- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #58460 üzenetére
5w40 mehet bele...
A kérdés, hová tűnik az olaj. Nagy betegsége ennek az olajkád tömítetlensége, ill. a főtengely szimering. Ha ezeken a helyeken olajos, akkor a 50w100-at is el fogja csurgatni a jófajta magyar aszfalton.
Ha kéken füstöl akkor, akkor marad a letapadt gyűrű, vagy törött gyűrű, esetleg szelep vezetők, tömítések. Egyszerű kideríteni. Kompressziót kell méretni üzemmeleg motornál, utánia pici olajat fecskendezni és megint megméretni. A többit már tudod te is, ha azolaj hatására nő a kompresszió, akkor gyűrűk, ha nem változik, akkor hengerfej.
Rendbe kell vágni azt a motort, nem nagy tétel, és utána még 200 000km-re is jó lesz. AMit olajban bele locsolna 2 év alatt, annyiból meg lehet javítani. Cserébe jobb teljesítmény, kisebb fogyasztás.
Favoritomba 370 000km után is 5w 40 megy és elcsipeget nem egész egy liter olajat 10 000km alatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Asztalos klub
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- DOOM (Reboot)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Projektor topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- RAM topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen