-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
-
veterán
-
szekra
őstag
Normalis ha a Polom 9-10 l kozott eszik? Nincs benne komputer ezert elkezdtem most szamolni, mert eszrevettem, hogy eleg surun kell tankolni. Munkaba jarasra 5-5 km-re hasznalom, meg varosban szaladgalasra. Igaz nem nagyon kimelem, meg koran reggel ilyen kis ido alatt be se melegszik normalisan, de akkor is? :S 1.4 16V BBY
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Az elmúlt hetekben megtörtént egy kis szervizelés a kocsin (Skoda Fabia 1.4 16V 74kW BBZ):
-INA vezérlésszett
-Hepu vízpumpa
-Mann üzemanyagszűrő és olajszűrő
-Filtron levegőszűrő és pollenszűrő
-Total quarz 9000 5W40 olaj (többen mondták, hogy már váltanom kéne 10W40-re, 182 ezer km van a kocsiban) Tényleg érdemes lenne?
-NGK gyertyák
-ATE komplett első fékek, tárcsa+ betétek
-Klímatisztítás Prevent habbal
-Fagyálló csereIlletve kapott egy "új" akksit (Exide Excell 50 Ah 450A), mert a régi gyengén tekert már.
És a végére még egy kérdés a felvezető előzménnyel karöltve :
A hideg jöttével nem mindig áll be középre a hőfok mutató. Ugyebár jeladó vagy termosztát lehet ennek az oka. Információim szerint, ha a termosztát átenged, vagy nyitva maradt, akkor a hűtőből visszatérő (alsó) cső is úgy melegszik, mint a (felső) bemenő ág. 2 fokban 25 perc alló helyben történt melegítés után az alsó cső még hideg volt, a felső meleg, mutató nincs középen, diag szerint 72 fokra ment fel a víz. Diag alapján ~76 foknál áll be középre a mutató, tegnap menet közben mértem, sokkal enyhébb idő volt. ~100 km után mindkét cső meleg, diag szerint csak 84 fokos a víz.
4 éve cseréltem jeladót, mert akkor is ezt játszotta, de akkor már össze-vissza értékeket is küldött a vezérlőnek, illetve check engine-t is kapcsolt. Akkor egyértelműbb volt, hogy a jeladó a ludas, Most is arra tippelnék, de megerősítést vagy cáfolatot kérnék ez ügyben.
Kép a csövekről:
[link]
[link]
Élő adatot bluetooth-os ELM 327 + Torque segítségével mértem, de van VCDS is, csak nem volt kedvem laptopot cipelnem magammal.Szóval jeladó vagy nem vagy mérjek még valamit?
Előre is köszi, üdv: Vikman
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Lehet kapni a vw-hez gyari kikevert szint valahol? Egy keveske kellene nekem, egy nagyon apro seruleshez. Ilyen megoldas letezik?
-
i-sti
senior tag
válasz FrankMonzano #126961 üzenetére
Szín kód szerint, bármelyik valamire való festékes "szaki" ki kellene tudja keverni neked.
Novum Forum Siculorum
-
Voice24
őstag
Hali!
Seat 1.4 16V benzinmotorhoz mi(k) az ajánlott, bevált olaj(ok), van-e olyan, amit esetleg a tapasztalatok alapján kerülni kell?
-
-
inspiroyhome
aktív tag
Sziasztok. Adott egy 86-os Golf 2, 1.3-as MH motorral (benzin).
Jó áron volt, ezért lett megvéve, múlthéten ki lett lakatolva és a műszakit is megkapta. Előtte is gondok voltak a kuplunggal, de akkor kis segítséggel sikerült toldani a bowdenen, és ismét normálisan kiemelt, pár napja viszont már egyáltalán nem.
Ismét kértem egy hozzáértő segítségét, és ha minden igaz a pedálhíd, illetve a tűzfal szakadt le / át. Talán maga a kuplung is rossz, mert kézzel - elvileg - megoldható lenne hogy teljesen benyomjuk (motor felől)
Kérdéseim a következők lennének: találkozott-e már valaki ezzel a törött hidas dologgal, hogyan lehetne ezt megoldani, na és persze nagyjából mennyiből? Képet holnap tudok talán dobni.
Jelen állapotában eladható-e, vagy ilyen 50 ezres ajánlatokat kapnék rá? A műszaki tényleg sokat dob?
(A zagyvaságokért elnézést kérek, sosem voltam nagy autószerelő, most meg jó pár óra ébrenlét után tudtam csak ide írni.)
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Ismerősöm ezt a 3 hibakódot olvasta ki ma a paszulyából.
Kell aggódnia vagy egy szerelő ezt egyszerűen megtudja javítani?Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl
Control Module Part Number: 1J0 909 607 A
Component and/or Version: AIRBAG VW3 S V04
Software Coding: 00065
Work Shop Code: WSC 05311
VCID: 2B529F83D9169766D8-4A3A
3 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Keef_Lee
senior tag
VW Jetta 2007 jobb oldali ajtaja nem nyílik. A központi zár motorja morog egyet, ebből gondolom, hogy kábel kontakt van. Egyszer már csinált ilyet, de akkor kinyílt és ahogy tudtam WD40-eztem. De most következetesen nem akar kinyílni már egy hete. Hogy lehet ezt javítani így? Nincs valami trükkje, hogy ne kelljen szétbarmolni?
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #126953 üzenetére
Én most vagyok egy fogyasztás-mérés közepén. Két hete nyomtam egy telitankot, második kattanasig.
Jelenleg a mutató szerint pont félig van a tank (gyári adat szerint 55l), 440km mentem vele. Ebből 180km országút, 60km pálya a többi meg város (néha körgyűrű). 5.6-os fogyasztás, ha jól számolom.
Eleg dinamikusan vezetek, nem centizem a fogyasztást.
1.9 TDI 110le G4When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
válasz gzbotii #126975 üzenetére
Nem rossz
Most egy hétig én is dízellel járok, Seat Ibiza, a hangjából ítélve 3 hengeres (búg mintállat). Eddig 5,1 l/100km, erősen hegyes-völgyes vidéken, max 100 km/h.
Eredetileg VW Up-ot béreltem volna, de nagyon örülök, mert az Ibizaban legalább van nyomaték, egy 1.0 szívóbengával nagyon szopi lenne.
-
Kicker
senior tag
válasz focvis #126977 üzenetére
Egyik cimbim dízel ibizaja most posszant meg, pedig amióta nála van kapott vezérlést, olajat törődést, de mégis beállt a motor... 5 évet használta, előtte olasz autó volt, a km óra állás 300ezer km+nagyvalószínűséggel...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Keef_Lee
senior tag
válasz pcgamer01 #126983 üzenetére
Hülyén hangzik, de szerintem "csak" beszáradt a gyári zsír benne. Már 3 helyen előfordult az autón, de nem zár ügyben. Mindenhol szétszedés és wd40 teljesen meggyógyította.
De hogy ez hogyan lesz kinyitva?! Mert bármi is a betegsége, hogy ki kell nyitni valahogy az tuti. -
i-sti
senior tag
-
1stVikman
senior tag
válasz K Norbi #126978 üzenetére
Szia!
Szerintem nincs gond a Total olajokkal.
Lőttem fényképet párat, és közben rájötem, hogy az olajszűrő is Filtron volt , meg volt egy Contitech bordásszíj csere is:
Ami nincs a képen, az még a fagyálló, és egy pár Hella ablaktörlő.
A kiszerelt cuccokról is van fotó, de a legjobban az ékszíjon látszott már, hogy csere érett:
Van még kép a vezérműszíjakról, a vízpumpáról, üzemanyagszűrőről is, ha érdekel.
Levegőszűrő az szinte új volt, csak ~8000 km volt benne, de egyszerre akartam mindent lecserélni.Amúgy a vízhőfok jeladós kérdésemre tud valaki tippet adni? [link]
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
-
lenko
aktív tag
válasz pcgamer01 #126998 üzenetére
G4-nél, és Passat B5-nél szögben áll a csavar, miért lenne másképp egy boránál?
Ott sincs másképp : VW Golf Jetta Rear Door Panel Removal
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Piwi
addikt
napot...szerelő letudva,kuplung munkahenger lelégtelenítve,viszont ugyanúgy nem jó...kuplung és kettőstömegű csere következik...éljen a karácsony
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest