-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz brumi1024 #126045 üzenetére
Azert ezzel nem tudok egyet erteni. F10 es F10 kozott oriasi kulonbsegek vannak.... En egyszerre neztem az A6-ot, es a 2db F10-est, amibol az egyik egy fapados 20D volt, a masik meg egy full-full 30D. Kb. mintha masik autoba ulnel. Az Audi S line sportulese kenyelmesebb, mint a BMW fele sportules, mert jobban idomul a hatad felso reszehez.(az autokhoz rendelheto alap ules is jobb az Audinal) Ellenben a BMW fele komfort ules, vagy hivjuk fotelnek, visz mindent kenyelemben, es azt tenyleg magadra tudod allitani. A bor mindegyikben az agyig vekonyitott verzio, mindegyik sporol. Aztan ott volt az A6 -oknal levo tablet, ami szerintem nem esztetikus, na meg kicsike. E92 -ben mar nagyobb volt a kijelzo, az F10-ben meg hatalmas, es szepen beleolvad a muszerfalba. A 6er -ben is tablet van, de azt gusztan oldottak meg, jobb egyseget kepez. Aztan volt az A6-ban HUD is, ami eleg idetlenul volt odarakva. Mintha racsavaroztak volna a muszerfal tetejere, mig a BMW-nel teljesen integralt, a vezeto poziciobol eszre sem veszed, hogy ott van. Az anyagfelhasznalas mindket markanal kivalo, szerintem. Nem zorgott, recsegett sehol sem, minden muanyag puha volt, ahol annak kellett lennie.(6er -ben borozott volt a muszerfal is) Szoval passz, nekem meg az F10 volt az, ami hozta a minosegerzetet, mert ugy erezted magad benne, mintha valami jol megalkotott irodaban lennel, egy kenyelmes karosszekben. Sokkal nagyobb darabnak tunik belulrol az auto, pedig ugyan akkora, mint az A6.
Don't Tread On Me
-
szaki1986
tag
Korai, 2009-2010 körüli 1.4 TSI 122 LE motoroktól mennyire kell tartani? Ebbe is béna láncot raktak? Látni azért jó pár autót 200 ezer km felett. 150 ezer km körüli futással érdemes lehet ilyen autót venni?
https://www.flickr.com/photos/136049009@N07/
-
Magnum_
nagyúr
válasz szaki1986 #126056 üzenetére
Totalcaron ezt olvastam: Motorkódok: CBZB, CBZA
Gyártás: 2009-től, kockázatos 2011 júniusáig
Típusok: Audi A1, Audi A3, Seat Altea, Seat Leon 1P, Seat Ibiza, Seat Leon II, Seat Leon III, Škoda Fabia II, Octavia II, Škoda Roomster, Škoda Yeti, VW Golf/Golf Plus, VW Caddy, VW Jetta, VW Polo V, VW Touran
Indok: Végére a vitamin. A motor, amelyről a VW-csoport legszívesebben hallani sem akarna már, az EA111. Pedig valójában az összes, VW-csoportos TSI-motor vezérműlánc-kórban szenved, de leginkább a 2011 nyaráig gyártott pöttöm 1.2 TSI. A gyártás 2009-es kezdete óta ez nem nagy időintervallum, de iszonyatos mennyiségben gyártották, és a legkeresettebb motorváltozat lett.I humbly and respectfully decline™
-
brumi1024
veterán
válasz MPowerPH #126055 üzenetére
Én nem feltétlen az A6-hoz hasonlítanám, nekem az a belső nem jön be, sokkal inkább egy A4/A5-höz (de itt is az odabiggyesztett kijelző a divat), vagy egy Q7-hez. Egymás után ülve a kettőben valahogy sokkal masszívabbnak, összerakottabbnak, finomabbnak érződik az Audik bele. Egyetértek a totalcarosok véleményével, nekem az F10 bele olyan buflák egy idő után, főleg a fenti Audikhoz képest. Kíváncsi leszek a G30-ra.
A komfortülés tényleg jó az 5-ösben, azt aláírom.
"Nem zorgott, recsegett sehol sem, minden muanyag puha volt, ahol annak kellett lennie."
Hát ezt nem tudom alátámasztani. A családban lévő F10-ünk 3 éve van meg (FL, 2013 végi, a bőr műszerfalon kívül a lényeges minőségérzetet adó extrák benne vannak), de azért meg-meg nyomogatva a műszerfalat itt-ott megreccsen. Pedig 90k km van benne, 0 km-es korától, kímélő használattal, főleg jó utakon menve. Az külön vicc (és vérciki), hogy a hátsó középső pohártartót képtelenség úgy becsukni, hogy ne adjon olyan hangot, mintha el akarna törni. De tényleg, újkora óta ilyen. Mind a szalonban megnézetten, mind a tesztpéldányon, mind a végül megvetten ilyen.
Egy másik negatívum a külső illesztések. Na azok olyanok, amilyenre szemre sikerültek, vannak elég szép különbségek.
Egyébként aláírom, nagyon jó, a jelenlegi A6 és az F10 5 közül a BMW-t tartom jobbnak, de összességében egy Q7-tel szemben már nem tartom elegendőnek, holott azért van átfedett ársávjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Mappa
addikt
Az alábbi cikkszámnál mit jelentenek az utolsó számok/betűk? mert árban azért van eltérés, ahhoz képest, hogy milyen alkatrészről is beszélünk ha megnézzük.
1J5955110A GRUVW - ez pl. 4500 Ft
1J5955110A 007VWDE - ez 6000 Ft
1J5955110A 007VW - ez meg 8000 Ftnem kötelező megadni
-
Magnum_
nagyúr
válasz szaki1986 #126059 üzenetére
Nem kell azért beszarni tole.
Enyémet apám vette újonnan, o használta 5evig, a szakszerviz azt mondta, hogy az enyém én nem olyan a vezérlés, mint anno az 5os golf 1,4tsi-n volt. Ok. Cserélni kell? Nem. Szerviz könyvben sincs eloiranyozva.
Akkor beperelhetlek a g.cibe, ha gond van? Be.
Passz. Nem tudom. Remélem, nem fog ugrani a lánc, de ki fogom cserélni jövőre szerintem azért.VW hivatalos álláspont szerint nem kell cserélni.
I humbly and respectfully decline™
-
VR6-Fan
veterán
válasz Brumi˘ #126068 üzenetére
gondolkodok hogy melyik 170-es pd/CR ismerőst kérjem meg hogy fusson a kollégával egy 80-120-at szigoruan autó pályán ne hogy túl lépje a határt, mert ugye a g4 inteligens tudja hogy hol mennyivel kell menni így a 80-160 vagy 100-200 nem lehetséges, video is lenne, de szerintem a kolléga nem jönne el
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Sz.Riki88 #126070 üzenetére
egy video is jó lenne 0-130ig, de hát ez veszélyes :-)
kiderülne hogy a számok nem hazudnak és csak érzésre megy jól a gép, mint a legtöbb kis szívó benga, imádok jó szívókat vezetni, mert nagy élmény, ha jó a konfig, de nem gyorsak egyáltalán, egyenesbe biztos nemszerk:adott pontot kb 5% van a vr5 javára, ez simán lehet mérési pontatlanság is, akár a két mérésbe egyszerre, meg azért az ő görbéje nem egy gyakorlati mérés hanem egy stilizált görbe, amin külön vicces hogy ilyen púpos fos nyomaték görbéje van így is, mint egy chipes 20vt-nek....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #126069 üzenetére
Ez a vr5 topik?
Most komolyan belekötött a 600lovas görbébe? Hát esélye sincs a vr5 ellen senkinek se. Ezt kellene megérteni, és nem szoktam valótlant állítani.
Lenko:most komolyan. Szállj kicsit magadba, nyiss magadnak topikot, vagy blogot, de ne trollkodd szét a vw topikot.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Srácok!
úgy néz ki, hogy elcserélem a 16-os komplett nyárit egy 17es fellára. Ha minden a papírforma szerint alakul.
Télire gyári lemezfelnim van Cont Wintercontact gumikkal (nem sokat futottak, néha meg lett mutatva a télnek), gyári disztranyókkal. de unom már, hogy vidéken tudom csak tárolni, mindig macera. Úgyis kellene vennem gumikat, ha meglesz a csere (225/45R17 ugye). Sose voltam 4évszakos gumi párti, de most elgondolkodtam. Mi az általános véleményetek róla? menniyvel hangosabb nyáron, mint pl egy nyári gumi?
Csak azért kérdezem, mert ha jó, akkor elgondolkodnék rajta, és akkor eladhatnám akár a téli fellákat is, de csak érdekel, hogy használ-e valaki, elégedett-e vagy sem, hagyjam, és maradjon külön-külön, stb... thxI humbly and respectfully decline™
-
molnarpeter
nagyúr
válasz brumi1024 #126062 üzenetére
F10 egyik első benyomás: a kormányon alul lévő műanyag igencsak nyekereg, ha megnyomja az ember. Összességében bejött egy próba alapján (Luxury Line felszereltséggel), de az Audi részéről szerintem is kidolgozottabbak a részletek. A tabletet én sem értem teljesen, talán a légrostély miatt oldották meg úgy
Saint_: Gumis topic röviden: apollo most best buy 4évszakosban, Michelin CC az etalon. Ha nem mész sokat, lehet alternatíva.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
nekem jól ment a 16V :-)
tomcsit is elkentem, meg még jó pár hasonló hot hatch-et, igaz 4000 felett kellett használni, de azért van a bot a két első ülés elött...Sz.Riki88: hirtelen csak 117-ig találtam meg 85-125 közt, elöbbi kb bő 1 sec (itt nem kapart ha jól emlékszme fordszámon se látom), utóbbi 3.8 sec körül de ebbe a teljes spool benne van és 4.-be
majd kell egyet nézni 3.-ba spool nélkül, az lehet a reális, alább képek.
77-117 1 77-117 2"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #126081 üzenetére
direkt nem a gumis topikban kérdeztem
város 70%, autópálya 30%.
de előfordulhat, hogy K nagy hóban kell mennem, de az nyilván ritka. A városban meg használhatóak az utak hóban is (egyébként kb évi 10-15k km).
engem az érdeklen, hogy itt valakinek van-e és mekkora a hangjaI humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #126083 üzenetére
Ha van rá zseton, legyen téli a téli és nyári a nyári. Lehetr hogy csak 1 nap fog ezen múlani hogy megállsz-e vag besonkyzol a kereszteződésbe. Ha csak egyszer múlik rajta, már megérte. A fater csak 10 000km-t megy egy éven, de neki sem ajánlottam a négy évszakosat. Sok a domb, meg a kanyar, és itt szokott keményen havazni is.
VR6-Fan Tomcsit nem hiszem, max a leonyt. Video, or didn't happened.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
petiwr
senior tag
Sziasztok
Olyan problémám lenne b5.5 os Vw passat al hogy ha indexelek és vissza veszem az indexet a kattogas továbbra is megy, és kicsit gyorsabban és van, hogy hosszú percekig, el halgat és folytatja de a lámpa nem megy csak az a kattogas és mar bosszantó esetleg valakinek valami tippje lenne? -
molnarpeter
nagyúr
válasz Magnum_ #126083 üzenetére
Ha van keret (pénzben/időben), a ritka alkalmak miatt szerintem is érdemes lenne külön szett. A Golfra is felmerült a 4évszakos, de korábban a télit is úgy vettük, hogy hóban-sárban ne akadjon el, szóval marad a nyári-téli garnitúra. Ónos esőben jött már jól, középkat téli is jobb lehet, ahol már a keverék+több borda számít. Ha tényleg évi max 1x óvatos duhaj módon mutatod meg az autónak a havat-jeget, és nincs időd szerel(tet)ni, megfontolandó az egy szett, vagy flottás autó
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #126092 üzenetére
van lové erre, most is külön van.
I humbly and respectfully decline™
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #126020 üzenetére
Ez nagyon szep, jo a spec is, de az a 264 loero nagyon keves ehhez a kasznihoz.
Don't Tread On Me
-
Gyula84
veterán
hali ilyen teljesítmény mérést mennyiért csinálhatnak dyno padon?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Kiskokó
veterán
válasz MPowerPH #126094 üzenetére
Nem rossz de A7ből sokkal modernebb a Faceliftes.
Asszem talán az A7 volt az első ami bejött az új dizájnnal anno.
Alu betét fúújDe azzal hogy nem elég a sima 3.0TDI nem értek egyet... esetleg meg is chipeled azt bővenjó..
de még gyárilag is...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen