-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SUPREME7
őstag
válasz máyköl #127450 üzenetére
Elég összetett probléma, kezdődött azzal, hogy vibrál minden világítás ha jár a motor, majd random elkezdett nem működni a központi zár, vagy a fűtés, ha megy a központi, nincs fűtés és fordítva Ma például a fűtés sztrájkolt reggel, öröm volt...
Voltam egy közeli autóvillamosságisnál még mikor elkezdte, de kb meg se nézte, csípőből tolt egy "generátor felújítás, 35-40 ezer" diagnosztikát. Pedig elvileg rámért és a töltés, akksi rendben, szóval nem igazán értettem, de közöm nincs hozzá, szóval lehet, hogy ott van a hiba, de nem tűnt túl megbízhatónak, szóval még megnézetném máshol is.
Akár privátban ha dobsz egy elérhetőséget a szerelőhöz azt megköszönném, egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Valaki tudja, egész pontosan hány liter nafta van még a tankban, amikor először ad hangjelzést és a műszerfalon megjelenik az ikon, hogy kevés ez üzemanyag?
Most egy hónapja teletankoltam, kíváncsiságból szerettem volna lemérni a fogyasztást. A tankom, gyári adat szerint 55l, most a jelzés után mentem még 10km, majd újra teletankoltam, első kattanásig 45L ment bele. Tehát józan paraszti logika szerint, akkor még 10L van benne. Ebben az esetben 6.12l/100km átlagott hoztam ki belőle (180km országút, 60km autópálya, párszor körgyűrű, összesen 735km mentem).
G4, 1.9TDI, 110le
Másik: sprintmonitoron, a
trip odometer
mezőben, a tankolt üzemanyaggal meeírni?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
i-sti
senior tag
válasz gzbotii #127455 üzenetére
Azt ő kiszámolja, ha már van egy tankolásod.
Megadod az új km. 174420 (nálam kb ennyi volt utoljára) és kivonja belőle a régit.Itt az enyém ha érdekel: [spritmonitor]
Novum Forum Siculorum
-
-
#70041600
törölt tag
Skoda Octavia 2005 1.9 PD BKC
Bekapcsolt fűtésnél periódikusan szörcsögő hangot ad valami, elég hangos, valami nagyon nem stimmel.
Elvinném szerelőhöz, de mivel nem állandóan lép fel ez a jelenség, előfordulhat hogy a szakember előtt nem lép fel a hiba.
Első körben tehát csak az a kérdés, hogy szerintetek merrefelé kell keresni a hibaforrást? -
molacika91
tag
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne hozzátok.
Mitől van az, hogy az olajbeöntő sapka körül folyik az olaj? Ha letekerem járó motornál a sapkát, kicsit szórja az olajat.
Az autó egy Audi A4 B6, 1.9 pdtdi. 2 hete van meg, többnyire ismert előélettel, az órában 155k km-el (kac-kac). Az autó pár éve kapott egy BV43 turbót saválló coolerezésssl, meg persze a program is írva lett. A motor szépen jár, hangra csendesebb, mint amit eddig hallottam 1.9 pdtdit, PD elemek korrekciója egy tizeden belül van, az eddig vezetett kb 600 km alatt olaj, vagy víz fogyasztást nem vettem észre, nem füstöl kéken. A szelepfedélről ami jön szellőző cső, ott nem vettem észre olajat.
Remélem leírtam mindent.Előre is köszi
-
K Norbi
addikt
Ezt valaki kipróbálta már? Komfort ablak programozás
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Hibás volt a zár és kifolyt a Shell Clubsmart teli jégoldó a csomagtartómban a bal kerek fölötti rekeszben.
Kb 4dl rol beszelünk, a kárpitra folyt de ugye alatta ott a fém.
Kell/lehet vele valamit tenni vagy majd felszárad egyszer? (igazából mar csak a citromos szagot érzem)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ImpersonatoR #127469 üzenetére
Víz és vmi alkoholféleség (etanol, etilén-glikol, denaturált szesz) a java, a többi az illat és tisztítószer.
Szárítsd ki, de amúgy nagy kárt nem okozhat szerintem. -
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #127468 üzenetére
G5-től ez a funkció alapból elérhető, bár szerintem nem jó megoldás.
Folyamatosan nyomni amíg fel nem megy...
Passat B5 nél riasztós utólagos bicskakulcs szettel lett megoldva nálam. Ott 1x a zár gomb, és felmegy végig. Le nem megy vele, de amennyit használom lefelé arra meg jó a zárba bedugott kulcs elfordítva továbbra is.
Vagy most a G4-nél CAN-BUS-os riasztóm van, amivel a gyári bicskakulcsról tudja ugyanezt.
Napfénytető vezérlés le van véve, ha a távirányítóról zárom, mert ezt szoktam nyitva hagyni szellőzés miatt.Az embereknek fáj az igazság!
-
Viperator
őstag
Szép napot, Urak!
Adott Golf IV kombi (AZD motorkód, 1.6 benzines, 16 szelepes, 2000 decemberi gyártás)
Ma reggel elvittem a kocsit műszaki előkészítő vizsgára, két dolgot mondtak:
- a szokásos cserék /gömbfej, szilentek, .../,
- valahogy csökkenteni kell a CO értéket (magas fordulaton a CO értéke 1,1 körül /0,5 alá vinni/), erre azt mondta az illető, hogy lambda és/vagy katalizátor probléma.Mivel az első (elől) lambdát négy évvel ezelőtt cseréltettem (nem volt olcsó). Tippek a CO csökkentésére?
Előre is köszönöm a választ!
További szép napot!
Üdvözlettel!
U.I.: még valami, a múlt héten elvittem a karosszérialakatoshoz a kocsit küszöbcsere miatt, ő a kipufogó elején észrevett egy repedést és csinált hegesztést a repedésen. Az a kérdés, hogy megtörtént repedés miatt magas a CO?
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
veterán
válasz g4bb3r #127480 üzenetére
Parancsolj: [link].
A km, leírás, stb. 100%-ban igaz; a gumiméretet írta el, helyesen 225/45R18 a nyári. Komolyat lép.
Szerk: a télit is elírta, az 205/55R16.
10 ezrenként olajat cserélt. ~100 ezernél volt 1 turbócsere, még nálam.Mindenkitől bocs az OFF autóért.
[ Szerkesztve ]
-
zollner00
újonc
Sziasztok!
Most lehetőségem lenne jó áron hozzájutni egy Audi A4-hez (B7 2007), azonban 2.0 pdtdi motorral (170 le)van szerelve.
Olvastam, hogy ezek a motorok kerülendőek, de tényleg ennyire "oroszrulett" egy ilyen autó megvétele?
Az autóban 230.000 km van és külföldről behozott.Kérlek segítsetek a döntésben!
-
hossszú
őstag
Golf 3 1.4 AEX
Alapjárat problémája van az autómnak.
Általában egyenletes az alapjárat de időnként visszaesik 600 környékére utána észhez tér és van rendes alapjárat.
Hibakód olvasás 00524 kopogásérzékelő hibád dobja folyamatosan, időnként viszont 00561 alsó többlet adaptációs korlát küszöbérték alatt is bejön.
Elképzelhető, hogy csak a kopogásérzékelő lehet a hibás vagy inkább más?„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
AsusBoy
senior tag
OMV üzemanyag
Tájékoztató! A töltőállomásainkon forgalmazott motorhajtóanyagokban a hozzákevert bio-üzemanyag részaránya NEM éri el a 10 térfogatszázalékot: Az OMV MaxxMotion Diesel prémium bio-tartalma (Nex BTL - Hidrogén kezelt növényi olaj): 6,9%V.
Az OMV Diesel elnevezésű üzemanyag nem csak biogén (akár 5%-ban). Kútnál az volt îrva ,hogy 0 tól 7%ig tartalmaz bio összetevőt.
Nos akkor a CRTDI kocsimba a MaxxMotion üzemanyag sem jó? Az is tartalmaz bió összetevőket és mégpedig bio dieselt nem szabadna tankolnom belé.
Illetve ha jó a maxxmotion akkor a sima omw diesel miert nem? Körülbelül ugyan annyi bio összetevőt tartalmaz.Esetleg a kénmentesség miatt jobb a maxxmotion?
-
i-sti
senior tag
válasz AsusBoy #127488 üzenetére
Eddig 15000kmre MOL prémiumot raktam még megy az autó.
Utolsó tank és ami most van benne kipróbáltam egy másik kút prémium dízeljét.
Ebben az az eltérés, hogy papíron ez 55 cetán számú. MOL, OMV ahogy tudom a prémium is 51es.
Mivel hideg van így nagy a fogyasztásom nem tudom összehasonlítani. Erőre, gyorsulásra nem igazán tudom kipróbálni mert nem járok olyan helyen, vagy a motor nem elég meleg.
Talán egy kevésnyivel kevesebbet kér ebből mint a MOL-osból.
Pontosabban:
Ugyan azon az útvonalon sok mínuszokban, hideg motorral, későre melegedőssel ugyan annyit eszik mint a MOL nyáron a sok pluszban.Edit:
Ezek az OMV-sek sem normálisak.
Magyar oldalukon azt írják, hogy a MaxxMotion dízel 57 ketán számú, a román oldalon pedig azt hogy minimum 51-es ketán számú.MOL-osok legalább mind a 2 oldalon azt írják, hogy minimum 51es számú.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
K Norbi
addikt
válasz Harcidinnye #127490 üzenetére
Ez olyan mint a tomcsié! Vagyis majdnem
hangja biztos brutál lehet.[ Szerkesztve ]
-
Viperator
őstag
válasz Viperator #127479 üzenetére
Mégegyszer, négy évvel ezelőtt új lambdát vettem (elől) és drágán, lehet, hogy a katalizátor a problémás (magas CO érték miatt). Szakszerű tisztítással kiküszöbölhető a probléma? Ahogy nézem, hogy az új katalizátor drága.
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen