-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz i-sti #126800 üzenetére
Bontóban biztos van.
Feltételezem, hogy a beszerelése annyiban ütközhet nehézségbe, hogy a meleg levegőt ideszállító csövekre is szükség van.
Nekem a G6-ban javították a könyöklő eltört zsanérját, ahhoz ki kellett szedni a teljes középső hóbelevancot - ez egy nap meló volt a szerelőnek. -
veterán
válasz Mágus2 #126802 üzenetére
Tavaly amikor autót kerestem, az első amit élőben megnéztem egy A4 kombi TDI volt (Avant, hogy Munez ne stresszeljen ), belga import flottás autó - abba se volt hátsó légbefúvó; amiket a hahun nézegettem, jellemzően azokban se volt. Nem mintha sokat ülnék hátul a saját autómban, de akkor is legyen már benne. Amúgy egy alap Golfban széria.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #126807 üzenetére
Pont most teszem be a nagyboardos órát . De előtte megnéztük a vezérlőt hogy minden oké lesz e, és fullos a vezérlője 2 szálat kell behúzni pluszba minden meg van amúgy. Na most ehhez képest kérte a full alap óra csoportot emberünk bele. Úgy hogy az olajgomba bent van stb. Akkor kompresszort cserélhetem ki okosabbra mert a mostani a full alap..és így tovább. Mondjuk addig fogom csinálni míg elgurul a gyógyszer és veszek egy 1.9 pd superb-t
-
atos19881101
senior tag
-
veterán
Kollégám vett a nyáron egy 3 éves Okti3 1.6TDI-t, még garanciális a gép, szeptemberben csináltatta a 120 ezres szervizt márkaszervizben, de elfelejtették kinullázni az inspekciót (a műszerfalon).
Lehet ezt is célműszer nélkül nullázni? (hogyan?) Thx!
-
atos19881101
senior tag
VCDSben hol lehet bekapcsolni a komfort elektronikánál, hogy elindulás után zárja az ajtókat? Tudhatja ezt a 2005ös Superb?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mappa
addikt
válasz End-ru #126738 üzenetére
Hali!
Pedig az vízterelőnek hívják.
németül:wasserabweiser
angolul:water deflector
cikkszám: 191819415CAnno 2 jettamnál is szépen megadta magát, szélei már törtek mint a ropi. Egy ötlet, ha nagyon nem találsz jó állapotút [link] ezzel újjá lehet varázsolni. De a beázás szerintem nem ettől van. A szellőző műanyag rácsos keret alatti tömítést kell cserélni. Én végül beragasztottam mert a műanyag felfogatással nem tudtam már elég erősen leszorítani, és a műanyag sem szerette volna már ha tovább húzom.
a bekarikázott rész.
tömítés cikkszáma: 191819166
nem kötelező megadni
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126811 üzenetére
Elméletileg: Central conv. -> Adaptation -> Channel 04 (1=on, 0=off)
-
Mappa
addikt
válasz molnarpeter #126814 üzenetére
Bora is van, hogy nehezen veszi az 1-est. Előtte a Jetta is nehezen vette... ez inkább VAG fícsőr, főleg lámpaváltásnál fincsi
nem kötelező megadni
-
Voice24
őstag
válasz Brumi˘ #126817 üzenetére
Ehhez kapcsolódóan kérdezném, hogy milyen elv, logika szerint műxik ez az elindulás utáni ajtózárás? Azért kérdem, mert amit most vettem Altea, abban indítás után pár másodperccel már záródnak is az ajtók, és nem szeretnék úgy járni, hogy reggel indulásnál, ha járó motornál szállok ki becsukni a kaput, az ajtót meg mondjuk becsukja a szél, az meg jól bezáródik (vagy csak simán elfeledkezek róla, és becsukom az ajtót, mert pl. szakad az eső), ott nézegethetem a járó motorú csodámat, persze kívülről.
-
Mappa
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126827 üzenetére
Majd a család letépi a belső kilincset. Mindenkinkek szólni kell: kééétszeeerrrr... Mindengy b+, tépd le.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #126807 üzenetére
Igen, lábtérben vannak befúvok de az édes kevés.
Nyáron 40 fokban mentünk pályán, elől kellemes 21 fok működött, de hátul alig volt levegő, általában 4-5 személlyel megyek hosszabb utakat, szóval szar Audi hogy nem tudtak 2 rostélyt és egy műanyag csövet berakni, hogy több levegőt fújjon a klíma kompresszor hátra.
Jó, hogy a szar A6-ban 4x klíma van
Ha lehetne upgrade-olni az autót olyan egyszerűen mint egy PC-t akkor ez volna az.
Utána a hátsóülésfűtés tenné fel az ire a pontot.Ajtózárásra:
15km kapcsol be. Én kikapcsoltam VCDS-sel. Engem zavart.Novum Forum Siculorum
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #126829 üzenetére
Igen ezzel nem számoltam. Lehet vissza is kapcsolom ... Asszonynak nem gyere be.
Meg ha netán csattanok, akkor kívülről nem lehet majd kinyitni az ajtót?A hátsó futómű nyikorgásra van valami ötleted? Csak akkor csinálja, ha terhelve van. Ha 2en utazunk, akkor nem nyikorog.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #126832 üzenetére
Csattnál old a technika és nyílik. De ne szarj be gond nélkül kivágnak belőle ha kell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #126832 üzenetére
Meg ha netán csattanok, akkor kívülről nem lehet majd kinyitni az ajtót?
Van ilyen "ütközési assziisztens". Az már a karambol korai fázisában egy sor intézkedést léptet életbe, amelyek mérséklik a bekövetkező sérülés nagyságát. Pl mellett megfeszíti az első biztonsági öveket, az elektromos állítású üléstámlákat függőleges helyzetbe húzza, bezárja az elektromos tolótetőt, felhúzza az oldalablakokat is és oldja az ajtók reteszelését.
mod:
Ja ez csak az új VAG-oknál van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
atos19881101
senior tag
válasz tresh #126833 üzenetére
Ez a beszéd. Csak ne pont akkor szarjon be a zárban a nyák.
(#126834) Qru
Akkor most már megnyugodtam.Szerk.:
Azt nézem, hogy nem valami bonyolult a Superb hátsó futóműve. Valószínű ahogy nézem, a felütközés gátló lesz a hang okozója. (talán)[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
VR6-Fan
veterán
Második saját probálkozás, nem a maxi boost volt a cél, hanem meg fogni lent a kis turbot és egy gyárihoz hasonlító karakterisztika, csak több powerrel, picit hullámos (nem a legjobb, se a labda, se a turbian ház), a min és max közt 11kPa
(kb 1800ról van lerúgva, 2000-nél 0,5bar 6000ig, ott 0,9)[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
i-sti
senior tag
OFF:
Ki milyen illatosított szeret?
Már sokat kipróbáltam de egyik sem az igazi.
Az eddig legjobb a "New Car" illatú volt. De csak pillanatnyi elvezetett ad. Nem érzem azt, hogy na ebből 2 hordót öntök a huzatokra, hogy örökre megmaradjon.
Valakinek bevált illat-illatosító?Novum Forum Siculorum
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
-
harcikoca
senior tag
Audi S8 D2 340, és 360le motorok kozott mi a kulonbseg?
AMD+Ati powee'R
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #126846 üzenetére
Meglepő, nálam is elsőre old és nyílik. Viszont a BMW pl mindenhol kétszer huzatja a kilincset, meg a Kia is. Alapvető autókezelési tanácsokat én is szoktam adni az utasoknak, ha olyanok. A szőnyeg nem lábtörlő, az ajtó pedig a saját súlyától becsukódik, nem kell megpróbálni keresztülhúzni a kasztnin.
(#126848) harcikoca: 20 lóerő.
[ Szerkesztve ]
-
SajtosMedve
újonc
Sziasztok! Van egy Octavia 1-esem 2000-es évjárat 1.6 os (AEE motorkódú). Jelenleg olyan fényszóró van benne am nem tartalmaz ködlámpát, de le akarom cserélni olyanra amibe be van építve a ködlámpa. A kérdés az, hogy mit kell bekábeleznem, ebben az esetben, azt tudom, hogy világítás kapcsolót is cserélnem kell ami tudja az első ködlámpákat is. Kell-e más fajta csatlakozó vagy jó-e ami most van a kocsiba ? Valaki csinált már ilyet?
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen