-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz i-sti #134622 üzenetére
"Talán 3 év alatt kispórolok egy DPF-et is a dízellel."
És akkor hol az előny végül, ha tényleg cserélni kell ezeket? Nekem nem kell se 2 tömegűt, se dpf-et cserélni, csak egy kuplung van kilátásban 1-2éven belül, mert a gyári van benne még (munkadíjjal 90e )
Ha mégsem kell cserélni esetleg semmit a dízelben, akkor meg ez az ára az 5-6 hengerezésnek nálam, ennyi belefér még, hogy ne kerregjek. Munkatársam vett most S80-as volvot 2.4 5 hengeres dízellel, hát sztem annak is szar hagja van.(#134623) Speeedfire
Az már sosem lesz olyan felújítva, mint egy patika gyári.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #134622 üzenetére
Ez mondjuk annyiban nem áll, hogy kettőstömegű, turbó, s a legtöbb finomság már a benzinesekben is megvan, és egyre ritkább az igazán megbízható benzines.
Újonnan viszont árnyaltabb a kép: akkora felára van ebben a kategóriában a dízelnek (kivétel néhány speciális esetet), hogy nem hozza vissza az árkülönbséget a fogyasztásbeli előny az első 3-4-5 év alatt (ami az átlagos lízingidőtartam), nem kirívóan magas futásteljesítménnyel.
-
lenko
aktív tag
válasz i-sti #134937 üzenetére
Ülés alatt kell, hogy legyen kivzetés hátra. Az miért nem elég?
Amit te tervezel azokból aztán szinte semmi nem jut el hátra, csak azok jók amik külön szabályozhatók ventillátorral.(#134939) I-sty
Ok, te tudod, az arcába aligha fog fújni, esetleg a térdére....+az ülés alattira ne rakja a lábát.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #134956 üzenetére
Részvétem, egy cipőben járunk akkor. Mellette még ott a meló is. No hát érdekes lesz... Sok sikert! Mondjuk ez még a szerencsésebb eset, hogy hamarabb helyezkedtem el a szakmában, minthogy diplomám legyen. No de már csak ez a fránya államvizsga van!
Bankkártyával? Hát persze!
-
sirszevenap
addikt
-
brumi1024
veterán
-
vasimnbt
csendes tag
válasz i-sti #135040 üzenetére
Bocs,de ezt most,hogy érted?1800-as fordulatra nyomjam a gázt fel,s úgy induljak?
Úgy viselkedik most a motor,hogy ha még nagy gázt adnék is,akkor is lassan,valami csigalassusággal indul el addig,míg kb. 2000-es fordulatot el nem ér.Utána már újra a régi beállításra emlékeztet a gyorsítása,azaz akkor lódul meg.
Üdv. -
brumi1024
veterán
válasz i-sti #135492 üzenetére
No hill hold - ez van, Auto hold nincs. Nem ugyanaz a kettő, az egyik a lejtőn való visszagurulástól óv meg pár másodpercig, a másik rögzít, ha állóra fékezted az autót (mindig). Manuálisnál nem találkoztam emberrel, aki ezt szerette volna.
(#135523) bitpork: Akkor módosítanék, van egy jelöltem. Manuálisnál szereted/használod?
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- DIGI kábel TV
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- TCL LCD és LED TV-k
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs