-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Ma hazafele jövet egy kisebb robbanásra vagy talán az autó alja érhetett le és annak lehetett ilyen hangja.
Egybol felre álltam megvizsgáltam a kerekeket, kipufogóból jól fújta ki a cuccot, motortérbe nem láttam elváltozást.
Aztán elindultam ..turbó is jól működik.Mi okozhatta ezt a robbanó , nagyobb koppanó hangot?
Csak leérhetett az alja? Eddig azon a szakaszon sosem ért le.
Mi történhetett? -
-
Clain
tag
voltam megnézni egy autót, 2012 es VW , festék rétegvastagság 150-250 mikron körbe az autón
A motorháztetőn volt 150 körül a többi elem mind 200 - 250 ig
Ez szerintetek gyári lehet?
Úgy tudom 200 felett már festettek az autók ,de nem akarom elhinni hogy szinte a teljes autó körbefényezték -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #127257 üzenetére
Az első az egyik befecskendező tűjének emelését hivatott mérni, kvázi egy elektromágnes segítségével mér.
Az egyik injektorra megy egy kábel a szelepfedél alá. Általában a sofőr oldali hengersoron a középsőhöz vagy utolsóhoz. Azt a kábelt kell megnézni, hogy be van-e dugva, nincs-e megszakadva, vagy maga az érzékelő a ludas, amit csak a befecskendezővel lehet cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok!
Tegnap elvittem az autót kormányműcserére. Ma reggel megyek érte és közölte az szaki, hogy az adagolómnál folyik a gázolaj?! Mondtam neki, hogy hát akkor megcsináltatnám itt ha lehet, de nem vállalta.. Ma felhívtam egy emberkét akit ő ajánlott, de egész évre be vannak táblázva. Nem tudtok valakit Komárom-Esztergom megyében vagy a környékén?
Lehet buta kérdés, de problémás lehet, ha idén már nem foglalkozom vele, viszont még nagyobb utakat is tervezek?
Köszi a választ előre is!
magyarsrac
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz [HUN]Dani #127259 üzenetére
Lehet buta kérdés, de problémás lehet, ha idén már nem foglalkozom vele, viszont még nagyobb utakat is tervezek?
Amire tudod a választ, azt fölösleges megkérdezni. Probléma lehet belőle, ne használd így az autót. Ha még jobban szivárogni fog, egyszer csak nem fog beindulni a motor. És ott helyben ezt nem oldja meg senki. Vidd el szerelőhöz, mihamarabb.
Az a baj, hogy azt a tömítést nem elég kicserélni, utána az adagoló fejet be kell is állítani. A tömítést bármelyik szerelő kicseréli, de beállítás nélkül be sem indul utána az autó.
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
Sziasztok,
2004+-os Audi A8 3.0 TDI Tiptronicokról hol tudnék kicsit olvasni?
Kötelező kmhez kötött cserék érdekelnének, illetve a klasszikus típushibák. -
Kiskokó
veterán
válasz GabN73 #127264 üzenetére
Helló
Nagyjából ugyan azok a bajai mint a többi 3.0TDI- nek
Facen az A6 4F Limo/Avant csoportban is kérdezhetsz.
De nagyjából tudok mondani.A tiptronic váltó nem rossz, persze ha tönkre megy akkor igy jártál az 400-500K egy komplett felújítás, nem javítás!
A 3.0TDI tipikus típushibái (gyár új alkatrész árat írok mindenre)
Fojtószelep - 65e
Szívósor fedél - 100/140e /db
porlasztók - 350-450e /6db
turbó állító motor - 65-80eEzek nagyjából a drágább típushibái a konstrukciónak, e mellet részecskeszűrő lehet, amit ki kell vágatni és kiírni a szoftverből (mágus itt csukd be a szemed ) ez olyan 40-80e
Ha légrugós akkor az drága tud lenni nagyon!
A vezérlés láncos ha nálad kell cserélni sajnos az is beleugrik 400e körül.A porlasztók ellenőrizhetőek, vétel előtt kötelező!
Egyéb apróbb hibák amik "típushibák" kormányzár elektronika- újra cserélni vagy 300e mert csak kormányoszloppal együtt van de van rá pár 10ezer ftos maszek megoldás.
Ezen kívül amúgy nagyon jó autók és megbízhatóak és szerintem ha egy 8-10 éves kitudja hány100e km-es autóra költeni kell ennyit amit az újkori ára durván 10-20%áért veszel meg szerintem igazán vállalható.
Nekem az A6 3.0 TDI ABT-s most már több mint 5 éve nálam van. 200e Kmel vettük most van benne 280.
Komplett váltó felújítással együtt költöttünk az autóra nagyjából 1,1Millió forintot.
Egy ilyen prémium autónál szerintem ez nem számottevő.. (mondom ezt úgy hogy aki ilyen kocsit akar az sztem tisztában van ezzel hogy durván Havi 20-at félretudjon rakni a kocsira ha bármi baja van)Nagyjából ennyi
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Logeeen
senior tag
válasz atos19881101 #127248 üzenetére
Értem. Megvárom Morris cseréjét, aztán ha az nem jó, akkor hétvégén játszok vele..
Valahogy a lyukra rá tudok tenni valami csövet, hogy ne menjen kárba a fagyálló?
#Xiaomi 13T#
-
Morris
veterán
Jah, termosztát cserénél kell figyelni valamire?
Régen csináltam már és nem emlékszem, de volt valami...
Meg kell tekerni vagy valami ilyesmi rémlik. -
-
Keef_Lee
senior tag
Kezd lemerülni az elem a távirányítóban. Legalábbis gondolom, mert már csak közelről érzékeli az autó.
Ezt simán kicserélhetem, vagy rizikós, hogy elfelejti a kódot? Ja és milyen van benne? (Jetta 2007) -
lord_devil
tag
Sziasztok!
B8 CRDI tulajok tapasztalatára lennék kíváncsi:
5 fok alatti külső hőmérséklet esetén, normál tempóval (2000-es fordulat alatt), nem akarja elérni a 90 fokot a vízhőmérséklet (negyed óra alatt sem). Ha el is éri 5 perc alapjárat után 70 fok környékére esik vissza. Olvasgattam a neten, de nem lettem okosabb, hogy ez normális jelenség-e (esetleg termosztát hiba). -
molnarpeter
nagyúr
válasz lord_devil #127277 üzenetére
Termosztát bizony,Wahler illetve Gates szokott lenni az ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz molnarpeter #127280 üzenetére
A legjobb a gyári. Ha ez túl drága neki, akkor Wahler.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz lord_devil #127282 üzenetére
Ha egyszer elérte a 90-et a mutató onnantól soha nem mozdulhat el menet közben.
Passz, nekem még nem kellett vennem egy autóba sem, de öcsém most vett a BMW-be 12e-ért gyárit. gondolom itt is lehet kb. ilyen árral számolni.Az embereknek fáj az igazság!
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #127277 üzenetére
Nyugi nincs azzal semmi baj.
Nekem is ez van és Piwi kollégának.
2000 rpm lassan melegedik.
Én egy kilométert megyek 2000 rpm utána 2200 2400. Felmelegedik.
Lejtőn igaz-hogy a víz vissza esik 70 fok körüle de az olaj nem hűl csak pár fokot.
Nekem elől a embléma fölött rész le is van takarva.Kérdezd meg Piwi-t is. Ahogy tudom ő is ezt fogja elmondani. Párszor már volt beszélve hogy ezeknek a #fosdiesel CRTDI-nek minimális a veszteséghőjük.
(#127283) lenko:
Nekem 15e lenne. OE VW 050121113B[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
kk831228
addikt
válasz lenko #127285 üzenetére
Ezen miért is nem lepődünk meg... Simán van olyn eset amikor visszahűlik... Pd - is, de ugyanúgy sze intem a cr is... Pl. - 10 fokba gurulsz lefelé üresbe egy nagy lejtőn jópár km - ert és nyomatod a fűtést... Simán visszahűlik 90 alá...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #127288 üzenetére
Olyat is tud, hogy 300km után a pályán a Tátrában egy 10km-es lejtőn(120km/h körül motorfékkel gurulva) -10ben visszahűl 70-re, ha 22 foktól feljebb van csavarva a fűtés. Ha 22 fokra van állítva, akkor soha nem hűl vissza. Elég 23-ra tenni és kezdődik. Nem a termostat hibája. Nem termel annyi hőt.
Akinek 0 fok körül is visszahűl, az cseréljen termostat-ot, és kitolja -10re a problémát.
DSG-nél van egy plusz termos, elég azt cserélni, ami a motor és a váltó hőcserélője között van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Peetr86
tag
Sziasztok! Segítségre van szükségem.
Van egy 2006-os Golf V 1.4i 16v autóm ami az utóbbi időben, kerregő, kávédarálóra emlékeztető hangot ad amikor 5. sebességbe váltok. Elvittem autószerelőhöz aki olajat cserélt a váltóban plusz valamilyen adalékot nyomott bele. Azt mondta adjunk neki 1-200 kilómétert, lehet megoldódik ennyitől.
Találkozott esetleg hasonlóval itt valaki? Mi lehet a hang oka/forrása?
Próbálok majd egy videót rögzíteni, hogy hallható legyen a hang.
Előre is köszönöm.
Üdv.: Péter -
AsusBoy
senior tag
Nálam ugyan ez a jelenség.
2012 b8 audi a4. 2.0 crtdi.
Elobb kocsikaztam vele 5-6 fokban kellett neki 20-25 km mire felmelegedett a vîz 90 fokra.
Sokszor tapasztalom,hogy megyek lakott területen kîvűl majd bérek egy városba ahol 40 a megengedett sebesség , mindenki lassan, felsorakozva megy. Sebességet 3asban tartva kb 2000-t forog a motor ( 45-50km/ó) és vissza esik a vîzhőfokmérő kb 70-75 fokra.
Viszont ha sportosabban ,pörgetve használod a kocsit akkor gyorsabban eléri a 90 fokot illetve meg is tartja. De én annak a hîve vagyok ,hogy inkább szép lassan melegedjen fel pörgetés nélkül majd ha egyszer beállt a vîzhőfok még autózok pluszba 5-10 km-t es akkor tutira az olaj is a megfelelő hőmérsékleten lesz. -
lenko
aktív tag
válasz Peetr86 #127294 üzenetére
Az adaléktól biztos nem oldódik meg, max. később kell lehet még nagyobb kárt javítani.
(#127295) AsusBoy Ezekbe már kéne lennie olajhőmérőnek. Ha az olaj legalább 60 fokos akkor már lehet nyomni, de mérsékelten. 80 foktól pedig ami a csövön kifér.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
i-sti
senior tag
válasz lenko #127296 üzenetére
Van. Lap timer néven.
[https://www.youtube.com/watch?v=1Y7DAVX4d4E]
AsusBoy, igen a víz vissza esik de az olaj nem. Illetve az is csökken de csak pár fokot. Én már láttam, hogy az olaj 82-83 fokos volt de a víz visszahűlt 70-75 körülire. De egy kis sportosság és kiegyenlítődnek.
Hidegen én sem nyomom neki.
Ahogy Lenko is mondta addig finomkodok amíg 60 fokot látok az olajnak. Ekkor kb a víz 70 körül mozog.
Ilyenkor már mérsékelten nyomom neki. Innen hamarabb felmelegszik. 75 fölött már megy a padló neki.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
AsusBoy
senior tag
válasz i-sti #127298 üzenetére
Olajhőfokot,hol tudom meglesni?
"car" beallitasi menupontban peldaul az olajszintet tudom megmezni de a hőfokot sehol sem.
Illetve arra lennék kivancsi,hogy îgy a hidegebb idoszakban ugyebár lassabban melegszik az autó de a kipufogó milyen hamar éri el azt a hőmérsékletet ami a megfelelő dpf szűrő működéséhez kell.
Gondolom a vîzhőfokbol nem tudunk rá következtetni.
Tudtommal a 2 ezres fordulat jól nyomja a kipufogónál a gázt.
Illetve az érdekelne,hogy te elszoktad váltani 2 ezernél az Audidat? Rég îrja a műszerfalon,hogy válts de akkor alig lenne a kocsi 2 ezres fordulat kozeleben.( Peldaul varosban 50 nel 4. Sebességet îrja, viszont en 3 asban használom. Akkor porog 2 ezretmost láttam a videót amit linkeltél. Sajnos nincs ilyen kábelem amivel ossze tudnam kotni laptoppal az audit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen