-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
Magi!
Hátsó tárcsa: 1K0 615 601 AA Hátsó betét: 5K0 698 451 A
Ezek.elvileg a gyari szamok, VIN alapjan
Namost ehhez etka is es a bolt 272x10mm-s tarcsat hoz hatra. Lehetseges?Elore meg a megbeszelt 280ast: Első tárcsa: 1K0 615 301 AK Első betét: 1K0 698 151 A
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #128987 üzenetére
Bocsi, hálás is vagyok, köszönöm a segítséged, meg is lett a lendkerék, várja az olajkályha az időpontot mikor jut fel Pestre műtétre. Ha lesz még találkozó akkor eltolom én is a képem, és vendégem leszel sörre borra pálinkára
Tényleg nyár óta nem nagyon olvasgattam a topciot, de az elmúlt pár hétben nem láttam bitpork-ot erre, esetleg kasztot váltott vagy csak jobb dolga is akadt mindsem a fórumon tengesse szabad perceit?Ez csak amolyan érdekességképp a fórum fűszerezésére
Csak hogy a mai nap se teljen el nyugodalmasan, a reggeli pöccröff indulás után a céges parkolóban rostokolt 8,5 órát az autó, és délután úgy gondolta, hogy neki hideg van ahhoz hogy az akku elég kraftot adjon, és b@szott tekerni. Bikakábel irány ótósbolt és vettem egy új akkut, nem nagyon olvastam utána, amit javasolt a csodaprogram start-stoppos az ment bele Varta E39 Silver AGM -es 70AH -s.
Egy órája lementem kicseréltem igaz most a másikkal is indított második köszörűre, de ezzel elsőre rögffent.
Sajnos a multiméter fentmarad, de a régit egyelőre beraktam a csomagtartóba, holnap rájuk mérek.Amit kivettem az egy EXIDE volt, mégpedig 7P0 915 105 E azonosítóval, ebből arra merek következtetni, hogy még a gyári akku lehetett, mivel ez gyári VW cikkszám, és mióta nálunk van nem cseréltük (2éve) az autót 3 évesen vettük, szerintem 3év alatt nem kellett az előző tulajnak sem cserélnie.
Most itt a gép előtt ülve rákerestem a cikkszámra és ugyanezzel E betű nélkül csak Varta akkukat dobált a képkereső de a Varta/exide feliraton kívül minden infó matrica címke ugyanott van mint azon amit most kivettem. -
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #129058 üzenetére
nem tudom most lefotózni és a napokban sem, acél felni van fent
na de nem akut. sőt. (mármint a hátsó). amikor meglesz az első, akkor lesz fotó a hátsóról (egy hónapon belül ). mit fotózzak pontosan?
olyat üveg pálinkát kapsz tőlem, hogy fal adja a másikat
Tomcsi meg teát, mert nem iszik[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #129058 üzenetére
Eskü pont most olvasgattam utána mivel a google találatot dobott pont erre a fórumra, ahol elmondtad footy-nak, hogy tanítania kell, és épp nézegettem videókat erről, hogy is megy, mikor visszajöttem frissítettem, és látom, hogy jött tőled is a segítő infó.
Ezek az autók már sokkal okosabbak mint én vagyok.A következő tényleg az lesz, hogy tankolás után meg kell neki adni hogy melyik kúton milyen üzemanyagot kapottAkkor viszont lehet hogy sz@r akkut vettem, van rajta egy QR kód ami azt a számot tartalmazza ami alá van írva, de ez 12 karakter, a gyárin meg más formátumú 10karakteres a akkukód.
Rá van mondjuk írva az akkura hogy BMS-es de hogy mi a kódja... -
-
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #129065 üzenetére
Ok, ahogy látom sok embernek akadt ilyen BEM nélküli gondja, csak a szériaszámban hozzáadtak 1-et hogy más legyen, és egyből új akkunak látta. Illetve mivel nálam exide volt előtte, így meg kell változtatni az akkukódot VA0-ra. Meg változott az AH is 68-ról 70-re.
Van egy videó róla, ha jól értelmezem ez 3 féle módon mutatja el ugyanazt. Az első kettő a BEM kód alapján progamozza fel "magát" az utolsónál meg manuálisan lövi be hogy milyen gyártó mekkora akku.
Illetve egy német oldalon azt olvastam, hogy ezek az autók előbb utóbb "megtanulják" milyen akku van bennük, és ha van BEM kódod az azért jó, mert akkor egyből "okos" lesz, nem kell tanulgatnija.
-
mazacar
tag
Sziasztok!
Kolegámnak szeretnék vezérlés szett kiválasztásában segíteni általatok..
2006 VW Golf Plus BSE 1.6 75kw
Várom a segítő válaszokat!
Előre is köszönöm! -
simonjoe
senior tag
Na, neeeee! Novemberben cseréltem akkut a Passat-ban, ezek szerint még "leveleznem " is kellett volna a kocsival, h kapott új batteryt????
Joe
-
Fr3eWar
őstag
válasz simonjoe #129071 üzenetére
Attól függ milyen passat, van-e benne BEM (Battery Energy Management) rendszer de ha így írod akkor gondolom legalább B6-os
Tegnap este mikor beraktam a kulcsot akkor nem kapcsolt be a rádió, kézzel bekapcsoltam, kivettem a kulcsot, kulcs vissza megint nem kapcsolt be és nem kapcsolt vissza a rádió.
Reggel beültem, kulcs be, és bekapcsolt a rádió. Én semmi anomáliát nem vettem észre eddig ezen kívül.
Kecskeméten nincs ismerősöm akinek lenne VCDS-e, és olyan embert végképp nem ismerek aki ért is hozzá.
Szóval nálam most pár hétig így lesz, remélem nem lesz baja. Ha megyek lendkerék cserére, akkor a szomszéd VW szervizet megkérem, hogy segíjjenek szegény elesett emberen -
mario1012
tag
Tegnap megjöttek a megrendelt olaj + szűrők, ma már csak a kicserélésre + beszerelésre várnak, ebben a pompás időben. De ha most értem el az újabb 10k km-t, nem lehet válogatni. Most olajból kipróbálom a Motult, előző 2 Castrol Edge ment bele, szűrők szokásos Mann.
Gázolajszűrő cseréjénél mire érdemes különösen odafigyelni, hogy ne legyen levegős. Nem lenne jó ha csere után nem indulna a gép. Az új szűrőt a helyére teszem, feltöltöm a T szelepnél gázolajjal, aztán mehet az indítás vagy ne töltsem fel csak 2x-3x a gyújtást adjam rá, hogy feltöltse magát? 2002 Passat 1,9 PDTDI AVF 96 kw.
Olvastam Mágustól, hogy a cr motorok esetében VCDS-sel kell aktiválni a pumpát, itt pd-nél gondolom még nincs ilyen gond, e nélkül is meg lehet oldani a cserét.
-
enddav
aktív tag
válasz kk831228 #129048 üzenetére
-7°C volt és így sem hült vissza, ez annak tudatában nagy eredmény, hogy korábban képet is raktam föl arról, hogy +10°C-ban is városba beérve visszahült pár egységet, óra szerint ~85°C-ra.
tibbike01: 4000 volt a termosztát, 1000 az egy liter fagyálló, légteleníteni is kellett, összesen munkadíjjal együtt 15000.Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #129077 üzenetére
Ha CR, akkor jól meggyilkolta a magasnyomású pumpát. Nem mehet szárazon, mert leforgácsolja magát. Szigorúan tilos indítani üres szűrővel vagy levegős rendszerrel!!!
2010 utáni autókon nem indul az üzemanyag pumpa a tankban a gyújtás ráadásával, csak amikor elkezd tekerni az önindító. Ezért kell bekapcsolni a pumpát és 3x 60 másodpercig járatni. Ez feltölti a szűrőt és kinyomja a levegőt a tank irányába. Csere után úgy kell indulnia, mintha nem is bontottál volna semmit. Pöccre.
do3om kolléga elmeséli neked, neki cseréltem, légtelenítettem diaggal... Előttem a szerelője órákat szívott, mire sikerült beindítaniuk.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #129079 üzenetére
Akinél voltam, hogy a Dacsián cseréljen vezérlést kérdeztem, hogy az Audin, hogyan kell gázolajszűrőt cserélni?
Azt mondta, kicseréli majd párszor ráadja a gyújtást, hogy ne induljon be. Vagyis kuplung nélkül benyomja a kulcsot.
Azt mondta ő mindig így szokta és pár próbálkozásra a pompa feltölti a szűrőt vezetéket stb.Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #129082 üzenetére
Azt csak fel kell önteni, nincs a tankban segéd pumpa, csak szívókosár. Mindent az adagoló csinál. Az átlátszó csövet fullra felöntöd, meg a T szelep helyén a szűrőt fullra. Pöccre indul, ha nincs levegő az átlátszó csőben. a cseréhez szükséges egy fél liter tiszta gázolaj, hogy legyen miből feltölteni a rendszert.
I-sty 2010 utáni autóknál már nem. Majd meglepődik.
[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
Hidegen rámértem az akkukra, a régi ami a csomagtartóban van jelenleg terheletlen állapotban 12,5V volt valami izzót vagy bármit rá kellene hekkelnem, mert kíváncsi vagyok droppol-e, a 12,5 nem tűnik vészesnek, a kocsiban levő új (nem tudom számít-e, hogy még nem töltöttem fel, azaz még csak tegnap boltból beraktam az autóba, de kb a reggeli 10-15percet kegyegett rajta eddig a generátor) 12,2V-ot mutatott, valószínű már az önmagában előterhelés, hogy rá van kötve az autó annak minden érzékelőjével.
Indítás után 14,9V hidegen a feszültség minden fogyasztót kikapcsolva, fényszóró+távolsági+2ülésfűtés+klíma hatására 14,6V-ra "esett" a feszültség. Ez mintha kicsit magas lenne, de ha melegedik akkor talán csökken pár tizeddel. De legalább azt látom, hogy a generátor jó.Ami megfordult a fejemben, lehet, hogy mivel sok volt a hideg, és az elmúlt hónapban csak karácsonykor volt az autó 200km-re megmozgatva a többit városban totyorogta csak simán "lemerült" a régi és nem töltöttem fel eléggé a generátorral, de másrészt ott van hogy 5 éves volt szóval eljárt felette az idő. Azért még egy terheléses feszültséget megnézek rajta, mert az emberi kíváncsiság végtelen ahogy szokták mondani.
-
-
Ricsx
tag
Valaki használ itt BT os ELM327-et? Miért nem tudom vele kiolvasni a hibakódot,elindítom a torque nevű applikációban a keresést de azt dobja ki hogy nincs hibakód...Mit nem csinálok jól?
Új hozzászólás Aktív témák
- Noble Chair EPIC
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel