztve ]
-
lord_devil
tag
Mágus, B8 2.0 TDI fojtószelepház csere után van szoftveres teendő? Csere után a hibakód eltűnt, majd következő indításnál visszajött, törölni nem engedi (legalábbis vag-commal nem).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #129237 üzenetére
Alapbeállítást kell csinálni neki. De ha visszajött a kód, lehet nem is a fojtószelep volt a gond, hanem a kábel.
-
mario1012
tag
Létezik, hogy akksi csere után a kulcsról történő nyitás-zárás gyengélkedni kezd? Többszöri megnyomásra sikerült csak kinyitni az autót vele. (Nincs benne tapasztalatom, még nem cseréltem, de most ezt tapasztaltam) A kulcson a kis pilács, gombok megnyomására villog, így gondolom az elem még bírja benne.
-
Morris
veterán
5.5-ös pd paszulynál ha kinyitom az ajtót nem kell mennie a szivattyúnak?
Vagy ez csak benzines vasaknál fícsör?