Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz rob210 #58460 üzenetére

    5w40 mehet bele...

    A kérdés, hová tűnik az olaj. Nagy betegsége ennek az olajkád tömítetlensége, ill. a főtengely szimering. Ha ezeken a helyeken olajos, akkor a 50w100-at is el fogja csurgatni a jófajta magyar aszfalton. :K

    Ha kéken füstöl akkor, akkor marad a letapadt gyűrű, vagy törött gyűrű, esetleg szelep vezetők, tömítések. Egyszerű kideríteni. Kompressziót kell méretni üzemmeleg motornál, utánia pici olajat fecskendezni és megint megméretni. A többit már tudod te is, ha azolaj hatására nő a kompresszió, akkor gyűrűk, ha nem változik, akkor hengerfej.

    Rendbe kell vágni azt a motort, nem nagy tétel, és utána még 200 000km-re is jó lesz. AMit olajban bele locsolna 2 év alatt, annyiból meg lehet javítani. Cserébe jobb teljesítmény, kisebb fogyasztás.

    Favoritomba 370 000km után is 5w 40 megy és elcsipeget nem egész egy liter olajat 10 000km alatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák