Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz #89874944 #137229 üzenetére

    Nem írja fel hibának a lambda szondát.
    Én ezzel kapcsolatban voltam először Zolinál. (Akit beszéltünk privátba Sline plusz kft)
    Telóban fél mondatból megmondta hogy lambda szonda, pedig akkor még el se mondtam neki hogy Már porlasztót is cseréltünk.
    Elmentem ismeretlenül, berakott egy újat azt mondta menjek haza azt ha jó majd kifizetem :D
    Alig akartam hinni a fülemnek :D Végül ott Pomázon kocsikáztam fél órát füst mentesen... kifizettem azóta is jó.

    Na közben megtaláltam.

    Műszaki háttér
    A befecskendező egységben a fúvókatő ülékének mechanikus kopása miatt többlet tüzelőanyag kerül az égéstérbe. Ez
    a tüzelőanyag nem ég el teljesen és ezzel fehér füst kilépését (elégetlen tüzelőanyag) és/vagy a motor egyenetlen
    járását okozhatja hosszabb alapjárati üzemeltetés után. Ez a hiba csak 50000 km feletti futásteljesítménynél lép fel.

    Alvázszám: Modellév: 2006

    Motorkód: BMK ASB

    Olvassa ki a 72-77 mérési értékblokkokat bekapcsolt gyújtásnál. Ezekben 3 érték jelenik meg mérési
    értékblokkokként. Ezek az egyes hengerek tanult értékei különböző nyomáslépcsőkben (300, 600 és 1000 bar).
    • Ha az 1. helyen megjelenő értékek között van -45 ms értéknél nagyobb (például -60 ms), illetve a 2. helyen
    nagyobb érték jelenik meg, mint -15 ms (például 20 ms), akkor a befecskendező egység tűjének kopásáról van és
    az adott henger befecskendező egysége nincs rendben.
    • Az ismételt javítások elkerülése érdekében ebben az esetben mind a 6 befecskendező egységet cserélje ki a
    lezáró fedéllel együtt. Ehhez vegye figyelembe a ⇒ Javítási utasítást, Meghajtás, 6-hengeres dízelmotor (3,0 l
    motor, Common Rail), 23 tüzelőanyag előkészítés, dízel befecskendező rendszer,

    [ Szerkesztve ]

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák