-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #128297 üzenetére
Aki elhiszi, hogy egy 2006-os 3.0 vagy 4.0tdi-ben 180 000km van 7-8000 euróért, az meg is érdemli. Inkább 480 000km szokott az lenni. Új korukban ezek 50-100 000 eurós autók voltak. Nagy az érték csökkenés, de ennyire azért nem. Ezek a gépek két éves korukra megfutják a 180 000km-t.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz #89874944 #128294 üzenetére
Fiatalabb autó kevesebbet futott minden alkatrész jobb állapotban van.
Nem mindegy, hogy a klíma kompresszor 11 éven át fújta a levegőt vagy csak 5.
Az sem mindegy, hogy az ajtó 4 milliószor nyílt ki, záródott vagy csak 1 milliószor.Fiatalabb autó elektronikájában még nincsenek annyira kiszáradva a kondenzátorok stb.
Novum Forum Siculorum
-
srichard0
csendes tag
Üdv!
Van egy 2006-os BSV motorkóddal rendelkező 1.9 PD TDI Skoda Superb-em. Kiolvastam a hibakódokat, és a következőt találtam benne.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments
Controller: 3U0 920 811 D
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V09
Coding: 31115
Shop #: WSC 00000
TMBDM23U869117989 SKZ7Z0F3542408
1 Fault Found:
00476 - Control Module for Fuel Pump (J538)
49-00 - No Communications-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 73430
1 Fault Found:
00476 - Control Module for Fuel Pump (J538)
49-00 - No CommunicationsAzt szeretném kérdezni, hogy valaki találkozott-e már hasonlóval? Az autó egyébként megy, nem vettem észre rendellenességet. Szemrevételeztem az üzemanyagpumpát, nincs vezeték megsérülve, viszont a J538-as jelzésű vezérlőegység helyét fizikailag még nem találtam meg.
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #128295 üzenetére
Igazából egy A8 - at nincs olyan amikor megérné megvenni... Mondjuk egyik autót se, de az ilyen kategórinál sokszorozódik...
Tényleg kb. 2 év, az amikor még 200000 alatt lehet a km, meg még nem kezd minden beszarni rajta... Na meg ugye jó sokat elbukott az árából...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #128306 üzenetére
Én szeretnék egy régi S8 4.2-est V8 szívót egy nyárra. De én meg tudom magamnak szerelni. És még így is sok benne a rizikó. Persze csak manuális váltós quattrot, hogy lehessen küldeni kilinccsel előre is. Nekem csak buliból kell, hogy legyen mit szerelgetni.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #128307 üzenetére
Na az nekem is tetszett, főleg amikor elindult az a nagy dög állóhelyzetből, mellőlem... Ilyesmi volt... :[link] Kérdezte a srác hogy beülünk - e egy körre, de nem bíztam benne annyira...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
FoLey-v
addikt
Megkérdezem,hogy ennél mi miatt írja ki a hibát?
Address 01: Engine
Controller: 036 906 014 AN
Component: MARELLI 4CV 2893
Coding: 00031
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: N/A• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #128273 üzenetére
Ok, remélem soká lesz. De, ha sokat szarakodik akkor hamar túl adok rajta, nem xarozok!
Köszönöm a kiigazítást foj(ly)tás ügyben.
A motorkódja csak ennyi: CBA, pontosabban ez áll a forgalmiban. Olvasok itt CBAA-t meg CBAC-t, hát a ló sem tudja a mienk milyen! Talán pont a CBAB lehet, mert 140L-s.
Azért megvigasztaltál, tényleg ennyire fos????Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #128311 üzenetére
THX!
A brossúrát a Zasszony elrakta, me köll a hely a kesztyűtartóban a makeup cuccnak.
De, a csomagtartó alját a átvizsgálom.Joe
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #128301 üzenetére
oké, akkor máshogy kérdezem, mert így nem jutottunk előrébb Én is tisztában vagyok vele, hogy egy 12 éves tdi vagy A8 lehet nagy bukta, plána ha 2-300 ezret futott...
szóval van 12 ezer euróm, ebből kell a legbiztonságosabb autó. Felőlem lehetne Hammer is, vagy T72, csak ezek nem túl racionális választások... kiköltözök németbe, de család meg barátok miatt elég sokat fogok hazajárni, és az A4 B5, hát, finoman szólva se egy atombunker ha eltalálnak egy ilyen X5-össel, vagy ML mercivel, túl sok esély nincs benne. Ezeket az esélyeket kéne feltornázni, ezért is húzok inkább az A8 felé, Q7 sajnos nem fér bele... legrosszabb esetben 2-3 hónapig kell kitartania a 12 ezer eurónak a szervizeléssel együtt, utána már nem lesz gond. Ezért kalkuláltam így, ha megvennék egy A8 szívó benyásat, az sokkal kisebb valószínűséggel hagy az út szélén, mint az A6 3.0 tdi. Vagy nem Az A8 elektronika és a légrugó viszont problémásabb lehet... -
Gyula84
veterán
na szépen vagyunk akkor az olvasottak alapján tele kell tankolnom a 14-éves 2.5tdi-t azt mehet rá a kocsira
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
MPowerPH
félisten
válasz #89874944 #128314 üzenetére
6 evnel oregebb V8 TDi-t nem vennek. Akkor inkabb menj at a benzinesre, de ne FSi. Mehet bele az LPG, es csokolom. Az elektronika abban is benne van ugyan ugy, biztos lesz vele gond, mert oregszik, es ugy szepen lassan minden tonkre megy. Ezek mar nem a gyerekeinket fogjak szolgalni, mert nem erik meg azt a kort.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kk831228
addikt
válasz #89874944 #128314 üzenetére
Bazzzz és mi lesz ha egy kamion talál el, akkor b.. tod az A8-at is... Kicsit azért ez vicc, nem gondolod... Jó nem azt mondom, hogy vegyél egy swift-et, de egy A4 azért elég ahhoz, hogy van valami probléma, jó esetbe nem a hullaszállítók visznek el...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoLey-v #128320 üzenetére
Mindenre van megoldás. Ha innen megyek megcsinálni, az neked drága lesz.
Geli. Nem jó oldalról közelíted meg. Ennyi pénzért a legfiatalabb még elviselhető biztonságot nyújtó autót venném. Szar érzés A8- ban megdögleni a német pályán, mikozben az autómentőt várod.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #128326 üzenetére
gondoltam már rá, meg is néztem egyet... de nem ismerem a volvókat. Tulajok szerint nincs vele gond, és a 2.4D is megbízható.
Mágus2: és mi lenne az?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #128334 üzenetére
Ez a:
Enable Adaptive brake lights
[46 - Comfort System] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 8
Bit 0 - Emergency Brake Flashing via Turn Lights active (1 = active)
Bit 1 - Emergency Brake Flashing via Brake Lights active (1 = active)Csak akkor villog minden mint egy karifa ha satuféket nyomok és a rásegítő is bekapcsol, vagy mindig mikor a fék pedált simogatom?
YT-on kerestem videókat de ott csak a satufékről vannak tutorialok, ott pedig villog.
Novum Forum Siculorum
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #128334 üzenetére
Egy szakmai kérdés ismét. A VCDS-ben hol tudom megnézni a kormány állását? Múlt héten elvittem futóműveshez, és kissé jobbra áll a kormány. Ha jól emlékszem még Te írtad, hogy VCDS kimutatja pontosan, hogy hol a 0 fok.
Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-v-
addikt
válasz MPowerPH #128341 üzenetére
De ha nagy gáz van, nincs időd gondolkozni, ösztönösen reagálsz, az agyadba meg már beleégett, hogy a folytonos féklámpa a nagy fék, ez a villogás meg csak a sima szokásos hétvégi M7 a balatonra amikor mennek egymás seggébe és nyomkorásszák a féket ha kell, ha nem .. ugyanezt a villogást látod
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #128337 üzenetére
Ha van esp, akkor az abs vezérlőben a mért értékek között van kormányszög. Ha nincs esp, kormányszög jeladó sincs.
I-sty: csak vészfékre villog. Szerinten fasszág. Nálam a vészvillogót kapcsolja, annak több értrlmét látom
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #128341 üzenetére
Arra tudsz felkészülni, hogy nem nyomod meg eléggé a féket, mert nem a világító féklámpát látod, hanem az elalvót, aztán persze megint világít, és mire kapcsolnál már kis is alszik. Ezt persze nem olyan messziről érzékelhető eseményre értem, hogy még közben a rádiót is lehalkítod, mire odaérsz, hanem valódi vészhelyzetben.
Ja, a vészvillogót benyomni több értelme van szvsz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Danex
addikt
válasz tomcsi23 #128340 üzenetére
Azért tartom hasznosnak mert jobban tudsz reagálni arra, hogy éppen mennyire fékez az előtted lévő.
A neten láttam, hogy satuzott az előtte lévő, ugye villogott a féklámpa, de úgy is lehetett volna látni, mint ha csak kikerülte volna a félreálló autót (lassulása nem volt akkora mivel jeges volt az út).
Viszont így ,hogy villogott lehetett tudni, hogy amúgy satut nyom az előtte lévő és a jég miatt nem lassult nem azért mert csak kicsit nyomta a féket.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #128347 üzenetére
Ha nincs ESP, odébb rakhatod. Általában 1 fog elég, ha a futómű geometria egyébként jó.
-
atos19881101
senior tag