-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
semmi sem látszik. de ott van
bitpork köszke
Mágus2: Van egy vipera a bal első ajtóban, de sokan voltak a környéken.
FoBCRaistlin: igen, szinte ugyanez a story. Nem is ő volt.... kinyitottam az ajtaját és mit ad isten, ugyanott ér hozzá az én ajtómhoz ahol a horpadás van.
Mondom neki, el ne higgye már, hogy úgy álltam ide, hogy pont egybe essen[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Urak, köszönöm a sok együttérző hszt. Komolyan mondom jólesett! És ami külön vidámmá tett, az a topik hangulata!
Jah kéne nekünk valami Balatoni vityilló a nyaraláshoz. Július közepe/vége. 4 éjszakára mennénk a déli partra!
Tud valaki olcsó szállást valahol?
Elviekben öten mennénk, feleségem, én, sógorom, és még egy ismerős pár! Bombázzatok ajánlatokkal. Minél olcsóbb annál jobb!
Rendszerető, megbízható népség vagyunk...a felelősség az enyém![ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Urak, érdekel valakit vatta új AL-KO első lengéscsillapító garnitúra? Golf IV és Audi A3-hoz jó!
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #38925 üzenetére
Nekem 1.4-es golfom van 55kw-al, de családi autónak ne vedd meg.
Mi ketten használjuk, többnyire csak én egyedül, így tökéletes. Nem horror a fogyasztás, dinamikus kis autó (kiiktatott EGR-rel és lekötött kartergázcsővel )Az 1.6 se rossz, de az én következő autóm szinte biztos, hogy 1.8 vagy afölötti lesz (és természetesen benzin). Nem a fogyi lesz az elsődleges szempont.
A dízel sem lenne rossz, de azt nem az én felhasználási szokásaimnak készítették. Bár ha találnék patent 1.9 TDI-t (pl 5-ös golfból), akkor az lenne, de ez fehér holló. Sőt... nem is hiszem, hogy azoktól valaha megválna a tulaja... -
Morris
veterán
válasz atos19881101 #38956 üzenetére
nem feltétlenül. Ha nem nyomod ki a szemét, akkor nem kell állandóan 12-13 litert megetetni vele 100-on.
Figyi: egy 1.8-as vagy egy 2000-es turbós benzinest nem kell kínozni. Van benne erő. Ugyanehhez a teljesítményhez az 1.4-et, 1.6-ot tekerni kell! Ha meg tényleg kell az erő és mosoly az arcra, akkor nyomod neki. Ha nem olyan vagy mint FoBCRaistlin ( ),
azaz ég benned a versenyszellem, és már a garázsból is füstölő gumikkal állsz ki, akkor jó lesz a fenti két példa is!"azbesztmegbasszaaaaztakurvaélet"
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz #TOTTI #38978 üzenetére
Golf IV 1.4 16V - Nekem egy Békéscsaba - Pécs távolság (sok országút, kevéske város) 5,2 liter/100km rekord jött ki.
Városban legalább 7-8 a fogyi.
Ez van. Vezetni tudni kell.atos19881101: Ha erős autót veszel, úgysem fogsz odafigyelni annyira a fogyasztásra. Inkább mosolyogni akarsz majd. (és persze bosszankodsz, hogy megint elpocsékoltál egy csomó benzint ) Hidd el, így lesz!
Jah: A vas a szerelőknél. Készül a szentem műszakira! Két hátsó lengéscsillapító cserés. Az elsőket még nem tudom. + még amit találnak ...drukkoljatok!
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #38986 üzenetére
Úgy értem, akkor bosszankodik ha anyagias és kizárólag spórolás végett veszi az erős benzines autót.
Persze vehet dízelt is, felhasználási területtől függően. Én is jobban örülnék a dízelnek, mert kevesebbet eszik és nyomatékosabb mint a benzinmotor, de mivel nincsenek sűrűn megteendő hosszú távolságok (azaz 80%-ban csak városi használatban lenne), így nem éri meg nekem a relatíve magasabb vételi és karbantartási árat.
Ellenben egy erősebb benzines jobb lenne. De anno (6 éve), még nem az erős családi autó volt a szempont. Hanem a mobilitás. Egyébként is, ott ahol vettem az autómat nagyon kedvező feltételek mellett jutottam hozzá.
Mindegy, nem is ez a lényeg.Nem tudom mennyire érthetően sikerült elmondanom.
Imádom ezt a kis fostalicskát, még ennyi idő után is hatalmas a vezetési élmény számomra, és hangyanemiszervnyit nem mozgat mit eszik közben.
Pont ezt mondom. Vesz egy erős benzinest - örül, mert van benne erő és nagy élmény ha odalép neki. Ugyanakkor ha anyagias, akkor bosszankodik, mert többlet üzemanyag fogyasztása van.
Ha spórolni akar, akkor spórolósan vezet, de akkor meg azért bosszankodik, mert ott a sok sok ló és nem engedheti szabadjára - ugyanis fél a fogyasztástól.
ördögi kör.Egyébként engem sem érdekel, hogy az 1.4-em mennyit eszik. egyszerűen lexarom. Ha nyomom neki, akkor menjen, ha nem, akkor el tudok vele menni kis fogyival is.
Lehet, hogy az enyém tojással a pedál alatt keveset eszik, de ha megnyomom neki, akkor zabál.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz #TOTTI #38988 üzenetére
Ugyanebben a helyzetben vagyok! Zabáljon, nem érdekel, csak menjen! Műszakilag rendben van. 120ig szépen ki lehet használni a rugalmasságát. Fölötte elfogy. De fogyjon is, mert a rendőrök éberek és ha elkapnak akkor nagyon nagy lesz a pillanatnyi fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz MunezXBK #38990 üzenetére
ennyi
bitpork: Így gyorsba kiszámolva az 69 literes azonnali fogyi (jobb esetben, és csak 30k-val számolva)
tomcsi23: Az van beszarással a gázpedálra aki anyagias és minden álma a spórolás. Azért mondom ezt mert az említett fórumtárs célja, hogy keveset egyen és menjen és olcsó legyen stbstb. Ez egyszerre nem megy.
Az enyém olcsón javítható, relaítve alacsony fenntartási költséggel, de ha azt akarom, hogy menjen akkor horror fogyasztással jutalmaz.
Egy erősebb autó, drágábban fenntartható (teljesítményadó, biztosítás?!), magasabb javítási költséggel, dinamikus vezetési élmény eléréséhez pedig "normál fogyival" üzemel.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #38995 üzenetére
erről van szó!
Te is örülsz, ha megy mint állat. Én is örülnék, sőt szerintem mindenki. De Te is megfizeted (fizetted) ezt valahol. (chip, alkatrész árak, komolyabb fékek meg mittomén még mi)
Ezek után én sem adom 110 ló alá. De első autó, ok, elb*tam, (meg nem is volt szempont). Azóta okosodtam, megváltoztak az életkörülményeim is stbstb. Viszont arra ez az autó továbbra is ok amire nekünk kell. (még nincs gyerkőc, de tervbe van, szóval kell majd a nagyobb vas.) -
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #39000 üzenetére
Akkor megyek veled megfulladni.
Nekem az álmom (és az is marad mert nem tudnám fenntartani) Audi A8 4.2 quattro
-
Morris
veterán
Műszaki vizsga kipipálva. Csak két hátsó lengéscsillapító volt ludas, és egy jobb hátsó féknyereg-cső tömítés.
De aggasztóan magas a HC-m. mi a k*va anyja miatt? Az olajat szinte abszolute nem eszi.
Alapjárat (750rpm) HC: 365ppm - CO: 0.11 - Lambda 1,002
Emelt üresjárat (2835rpm) HC: 396 ppm - CO: 0.18 - Lambda 1,006EGR és kartergáz visszavezetés kiiktatva
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Én is megváltam ebben a hónapban 58ezer magyar pénztől. műszaki vizsga + alkatrészek + olaj.
Nekem Ferodo betéteim vannak Ferodo tárcsával. Bajom nincs velük.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #39145 üzenetére
Úgy látom mindenki a tenyerén hordozta ebben a hónapban az autóját
-
Morris
veterán
Úgy tűnik, nagyon komolytalanul vettem ezt a havazást. Sikerült majdnem 90-el kereszttbefordulni az úton.
Persze senki nem volt az úton, ezért vagánykodtam kicsit.
Higgyétek el, nem jó dolog ilyen sebességgel ráhajtani az út közepén lévő hósávra. -
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #39328 üzenetére
fogbarát
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #39818 üzenetére
nyugi, minden használtautóvétel lutri. Én is belenyúltam anno. 400k-m bánta!
-
Morris
veterán
válasz perge666 #40587 üzenetére
Ugyanúgy működik mint a bankkártya. Van egy mágnescsík a kártya egyik oldalán, azt lerántják a gépen és így íródik jóvá a végösszegben a kedvezmény! Erre pontot nem kapsz, csak a Premio kártyára.
Viszont ha pontot kérsz a premio kártyára akkor nem használhatod a Forensis kártyát. Ez visszafele is működik.
Pont a kedvezményhalmozást akadályozzák ezzel.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs